Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.301 discussies in dit forum
-
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
Laatste reactie door Valcorb, -
hallo ik heb een probleem met het spel prototype want ik kom niet meer verder ik ben bijde missie dat je een helicopter moet hebben en dan moet je eerst iets vernietigen en da is gelukt maar daarna moet je een watertank opzoeken met een geinfecteerd beest de watertank heb ik gevonden maar dan moet ej de watertank scannen maar dat lukt niet want ik krijg te zien dat ik tab moet indrukken en dan zie je in beeld een knop tevoorschijn komen met niks erop dus het scannen lukt ook niet ik heb al gekeken naar mijn instellingen voor mijn toetsen in het menu maar daar staat niks tussen ??? kan iemand mij helpen ??????????????? :-\ :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Kan je een patch installeren voor Stronghold legends ook al is het spel illegaal? Want als je volgens mij die patch installeert gaat de pc kijken of het spel legaal is. Wie weet het? Alvast bedankt.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb sinds gister mijn ps3 en ik ben nu bezig met uncharted 2 online... Ik vroeg me af hoe kies ik een wapenuitrusting? Ik heb al lvl 4 maar ik kan nergens wapens of perks kopen ofzo.. En als ik bij de winkel kijk staat er dat ik het spel uitgespeeld moet hebben voor zo'n wapen... Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met m’n PS5. Elke keer als ik een nieuwe game probeer te installeren, krijg ik een installatiefout. Iemand hier die weet wat ik kan doen? Ik krijg het echt niet opgelost, en ik wil zo snel mogelijk spelen! Dank alvast! GamerExpert99 Hey GamePeter! Dat klinkt vervelend. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om die installatiefout op je PS5 op te lossen: Herstart je PS5: Dit lijkt simpel, maar soms lost een reboot veel op. Zet je PS5 helemaal uit en trek de stekker eruit voor een minuut. Steek hem er weer in en zet hem aan. Controleer j…
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb met deze spel wit beld wat kan ik dar an doen Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb Kingdom Hearts gedownload en het enige wat niet lukt is lopen met het poppetje, omdat er een analog controller gebruikt moet worden. Ik heb ergens gelezen dat de LilyPad plugin gebruikt kan worden zodat ik toch met m'n keyboard het poppetje kan laten lopen. Alleen ik heb geen idee hoe ik de plugin moet instellen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen . Groetjes, Daphne Post Merge: februari 17, 2009, 07:39:25 pm Ik zie nu dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik kingdom hearts via pcsx2 op de computer wil spelen! Post Merge: februari 18, 2009, 07:12:17 pm Het is al gelukt!
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3,