Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
weg met spam
door Gast mitchell_k1- 3 reacties
- 2.6k weergaven
hallo mensen ik heb een probleem ik heb allemaal spam ik krijg allemaal berichten van mensen die ik niet ken enzo, hoe zou ik daar van af kunnen komen???
-
Welk download programma beste voor games??
door Gast roosje65- 6 reacties
- 12.1k weergaven
Ik heb een vraagje, ik download nu met mirc, heb net gta san andreas gedownt, en alweer is er een spel dat beschadigt is. Dit heb ik al een paar keer gehad. Dus nu is mijn vraag, met welk downloadprogramma kan je het beste games downloaden. ik sta voor alles open :laugh: greetz ne0n
-
welke bestand
door Gast fatso- 1 reactie
- 2.7k weergaven
moet je spellen ook nog omzetten naar een ander bestand . het gaat hier bij om xbox spellen. is er bij downloaden nog iets in het bijzonder waar ik op moet letten. :pinch:
-
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Laat ook maar weten waarom je vind welke console de beste is! O0
Laatste reactie door Robin, -
- 7 reacties
- 3k weergaven
Alle consoles zijn vrij oud. PS3, Xbox 360 of Wii. Wat zou je broer (11 jaar) kunt kopen? Wat zijn de beste games?
Laatste reactie door Simosola, -
- 1 reactie
- 7.2k weergaven
Ik heb recent een dsi xl gekocht. Mijn gewone r4 kaart werkt hier niet op dus moet ik er een nieuwe kopen. Maar welke moet ik kopen. Ik heb al wat rondgezien op sidder.nl, maar ik zit toch nog met een paar vragen. Op Sidder kan je 3 flashkaarten kopen die nog over zijn: DSTTi, R4i SDHC V1.4 en Supercard DSTWO. De Supercard DSTWO card koop ik liever niet omdat deze te duur is. Maar ik heb ergens gelezen dat het ook uitmaakt welke firmware je hebt. Ik de 1.4 firmware. BLijkbaar ondersteunen sommige flashcards een bepaalde firmware niet. Welke kan ik nu het beste nemen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?) :-\ Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?) Bedankt!
Laatste reactie door jane27176, -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik zou graag een mmorpg downloaden (liefst legaal) maar ik weet niet welke de beste is..... Ik zag bij Xfire staan in de top 10: flyff maar weet niet echt of dat een goede is.... Weten jullie soms ofdat flyff goed is of dat er nog andere zijn die beter zijn ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
welke nero7 is beter premium of ulta edition
door Gast gabberterreur- 5 reacties
- 3.1k weergaven
hoi ik heb een vraag over welke versie ik het beste kan nemen, welke is het meest compleet premium of ultra ik ben ze beide aan het downloade maar de ultra is 967,70 mb groot en de premium 509,03 mb. wie weet hier meer over te vertellen en is er ook ergens een nederlandse handleiding voor te downloaden alvast bedankt
-
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1.4k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
welke oorlog speel kan ik met een JOYSTICK :peace: :peace: :peace: :peace:
Laatste reactie door Killer0101, -
welke programma?/
door Gast julernoff- 1 reactie
- 3.6k weergaven
welke programma ken je het beste gebruiken om games te downloaden
-
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
beste mensen Ik ben nieuw en heb net het spel Diablo II gedownload. Ik moet als ik het wil instaleren een, serial invoeren. Er worden progjes bij geleverd die verschillende serials laten zien, geeneen van deze werkt. Heeft iemand een idee om diablo op te starten, need help. Dit is de link waarvan ik hem heb gedownload: http://thepiratebay.org/recent.php?orderby=&page=5 mvg jelle
Laatste reactie door Tim., -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 8.9k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door wimmees, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Ik wil graag weten wat beter is medevrienden Ik hoop dat er snel een antwoord is
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Hallo medevrienden ik wil graag meningen weten over de E 3 en wat jij het liefste zou kopen. Het leukste vond ik wel de knaller van Sony en Nintendo omdat ze heel veel nieuwe dingen gaan maken en gaan zich ook ontwikkelen. Ik ben ook een the legend of zelda fan dus, Legend of Zelda: The skyward swords ga ik kopen en ik ga zekerweten 3 ds kopen en killzone 3
Laatste reactie door geraldo13, -
- 7 reacties
- 5.3k weergaven
Goedemorgen, Voor de zomervakantie wil ik een Switch kopen, maar vraag mij af welke versie ik nu moet nemen. Er zit een flink prijsverschil tussen de nieuwste OLED uitvoering en de "oude" versie. De Switch zal voornamelijk thuis gebruikt worden. En als het mogelijk is, zet ik er het liefst homebrew op, maar volgens mij kan dat "nog" niet bij de OLED versie. Heeft iemand tips? Met vriendelijke groet, Marc
Laatste reactie door jackjack78, -
- 10 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo, Ik heb een nogal slome pc en ik weet dat hij niet echt geschikt is voor gamen. Nou vroeg ik me toch af welke versie van fifa mijn pc nog wel aan kan. Als ik kijk op:http://www.systemrequirementslab.com/cyri zegt hij dat mijn pc alleen voor fifa 8 de minimum requirements haalt. Ik vroeg me af of het mogelijk is om toch een iets nieuwere versie van fifa te draaien. Zo vroeg ik me af of ik of ik met bijvoorbeeld http://www.iobit.com/gamebooster.php al wat verder kwam. Dit zijn mijn specificaties: Minimum Recommended …
Laatste reactie door T H W I T, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 4.2k weergaven
Hallo duken .. ik heb dus gta 4 gedownload an geinstaleert. met social club etc etc. ik heb nu meerder craks gebrobeert maar geen enkele werkt zo als ihet zou moeten.. ik heb nu gta 4 opnieuw genstaleert. zonder ook maar iets te veranderen. AUB met uitleg ben niet de slimste met pc.... 8) :D Kan me iemand een crack geven of de torrent link... pc: OS : windows vista ultimate 64 bit (x86) sp 1 MOEDERBORD : asus p5k pro met quad core (2.55 ghz) HD: 2 x sata 1 TB (2 terabyte totaal) GVA : Nvidia / asus EN9800GTX+ ik hoop dat ik niks ben vergeten Alvast bedankt…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem,