Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hai Ik heb een r4 kaart met een 2gb micro sd kaartje. Nu heeft iemand een magneet op de 'b' knop van de ds gelegd, en nu pakt de r4 kaart niet meer. De legale spellen doen hett wel nog. Weet iemand hier iets op? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Jahjah ik weet het een old skool game ..maar ik vind een gruwelijke vinden! Heb hem gedownload maar hij opent deze dus niet, ik heb windows vista misschien is dat het probleem, weet iemand hoe ik alsnog de editor kan openen?
Laatste reactie door Giully, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik de nieuwe harrry potter game 'Harry Potter en de halfbloed prins' op hard kan spelen? ik wil hem eens kunnen spelen op het moeilijkste. Ik speel hem op de Wii, bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
Section 8 online
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
gta iv disk 2
door zibimaster- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo , ik ben gta iv aan het installeren maar nu moet ik de tweede disk invoeren voor de installatie dus ik heb de tweede disk gemount maar hij kan hem niet vinden kan iemand me helpen??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb ff hulp nodig. Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen. Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher. Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG). Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360. Nu zit ik met het volgende: Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ) Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD". Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook. Wat is de oplossing? Kan ik die DVD …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Is Er Een Patch/Crack voor cod5 dat ik online kan spelen zonder de orginele te hoeven kopen??? Alvast Bedankt! =D
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
Laatste reactie door Jeroen, -
gta 4 crack
door dinges123- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik heb gta 4 geinstalleerd en er een razor 1911 crack ingezet nu launch ik m en blijft hij hangen. wat nu?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche,