Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.270 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik wou vragen of iemand hier weet hoe je xlink kai kan instaleren. En dan ook nog kan gebruiken voor de xbox 360. Als je met xlink kai wilt beginnen moet je dan ook al alvast xbox live kopen, of kun je het zonder ook al instellen? Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo duken, Ik heb een probleem met call of duty 4 modern warfare. Ik heb een gekraakte cod. Als ik nou een server in de console doe en hij gaat zoeken. Bij sommige servers code_post_gfx_mp.ff is diffrent from the server. Edit: net probeer ik bij een andere server staat er you are permantely ban from this server weet iemand hoe ik deze error's kan oplossen> afca123
Laatste reactie door afca123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
[table][th] ARMA 3-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]ARMA 3-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: ARMA.3-RELOADED Releasedatum: 12 september 2013 Retail Datum: 12 september 2013 Bestandsnaam: RLD-arma3 Bron: Stream Grootte: 8,65 GB Genre: Actie, Simulatie, Strategie Critici: 80/100 Uitgegeven door: Bohemia Interactive Ontwikkeld door: Bohemia Interactive Omschrijving Na jaren van intense oorlogsvoering tegen Oost-legers, is Europa uitgegroeid tot de laatste stand van de gehavende NAVO-troepen. Aan …
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
The Godfather PS2 leuk?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 930 weergaven
Is The Godfather voor de ps2 leuk? Iemand ervaringen mee? :-\ Omdat ik een meisje bent betekent het niet dat ik niet van moord houd
-
Call of duty 4 mw (opgelost)
door Gast dibyo- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder. Wat is het probleem? Post samenvoeging: december 22, 2009, 14:59:37 pm Oplossing: mount hem met daemon tools, installeer hem, vervang de crack door het origineel .exe bestand en spelen maar:D
-
- 0 reacties
- 941 weergaven
Hallo, ik heb het probleem met COD5 dat als ik single player opstart en op CO-OP klik en dan een moeilijkheidsgraad selecteer dat er dan niets gebeurt, als ik dit meerdere malen doe loopt mijn pc vast! Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben? Robert
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
[table][th] Deadpool-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Deadpool-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Deadpool-FLT Releasedatum: 24.06.13 Retail Datum: 24.06.13 Bron: DVD Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Omschrijving De Merc met een mond krijgt zijn eigen spel in deze krankzinnige comic book adaptatie. Gameplay Screenshots Links – – – (TPB, Torrent, NZB) Download Links [table][th]Directe links naar een NZB, Torren…
fifa 2006: geen juiste cd...
door Gast avatar- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Ik heb fifa 2006 gedownload, bewerkt met Daemon, geinstalleerd en.. het werkte prima. Maar...nu 3 dagen krijg ik bij de opstart van fifa 2006 de melding: \"plaats de juiste cd etc...\" Heeft dit iets te maken met de instellingen van Daemon? Of heeft dit een andere oorzaak? Graag jullie hulp! Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38646.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
[table][th] The King of Fighters XIII-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The King of Fighters XIII-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.King.of.Fighters.XIII-RELOADED Releasedatum: 13.09.13 Retail Datum: 13.09.13 Bestandsnaam: RLD-kofxiii Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus, SNK Playmore Ontwikkeld door: SNK Playmore Omschrijving Met de triomfantelijke terugkeer van de fan favoriete personages, zoals Mai, K ‘en Vice, uitgebreide verfijning van de kern…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4k weergaven
hallo, ik heb het spel van the sims 2 van iemand op cd gekregen en het spel werkte pefect. nu is een van de cd\'s beschadigd. ik heb hem wel op mijn harde schijf staan. nu heb ik cd 2 van the sims 2 opnieuw gebrand maar maar als ik cd 1 heb geinstalleerd en hij vraagt om cd 2 blijf ik de melding krigen dat jij cd 2 moet hebben. kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen. mvg john
-
- 0 reacties
- 5,9k weergaven
[table][th] The LEGO Movie Videogame Proper-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De LEGO Movie Videogame Proper-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: The.LEGO.Movie.Videogame.Proper-RELOADED Releasedatum: 10 februari 2014 Retail Datum: 7 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-legomovie Bron: Steam Maat: 8 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: TT Games Laat Omschrijving Join Emmet en een onwaarschijnlijke groep verzetsstrijders in hun heldhaft…
FM2006, probleem met Anti-Blaxx
door Gast deMar- 0 reacties
- 3k weergaven
Ik heb FM2006 ge-installeerd via een ISO mbv Deamon Tools. Nou weet ik dat ik met Anti-Blaxx het een en ander in moet stellen zodat ik het spel gewoon kan spelen zonder dat hij om de juiste CD vraagt... Alleen begrijp ik niet hoe Anti-Blaxx werkt en via google word ik ook niet veel wijzer. Dus kan iemand uitleggen wat ik moet instellen bij Anti-Blaxx om FM2006 te kunnen spelen, zonder dat ie om de juiste CD vraagt? PS: Als ik bij Anti-Blaxx ---> instellingen Bij \"Game\' de juiste fm.exe file invoer komt er te staan dat hij geen kopierbeveiliging gevonden heeft, terwijl hij deze autmatisch zou moeten selecteren. Nu moet ik hem handmatig selecteren staat er...…
-
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
[mod]spam en ban.[/mod]
Laatste reactie door bjorn130,