Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn r4 binnen gekregen omdat ik heel graag weer wat spelletjes wil spelen op mijn nintendo DS lite. Ik heb al 100 filmpjes bekeken en heel veel verschillende software erop gezet maar niks werkt. Als ik hem opstart staat er een spel van spongebob en zodra ik erop klik krijg ik een loading scherm die niet meer weggaat. Iemand tips? zou het zo leuk vinden als hij het doet.
-
- 1 reactie
- 4,1k weergaven
ik heb fifa 09 net geinstalleerd, maar nu moet ik een registratiecode invoeren. die hij niet goed vind. Waar kan ik wel de goede vinden? (of is hier een ander topic voor? kan ik hier dan naar doorverwezen worden?)
Laatste reactie door Robin, -
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4,1k weergaven
hallo, ik heb het spel van the sims 2 van iemand op cd gekregen en het spel werkte pefect. nu is een van de cd\'s beschadigd. ik heb hem wel op mijn harde schijf staan. nu heb ik cd 2 van the sims 2 opnieuw gebrand maar maar als ik cd 1 heb geinstalleerd en hij vraagt om cd 2 blijf ik de melding krigen dat jij cd 2 moet hebben. kan iemand mij vertellen wat ik hier aan moet doen. mvg john
-
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
gezocht Serial key men of war alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 15 reacties
- 4,1k weergaven
Hallo. ik wil een spel direct op een dvd branden. en dan bij iemand anders spelen maar hoe gaat dat ookalweer? moet je dan niet op die andere computer mounten? groetjes!
-
firewall
door kaasbroodje- 8 reacties
- 4,1k weergaven
waar voor dient een firewall? ik vind die dingen echt zo irritant
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb FM 08 al gespeelt met de gewone 8.0 versie, maar nu zou ik graag die patch 8.0.1 hebben. Ik heb die ook al gedownload en van een vriend had ik een no cd ook al gekregen, nu hij en nog een andere vriend hebben allebei nog xp en daarop werkte die no cd en dus de 8.0.1 versie, en mijn vriend heeft ook vista en heeft daar die no cd ook eens op geprobeert. Nu werkte het bij hem op vista ook niet. Nu is mijn eigelijke vraag, weet er iemand een no cd die wel op vista werkt of wat ik moet doen opdat de no cd die ik nu heb wel werkt langs vista? Alvast op voorhand bedankt. Mvg Renske
Laatste reactie door Thijs, -
- 6 reacties
- 4,1k weergaven
Titel: Dawn of War II Platform: PC Ontwikkelaar: Relic Entertainment Uitgever: THQ Release Datum: 20/02/2009 Voorloper: Dawn of War I, Winter Assault, Dark Crussade Systeemeisen: Minimale systeemeisen: - Windows XP SP2 of Windows Vista SP1 - P4 3.2 GHz (single core) - 1 GB RAM (XP), 1.5 GB RAM (Vista) - 128MB Videokaart (Shader Model 3) - Nvidia GeForce 6600 GT / ATI X1600 - 5.5 GB Harddisk ruimte Aanbevolen systeemeisen: - Windows XP SP2 of Windows Vista SP1 - AMD Athlon 64x2 4400+ of Intel Core 2 Duo - 2 GB RAM (XP en Vista) - 256MB Videokaart (Shader Model 3) - Nvidia GeForce 7800 GT / ATI X1900 - 5.5 GB Harddisk ruimte …
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Goedemiddag, Ik ben Grethe en probeer mijn zoon en mezelf een beetje te vermaken met een Nintendo DS. Heb vrienden ook aan de DS gekregen, maar ik krijg de Acekard op de DS niet aan de praat. Hij blijft maar komen met de melding: "System File is Missing". Wie kan en wil me helpen!!!
Laatste reactie door Cédric., -
wat voor file heb ik?
door Gast gilles- 10 reacties
- 4,1k weergaven
help... wat moet ik doen.. ik heb fifa 06 gedownload voor de xbox.. maar ik heb geen image files en ook geen bestanden die je zou kunnen uitpakken.. wat moet ik nu doen..??? help!!!
-
- 8 reacties
- 4,1k weergaven
Hoy Heb probleem met deze spel begin 2de missie zwart scherm
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]8 maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, Xbox 360, PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA Games[/td] [td]Aanbevolen Systeemeisen:[/td] [td] CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor of vergelijkbaar CPU: AMD Phenom II X3 Triple core 2.8 GHz of vergelijkbaar RAM: 2GB (4 GB Vista and Windows 7) Video: ATI 3850 512 MB Video: NVIDIA 8800GTS 512 MB DirectX 11: ATI 5850 DirectX 11: NVIDIA 460 [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]BioWare[/td] [/tabl…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 4,1k weergaven
hallo iedereen, even om mee te beginnen ik heb geen idee of ik het hier op de goede plek heb gezet, ben nl helemaal nieuwe hier dus zeg het maar als hij verkeert staat. Nou wilde ik dus een xbox 360 kopen, dus ik zocht al van tevoren vast dingen over het ombouwen van de xbox. Nou weet ik dat er hier al heel veel topics over zijn, maar ik heb nergens iets kunnen vinden over games via je pc op je externe harde schijf van je xbox 360 zetten, zodat je ze dan vanaf je HDD kan spelen. Nou dacht ik dat dit met een oude xbox 360 versie makkelijker te doen is dan met een xbox 360 slim, maar dat weet ik helemaal niet zeker. Ik hoef over het algemeen helemaal niet op xbox live te …
Laatste reactie door Duskeniek, -
NFS Underground 2
door Gast kil steffie- 11 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb net Need For Speed Underground 2 gedownload, kheb hem op een dvd gezet, omdat ie te groot was voor een cd. Hij begint met installeren en vraagt halverwege om cd2.... Die heb ik dus niet, wel heb ik meerdere mappen.. Namelijk - CD1 - CD2 - Keygen - NO CD Crack Ik heb de bestanden CD2, Keygen en NO CD Crack op een andere dvd gezet. Zodra hij om cd2 vraagt bij de installatie doe ik deze erin. Maar hij pakt deze dvd niet als cd2... Wie weet waarom hij het niet doet, of doe ik gewoon iets verkeerd..?
-
The Settlers NO-DVD
door Gast IceCube- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Ey, Ik heb The Settlers op een dvd. Maar nu heb ik nog een NO-DVD crck nodig maar, Ik kan hem nergens vinden :-[ Heeft iemand hem wel? Of weet je een link? Gr. IceCube
-
football manager 2006 no-cd
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 9 reacties
- 4,1k weergaven
Ik vind nergens een football manager 2006 no-cd crack. Omdat Deamon tools en Alcohol 120 niet gaan op mijn computer moet ik altijd zoeken naar cracks die je gewoon moet vervangen met je .exe file. Weet er iemand waar ik zo\'n no-cd crack vind? dus zoeen die je gewoon moet vervangen met je opstartfile. edit: het nu een alcohol 120 versie gevonden die werkt maar het lukt niet om zo\'n mini-image te gebruiken. Heb al alles geprobeerd.
-
lego star wars
door Gast krcke123456- 1 reactie
- 4,1k weergaven
Ik heb lego star wars gedownload als iso en later met nero gebrandt en geinstaleerd dat ging prima. Als ik het wil spelen geeft hij verkeerde disc geplaatst aan . WIE KAN MIJ HELPEN?
Laatste reactie door Duken, -
- 11 reacties
- 4,1k weergaven
Heeft iemand voor mij een goedwerkende torrent, waarbij ik NIET hoef te mounten of iets anders. Gewoon met een crack ofzo. Alvast bedankt.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Pokemon GO op tablet offline spelen
door Gast Jim99- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb een tablet thuis en daarop Pokémon GO geïnstalleerd. Er zit gps op. Op het nieuws hoorde ik dat je Pokemon GO offline kan spelen. Maar hoe doe ik dat precies? Ik hoorde iets over de map offline Downloaden?
-
Programma voor Mac?
door Gast magomerlino- 1 reactie
- 4,1k weergaven
Ik zoek een programma waar ik op m\'n Mac kan downloaden. Ik gebruik nu limeware maar dat vind ik niet zo fijn. Weet je er één? Zeg t ff Alvast bedankt
-
Fifa 08 crack
door rienk333- 11 reacties
- 4,1k weergaven
Weet niet precies waar het thuishoort dus ik doe het hier maar. Ik heb fifa08FLT gedownload van isohunt.com, met deamon tools gemount ( Op :G, is dat goed ?) en geïnstalleerd. Maar nu doet ie het nog niet, klopt toch? Omdat ik er nog een crack(?) op moet zetten? Zoja, waar kan ik die crack downloaden want ik heb al op gamecopyworld gekeken maar ik kan het daar niet vinden. Hoop op reacties of ik op de goede weg zit.
Laatste reactie door marcov, -
probleem met het opstarten van FIFA 2006
door Gast Bianca.B- 16 reacties
- 4,1k weergaven
Ik heb een probleem met het opstarten van FIFA 2006. Ik heb FIFA 2006 op DVD bestaande uit drie bestanden: -MIR-FIFA06 (MSInfo-document) -MIR-FIFA06.mds (MDS-bestand) -MIR-FIFA06 (MDF-bestand) Ik heb Fifa geïnstalleerd, met tussenkomst van Daemon, maar ik kan het spel nog niet spelen. Wanneer ik het spel wil opstarten, blijft het meteen hangen (oa Rooney is te zien). Na enkele minuten wordt het geheel afgebroken. Iemand een oplossing?
-
- 5 reacties
- 4,1k weergaven
Graag wilik hier de volgende vraag voorleggen: Mijn heeft een DSI met R4 gold kaart, deze heeft nu een goed half jaar prima gewerkt. Maar nadat er gisteren een nieuw spel op de R4 kaart is gezet, komt er nu een foutmelding "An error has occurred. Press and hold the POWER Buttun to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual fot details" In de gebruiksaanwijzing staat dat ik met hen contact moet opnemen, maar ik wil graag weten of dit alleen aan de R4 kaart ligt of daatwerkelijk aan de DSI. Met een orgineel spelkaart werkt de DSI namelijk wel. Ik heb de R4 kaart ook in de DSI van mijn jongste zoon gehad en omgewisseld, in deze DSI …
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 4,1k weergaven
Sinds vandaag krijg ik die error als ik spellen download... Het is bij mij bij: Plants vs. Zombies Junior Mystery Stories Squinkies Girls Life Fashion Addict Weet iemand wat te doen?? :-\
Laatste reactie door Zombymario, -
- 18 reacties
- 4,1k weergaven
Er is een nieuwe track mania nations ! Zijn nieuwe naam is Track mania nations Forever. Er zijn veel nieuwe track's, terug online en GRATIS ! + betere grafics [glow=red,2,300]Description: TrackMania Nations Forever offers a new complete "Forever" version of the Stadium environment, a complete solo mode and 65 brand new, progressively difficult tracks. TrackMania Nations Forever will unite an even larger number of players thanks to its engaging multiplayer modes, innovative online functions and revolutionary interactivity between players.[/glow] download : http://www.gamershell.com/download_24766.shtml Veel raceplezier !
Laatste reactie door Cédric.,
