Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II serial
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Kent iemand de serial of kan iemand een niet directe link naar een serialkeygen geven mailen kan ook:D Ik kan het nergens vinden. Bedankt alvast:D Kan weer op slot. www.serial.ws
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief-RELOADED Releasedatum: 23 juni 2013 Retail Datum: 23 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-raven Bron: DVD Grootte: 3,83 GB Genre: Avontuur Critici: 7.2/10 Uitgegeven door: KING Art Ontwikkeld door: KING Kunst style=”color: #FF0000″> Update: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief.FIX-RELOADED (NFO – Download) Fix Opm…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Swap Magic Fat PS2
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Weet iemand of een gedownloade Swap Magic CD te gebruiker is op mijn Fat PS2? Niet gaan vragen welk model ik heb want deze is vlak na de release van PS2 gekocht Bvd, LatinBabe
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
De DS van mijn zoontje doet het niet meer. Eerst deden de kaartjes het niet meer, dus was ik van plan er een nieuw Slot1 in te zetten. Maar mijn man dacht slim te zijn en ging het ding even door blazen (met het aggregaat! :-[ ), en nu doet de DS dus helemaal niks meer. Als je de stroom erop zet wordt het lampje heel even rood en gaat direct uit en op de aan/uit knop reageert ie al helemaal niet meer. Is ie nu rijp voor de sloop of is er nog iets te redden?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik heb nfsu2 net geinstalleerd maar bij can you run it kon mij pc ht niet aan stond er, maar ik kan ertog op spelen, kan ik problemen krijgen bijv. dat er iets kapot kan gaan van mijn pc?
Laatste reactie door gkeeee, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje: Ik heb mijn xbmc op mijn xbox verpest, beetje jammer, maar gelukkig een nieuwe versie van dit programma voor de xbox gevonden. Ik wilde voor de zekerheid de oude versie van xbmc kopiëren naar mijn pc, voordat ik de nieuwe versie erop zet, maar nu gaat het kopiëren heel erg traag. Ik heb voorheen iets in of uit kunnen zetten bij de opties van flash fxp, zodat dit sneller gaat. Maar ik weet echt niet meer welke optie dit nu is. Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank! Greetz Babidi
Laatste reactie door Babidi, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,3k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
dit is echt klote heb hem net gekocht doet ie het niet. je moet een of andere code invoeren die er niet in zit. :-[ :-[ :-[ wtf heb ik daaraan. hoe dan ook help plz tnx
-
NDS probleem
door yvonne629- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Als ik een spel op mn nds zet krijg ik de melding: save data could not be accessed, reinsert card etc. Ik heb al de software vernieuwd maar dit helpt niet...wat moet ik doen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken, -
ninja blade
door katarina- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo heb het spel ninja bblade geinstaleerd en weet niet waar de mappen plaatsen met crack er zejn noh 4 mappen erbij BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik heb call of duty eind 2008 gedownload en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid. Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren. Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks. Dit geldt hetzelfde voor het joinen van gecrackde servers, voor heen werkte dat wel…
Laatste reactie door Jeroen, -
hey ik heb gta 4 gedownload maar er zat geen crack bij niks nadas noppes! weet iemand een crack die t doet? Bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi ik speel nu ook minecraft maar me vriend liep erover te praten dat hij boten kon bouwen enzo maar als ik minecraft download zegt hij dat ik niet premium ben en dat ik eerst online moet spelen... en als ik t op de website speel kan ik niet met tools enzo.. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Weet iemand een plek waar ik een fifa 10 nzb bestand kan krijgen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen,
