Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Heb dit jaar nog een Mi3 zero kaart gekocht voor de Dsi XL en nu wil een vriend van mij er ook een bestellen, maar ik kan ze nergens meer vinden. kan iemand mij wat tips geven waar ik ze nog kan bestellen.. Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb de sims3 en de sims3 wereldavonturen gedownload en geïnstalleerd. Nu wil ik dus de sims 3 wereldavonturen gaan spelen en ik klik zodat hij gaat opstarten. In het begin gaat alles goed, ik krijg het filmpje te zien etc. Dan moet ik kiezen met welke buurt ik wil spelen. Ik klik dan op Sunset Valley. Dan laadt hij een heel klein stukje van die buurt, en dan sluit hij zich zelf af. Weet er iemand waar dit door kan komen?
Laatste reactie door Robbert, -
Uberstrike
door Svensaxofoon- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Ik heb laatst bij een vriend UberStrike gespeeld op een Mac computer. Ik weet dat dit spel ook voor Windows verkrijgbaar is, dus ik probeerde 'm te downloaden. Ik ben nu al zo'n 2 uur bezig met proberen te downloaden maar het lukt me maar niet. Kan iemand mij helpen met zoeken? Gr. Sven
Laatste reactie door roykev3, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Iemand een idee hoe ik online kan spelen ?? ik heb het spel gedownload, maar als ik online wil dan staat er dat ik de nieuwste update moet hebben anders kan ik niet online, dan vrgane ze wil je die u downloaden. dan klik ik ja... En dan ga ik naar een link die niet bestaat http://none.com ofzo :S dan ga ik naar de TDU site, probeer ik daar de latest patch te downloaden, en dan staat er "Uw versie is al geupdate" !! Vet raar.. ik heb het mega pack ookal gedownload, maar nog steeds niks veranderd. iemand een idee??
Laatste reactie door nachtracer, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
HOE doe ik rollercoaster tycoon 3 in het nederlands ken iemand mij helpen
Laatste reactie door Pietje8501, -
ps games naar pc
door plato777- 3 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb van iemand vernomen dat het mogelijk is om ps2 games om te vormen om ze via een emulator op pc te spelen weet iemand hoe dit werkt
Laatste reactie door yihaa, -
ik heb geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen maar het heeft met de pc te maken dus doe ik het hier.. ik heb dus een headset met een microfoon.. die wil ik dus gaan gebruiken (logisch..) maar ik hoor er wel geluid uit maar zelf tegen iemand praten lukt niet. heb al gekeken bij volume regeling maar alles stond gewoon op z'n hardst.. want eerst had ik dit probleem ook met me boxen .. stonden ze op dempen maar dat is bij de microfoon dus niet zo het geval. het is zo Trust headset van ongeveer 10 euro bij de kijkshop ofzo.. maar hij heeft het altijd gedaan en nu op eens niet meer? mischien iemand het zelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast be…
Laatste reactie door Julien, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
nieuwe pc gekocht ruikt nog helemaal vers : ik leen ff van een vriend BF2 (mag op zijn account) ik probeer een server te joinen (uiteraard wel helemaal geupdated) krijg ik dit (zie bijlage) [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal. Eerst was ik voor mijn dochtertje op zoek naar een ds lite, eentje gekregen van vrienden.... maar helaas, ding was echt gaar en zeker lastig om te spelen ivm korte accu, verwijde spelingang klooien met kartonnetje ed... Dus maar geen 2 e hands meer en gewoon een nieuwe. Maar, wie weet er toevallig iets in de aanbieding, vind zo rond 100 euro wel mooi, had m ook op een website gezien voor 99, maar verder eigenlijk nergens, nu is die site prima, maar helaas door fam omstandigheden nog 1,5 week dicht. en ik had beloofd m deze week te halen. Dus vandaar, hebben jullie nog tips!? ik hoor het graag, Thanks!
Laatste reactie door dieneke1983, -
Ik ben via via bij de site planethamachi.com terecht gekomen, nu wilde ik een gtr2 game joinen en klikte ik op join en kwam er een download scherm, ik download dit en ik duw op openen, er gebeurt niks. Weet iemand een oplossing om met race 07 en gtr2 online te gaan via hamachi?
Laatste reactie door Tom, -
Brothers in arms earned in blood
door Gast flatron- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo allemaal, Ik probeer de image van BIA te branden maar het wil niet helemaal lukken. Het image bestand is 4.2GB Maar als ik die op cd wil branden is ie 213 MB. En toch is het diezelfde bestand. Ken iemand dit probleem ook?
-
Winter sport pro 2006 crack
door Gast wally de lijpe- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb Wintersport pro 2006 gedownload en op een cd gezet. Heeft er iemand een no cd crack voor mij? Ik kan hem nergens vinden.
-
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Nadat ik mijn laptop geformateerd had, heb ik sims 3 er weer op gezet, maar helaas lukt het niet meer spel te spelen. Als ik op icoon dubbelklik dan start het spel rechtstreeks (d.i. spelen zonder dvd met aangepaste ts3.exe file) en je ziet eerst het spel laden en meteen na volladen uitvallen en soms valt het uit als het na laden de keuze van de city Sunset Valley wordt gemaakt. Je ziet het bij aanklikken van sunset Valley na ca 1 a 2 cm groen het uitvallen. Ik had eerst Vista erop en nu windows 7, kan het daarmee te maken hebben?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]21-04-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]PS3,Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,vecht [/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Warner Bros. Interactive[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Multiplayer en online[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]NetherRealm Studios[/td] [/table] verhaallijn: Mortal Kombat is een vechtgame waarin gevarieerde vechtersbazen het tegen elkaar opnemen in bloederige gevechten. Traditiegetrouw worden de gevechten beëindigd met een fata…
Laatste reactie door Mynami, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb Fifa 07 gedownload alleen heeft hij maar een paar talen en geen Nederlands. Kan ik iets downloaden ofzo dat er ook in Nederlands in zit? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Boyke_b, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Weet iemand waar ik nog goedkoop GameCube artikelen kan kopen Ik ben op zoek naar een aantal games en een controller het liefst zo goedkoop. Jelmer
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Een tijdje geleden heb ik hier om advies gevraagd (en gekregen) over de aanschaf van een DS in combinatie met een flascard. We zijn toen gegaan voor de eerste NDS, maar vandaag heb ik een NDSi XL gewonnen en ook hierbij zou ik graag een flashcard aanschaffen, maar welke kan ik hier het beste bij nemen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
GTR 2 (opgelost)
door nick9319- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb een vraag over het spel gtr 2: Ik heb het nu gedownload(rar bestandjes) als ik die heb uitgepakt krijg ik een iso, maar waar moet ik nou de crack heen kopiëren? (ik heb hem oom al een keer gebrand maar dan ziet ie de dvd niet terwijl hij erin zit :-[ )
Laatste reactie door Michiel, -
(Xbox)(Kpn) (Thomson Tg789Vn) Ik Kan Geen Spel Of Toepassing Toewijzen Aan Me Lokalenetwerk????
door MrJoost- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een xbox en speel graag online (XBOX LIVE) maar heb een probleempje: ik kan geen geen spel of toepassing aan een lokaal netwerk toepassen.. 1 op het plaatje hieronder (moet je ff die link aanklikken) zie je bij 1 dat ik nog niks heb toegewezen http://i42.tinypic.com/spgo79.png 2 dus klik ik op spel of toepassing aan lokaalnetwerk toewijzen 3. vervolgens klik ik op me zelfgemaakte spel/toepassing (met de poorten die ik open moet hebben voor CoD Modern Warfare 3) en klik ik me lokale netwerk 'XBOX 360' aan.. vervolgens druk ik op toevoegen en krijg ik dit: (klik weer ff op die link ;-) ) http://i41.tinypic.com/s5lowk.png ik heb geen flauw id…
Laatste reactie door MrJoost, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
http://infiniteaion.com/ Je kan even op deze site kijken, bij mij doet de launcher het niet, weet niet of het aan mijn computer ligt... ??? Maar misschien heb jij er wat aan... O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Fifa 2006 + Fifa world cup 2006 (melding rapport verzenden)
door Gast waelrahman- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hey, Ik heb alle topics afgezocht maar kwam de juiste antwoorden niet tegen. Ik heb fifa 2006 + fifa world cup 2006 gedownload via torrentspy. Vervolgens geinstalleerd met deamon tools. als ik ze wil opstarten krijg ik gelijk de melding rapport verzenden. vervolgens druk ik op rapport verzenden, en start het spel opnieuw op. Er gebeurd nog steeds niks. Ook het deinstalleren helpt niet. Wie kan mij helpen??
-
wii prijs
door shadowwatch- 12 reacties
- 2,4k weergaven
hallo mensen wat is een redelijke prijs om te vrage voor deze wii met extras?: • De wii zelf • Omgebouwd met een d2pro chip • 3 remote controllers • 2 nunchucks • 1 classic controller • 7 originele games: Mario Kart (met 2 stuurtjes) Mario smash bros brawl Red steel Farcry vengeance The legend of zelde twilight princess TMNT Wii sports • 5 gebrande spellen(bij aankoop krijg je 2 gebrande spellen naar keuze gratis erbij dus dat zijn dan 7 gebrande spellen): WWE vs. Raw 2009 Medal of Honor Super Mario tennis Mad World Mario en Sonic op de Olympische winter spelen • 3 accu’s met oplader natuurlijk • Wii gun Nieuw waarde zo rond de €720
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb woensdag een xbox 360 arcade gekocht ( ;D ;D) en ik heb er wat over opgezocht. op andere forums beweren ze dat je ôm online te gaan op bepaalde spellen (bv gears of war) een harde schijf nodig hebt :geheim: maar ik heb er geen want ik heb maar een 256MB geheugenkaart. zal het dan werken of niet? en als je er een harde schijf voor nodig hebt, zal gta 4 dan werken om onlinev te spelen?
Laatste reactie door robin1994, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload en bijns geinstalleerd en dan vraagt ie om cd 4 ( die ik natuurlijk niet heb ). Wat moet ik dan doen? De enige optie is de installatie afbreken.
Laatste reactie door Flying Doc, -
GRAW 1 loopt vast?
door Vico- 11 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb vandaag de eerste GRAW binnen.. Direct is er al een probleem, als ik em start.. Moet ik zo naar taakbeheer gaan.. Op activeren klikken, en dan zit ik in het spel.. Maar dan; als ik dus op Campaign klik en dan New gaat hij Loaden.. Maar dan staat hij gwn op Loading.. Verder doet hij niks.. Is er een probleem met men torrent;. Wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door Vico,
