Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 4.6k weergaven
HOi luitje's Ik heb een vraagje bestaat er ook een programma die overtollige bestanden weg haalt zodat je bv wat meer ruimte kunt krijgen op je harde schijf. IK bedoel dus niet schijf opruiming, cookies verwijderen, geschiedenis enz. Nee een programma die gewoon je pc door scant en de overtollige dingen weg haalt zonder dat je er schade bij krijgt. Dus dat als je pc opstart er komt te staan ik mis dit of ik mis dat. Bestaat er zoiets misschien ??? yvon
Laatste reactie door Duken, -
Vraag over crack
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 1.8k weergaven
Ik download meestal spellen, maar nu heb ik een paar echte spellen gekocht(Sid meier's IV en section 8 ), ik vroeg me af of ik nog gewoon met die spellen online kan als ik het spel crack, weet iemand hoe dit zit? Bvd, niels
Laatste reactie door Wesley, -
Vraag over psp 1 2
door gwnlol- 29 reacties
- 4.8k weergaven
Ik heb een psp omgebouwd. Hij is versie 4.05. Ik stop een game in ISO maar werkt niet heel raar. de games hebben een icon van een wit blad. sommige zijn een ander icon van kladblok of zoiets naar welke standaard programma moet ik het zetten. en hoe doe ik theme's er op en video's dat werkt ook niet echt heel raar alsjeblieft help me er mee zit er al een tijdje mee
-
Vraag over WOW online spelen
door Gast erik_gek- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb alles gedaan wat die jongen zei over wow online spelen, maar een ding snap ik niet: als je die regel moet verwijderen, moet je dan de hele regel verwijderen en niets voor in de plaats zetten (dus moet het helemaal leeg blijven?) Bij mij zegt ie dat ik geen connectie kan krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 15 reacties
- 26.2k weergaven
Hallo ik heb gehoord dat er een usb-loader voor de wii uitkwam. Met dit kan je je wii spellen op een USBtje zetten en zo met een speciale homebrew programma zo die wii spellen zo afspelen zonder ombouwen en dergelijke. maar ik snap niet egt hoe dat ding nou werkt, wat je allemaal nodig hebt en natuurlijk hoe gevaarlijk is het? zou iemand mij hier meer uitleg over kunnen geven mvg ik, mijzelf en me eigen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, Ik heb via WBFSManager 3.0.1 mijn wii spellen van de harde schijf gezet en op mijn computer gezet. (iso bestand). Ik wil een copy bewaren op de computer, dus wil ze inpakken met wiiscrubber 14. spel: allice in wonderland heb ik gescrubt en daarna ingepakt met winrar. Nu is hij 4.270.031 kb groot. Niet echt klein dus. Wat doe ik verkeerd of anders hoe moet je scrubben (verkleinen met wiiscrubber)? Bedankt gr. chantallos
Laatste reactie door chantallos, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
Vraag??
door dennis1988- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Help? Ik heb met alcohol 120% een virtuele schijf aangemaakt en voor het spel Tiger Woods 2005 (pro golf) probeer ik de installatie gereed te maken. Nu probeer ik de 3 schijven die dit spel bevat te schrijven op cd maar weet niet of ik nu de Cue of de bin file moet schrijven of allebei, want deze kan ik niet beide selecteren.Wat doe ik fout? Hij geeft bij het laden van het spel aan als ik in alcohol 120, schijf 1 laadt, dat hij de 2e schijf niet kan lezen wanneer ik deze laadt.Hoe kan dit? ik heb dit bij meerdere spellen gehad.Is er een manier om beide files (bin en Cue op een schijf te branden met dit programma? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. mvg NoKnow
Laatste reactie door dennis1988, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Beste mensen Ik heb net een spel gedownload voor de xbox360 , Rogue Worrior. En nu heb ik hem getest met Abgx360 en nu geeft ie dit aan . Kan iemand mij dit verder uitleggen wat al die fout inhouden ? en of ik mischien Abgx360 mischien verkeerd heb ingesteld. alvast bedankt. ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.2───────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Checking for updates to abgx360.dat... ERROR…
Laatste reactie door boekema, -
- 6 reacties
- 2.5k weergaven
hallo duken, ik heb een vraagje over global maplestory. stel ik maak een acoount er voor aan doormiddel van een ip changer. als ik het account heg gemaakt en heb hem geversificeerd(of zo iets), om het dan te kunnen spelen moeten ik de ip changer dan aan laten staan of is dat niet nodig, ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. en als dat niet kan of niet weet het, heeft dan misschien iemand een global maplestory account voor mij die ik mag hebben?? alvast bedankt vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door Gunnie, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
Laatste reactie door jackjack78, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 3 reacties
- 5.5k weergaven
Hoi Ben helemaal nieuw hier en hoop wat hulp te vinden bij mijn vreemde probleem!! Ik heb al flink zitten spitten in dit forum maar kan niks verglijkbaars vinden Nou komt die Ik ben al een tijdje bezig met de DSTT kaart Onze hele familie is fan Ik heb dus al div kaartjes gemaakt (neefjes nichtjes je kent het wel) Die van mijn eigen dochte draait al maanden probleemloos Maar andere lopen na een behoorlijke tijd spelen vast Kaart start nog wel op,games ook zichtbaar Maar met spel opladen slaat de boel vast Ik wordt er helemaal horre torre dol van want tantje mag alles zien op te lossen Akties die ik al heb ondernomen,hele boel over nieuw gemaakt Speelt dan weer …
Laatste reactie door Cédric., -
vreemde wii
door winney1243- 12 reacties
- 2.7k weergaven
hallo mag ik u wat vragen ik haal wii pal spellen binnen maar de ene doet het wel en de ander niet of ze doen het eerst wel maar daarna niet meer krijg wit scherm met kijk de handleiding ik snap hier niets van help met vriendelijke groet winney
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, ik weet het, jullie hebben al een topic over hoe je een crack moet plaatsen. Nou weet ik daarvan al dat als ik een crack heb gedownload hoe en dat ik hem in mijn gedownloade fifa moet plaatsen, in die map. Maar ik heb als enige volgens mij een me fifa op de G:Schijf staan. Als ik daar de crack wil plaatsen (G:Schijf --> openen klikken en daar plaatsen) staat er dat dat niet kan omdat de g:schijf Alleen-lezen is. Dit kan ik verder niet veranderen, maar dan zou er toch ergens anders een map moeten zijn waar me gedownloade fifa dan in zit? En waar ik die crack wel kan plaatsen. Voor de duidelijkheid, Fifa is al geinstalleerd. Als je het nog duidelijker wilt kan ik …
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Allemaal, Heeft iemand voor mij nog een goede site voor Gamecube ISO's? Dit omdat de "grote" scene nu op de site heeft staan: "Account Suspended"... :'( Je mag het hier niet neerzetten (volgens mij) maar je kunt me PB'en en/of mailen op downloadfreak007[A]gmail.com Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen O0 Alvast Bedankt! PS. Als ik hier toch iets illegaals neerzet, haal het dan maar weg! Ik wil niet dat Duken in gevaar komt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?
door Gast Timmer- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen. Er is nergens een demo te spelen. Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
hoi waar ka ikNFSMW virus vrij downloaden
-
- 5 reacties
- 5.6k weergaven
ik ben hier pas en ik vroeg me af of je spellen voor de psp kon downloaden wie weet het en wil het mij uitleggen stuur een email naar: ruud_487(at)hotmail(dot)com p.s nog een vraag je kan je spellen downloaden en spellen op je psp zonder ombouw? MOD: Tegen Spambots
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 27 reacties
- 130.4k weergaven
hallo Weet iemand waar je NDS spellen kan downloaden en dat het dan ook gratis is (niet dat je daarna nog een virus krijgt). Ik het al overal gezocht maar kan het nergens vinden. Als je zelf leuke spellen heb mag je die ook versturen naar dit account (als het lukt). Als dat eventueel niet lukt kan je een mailtje naar mij sturen en dan krijg je mij e-mail adres en dan kan je het daarheen sturen.
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Zoals de titel al zegt ... Vergeef me als dit een ongepast onderwerp is.
Laatste reactie door Moonreine, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een map voor hl2 maken maar weet niet waar ik source sdk moet downloaden, normaal moet dat bij tools staan (steam) maar er staat alleen source sdk dedicated server en daar maak je alleen een server maar je kan de map niet kiezen. Weet iemand waar je dat kunt downloaden ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom,