Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo iedereen, Mijn Wii is omgebouwd met een chip en ik heb hier 25 Verbatim-dvd-r's liggen. Kan iemand mij dan stap voor stap uitleggen, het liefst met plaatjes. Hoe ik een Wii-game moet branden. Om te branden heb ik IMGBurn op me PC staan. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hoy heb error melding met deze spel n kan niet oplosse falid to allocate state pool ik snap er niets van
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
ik heb op me pc een paar honderd nummers waar van ik de naam wil veranderen. dan staat er bv dit voor 401 of de site waar ik ze gedownload heb staat er achter. maar ik he geen zin om dat 1 voor 1 te gaan doen weet iemand een snellere manier
Laatste reactie door Eagles, -
Nieuwe videokaart
door Diamond- 12 reacties
- 2,6k weergaven
Hooooooooooi. ik ga dus binnekort een nieuwe videokaart aanschaffen. Me budget is onder de 100 euro. Nu heb ik deze in me gedachten. Ik weet niet of me PC hem trekt en ik weet ook niet hoeveel WATT voeding ik heb. Nu zit erin: XP 32 Bits MSI moederbord met 2.6GHZ procesor 512 MB werkgeheugen +200GB HDD Ik wil spellen spelen zoals Call of Duty 4, BioShock, S.T.A.L.K.E.R en nog wat shooters. Hoe kom ik ook te weten hoeveel WATT voeding ik heb? Ik heb AGP slots.
Laatste reactie door Pctje, -
iso branden 3cd's
door Gast antigua- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hi Hoe kan ik een iso bestand branden op dvd? tis te zeggen er zijn 3 cd's. Ik heb minder dan 4.7 gig nodig maar wat moet ik allemaal branden en hoe doe ik dat ? Link ? Thnx
Laatste reactie door Erwin., -
- 10 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb een spel gedownload, op dvd gebrand maar nu is 1 van de rar bestanden beschadigd. Alle bestanden werken maar 1 is er beschadigd. Nu wil ik alleen dit rar bestand opnieuw downloaden en niet het hele spel omdat dit heel erg lang gaat duren. Weten jullie een manier hoe ik kan zien welk bestand beschadigd is dus met welk nummer er achter. De rar bestanden zijn namelijk met een nummer maar die kan ik niet zien. Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
hoi hoe kan ik iso en bin bestanden omzetten zo dat ik ze spelen kan? :S groetjes wir123
-
Aion Pc Game
door k2711- 9 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Heb wat Info Nodig Over deze Spel Is Die Gratis of moet ik Voor Betalen
Laatste reactie door k2711, -
weg met spam
door Gast mitchell_k1- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hallo mensen ik heb een probleem ik heb allemaal spam ik krijg allemaal berichten van mensen die ik niet ken enzo, hoe zou ik daar van af kunnen komen???
-
crack voor most wanted
door Gast CrazyAawp- 4 reacties
- 2,6k weergaven
wie kan mij pls helpe ik heb overal gekeke ik kan geen werkende crack voor need for speed most wanted vinde. wie weet url voor een goed wereknde crack for nfs most wanted?? auub reager want hij zegt tlkens plaats de goede cd.
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb Age of Empires 3 gedownload. Nu heb ik een map met 3 bestanden. Het zijn: rld-aoe-cd1.uif rld-aoe-cd2.uif rld-aoe-cd3.uif Met welk programma moet ik deze bestanden openen/installeren?
Laatste reactie door yannick93, -
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb Battlefield bad company 2 gedownload, dat is allemaal gelukt alleen nu wil ik hem installeren en dan zegt het programma plaats een cd/dvd in C: . En nu is het mij op gevallen dat ik dit heb bij elke game van EA die ik download. ( En het lijkt er ook op dat als ik op OK of Anuleren druk dat ik virussen krijg.) Zijn jullie bekend met die probleem of is dit nieuw? Alvast bedankt.! Met vriendelijke groet, Markiey
Laatste reactie door Freddytje, -
Probleem met virtuele schijf
door Gast polsax- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem met het starten van transport giant. Ik doe mount image, en dan slecteer ik cd1. Als ik vervolgens op play transport giant, krijg ik de fout melding: Please insert the original TransportGiant CD1 into your CD/DVD drive. Als ik dan in verkenner kijk naar mijn virtuele schijf, is de image van cd1 verdwenen.. Wie weet waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
-
Heej, over een paar maanden wil ik een dikke lan-party organiseren, maar daar heb ik wel wat kickse spellen voor nodig. We zijn ondertussen een beetje uitgekeken op unreal en de command&conquer reeks. Weet iemand naast enemy territory: quake wars en flatout nog leuke langames die je in player vs bot mode kunt spelen? Lator
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]April 2011 – Maart 2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]Desktop, Playstation 3, XBOX 360, Wii, nintendo DS en PSP [/td] [td]Genre:[/td] [td]Tactical Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Ubisoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Ubisoft[/td] [/table] verhaallijn: Vanaf 2001 tot en met 2007 kregen de fans van realistische squad-based shooters elk jaar een nieuw deel van Ubisofts Ghost Recon-franchise voorgeschoteld. De reeks kenmerkte zich…
Laatste reactie door gluon, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hoe verwijder ik het serienummer van een programma van mijn harde schijf?? In het begin draaide het prog. als een trein, maar bij het updaten werd het serienr. eruit gegooid en kan ik het met geen mogelijkheid weer invoeren. Hij accepteert het niet en ook niet als ik alles uninstall doe en het serienr. er weer opplak. Wie weet raad in dit brandende probleem?!?
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb me PC weer is opnieuw moeten instaleren. Aangezien dit niet de eeste keer is zegt windows bij het activeren van windows dat de productie code ( De code om windows dus te activeren ) te vaak is gebruikt. Nu kan ik me PC dus niet activeren :buck:. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Bij voorbaad dank
Laatste reactie door haan2401, -
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, ik zoek een Gratis MMORPG, Zoals Zu online http://zu.igg.com/ Of Tales of Pirates http://top.igg.com/index.php Iemand nog een andere leuke game?
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Goedemorgen allemaal, er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn. groetjes
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 18 reacties
- 2,6k weergaven
hallo ik heb pro2009 gedownload het spel doet 100% zeker goed voor de zomer vakantie had ik hem nog gespeeld maar na het formatere van pc vorige week donderdag doet hij het niet meer spec p4 2.4 gforce 6200 2gb zou tog genoeg moeten zijn als ik inde spel ben en ga vriendschappelijk weds ofz doen wil hij dat niet ik kan dagen wachten maar dan lukt die nog steeds niet ik heb alle drivers enz gedownload en geinstaleerd :S geen foute helemaal niks!! a.u.b help my!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
sims 2 update error
door Gast Jeroentje@12345- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik heb the sims 2 gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik een update voor dit spel van de site gedownlad, maar ik krijg die niet geïnstalleerd.. Ze vragen me cd4 in de cdspeler te stoppen. Dat doe ik, maar er gebeurt helaas niets. Hij herkent de cd niet, terwijl hij hem wel herkende tijdens de installatie. Iemand raad?
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Ik probeer dus het spel : Delta force black hawk down te mounten via deamon tools. Toen ik dit probeerde en ik DFBHD opende was er geen enkel bestand te bespeuren. Ik heb gehoord dat dit een soort beveiliging kan zijn, weet iemand hoe die te omzeilen? Grts. Seight
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb het spelletje rabbits go home op mijn r4 kaartje van de ds gezet maar hij zegt error moet hiet iets overheen worden gezeten of is dit gewoon een verkeerde download?? zo ja waar kan ik dit downloaden?? Groeten Moniek
Laatste reactie door Zombymario, -
zou iemand een paar WII apps hier willen plaatsen zoals onder andere voor dvd's mee af te spelen en games te spelen?
Laatste reactie door arnem10, -
- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Dit zal waarschijnlijk wel een doodlopende vraag zijn, maar ik stel hem toch even. Ik heb vandaag een televisie gekocht namelijk deze: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=26HF5473/10&scy=gb&slg=en Ik gebruik deze om met mijn xbox 360 elite op te spelen. Maar nu is het probleem dat in pal 50 ik uitstekend beeld heb, maar in pal 60 het waziger is en wat onduidelijk. Het probleem is nu dat de meeste spelen pal 50 niet ondersteunen. Weet iemand misschien een oplossing om de tv toch in pal 60 te krijgen met goed beeld? alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity,
