Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
gta iv disk 2
door zibimaster- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo , ik ben gta iv aan het installeren maar nu moet ik de tweede disk invoeren voor de installatie dus ik heb de tweede disk gemount maar hij kan hem niet vinden kan iemand me helpen??
Laatste reactie door zibimaster, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik heb nfsu2 net geinstalleerd maar bij can you run it kon mij pc ht niet aan stond er, maar ik kan ertog op spelen, kan ik problemen krijgen bijv. dat er iets kapot kan gaan van mijn pc?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik speel sinds een paar dagen Pro Cycling Manager 2009, maar ik kan nog niet echt goed winnen.. Ik win de tussensprints en de bergen wel, alleen in de etappes word ik toch nog ingehaald.. :S Wat ik nu doen is met de hele ploeg vooraan rijden en dan een keer met de hele ploeg wegfietsen.. Dan zit ik dus met 3 groepjes bestaande uit alleen mijn ploeg. En dan word ik in de laatste 3 kilometer voorbij gereden.. :S :(Dus nu zoek ik een goede tactiek voor de Rabobankploeg.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg,