Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
Fifa 11 wii
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik vraag me af hè kan je bij Fifa 11 op de Wii bij "Be A Pro Mode" ook Europees (dus CL, EL) spelen? Ik ben nu al bij mijn 4e seizoen en speel nog steeds niet Europees. Terwijl wij (met NEC) het kampioenschap hebben gewonnen. Dat denk ik dan, want we hebben alle wedstrijden gewonnen. Mvg.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 7 reacties
- 1,3k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard
Laatste reactie door richard33, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Divinity Dragon Commander-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Goddelijkheid Dragon Commander-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Divinity_Dragon_Commander-FLT Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-ddc Bron: Stream Grootte: 10,15 GB Genre: Actie, RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Larian Studios Ontwikkeld door: Larian Studios Omschrijving U bent de Dragon Commander. Jouw missie is om een gebroken rijk te herenigen en word de nieuwe keizer. Succes h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Thunder Wolves-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Thunder Wolves-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Thunder.Wolves-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-thunder Bron: Stream Grootte: 750 MB Genre: Actie, Indie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: …
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Kan mischien mij iemand helpen /uitleggen wat ik moet doen .. De probleem is dat ik de spel gisteren heb gekocht, wanner ik de spel opstart en begin te spelen begintie oming traag te spelen .. Info van me Lappie .. Intel ® Core 2 Duo CPU t7500 @ 2.20GHZ 2.20 GHz geheugen ram 4,00 gb 32 bits besturingssysteem videokaart = NVIDIA GEFORCE 8600 M GS Ik start spel op en dan gaatie beetje spelen begintie oming traag te worden ?????? helpmeeexdxd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, ik heb in de gaten dat nieuwe pc spellen zoals, black ops, lost planet 2, dark sider,metro 2033 etc black screen veroorzaken nadat ik de spellen opstart. na de black screen,wordt het beeld geminimaliseerd. wat is er aan de hand?
Laatste reactie door bambi1515, -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, Sinds dat ik mijn pc op nieuw geinstalleerd heb. Ben ik dus ook cod4 kwijt geraakt. Nu wilde ik hem weer gaan installeren en zei die dat de productcode al ooit is gebruikt. Dat is ook zo want die heb ik toen gebruikt de eerste keer. Wordt dat niet per ip opgeslagen? Ik heb ook al een e-mail gestuurt naar de nederlandse helpdesk van Cod4. En ik heb daar nog niks van terug. Wat kan ik er aan doen om weer een geldige productcode aan te komen? Groeten, Frans
Laatste reactie door fmgamer, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
Misschien een beetje laat, maar weet iemand van jullie misschien een goede torrent voor PES 2009?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf,