Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb het spel gedownload en gemount en geinstalleerd daarna de crack in de map geplaatst maar dan krijg ik dit te zien als ik het spel wil opstarten: d3dx9_43.dll kan niet worden gevonden. Wat moet ik doen? ???
Laatste reactie door Erwin., -
serienummer
door appeltje123- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb een spel gedownload en uiteindelijk geinstalleerd en nu moet ik een serienummer invullen, ik weet niet hoe dat moet er stond iets van crack maar waar moet ik dat dan neerzetten?? En op google opzoeken heeft ook geen nut weet iemand hoe ik het serienummer krijg?
Laatste reactie door appeltje123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief-RELOADED Releasedatum: 23 juni 2013 Retail Datum: 23 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-raven Bron: DVD Grootte: 3,83 GB Genre: Avontuur Critici: 7.2/10 Uitgegeven door: KING Art Ontwikkeld door: KING Kunst style=”color: #FF0000″> Update: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief.FIX-RELOADED (NFO – Download) Fix Opm…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met m’n PS5. Elke keer als ik een nieuwe game probeer te installeren, krijg ik een installatiefout. Iemand hier die weet wat ik kan doen? Ik krijg het echt niet opgelost, en ik wil zo snel mogelijk spelen! Dank alvast! GamerExpert99 Hey GamePeter! Dat klinkt vervelend. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om die installatiefout op je PS5 op te lossen: Herstart je PS5: Dit lijkt simpel, maar soms lost een reboot veel op. Zet je PS5 helemaal uit en trek de stekker eruit voor een minuut. Steek hem er weer in en zet hem aan. Controleer j…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
NDS probleem
door yvonne629- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik een spel op mn nds zet krijg ik de melding: save data could not be accessed, reinsert card etc. Ik heb al de software vernieuwd maar dit helpt niet...wat moet ik doen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heeey weet iemand hoe je internet op ds lite kan instaleren om gwn naar google enz. te gaan??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand gewoon een normale ps3 headset weet die niet zo snel kapot gaat en die ook relatief goedkoop is? Bedankt.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik heb nfsu2 net geinstalleerd maar bij can you run it kon mij pc ht niet aan stond er, maar ik kan ertog op spelen, kan ik problemen krijgen bijv. dat er iets kapot kan gaan van mijn pc?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
Fout Red Alert 3
door Dodonius- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo menschen. Ik zit met een probleempje. Ik heb een tijd de illegale versie Red Alert 3 gespeeld (op garena). Het beviel me wel dus heb ik besloten om het maar te kopen. (op cdWOW voor 30 euro). Toen ik em wilde installeren herkende hij de illegale versie dus wilde hij em niet meer installeren. Goed. Kep het spel dus geprobeerd te uninstallen. Maar nu pakt hij em helemaal niet meer, de Autorun en EAsetup doen niets. Ik heb in mijn registry wat bestandjes kunnen vinden en verwijdert maar blijkbaar niet genoeg. Ik download nu weer een illegale versie want daar schijnt een goeie uninstaller in te zitten die je registry cleaned. "delete_game_from_registry.reg" Ik kan ook…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
Welke nickname?
door Ibriboy- 2 reacties
- 1,3k weergaven
xfuziionsz of revolutiionsz Welke is het mooiste/beste?