Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi, Ik speel sinds een paar dagen Pro Cycling Manager 2009, maar ik kan nog niet echt goed winnen.. Ik win de tussensprints en de bergen wel, alleen in de etappes word ik toch nog ingehaald.. :S Wat ik nu doen is met de hele ploeg vooraan rijden en dan een keer met de hele ploeg wegfietsen.. Dan zit ik dus met 3 groepjes bestaande uit alleen mijn ploeg. En dan word ik in de laatste 3 kilometer voorbij gereden.. :S :(Dus nu zoek ik een goede tactiek voor de Rabobankploeg.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
als ik cod mw2 wil opstarten dan reageert hij niet want dan zegt hij van steamAPIhelper.exe werkt niet meer wat moet ik doen? alvast bedankt! :zwaai:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38646.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je DS games download... heb ik een handige handleiding: /Edit SPAM Slot, wij overleggen nog wat er gaat gebeuren.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
hallo ik heb een probleem met het spel prototype want ik kom niet meer verder ik ben bijde missie dat je een helicopter moet hebben en dan moet je eerst iets vernietigen en da is gelukt maar daarna moet je een watertank opzoeken met een geinfecteerd beest de watertank heb ik gevonden maar dan moet ej de watertank scannen maar dat lukt niet want ik krijg te zien dat ik tab moet indrukken en dan zie je in beeld een knop tevoorschijn komen met niks erop dus het scannen lukt ook niet ik heb al gekeken naar mijn instellingen voor mijn toetsen in het menu maar daar staat niks tussen ??? kan iemand mij helpen ??????????????? :-\ :-\
Laatste reactie door Tom, -
Closed
Laatste reactie door martijn1, -
Hoy het spel damnation lopt vast met touw en op mur klimen weet imand een oplosing Bedakt
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net Black Ops 1 SKIDROW gedownload, heb deze perfect kunnen installeren maar kan helaas geen zombies doen. Ik heb al overal op internet gekeken maar niets werkt. Kan iemand van jullie mij helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist Empire total war van razor1911 gedownload. Daarna ging ik de bestanden van rzr-etw1.001 tot rzr-etw1.083 uitpakken alleen dat duurde verschrikkelijk lang na een uur was hij op 2%. Duurt dit altijd zo lang of doe ik iets verkeerd? Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs, -
Cracked server
door headsh0t- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik weet hoe ik een server moet maken op CoD5 1.2, maar hoe maak je de server cracked zodat ook CoD5 downloaders erop kunnen spelen? Gr.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Kan je een patch installeren voor Stronghold legends ook al is het spel illegaal? Want als je volgens mij die patch installeert gaat de pc kijken of het spel legaal is. Wie weet het? Alvast bedankt.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een gedownloade cod5. Maar nou weet ik niet hoe je online kan. Ik wil heel graag zombies spelen :D Dus als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Jeroen, -
assasins creed
door petie- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb juist assasins creed gedownload :. maar ik heb nu een probleem. Het spel gaat echt traag. ??? :'( Is het mogelijk om dat te maken. zodat ik normaal kan spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin.,
