Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb al een tijdje een kaartje liggen, maar slaag er maar niet in het te doen werken We hebben 2 xl nintendo's en op de ene komt een foutmelding menu? en op de andere de melding An error has occurred Wie kan mij aub helpen, want de kindjes komen zot
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hey, Ik heb The Godfather II reloaded versie gedownload, alleen nu wil ik het .rar bestand uit pakken en dan geeft ie een fout aan, dat er geen archieven zijn gevonden, is het spel nu nooit speelbaar, of hoef ik slechts iets te veranderen?
Laatste reactie door Cédric., -
Ps3 media server
door Pctje- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hee jongens, Ik wil graag streamen van pc naar playstation 3. Hiervoor heb ik het programma: Java PS3 media server V1.10.51 Ik heb em volgens mij wel goed ingesteld want als ik op mijn ps3 kijk dan zie ik ook de media server staan. Ik kan ook de bestanden doorzoeken e.d. Maaar.... Als ik vervolgens een liedje af wil spelen en hem selecteer gaat hij over naar het afspeelscherm van de ps3. Maar dan kyk ik op de ps3 en buffert hij niet :( Hij doet helemaal niets. Nu heb ik het programma al een volledige toegang gegeven in mijn firewall. en op een gegeven moment zelfs mijn firewall uitgezet maar nog steeds krijg ik geen muziek uit mn ps3. Hij heeft het voorhee…
Laatste reactie door Pctje, -
- 16 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Een tijdje geleden heb ik NFSS gedownload, deze installeerde zich goed etc. Ik had eerst de test gedaan en dit kwam daar uit... dus normaal zou k hem heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk moeten draaien. als ik het spel opstart is het niet mooi het beeld, en ik kan de eerste bocht nog niet nemen en ik heb al problemen. Heb de nieuwste drivers al geinstalleerd maar wil niet baten... Het beeld lijkt hier mooier omdat het kleiner is ... Zo zou het normaal moeten zijn... [img width=620 height=348]http://www.nfsunlimited.net/news/shift.jpg
Laatste reactie door snor1991, -
Call Of Duty Black Ops gaat traag, wat moet ik doen ?
door Gast dibyo- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hey, Ik had gister Black Ops gedownload en eerst deed het geluid het niet, maar daarvoor moest ik alleen me geluidskaart updaten, maar nu gaat Black Ops traag in ene. Weet iemand wat het probleem is ? Ik denk niet dat het aan me videokaart kan liggen: http://img707.imageshack.us/f/naamloosiu.png/ PS: Kan iemand me ook helpen met de settings, want ik heb er helemaal geen verstand van. Hoe moet het laag zijn alles ? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik onlangs America's army gedownload. Je moet een training doen om online te kunnen spelen, maar het lukt nooit.. Weet iemand soms een oplossing om dat overteslaan ? Alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Pctje, -
- 11 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of battlefield nog veel gespeeld wordt via multiplayer en wat is beter hem kopen of kan ik hem ook online spelen als ik hem download? Mvg,
Laatste reactie door mannetje123, -
FIFA08 probleempje
door Vico- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Ik had onlangs nog fifa 2008 torrent gedownload. Op men vorige computer ging het zéér vlot. De computer heb ik dus nu gebackupt (voor de backup liep fifa wel goed) maar nu gaat hier erg sloom. Gelijk als je een beweging maakt dan loopt het sloom. Ook als je een goal scoort ofzo. :-[ Wat kan ik hieraan doen? Aan mijn videokaart zal het niet zijn want het is dezelfde computer. Shockwave Flashplayer heb ik al gedownload alvast bedankt Shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi, Ik probeer altijd eerst echt alles zelf uit te zoeken, maar ik kom er nu echt niet uit . Ik heb The Sims 2, die doet het uitstekend via Daemon Tools, maar nu wil ik er dus een uitbreidingspakket aan toevoegen, hoe doe ik dat. Kan iemand mijn precies uitleggen hoe ik dit kan instaleren etc. Ik heb het namelijk al een paar keer geprobeerd, maar elke keer als ik bij een uitbreidingspakket cd 4 van The Sims 2 er in moet doen via Daemon Tools, dan geeft de pc de volgende fout aan "Ts2updo.exe". Dus mijn vragen zijn: - Hoe installeer ik een uitbreidingspakket voor the sims 2;\ - Wat is die fout " Ts2updo.exe". Groetjes
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
hallo mensen. ik heb dus elder scrolls oblivion gedownload en de crack gebruikt dus hij wil opstarten enzo. ik heb het ook al gespeeld en toen ging ik op vakantie. kwam ik terug wou ik het spelen, laad ik een saved game en dan is alles zwart.. ik kan zien hoeveel levens ik heb en hoeveel pijlen enzo maar ik kan niks zien respect als iemand mij hiermee kan helpen!!!
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Beste forum ik heb net topspin2 gedownload alles werkt allen kan ik niet echt met mijn speler lopen over het veld als ik sla en de bal is in de buurt kan hij er wel bij, maar hij loopt niet de hoek in ook bij de service kan ik me niet bewegen. wie weet hoe dit zit?
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
als ik het menu zit van een het spel en een race wil openen of saven krijg ik een foutmelding er is een fout opgetreden in nfs.exe bla bla bla en dat sluit ie af iemand een oplossing?
Laatste reactie door wowgamer, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik speel vaak runescape en dan hoor ik soms en ik zie soms op websites dat er runescape cheats zijn of hacks maar dan hoor ik vaak dat ze nep zijn. maar ik hoor ook vaak dat ze weer echt zijn. kan iemand nou precies vertellen hoe dat nou zit met die hacks en cheats??? MVG
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Weet iemand waar ik games voor mijn samsung Galaxy tab kan vinden,heb al gezocht maar kan niks vinden. Alvast bedankt. grtjs hpw007
Laatste reactie door hpw007, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
haai ik wilde de sims 3 spelen, heb dus hem gekraakt maar het werkt niet hij blijft aangeven van je bent een cd nodig how to do it?
Laatste reactie door Astrid-Brouwer, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo, ik heb een probleem met command & conquer: Generals en de expansion zero hour, elke keer dat ik hem opstart geeft hij de foutmelding dat ik geen directX 8.1 of hoger heb en/of mijn computer het spel niet aankan. Geen van beide is het geval want ik heb op srtest gekeken en ik heb de nieuwste directX en mijn videokaart kan het makkelijk aan. nu is mijn vraag wat het dan kan zijn dat dit veroorzaakt want ik kreeg het pas nadat het spel opeens vastliep. alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een probleem met overlord 2 elke keer als ik hem wil opstarten krijg ik een fout error weet iemand wat ik moet doen ik heb er een screenshot bijgedaan [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door magicm14, -
PSP Gebrickt
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn psp is gebrickt :'( Weet iemand toevallig een manier om een Magic Memory Stick te maken? (Zonder psp) Dus ik bedoel een Magic Memory Stick op je pc maken en niet op een PSP met custom firmware?
-
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
IK heb Fifa manager 09 gedownload en geïnstalleerd. Ik kan de wedstijden niet 3d spelen. Als ik bij wedstrijd kom kan ik kiezen tussen tekstmode, videomode en instantresult. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen en waar de probleem ligt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een tijdje terug mario kart en super smash bros gekocht maar die spellen heb ik nooit geregistreerd, aangezien ik er toch niks mee doe dacht ik misschien kan ik hier iemand er blij mee maken de geen die het eerste reageert zal ik de code,s opsturen via PM
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een NKS bestand moet openen,welk programma heb ik daar voor nodig. Bij voorbaat mijn dank
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Hoeveel kost de game Harry Potter en de halfbloed Prins op de Wii? Ik zou deze heel graag willen, ik ga zaterdag de film zien
Laatste reactie door lser, -
USB_Loader_GX
door bonaire82- 1 reactie
- 2,2k weergaven
ik heb op me wii de softmodden ge installeert werkt supper voor supper mario maar nu wou ik de usb loader uit test nu heb ik een usb stik er voor klaar gemaakt wbfs manager en er een spel op gezet maar alsik hem nu open dan krijg ik aleen loading en dan zwart scherm oke als ik me usb stik er uit haal ik krijg niet een mooi menu wat je op internet ziet wat kan dat zij hen het via www.wiispellendownloaden.nl gedaan groet rick
Laatste reactie door Flemming, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Beste Dukers, dus ik heb een goede poging gedaan om xbox 360 games te branden. helaas werken van de 10 gebrande spellen er maar 2 materiaal die ik gebruikt heb: laptop (MSI GX600) dual-layer brander omgebouwde Xbox 360 liteon drive met firmware Ixtreme 1.6 Verbatim dual-layer dvd's Burn IMG Hoe ging ik te werk? aller eerst heb ik een layerbreak ingesteld @ "Sectors in L0" : 1913760" ik downloadde spellen met nieuwsgroepen. de bestaan uit .dvd en .iso. hiermee ging ik .dvd zoeken en branden. (had wel grabit gewoon aan laten staan). Kan het zijn dat ik misschien de .iso moest selecteren? of layerbreak leeg moest laten aangezien ik .dvd had gekozen? Uiteindelijk …
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
zit ik in het juiste gedeelte van het forum trouwens..? > zo niet.. waar moet ik dan zijn?? :-[ Na 3 maanden klooien, ben ik het zat, niemand kan me helpen..(zelfs niet de geniale buurjongen) sims 2 op reis geinstalleerd met alcohol werkt allemaal goed. totdat hij vraagt om juiste cd. ik downloadde en plaatste ongev 3 miljard cracks.. NADA werkt niet hij blijft zaniken om die cd toen gebruikte ik sd4hide toe kreeg ik dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014) (?????????????????) ik weet niet wat ik hiermee moet.. eerder in mijn leven kon ik namelijk wel games spelen met sd4hide. A…
Laatste reactie door dstar,
