Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo :peace: ik heb een vraag. ik wil binnenkort een wii kopen. en wil er dus ook een balance board bij maar nu heb ik een vraag. wat is het verschil tussen deze twee Die van big ben en die van nintendo Is het verschril alleen dat er een/twee spellen bij zitten? en zit er op de wii ook wifi? Alvast bedankt. Bart.
Laatste reactie door meowndz, -
call of duty
door Gast johni- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Heb het spel call of duty al een tijdje, vet spel. Ik mijn broetje wil dit spel ook vaak spelen op de laptop, dus ik dacht ik brand cd 1 ff over en installeer het spel verder met de orriginele 2 cd\'s. Maar dit werkt dus op 1 of andere manier niet. Bij het spel moet je cd 1 in je speler hebben om te kunnen spelen, maar het gebrande exemplaar wil dus niet. Ik krijg een melding dat ik een andere cd moet plaatste. Kan iemand me helpen? ik brand met nero en heb de orriginele cd key er bij dus ik zou het zo ff niet meer weten.
-
probleem openen game
door bart- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Een minuutje afwezig en uitgelogd.. Mag ik herbeginnen.. : : : ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hi Spel gemount met de nieuwste Daemontools... Alle optie's aangezet. Starforce toch reeds weg.. Cr... geplaatst in Program Files en spel gestart met DT. Dit is het resultaat...
Laatste reactie door bart, -
Maplestory
door Tyra- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal ! Gewoon even klein vraagje , zijn er hier toevallig mensen die Maplestory spelen? Ben er jaren geleden mee begonnen , toen een hele tijd gestopt en nu sinds een paar maanden weer beginnen met spelen. Heb nu dus geen geen Maplevriendjes meer (arme ikke ) Zou het dus leuk vinden om weer iemand te vinden om partyquests enzo mee te doen
Laatste reactie door Tyra, -
c&c 3 maps
door kaasbroodje- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb een paar maps gedownload voor c&c3 maar hoe voeg ik ze nu toe aan me spel. ik heb ze van deze site http://www.cncmaps.com/ en weet iemand nog een site waar je maps kan downloaden voor c&c3
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Goeiedag, via deze site heb ik leren downloaden en al waar ik jullie allemaal zeer dankbaar voor ben hahah maar nu had ik totaal iets anders, ik ben fanatiek aanhang van de xbox360 en doe vooral xboxlive, online zegmaar. Maar ik heb nu een nieuwe tv gekocht voor op mijn kamer, boven dus. en ik wu jullie vragen hoe ik het beste, snelste internet boven krijg. Ik had zelf wel zo Wireless Netwerk Adapter gezien van 80,00 ofzo maar dat is draaadloos en ze zeggen dat je daaar mindere snel internet/ping van krijgt. ik wou jullie graag vragen wat jullie hier over denken of wat jij hebt!? alvast bedankt gr MrJoost
Laatste reactie door MrJoost, -
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb dit linkje van Marco1 ontvangen en heb wat spellen geprobeert, maar ik zie nu ineens waarom sommige spellen het nu niet meer doen. Schijnbaar is er iets met mijn videokaart gebeurt (Hardware T&L is negatief) maar ik heb geen idee wat want vroeger kon ik die spellen wel gewoon spelen :-\ FF kort samengevat: Vroeger kon ik spellen spelen maar nu niet meer omdat mijn video kaart (Hardware T&L) niet goed genoeg is. Mvg Disaster
-
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Deze bestanden heb ik in mijn bezit. Dit krijg ik van Poweriso Met alcohol 120.en daemon gaat het ook niet Hulp ?
Laatste reactie door yvon, -
FIFA 07
door volkaninho- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb net Fifa 07 gedownload. Alles lukt, spel start op, normale snelheid. Maar als er een wedstrijd moet beginnen loopt ie vast en staat er ''fouten opsporen'' en ''sluiten''
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb de sims deluxe edition gedownload en geinstalleerd, maar als ik heb wil laden, komt er het sims scherm, en daarna sluit het af. wat kan ik hieraan doen en wat is het probleem? ik heb vista home basic, in veel gevallen ligt daaraan het probleem.
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi, Ik heb virtual cd en nu werkt de originele fifa 06 dus niet. Ik heb vanalles geprobeerd, maar hij start even op en is dan weg. Er zijn heel veel tips over cracks en images. Is er iemand die mij stap voor stap kan vertellen wat ik moet doen en waar ik de juiste image/snelkoppeling kan downloaden??? Ik ben een leek, heb al meerdere topics gelezen, maar kwam niet verder dan wat downloaden en verder geen resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En sorry als je het voor de 30e keer gaat uitleggen.
Laatste reactie door persik, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
hallo iedereen, ik wil graag lord of the rings batle for middle earth downloaden weet iemand hoe ik dat kan doen? alvast bedank!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 13 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo alemaal, Ik heb al een paar keer busdriver geïnstaleerd en de crack (al van verschillende sites gedownlaod; rapidshare, piratebay) in de goede map geplaats. Maar als ik het spel dan wil spelen dan komt er dit te staan: We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in. Please consult the game manual for known work arounds that might improve the game's compatibility with your hardware. Kan iemand me asjeblieft helpen? Alvast bedankt! ;D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
beste mensen, ik heb assasins creed gedownload. het was de torrent uit het populaire game torrents topic. het spel doet het opzich goed. maar meestal als ik een missie krijg hoor ik de mensen niet praten. of soms een woordje. maar de muziek doet het wel gewoon. is hier mischien een fix voor? of kan ik hem patchen? bij voorbaat dank.
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
dit is het probleem als ik een server wil joinen wordt ik er weer uigegooid en krijg ik het bericht no packing flow...???? :-[ er staat ook geen foutcode bij ofzo zodat ik ff kan google wat het is gewoon heel vaag heeft iemand dit ook gehad of weet mischien een oplossing ik hoor het allemaal graag Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb de SKIDROW versie van Portal 2 gedownload en doet het geweldig maar ik ben wanhopig op zoek naar de DLC Perpetual testing initative, voor diegene die het niet kennen zal ik het even uitleggen. Je kunt in feite, je eigen Portal maps maken met een hele intuitive programma, het is heel creatief en leuk, daarnaast kun je de maps nog delen met andere spelers op de Steam workshop en je kan ze ook natuurlijk spelen. Er is een handvol video's op Youtube die het uitleggen maar de links met de bestanden zijn of niet goed, of niet compleet of het is een compleet andere map met bestanden. Ik vroeg me dus af of hier iemand meer van af weet. peace out!
Laatste reactie door Ramadan93, -
xbox spel opstarten
door Gast zwabber- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Weet iemand hoe ik een xbox spel kan branden zodat de xbox hem gelijk pakt. De spellen doen het nu wel, maar alleen als je de xbox uitzet en dan weer aanzet. (en de normale kopieen pakt ie ook in 1 keer, dus het moet wel kunnen)
-
Rayman ravnig ribbids
door Gast Zlatan- 7 reacties
- 2,7k weergaven
kan iemand mij helpen met het zoeken van rayman raving ribbids ? ik heb al heel veel site's door gezocht maar niks gevonden. Ook bij gamecopyworld.com, daar heb je Deamon tools voor nodig
-
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een laptop en ik dacht laat ik fifa08 eens installeren. Toen die klaar was en ik wou gaan spelen, startte ik hem op, maar er bleef een zwart scherm. Ik moest de pc opnieuw opstarten want het leek alsof hij niet meer reageerde. Ik denk dat dit probleem aan mijn videokaart ligt. Zou iemand mij verder op weg kunnen helpen? Dit is mijn video kaart: Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller. Bij voorbaat dank! Mvg Erwin
Laatste reactie door erwin1992, -
Brothers in arms
door wmaster- 9 reacties
- 2,7k weergaven
hallo ik heb brothers in arm gekocht (road to hill 30) en hij werkt goed maar als ik het online wil spele doet hij het niet ik druk op een server die dan online is en dan doet ie er een tijdje over om te laden en dan krijg ik de melding da die server de verbinding verbroken heeft dus ga ik weer terug naar het online menu en dan staat de zelfde server er nog weet iemand wat er mis is ??? alvast bedankt O0
Laatste reactie door wmaster, -
- 12 reacties
- 2,7k weergaven
Ik bedacht laatst om weer eens rollercoaster tycoon 3 te gaan spelen(officieel spel niet gedownload) nu heb ik dus alles geinstaleerd en natuurlijk alle updates geinstaleerd en dan als ik hem wil opstarten geeft hij deze error: Microsoft Visual C++ Runtime library Program: C:\Program files\...................................................... Abnormal program termination. ik heb hem natuurlijk opnieuw geinstaleerd en dan zonder de updates geprobeert en weer hetzelfde probleem gekregen. dus ik op internet zoeken en er zijn dus kennelijk meer mensen met dit probleem en het zou liggen aan de duo proccesor in de computer ofzo. dus ik naar oplossingen gezocht en ben er ve…
Laatste reactie door 122Daan, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Torrent: http://www.mininova.org/tor/2729271 NZB: http://www.nzbindex.nl/release/11144317/www.usenetmasters.orgbydownload2dayStreet.Fighter.IV-RELOADED-rld-stf4.r00.nzb Post Merge: juli 02, 2009, 01:52:56 pm Iemand enige idee hoe je kan saven ?
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
De skidrow versie van Hitman Absolution werkte helaas niet bij mij. Nu zie ik dat ik deze game ook voor 15 tot 20 euro kan kopen. Bij o.a. Bol.com staat echter Hitman Absolution Essentials. Nergens kan ik vinden wat de Essentials editie precies inhoudt?Wat is het verschil tussen de normale en de Essentials versie?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
wie kan mijn helpen heel graag ik heb een ps vita gekocht maar ik kom er niet uit hoe ik het moet doen die VHBL hack voor PS Vita
Laatste reactie door Zombymario, -
wbfs manager
door roosjaaa- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Als ik mijn harde schijf wil formatteren door middel van wbfs manager zegt hij: schijf kon niet worden geformatteerd. ik ben nog wel bezig met een paar downloads, zou het daar door komen?
Laatste reactie door roosjaaa,
