Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
heb je voor metroid trilogy een patch nodig voor usb loader men andere spellen doen het en metroid trilogy niet wat moet ik nu doen kan iemand me helpen dank je als het lukt?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door guilpje, -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
Laatste reactie door Heisenberg, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hellppp !! Ik moet een traditioneel japanse look op het gezicht creeren , ik heb echt vanalles geprobeerd maar niks helpt. de modelkeuze is goed maar de make up niet .. wie kan mij heloen ?? x
Laatste reactie door movado, -
Knight online
door gangstermo- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb een probleem met knight online als ik knight start en het beeld komt waar ik start moet klikken kan ik dat niet klikken heb al paar keer over nieuwe geinstalleert maar dan dawnlaodn die die patches enz niet echt raar kan iemand me helpen :S :vechten:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Beste Duken, Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
mijn wii is wel om gebouwd ik heb moh 2 gedownload en gebrand met img burn maar kan die niet op de wii afspelen heb al andere remoten gebruikt en een andere versie afgehaald maar kan hem nog niet spelen hij blijft hangen bij de informatie van het polsbandje kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen want ik wil dit spel graag spelen alle hulp en uitleg is welkom heb die gebrand op sony dvd -r alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik vond dit niet in de andere forums thuis horen, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel. Ik ben namelijk bezig met fm2010, maar ik weet niet hoe ik erachter kan komen welke talenten uit mijn jeugd opleiding goed genoeg kunnen worden om een belangrijke speler te worden voor het eerste team. Hoe kan je erachter komen wat de top talenten zijn uit je eigen opleiding?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hey mensen als ik bij mass effect 2 de entitlments_v2 crack run op mn maat zn windows xp professional krijg ik deze error error could not encrypt the entitlment cache. de oude crack werkt ook niet de entitlments dan zegt hij ook nog steeds unable to autharize the listed dlcs > moet er ergens een ontbrekend windows bestandje of update zijn of iets anders wat is hier het probleem van en hoe kan ik hier een oplossing voor vinden??
Laatste reactie door geraldo13, -
Kan op slot!~~
door Arwen01- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb lemmings gedownload maar ik krijg hem niet spelend op mn ds. Ik heb een r4 sdhc kaartje. Ik krijg steeds de foutmelding: The Lemmings config file could not be found. Please check that the file 'Lemmings DS_config.txt exists in the root of your flash media and is not damaged, then reboot. *Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring en die zouden delen met mij!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief-RELOADED Releasedatum: 23 juni 2013 Retail Datum: 23 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-raven Bron: DVD Grootte: 3,83 GB Genre: Avontuur Critici: 7.2/10 Uitgegeven door: KING Art Ontwikkeld door: KING Kunst style=”color: #FF0000″> Update: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief.FIX-RELOADED (NFO – Download) Fix Opm…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik heb al diverse berichten hier op het forum zien staan waarbij de ds, na het plaatsen van de R4 kaart op loading blijft staan. Ik heb hetzelfde probleem. Alles staat er goed op en er staan ook genoeg spelletjes op. Kan iemand mij het antwoord op mijn probleem geven. Mijn dochter is zaterdag jarig en ik zou graag hebben dat haar nieuwe ds dan werkt.
Laatste reactie door Rikkert., -
Stimulus map packs
door mummy- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb op de PS3 de stimulus map packs gedownload, maar ik heb de vraag of je deze ook af en toe uit kan zetten. Ik vind het namelijk mooie maps, maar als ik nu een andere game mode dan de stimulus doe, krijg ik nog steeds vaak de nieuwe maps. Ik wil ook de orginele MW2 maps veel blijven spelen, dus dan zou ik dat graag uit willen zetten en als ik dan zin heb in de nieuwe maps, zet ik het wel weer aan en doe ik de stimulus game mode. Is dit mogelijk?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me graag aanmelden voor de sims 2 site, zodat ik kan downloaden. Maar, omdat mijn broer de sims2 heeft gedownload, weet ik niet wat de regristratie code is. Heeft iemand? Post Merge: december 27, 2008, 11:49:55 pm Niemand?
Laatste reactie door Heisenberg,