Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
hallo iedereen. Ik heb een keer gta 4 gedownload en geinstalleerd maar toen ging hij heel sloom en was er een gedoe met frame rates. Het is me toen niet gelukt het normaal te kunnen spelen en nu ben ik van plan hem te gaan kopen. De vraag is nu doet hij het dan wel? Bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is. echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3) nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je. er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt. maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken. dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ? of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht. zou jullie dankbaar zijn !
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb een versie van COD4 van Razor1911, maar na installatie wil de single play mode niet opstarten. De foutmelding is: Het bestand iw3sp.exe werkt niet meer. Er is een fout in het programma opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. De multiplayer mode doet het wel, maar die hoef ik niet. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst een nieuwe joypad gekocht voor mijn pc, maar ik krijg hem niet aan de praat. Hoe kan ik mijn joypad laten zien aan mijn computer? Wil hem graag gebruiken voor gamen. Iemand tips? ExpertGameGuru: Hoi GamePeter! Geen zorgen, je bent niet de enige die hier tegenaan loopt. Het verbinden van je joypad met je pc kan soms wat lastig zijn, maar ik help je erdoorheen! Verbinding maken: Als je joypad draadloos is, zorg dan dat je Bluetooth aanstaat op je computer. Ga naar de instellingen en zoek naar "Bluetooth en andere apparaten". Klik o…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb met deze spel wit beld wat kan ik dar an doen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten
-
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape,