Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik heb net een spel gedownload en in de handleiding staat dat ik het bestand moet mounten iemand enig idee met welk programma ik dat moet doen en hoe??? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een gedownloade cod5. Maar nou weet ik niet hoe je online kan. Ik wil heel graag zombies spelen :D Dus als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
dit is echt klote heb hem net gekocht doet ie het niet. je moet een of andere code invoeren die er niet in zit. :-[ :-[ :-[ wtf heb ik daaraan. hoe dan ook help plz tnx
-
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj,