Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik wil graag films en muziek naar me ps3 zetten via t netwerk.. toen kwam ik hier: http://www.di.co.nz/psmediatunnel/index.htm Alles VERLIEP goed totdat ik me ps3 internetbrowser naar de ip moest gaan!!! Als ik de browser opstart kan ik nergens een website invullen.. ja miss bovenaan maar dat kan ik amper zien.. weet iemand hoe dit werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb met deze spel wit beld wat kan ik dar an doen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb een probleem met de resolutie bij bf2. ik had hem op de verkeerde resolutie gezet, toen kreeg ik zwart scherm met daarop dat ik de verkeerde resolutie gekozen hem en dat ik dat moest veranderen maar de beeld scherm blijft maar zwart zodat ik niks kan verander. nu kan ikk niks doen helpppppppppppppp :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door Tinyman, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb geprobeerd om een CoD4 server te starten, maar het wil niet helemaal lukken zoals het hoort. Als mensen mijn server willen joinen, krijgen ze na een paar seconden 'server connection timed out'. Ik denk dat het komt doordat de poort 28960 UDP niet open staat. 28960 UDP en TCT staan er allebij in met toegang geactiveerd, dus hij zou open moeten staan, maar met een port checker zegt hij dat UDP niet open staat. Of misschien ligt het ergens anders aan? Kan iemand mij misschien helpen? MVG headsh0t.
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36488.0[/iurl]
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten