Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Age of Empires III torrent
door Gast nettie- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Hoi , Weet er iemand een goed werkende torrent van Age of Empires 3? zet hier dan de link ernaar neer A.U.B alvast bedankt mzzl
Laatste reactie door Duken, -
- 15 reacties
- 3,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]9 sept.[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, xbox360 , PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Horror, FPS[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Deep Silver[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel CPU - Core 2 Duo E6600 2.4GHz AMD CPU - Athlon 64 X2 Dual Core 6000+ Nvidia GFX Card - GeForce GT 220 ATI GFX Card - Radeon HD 5450 1024MB RAM (Memory) - 3 GB Hard Disk Space - 7 GB Direct X - 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]COOP[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Techland[/td] [/table] verhaallijn: Het is ons allemaal weleens…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 3,6k weergaven
heeft er iemand de crack voor RCT3 dolle waterpret? ik vond al wel dit topic hier: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14883.0 Ik heb geprobeerd om via de links te downloaden maar ik snap het niet helemaal... als ik dat downloade kreeg ik gewoon de hele game RCT3 maar die hoef ik niet... ik hoef alleen maar de crack te hebben toch? Tja.. sorry ben een leek in het downloaden van games...dus weet helemaal niks van cracks en zo Mijn zoon heeft op zijn PC RCT3 staan (originele versie), hij wilde graag de uitbreiding dolle waterpret dus die heb ik voor het gedownload. De download bestaat uit verschillende mapjes en losse bestanden. Ik heb het m…
Laatste reactie door los-cuentos, -
.Iso
door Gast dianto- 3 reacties
- 3,6k weergaven
Hoi, Ik heb net een spel gedownload en het is een .iso file. Nu zag ik op de site staan dat je Alcohol 120 nodig had om het te branden. Maar kan dit ook met Nero? En zoja, hoe moet ik dit dan doen? Kan het niet met Nero, hoe werkt het dan met Alcohol? Als deze topic verkeerd staat, verplaatst iemand hem maar Alvast bedankt, Diek
-
No-cd crack Fm 2006
door Gast piki- 2 reacties
- 3,6k weergaven
wie kan mij a.u.b helpen met het vinden van de no-cd crack?? heb ook al geprobeert met dat anti blaxx geouwehoer maar ik kom er niet uit!!! HEEELLLPPPP!!!!
-
Heeij ik heb geen internet op de ps3 maar kan ik op een andere manier ook demos downloaden? Of gewoon iets downloaden? Greetz Bapao11
Laatste reactie door Wesley, -
- 18 reacties
- 3,6k weergaven
Hee jonges, Ik heb BF 2 legaal gekocht. Ik wou weten of er nog meer mensen zijn die em ook legaal hebben en keer zin hebben om online een potje te doen? Ik heet: plaspop1991. I k weet nog niet precies hoe alles werkt want tis 1e keer dat ik een bf game speel Maar ik vind et echt super vet Pce PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 7 reacties
- 3,6k weergaven
Hey, Kan je ook spelletjes voor je mobiel downloaden? Zoja waar? Wel gratis natuurlijk.
Laatste reactie door Vantage93, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
hee, ik heb een gedownloade sims 3 basis en ik wil hier graag een uitbreiding aan toevoegen. ik heb dit al eens geprobeerd maar dat lukte niet omdat ik geen cd-rom heb en zo, heb daemon enzo ookal gebrobeerd. maar ik wil dus een gedownloade uitbreiding toevoegen aan mijn sims 3 basis. kan iemand mij helpen? alvast bedankt. ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Hee, Ik heb een probleem als ik Medieval II : Total War Kingdoms probeer te installeren. Ik mount hem in Deamon tools v4.10. Dan komt er te staan: Conflict met Emulation Software opgetreden. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=6000&l=nl voor meer details. Zou iemand mij kunnen helpen :redface: : Hier is de foutmelding.
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, ik heb vandaag Professor Layton en de verloren toekomst gedownload, en op mijn r4 upgrade kaart gezet. Alles werkt goed, Maar als het 1e hoofdstuk-filmpje is afgelopen blijft de nintendo op zwart beeld staan... Weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt. PS: Volgens mij heb ik de nieuwste firmware.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 3,6k weergaven
[table][th] Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Castlevania_Lords_of_Shadow_Ultimate_Edition-FLT Releasedatum: 27 augustus 2013 Retail Datum: 27 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-clva / b Bron: Stream Grootte: 14,9 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Mercury Steam Omschrijving Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition is de complete editie …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
Helpp. Ik heb laats een Sims2 gedownload, en nu doet ie het niet '' Hij pakt steeds de cd niet. of hij blijft haken. dan ik helemaal niet naar de Sims2 game kan, Me vader zegt dat het door windows vist basic komt? en hij wil de game cracken maar weet niet hoe? Wie heeft een oplossing? wie kan me helpen met cracken, Thunxx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 0 reacties
- 3,6k weergaven
[table][th] Batman Arkham Origins-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Batman Arkham Origins-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Batman.Arkham.Origins-RELOADED Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 25 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-baaror Bron: Stream Grootte: 16,55 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Ontwikkeld door: WB Games – Montreal, Splash Damage Omschrijving Batman ™: Arkham Origins is de volgende aflevering in de kaskraker Batman: Arkham vi…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
besturing fifa 08
door dikken- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Wanneer ik fifa 08 op PC speel zijn er bepaalde (schuine) richtingen waarin ik niet kan spurten of een pass geven. Heeft nog iemand dit probleem? En is er iets aan te doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 10 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo, mijn x box wordt over 2 weken omgebouwd ik had wat research gedaan om te kijken welke schijfjes ik het beste kon kopen en kwam uit op Verbatim DL + DVD's. Nu was mijn vraag of iemand weet waar ik deze het voordeligste kan bestellen. grtz
Laatste reactie door martijn1, -
gta san andreas
door .Wouter.- 14 reacties
- 3,6k weergaven
in gta san andreas heb je zo genaamde CAR MODS. :cool2: dan krijg je BV bmw,mercedes enzo in het spel. ;D ik weet nu hoe het werkt ik heb alles gedaan zoals het er stond maar waar staan die auto's dan ? :buck: alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door sunaj, -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Ontwikkelaar Criterion heeft voor volgend jaar een nieuw car pack aangekondigd voor Burnout Paradise. Hierdoor wordt het ondermeer mogelijk om straks te racen met de wagen van Marty McFly uit Back to the Future. Omdat Criterion niet beschikt over licenties voor de aanwezige auto’s en motoren zal ook de Back to the Future wagen niet onder zijn officiële naam in Paradise verschijnen. In plaats van DeLorean zal de zwevende auto dan ook onder de naam Jansen 88 door het leven gaan. Vier nieuwe auto’s De Jansen 88 maakt onderdeel uit van een pack waarin vier nieuwe wagens zitten. Verder kunnen we The Cavalry Bootlegger, Manhattan Spirit en GT Nighthawk in Burnout Parad…
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
ik heb al 3 jaar lang een omgebouwde ps2, nooit problemen gehad etv etc. Wil ik vandaag een spel opstarten(gekopieerd) doet ie het niet, reset ik hem doet ie het nog niet ik heb hem nu zowat 30 keer gereset, van de stroom gehaald, de schijfjes schoongemaakt, in de ps2 geblazen en zelfs nog een orgineel ps2 spel geprobeerd maar die pakt ie ook niet meer. Hebben meer mensen dit probleem of hebben ze dit gehad? kan iemand me helpen? wat ik nog kan doen om hem zeg maar te laten werken?
Laatste reactie door koekie, -
- 4 reacties
- 3,6k weergaven
mijn neef heeft een DSTT kaartje en hij wou heel graag Ghost Trick Phantom Detective, dus downloadde ik die voor hem. nou is het iedere keer zo dat als hij hem wilt opstarte er de tekst: "[Rom Loading Failed] load rom errcode=-4 please reset system" verschijnt. ik heb al geprobeert om het spel nog eens te downloaden van andere servers, maar dat helpte niet. toen heb ik er een nieuwe firmware opgezet, hij heeft nu Firmware V.18, de nieuwste. kan iemand me helpen, want mijn neef wordt anders boos op mij omdat zijn spel niet werkt.
Laatste reactie door LordMacros, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
ik heb 2 vragen de 1e: als ik homebrew opstart en ik druk op beginnen, zie ik daarna helemaal geen opties. internet staat aan, maar ik krijg helemaal niks te zien. behalve de achtergrond met de bubbeltjes. hoe kan dat? de 2e: ik probeerde zonet harvest moon op de wii te laten afspelen door middel van usb loader. maar dan doet hij niks. ik krijg een zwart scherm met allemaal letters. hoe kan dat? het gebeurd steeds. ookal startik de wii opnieuw op.
Laatste reactie door meowndz, -
installatie sims 2 university
door Gast gerda12- 2 reacties
- 3,6k weergaven
ik heb de sims 2 gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar ik wil nu wel eens wat nieuws, dus ik heb the sims 2 university (studentenleven) gedownload. Ik had 2 bestanden, cd 1 en cd 2, op cd 1 stond het spel en dat heb ik op een virtuele schijf gezet met alcohol 120% en geinstalleerd. maar toen ik het geinstalleerd had, en toen het spel wou opstarten, stond er zoiets als: \'controleer of de cdrom in je cd speler zit en start het spel opnieuw. ik ben toen op cd 2 gaan kijken, en daar stonden allemaal mappen en bestanden: map: crack map: tsdata winrar archief: compressed winrar archief: en-us_compressed winrar archief: es_compressed bestand: rungame in…
-
- 17 reacties
- 3,6k weergaven
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Utomik. Ik ga het binnenkort zelf proberen, 14 dagen gratis, daarna 6 euro per maand of 10 euro voor 4 personen. Voor onbeperkt kiezen tussen 600 games! Ben benieuwd of mensen hier van hebben gehoord, al hebben geprobeerd of het gaan proberen. Ik ga het zo installeren dus ik laat het jullie weten Als het echt perfect is, kunnen we met wat DukeN members misschien het familie abo nemen, 10 euro p.m., dus 2.50 man als er 4 personen mee doen
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 3,6k weergaven
Dag, Elk jaar rond deze periode herinstalleer ik mijn computer. Zo deed ik dat ook dit jaar. Dit had echter tot gevolg dat games die voorheen uitstekend draaiden begonnen te laggen. Ik heb de nieuwse direct x gedownload, de videokaarts geupdat en de schijf gedefragmenteerd. Ik ben om om eerlijk te zijn ten einde raad... Dit zijn mijn specificaties: Windows Xp 2048 mb ram E6650 2.33 dual core processor Ati Hd Radeon 4830 Games als pes 2012 zou ik op instelling 1024x768 wel moeten kunnen draaien..
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 6 reacties
- 3,6k weergaven
Ik heb dus PES 6 gedownload via Azureus. Er kwamen 2 bestanden: een MDF bestand en een MDS bestand. Ik heb ze allebei gemount. Alleen als ik nu het wil openen komt dit: Als ik op play druk gaat ie weg en gebeurd er niks. Weet iemand wat ik ermee moet doen? (volgens mij moet ik een serial code invullen. Zoja, kan iemand een serial code vinden van PES 6 ik ben er al erg lang opzoek.)
Laatste reactie door Erwin.,
