Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey, ik heb een probleem met de installatie van Far Cry 2 (van Razo1911). Ik heb de game gedownload en op CD gebrand zoals stond beschreven. maar nu start ik hem op. dat lukt gewoon maar als ik dan op installeren druk. Dan komt er heel even voor een seconde ofzo een zwart schermpje in beeld en gaat dan meteen weer weg. daarna gebeurt er niks meer. Hij start de installatie maar niet op. ik heb al geprobeerd om hem als administrator op te starten en wat beveiligingen uit te zetten maar niks helpt. weet hier misschien iemand er een oplossing voor?
Laatste reactie door Robin, -
gta 4 crack
door dinges123- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik heb gta 4 geinstalleerd en er een razor 1911 crack ingezet nu launch ik m en blijft hij hangen. wat nu?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb een probleem met de resolutie bij bf2. ik had hem op de verkeerde resolutie gezet, toen kreeg ik zwart scherm met daarop dat ik de verkeerde resolutie gekozen hem en dat ik dat moest veranderen maar de beeld scherm blijft maar zwart zodat ik niks kan verander. nu kan ikk niks doen helpppppppppppppp :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door Tinyman, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Mijn zoon wil graag weer nieuwe spelletjes op zijn DS. Nu lukt het niet meer om er nieuwe spellen op te zetten. Alles wat we nieuw downloaden speelt niet. Hij heeft een N5 kaartje en we downloaden al 2 jaar spelletjes zonder problemen. Maar nu lukt er niets meer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar overal het zelfde. Wie weet wat er hier aan de hand is. Groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik de nieuwe harrry potter game 'Harry Potter en de halfbloed prins' op hard kan spelen? ik wil hem eens kunnen spelen op het moeilijkste. Ik speel hem op de Wii, bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Onderwerp: Welke grafische instellingen maken mijn game mooier zonder haperingen? GamePeter: Hey allemaal! Ik speel nu een paar maanden mijn favoriete game, maar ik merk dat het soms wat haperig gaat. Ik heb een paar instellingen geprobeerd, maar ik ben niet zo technisch. Welke grafische instellingen raden jullie aan om de game mooier te maken zonder dat het gaat stotteren? Alvast bedankt! ExpertGamer: Hoi GamePeter! Goed dat je hier vraagt, grafische instellingen kunnen echt een groot verschil maken. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Resolutie: Probeer eerst de resolutie van je game omhoog te zetten. Dit maakt alles scherper, maar kan ook je…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36488.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik wil graag films en muziek naar me ps3 zetten via t netwerk.. toen kwam ik hier: http://www.di.co.nz/psmediatunnel/index.htm Alles VERLIEP goed totdat ik me ps3 internetbrowser naar de ip moest gaan!!! Als ik de browser opstart kan ik nergens een website invullen.. ja miss bovenaan maar dat kan ik amper zien.. weet iemand hoe dit werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
ben het spel star wars republic commando aan het doen bij F drukken reageert niet F knop is vooe use/activate/pickup
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo Ik speel af en toe wel eens battlefield play4free alleen als ik het speel heb ik belachelijk veel lagg en uiteindelijk zegt ie dat iets fout is met de netwerkverbinding... weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27336.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Is Er Een Patch/Crack voor cod5 dat ik online kan spelen zonder de orginele te hoeven kopen??? Alvast Bedankt! =D
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb sims 3 gedownload en nu wil ik hem updaten, alleen als ik dat doe dan zegt hij halver wege bij de instalatie invalid files found :-[ kan iemand me helplen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
Laatste reactie door Jeroen,
