Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard
Laatste reactie door richard33, -
Hello friends! I want to invite you all to play with me at GP Latale Online - GamesPirate.com. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that GamesPirate.com has, please click on the following links: Main Site: http://gamespirate.com Forums: http://forum.gamespirate.com Game Site: http://latale.gamespirate.com PS. Dit is een private server van Latale ik weet niet als iemand het wilt spelen maar alvast bedankt als er een paar nederlanders er bij komen.
Laatste reactie door geraldo13, -
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey iedereen, Het is een veelgestelde vraag maar ik vind er maar geen antwoord over. Ik weet dat ik niet op vakantie kan gaan in fm 09 omdat ik fm 09 heb gedownload. Maar kan ik dit oplossen door eventueel iets te downloaden? Please help! Glengiii
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Onderwerp: Welke zijn de beste homebrew-apps voor mijn Switch en hoe installeer ik ze? GamePeter: Hey allemaal! Ik heb net een Switch en ik hoor veel over homebrew-apps. Welke zijn nou de beste? En hoe installeer ik ze eigenlijk? Ik ben niet zo technisch, dus als iemand het simpel kan uitleggen, zou dat top zijn. Alvast bedankt! ExpertAndy: Heey GamePeter! Goed dat je ernaar vraagt. Homebrew-apps kunnen je Switch een nieuwe dimensie geven! Hier is een kort overzicht van enkele populaire apps en hoe je ze kunt installeren. Homebrew Launcher: Dit is de basis app waarmee je andere homebrew kunt starten. Je hebt ‘t nodig om überhaupt iets anders te kunnen sp…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
