Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een goede download link. wil iemand hier een download link posten p.s. alles over iedere GTA game www.wikigta.org Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
dstt kaart
door liesje117- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo. ik heb een dstt kaart gekocht maar weet niet hoe ik de spellen er op krijg. of in welke map ze moeten staan. weet iemand daar meer van??? groetjes
Laatste reactie door Vico, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 1,3k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1,3k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb 12-05-11 CALL OF DUTY world at war gedownload maar ik moet een code intypen maar ik weet die code niet > dus als iemand het weet wat ik moet doen zeg het alstublieft!!!! want ik wil het spel natuurlijk graag spelen!! ;D!!!! help me alstublieft?!
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hoi ik heb net CS gedownload, als ik het open kan ik wel spele maar er komt steeds een deel van mijn bureaublad te voorschijn, soms die klok soms die taakbalk en hij gaat ook automatisch naar de bureaublad, weet iemand hoe ik dit stop?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard
Laatste reactie door richard33, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Heeft iemand van jullie toevallig tips om Joy-Con drift op te lossen zonder dat ik moet gaan prutsen met technische dingen? Het is zo frustrerend als je game niet meer normaal loopt. Dank alvast! ExpertKees Hey GamePeter! Ik snap je frustratie, die Joy-Con drift kan echt een nagel aan je doodskist zijn. Gelukkig zijn er een paar makkelijke dingen die je kunt proberen voordat je ze moet opsturen voor reparatie. Kalibreren: Ga naar de instellingen van je Switch en zoek naar de optie om je controllers te kalibreren. Dit kan soms al helpen om de drift te verminderen. …
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89,