Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Beste leden, Zojuist in mijn Inbox een bericht gehad waar jullie wellicht wel raad mee weten. Hopelijk kunnen jullie de gebruiker : aa_jansen , met dit probleem helpen.
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Just Cause 2 werkt gewoon goed. Maar als ik de resolutie veranderen dan saved hij de resolutie niet. Hoe kan dat? Ik start het spel met admin rechten.
Laatste reactie door snor1991, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi Allemaal Warhammer 40.000: Space Marine weet niet wat die orzak is maar dit spel start helemal niet weet imand wat dat kan zijn geen foutmelding helemaal niets Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Hallo allemaal. Weet iemand wanneer de nieuwe top game Fifa 2010 uit komt, en waar ik hem kan downloaden? alvast bedankt. O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb cod 1 gedanwlaod en nu zat ikhem t einstaleren dus d 1 as klar ik ging aar cd 2 en toen klikte ikop lauch en toen kwamer demo32.exe werkt neit meer :S ik snaper niiksvan wie kan me helpen MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
Cod MW 2 Groep!!
door mikey_33- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik wil een groep maken met cod 6! (PC) Als je interesse heb zet je steam naam hieronder en ik voeg je toe! Mijn Steam naam is mikey_33 op het spel zelf is het ''M.G [NL]'' mischien al gezien.. Ik heb nog geen naam dus als je een echte leipe naam weet zet het even hier. niet lang want dan zet je gewoon je groep naam als eerst en dan zo een streep| en dan je echte naam.
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er thema`s voor de wii menu die je als achtergrond en de hand in plaats is van een master sword
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23074.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb 3.90 M33-3 op m'n psp 2004, en ik kan de firmware niet upgraden. Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens de Sony Helpdesk is dit ook niet mogelijk, omdat ie ooit gedowngrade is (niet door mij). Kan ik er nu niks meer mee? Ik kan me dat niet voorstellen. Wie heeft de ultieme truck om het toch voor elkaar te krijgen?!
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
elke keer als ik dungeon keeper 2 opstart krijg ik in het menu allemaal zwarte blokjes dan zie ik de tekst wel maar als ik dan campain doe dan start ik mijn missie dan word alles zwart maar de tekst is wel zichtbaar. ik gebruik windows vista 32 bit. met directx 10 iemand een oplossing?
Laatste reactie door firecrack, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 1,4k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ye, ik heb fifa 09 geinstalleerd zonder problemen maar wanneer ik het wil opstarten, geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is met het internet, en dat hij dit nodig heeft om het eigendomsrecht te controleren. Het rare is, dat ik wel verbinding heb met het internet. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door joosacke, -
PCM 2008
door Darklord91- 1 reactie
- 1,4k weergaven
He , ik heb effe een vraagje want als ik PCM 2008 wil opstarten en druk op start kan ik niets meer doen heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen>?
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb swat 4 gedownload leuke singelplayer maar nu wil ik online op een gecracked server ik heb qtracker. ik wil graag nog een lijst hebben nou mensen graag hulp;)
Laatste reactie door martijn1, -
- 8 reacties
- 1,4k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo wie kan mij aub helpen met deze probleem ik weet ook niet hoe dit gebeurt alls ik cod 4 start kom dit error meteen. BTW.klik op de foto grooter te zien
Laatste reactie door snor1991, -
Gaming toernooien
door mummy- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Dit is geen probleem, maar meer wat informatie die ik hier graag over wil hebben. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar zonder op te scheppen kan ik zeggen dat ik met name in Black ops behoorlijk goed ben. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Ver…
Laatste reactie door mummy, -
Cod 4 Single Player
door Bart'- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik probeerde zojuist CoD 4 Single Player te gaan spelen dus ik stop de CD er in, en via Xfire probeer ik hem te starten. Dit werkt niet, hij geeft aan dat de cd er niet in zit terwijl de CD er wel degelijk inzit, wie kan mij hiermee helpen?
Laatste reactie door Bart',