Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen, -
ninja blade
door katarina- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo heb het spel ninja bblade geinstaleerd en weet niet waar de mappen plaatsen met crack er zejn noh 4 mappen erbij BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 7 reacties
- 1,2k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
NDS probleem
door yvonne629- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Als ik een spel op mn nds zet krijg ik de melding: save data could not be accessed, reinsert card etc. Ik heb al de software vernieuwd maar dit helpt niet...wat moet ik doen?
Laatste reactie door dinges123, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
heeey weet iemand hoe je internet op ds lite kan instaleren om gwn naar google enz. te gaan??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X?
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Heeft iemand een licency key van pokerbility. Ik heb namelijk het pokerspel Luckyacepoker gedownload en daar kreeg je gratis pokerbility bij dus ik de licence aanvragen. Je hoort binnen 48 uur iets terug te krijgen maar naar 7 dagen nog niks. iemand?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nfs carbon(iso bestand) en nfs most wanted (een .rar bestand) als ik ze open dan komt er te staan plaats de juiste cd rom in of dvd? wat moet ik doen kan iemand mij ermee helpen plzz???
-
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met Red Alert 3. Ik wil dit geluid namelijk graag door mijn head set, maar elke keer als ik het opstart, komt het geluid uit mijn laptop. Ik heb bij instellingen gekeken, maar kan niks vinden. Bij andere spellen heb ik dit probleem niet en kan ik via mijn head set luisteren, behalve bij C&C tiberium wars. Waarom weet ik niet, want ik kan echt niks vinden. Mijn laptop is een Dell latitude E6500. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,2k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
hallo ik heb nu gta 4 gekocht en als ik het wil installeren staat er eerst launch social club en als i0k daar dan op klik. staat er your system is incompatible please follow the link below. wat moet ik nu doen?' bedankt.
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik speel nu ook minecraft maar me vriend liep erover te praten dat hij boten kon bouwen enzo maar als ik minecraft download zegt hij dat ik niet premium ben en dat ik eerst online moet spelen... en als ik t op de website speel kan ik niet met tools enzo.. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa,