Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
Hallo, ik heb een probleem als ik het spel wil gaan spelen. Het probleem is namelijk dat hij is ingesteld voor de xbox controller alleen dan voor de pc. Maar ik kan geen toetsebord settings kiezen ( mischien kan het wel maar dan doe ik het fout). Iemand enig idee? gr Stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Divinity Dragon Commander-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Goddelijkheid Dragon Commander-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Divinity_Dragon_Commander-FLT Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-ddc Bron: Stream Grootte: 10,15 GB Genre: Actie, RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Larian Studios Ontwikkeld door: Larian Studios Omschrijving U bent de Dragon Commander. Jouw missie is om een gebroken rijk te herenigen en word de nieuwe keizer. Succes h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Mannen Ik organiseer een online FIFA11 toernooi. Mensen die geïnteresseerd zijn om deel te nemen kunnen zich inschrijven. Ik ben nog op zoek naar 8 (actieve) deelnemers. Ter info: dit is mijn derde toernooi dat ik organiseer en hiervan werd het eerste volledige uitgespeeld met winnaar en is het tweede momenteel nog aan de gang. Interesse: klik op volgende link Hey http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2932 Het is een toernooi waar zowel ploegen als landen mogen gekozen worden (dit om zo veel mogelijk 5* teams te laten meedoen). Ter info: momenteel zijn ploegen zoals Man Utd, Inter, Duitsland, Portugal (4,5*) nog allemaal vrij. Ik hoop dat jullie will…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb dus net Arma II Gedownloaden en TPB doet het niet bij mij , maar mischien heeft iemand een serial key voor me!? , Alvast Bedankt !
Laatste reactie door Markey54, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1,4k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door dinges123, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hoi, ik kan rivaldo niet vinden op football manager 11. iemand een idee? hoe ik hem kan vinden?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een goede download link. wil iemand hier een download link posten p.s. alles over iedere GTA game www.wikigta.org Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250,