Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Guild Wars
door Gast BFD- 3 reacties
- 2,6k weergaven
hey ik heb guild wars al een tijdje en ik vind er genoeg serials voor maar die zijn allemaal verlopen heeft iemand er misschien een van deze maand alvast bedankt, later... BFD
Laatste reactie door Erwin., -
D&D Dragonshard, crack of niet?
door Gast bramie- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb het spel D&D Dragonshard gedownload. Ik kon hem spelen nadat ik hem gemount had met deamon tools. Nu heb ik het spel met nero op cd gebrand (niet het iso bestand, maar gewoon al die andere bestandjes). Als ik hem dan wil installeren wordt er gevraagd om de cd. Heb ik hier nu ook een no cd crack voor nodig en hoe doe ik dat dan? Alvast bedankt!
-
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hey, Ik heb Pro Cycling Manager 2007 gedownload, alleen ik heb alle cracks al geprobeerd, maar er komt steeds te staan .exe fout. Ik heb ook al ge-reinstalled maar dit hielp niks. Weet iemand hoe het zit? Er komt ook de hele tijd te staan dat er een patch is gevonden. Alleen ik wil die niet dus klik op nee. Daar kan het toch niet aan liggen?
Laatste reactie door Tom, -
need for speed MW
door joey3- 4 reacties
- 2,6k weergaven
heb need for speed MW gedownload en geinstaleerd en werkt goed, nu heb ik deze op DVD gebrand, maar mist een bestand, hoe moet ik deze branden ?
-
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Zijn er ook Final Fantasy en Dragon Quest games voor Android gepost op het net? Kan niets vinden in Spotnet. Bedankt
Laatste reactie door pka4916, -
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
[table][th] Deadpool-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Deadpool-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Deadpool-FLT Releasedatum: 24.06.13 Retail Datum: 24.06.13 Bron: DVD Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Omschrijving De Merc met een mond krijgt zijn eigen spel in deze krankzinnige comic book adaptatie. Gameplay Screenshots Links – – – (TPB, Torrent, NZB) Download Links [table][th]Directe links naar een NZB, Torren…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb deze torrent van Call.of.Duty.4.Modern.Warfare gedownload als ik hem installeer blijft hij hangen bij 1% en geeft hij aan het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden weet iemand mischien hoe ik dit moet doen alvast bedankt groetjes r12dannys
Laatste reactie door r12dannys, -
C&C
door Frank1324117107- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik wil Command & Conquer spelen op me pc het enige probleem is ik heb XP en C&C is voor 95 hoe kan ik C&C spelen want nou kan het niet http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/expert/durham_og.mspx heb ik al geprobeert maar dan kan ik nergens meer op klikken. Kan iemand mij uileggen hoe ik nou C&C kan spelen >
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hej, Denk ik koop ik een origineel spel, doet hij het wel... Niet dus, tenminste voor even dan... Als ik het spel opstart geeft hij dit aan: " Error, Internal error when accessing one of the application's libraries. Contact Customer Support. Error code: 8" Dan zit er ook een knopje "Information" bij, en als je daar op klikt krijg je een heel soort van rapport. Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft geen effect... Weet iemand wat het probleem is, en heeft die er ook een oplossing voor..?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Mijn Videokaart op m'n gewone pc is te min en kan Beijing 2008 niet afspelen, nu wil ik het spel op me laptop laten afspelen maar weet niet hoe ik het spel op de laptop kan krijgen omdat ik het spel niet kan branden op dvd omdat die hier te groot voor is Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 9 reacties
- 2,6k weergaven
hallo allemaal, een tijdje geleden heb ik via tips van deze site mijn wii software matig omgebouwd zodat ik spelletjes kon downloaden.. ik ben daar nog steeds erg blij mee en we spelen bijna dagelijks nog wel op de wii met al de spelletjes, nu hebben mijn 2 neefjes een playstation 3 gekregen. zij zouden ook heel graag meer spelletjes hebben, maar die zijn erg duur. is het mogelijk om de playstation 3 ook software matig om te bouwen? en is dat ook veilig om te doen? het is natuurlijk het apparaat van mijn neefjes, en als het kan wil ik ze best helpen, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij niet kapot gaat ofzo..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik ben nog niet zo heel lang bezig met nieuwsgroepen e.d. maar met Google aan mijn zij ben ik inmiddels een heel eind gekomen. In het begin downloadde ik klakkeloos films. Zo zaten er ook bin en cue bestanden bij. bin2iso geprobeerd, alcohol, nero, imgburn, wat een gemartel. Ik ben toen alleen nog maar films gaan downloaden van een ander formaat. Ik vermeed bin e.d. Nu heb ik mij gestort op het downloaden van spelletjes voor de ps2. Dus een memor32 kaart, gekocht, geformatteerd en Momento erop gezet. Allemaal gelukt. En het werkt, tenminste, het draait. Maar nu moeten het iso bestanden zijn. Want met Momento patch je het iso file waardoor hij zou moeten dra…
Laatste reactie door leeloo, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]15 maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td] PS3, XBOX360, WII[/td] [td]Genre:[/td] [td]sport, tennis[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]2K Czech[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet van toepassing[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]2K Czech[/td] [/table] Verhaallijn: In Top Spin 4 wordt de wereld rondom de tennissport weer wagenwijd opengezet. Jij mag als speler deze wereld betreden, maar hiervoor moet je allereerst wel over een zelfgemaakt personage beschikken. In de zogenaamde 'Player…
Laatste reactie door Duken, -
- 16 reacties
- 2,6k weergaven
Hoy heb het spel geinstaleert in deutsch marr nssr het instaleeren van DLC is alles in engels hoe kan dat
Laatste reactie door katarina, -
als ik fifa opstart staat er fifa 08 requires Hardware Graphics acceleration Wie weet wat da betekent en wat ik moet doen alvast bedankt voor de hulp de groenten 8)
Laatste reactie door angelo, -
Ik heb Battlefield 2124 gedownload en geïnstalleerd maar als ik hem opstart krijg deze fout: Verwijder de Battlefield 2124 installatie disc en plaats deze opnieuw. Selecteer "ok" en start de de toepassing opnieuw. Heb even je bericht in normale letters getypt, let er vervolgens even op dat je je Caps Lock uit zet
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 13 reacties
- 2,6k weergaven
Kan dit schadelijk zijn voor je Ps3 als je zomaar een kopie van een spel erin doet? En de Ps3 is niet omgebouwd ofzo. (als dat al kan)
Laatste reactie door Markey54, -
- 11 reacties
- 2,6k weergaven
HELP! Mijn PSP is in de W.C. gevallen! Ik heb hem er meten uitgehaald, maar ook de batterij was eruit gevallen en het heeft ongeveer 3 seconden in het water gelegen ... Nu gaat hij niet meer aan! Wat moet/kan ik doen? Hij moet echt werken! plz help!
Laatste reactie door Thomah, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Als ik football manager 2007 opstart komt er dit te staan: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application Het is de legale versie en voorheen deed hij het wel maar sinds ik de patch 7.0.1 heb en de nieuwe database niet meer. (de cd zit er trouwens gewoon in als dit er komt te staan) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hllo, Sinds enige dagen weer nieuw probleem. Telkens als mijn CPU beetje hoger gaat en mijn computer dus "inspannend" werk moet doen komt er uit het binnenste van mijn computer een geluid alsof er een bromvlieg aan zit (raar verwoord, maar ja). Aan de stand van mijn bak ligt het in elk geval niet... Als iemand mij zoud willen helpen Thnx
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Ik heb met mijn SD-kaart de HomeBrew channel op mijn wii gezet, ik heb alles gedaan wat deze gast deed; How to hack Mario Kart Wii (NEW WAY) Part 1 and 2 Natuurlijk heb ik de PAL codes gebruikt, als ik launch met GECKO maar er is nix anders aan het spel, nix van de hack. WAT DOE IK VERKEERD? ik heb ook al andere code's gebruikt, maar bij mij werken ze niet! Grzz
Laatste reactie door Karel!, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hi heb een game gedownload daar zit een crack in in het gedeelte lees mij staat-go to c:\program files\jewels of cleopatra\joc.exe and replace the joc.exe with the cracked joc.exe nu ik ben een beginneling en weet absoluut niet hoe ik dat moet doen :'( > help mij aub groetjes cowgirl
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een vraagje Ik heb dus PES 6 gedownload en nu wil ik graag online ermee kunnen spelen. Maar het probleem is als ik online wil spelen vragen ze om een password die password kan je krijgen bij een site van pes 6 door middel van je serial number in te voeren. maarja.. ik heb geen orginele serial number weet iemand of er een crack ofso bestaat?? in ieder geval bedankt Achgoku
Laatste reactie door Wesley, -
Requirements Test
door Bart'- 8 reacties
- 2,6k weergaven
Als je wilt weten of je PC een bepaald spel wel of niet aan kan is het slim om voor dat je de game koopt effe op deze site een check te doen: www.canyourunit.com Als je nou nog zo'n site weet, post die dan aub hier!
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hoi! Ik heb al sinds ik de sims 3 speel altijd dit scherm als ik de sims 3 launcher opstart. Dit krijg je alleen onder Welkom. Dit was nooit een probleem want ik kon gewoon spelen maar nu wil ik een patch downloaden en volgens mij moet je dan toch in dit onderdeel zijn. En zowie zo wil ik het graag weg hebben. Dus wie weet hier een oplossing voor? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin.,
