Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.357 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forum Discussie: De Impact van Bobby’s dood in The Sopranos Gebruiker: JeroenD93 "Hey allemaal, ik heb net de laatste seizoenen van The Sopranos gekeken en ik ben echt geschokt door Bobby’s dood. Waarom was deze dood zo belangrijk voor de serie? Heeft het veel impact op het verhaal? Ik ben benieuwd naar jullie gedachten!" Expert: SopranosFan42 "Hey Jeroen! Goede vraag! Bobby’s dood is eigenlijk een van de meest schokkende momenten in The Sopranos, en dat heeft verschillende redenen. Ten eerste, laten we even kijken naar Bobby’s rol in de serie. Hij begon als een vrij dociel figuur, maar groeide uit tot een loyale rechterhand van Tony. De meeste mensen dachten dat hij…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Android. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42091.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Weet iemand een echt goede site om een vakantiehuisje te zoeken. Dus dat je de plaats invoert, aantal personen en van wanneer tot wanneer. En vooral: Als je de prijs ziet staan dat het de echte prijs is en er niet nog 50 euro schoonmaakkosten overheen gaan. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig vragen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38149.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Treinverkeer vanaf en richting Apeldoorn ernstig ontregeld Gebruiker: Martijn88 Hey iedereen, ik heb gehoord dat het treinverkeer naar en vanuit Apeldoorn helemaal in de war is. Wat is er precies aan de hand? Kan iemand misschien uitleggen wat er speelt? Expert: TreinSpotter101 Hey Martijn88! Goede vraag! Het treinverkeer vanuit en naar Apeldoorn is inderdaad niet in topvorm momenteel. Dit komt door een combinatie van factoren. Ten eerste zijn er momenteel veel spoorwerkzaamheden in de regio. De spoorwegen zijn bezig met het vernieuwen van de rails en het verbeteren van de stations. Dit zorgt voor vertragingen en vaak ook uitgevallen treinen. Dan…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bestanden delen via p2p wordt veelal met aparte applicaties gedaan. Sharefest wil het gemak van torrents naar de browser brengen. Het downloaden en uploaden via peer-to-peernetwerken stamt nog uit het tijdperk van Napster, Kazaa en Limewire. Tot op de dag van vandaag maken miljoenen mensen dagelijks van peer-to-peernetwerken gebruik door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40581.0[/iurl]
E-books krijgen watermerk tegen 'oneigenlijk gebruik'
door Gast franswon- 0 reacties
- 1,1k weergaven
AMSTERDAM - Uitgeverij Arbeiderspers/A.W. Bruna gaat e-books met een onzichtbaar watermerk beveiligen, zodat de digitale boeken kunnen worden uitgeleend en de eigenaar achterhaald kan worden als er 'oneigenlijk' gebruik van gemaakt wordt. Lees het hele artikel: http://www.nu.nl/internet/3003434/e-books-krijgen-watermerk-oneigenlijk-gebruik.html
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Een Franse man heeft 150 euro boete gekregen omdat hij niet heeft verhinderd dat zijn vrouw illegaal downloadde. Het is de eerste uitspraak onder de Hadopi-wet, oftewel de “three strikes”-regel. Een Franse politierechter heeft een man veroordeeld wegens het niet voldoende beveiligen van zijn internetverbinding, waardoor er illegale activiteiten via die verbinding [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2014. Deze week staat ‘The Machine’ bovenaan, gevolgd door ‘Ride Along’. ‘The Nut Job’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Ride Along is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35835.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
outlook mappen
door 4december- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Mijn laptop is gecrasht. En er was geen redden meer aan. Ik heb een nieuwe moeten aanschaffen. Ik heb een hard disk casing gekocht om te kijken welke progammas/files nog gered konden worden. Dat zijn er gelukkig veel geweest. Alleen mijn aangemaakte mappen in outlook kan ik nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik deze onder kan vinden? Reacties zijn van harte welkom. Want deze mappen bevatten best wel belangrijke info
Laatste reactie door 4december, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35591.0[/iurl]
- 11 reacties
- 1,1k weergaven
Piraten staan historisch getrouw bekend om hun sluwe manieren. Er is wereldwijd een virtuele klopjacht gaande naar internetpiraten en hun verouderde manieren van file sharing. Torrentsites worden doelwit van een overheid en binnen no time is de site offline gehaald. Piraten moeten daarom alternatieven bedenken om ons te voorzien van gratis content. Wat blijkt? Creatievelingen gebruiken Google Drive om illegale bestanden te delen. De tendens werd opgemerkt door Gadgets 360, die een enorme stijging van meldingen van illegale content opmerkte via Lumen Database (een link-verwijder-website). Het medium meldt dat copyright-houders zoals studio’s in Hollywood in de afgelop…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34816.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
De Pirate Bay viert zijn 10de verjaardag met de lancering van een eigen browser: Pirate Browser. Deze browser is gebaseerd op Firefox 23, Tot client Vidalia en een paar proxy “add-ons” waardoor de site van Pirate Bay in de landen waar deze geblokkeerd wordt, bereikbaar wordt. Ook andere websites die door overheden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door T H W I T, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wilde gisteren mijn laptop op nieuw recoveren om dat hij wat traager werd tijdens de recovery duurt het all lang voor dat het er voor komt en is hij op 25% krijg ik deze Error: Error: C [ err= 117 ] ERROR In het beeld : dit in het klein links boven in: Error: C [ err= 117 ] En de naam: ERROR : in het minden van het beeld en heel groot. Wie kan mij hier mee helpen of wie heeft dit probleem ook en heeft er een oplossing voor. Dan hoor ik het graag. Ik bedank jullie all vast voor uit.
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29021.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 25 – 2014. Deze week staat ‘A Million Ways to Die in the West’ bovenaan, gevolgd door ‘300: Rise Of An Empire’. ‘X-Men: Days of Future Past’ maakt de top drie compleet. Week 24 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 40 – 2013. Deze week staat ‘Pacific Rim’ bovenaan, gevolgd door ‘The Internship’. ‘The Lone Ranger’ maakt de top drie compleet. Week 40 is zijn er zes nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Pacific Rim is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 12 – 2013. Deze week staat ‘The Hobbit: An Unexpected Journey’ bovenaan, gevolgd door ‘Oz the Great and Powerful’. ‘Broken City’ maakt de top drie compleet. Week 12 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35671.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Met het jaareinde van 2013 in zicht blikken we terug op jullie download wensen van de afgelopen 12 maanden. Voor het tweede jaar op rij zijn de mythische avonturen van Game of Thrones het meest populair qua downloads via BitTorrent. De door HBO geproduceerde serie werd volgens TorrentFreak wereldwijd maar liefst 5,9 miljoen keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb een jailbreak gedaan op mijn ipod touch en dat ging goed allen nu ik dat heb gedaan. kan de ipod niet meer aan doen en ik kan hem ook niet aansluiten aan de computer dan vint hij niks kan iemand mij helpen ? groet emanuel
Laatste reactie door emanuel10, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 18 – 2013. Deze week staat ‘Parker’ bovenaan, gevolgd door ‘Iron Man 3’. ‘The Place Beyond the Pines’ maakt de top drie compleet. Week 18 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Parker is voor de eerste [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door micheltalma149,