Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
dstt kaart
door liesje117- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo. ik heb een dstt kaart gekocht maar weet niet hoe ik de spellen er op krijg. of in welke map ze moeten staan. weet iemand daar meer van??? groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1,3k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een goede download link. wil iemand hier een download link posten p.s. alles over iedere GTA game www.wikigta.org Alvast bedankt
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
hallo hoe kan ik mijn versie van een spel controlleren? zonder hem optestarten alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard
Laatste reactie door richard33,