Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
Tor Browser 8.5 uitgebracht: stabiele versie voor Android gebruikers
door Gast Drifter- 3 reacties
- 449 weergaven
Het Tor project heeft een eerste stabiele versie van haar Tor Browser voor Android vrijgegeven. Deze browser richt zich op het veilig surfen op het internet via het Tor netwerk. Vorig jaar september werd de eerste alfa versie van de browser uitgebracht. Vandaag heeft het Tor project de eerste stabiele versie vrijgegeven. De Tor Browser kan trackers blokkeren zodat adverteerders je niet kunnen volgen over het internet. De Tor-browser zorgt er onder meer voor dat geplaatste cookies minder makkelijk aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Ook wordt de surfgeschiedenis na elk gebruik gewist. Tevens gaat de browser fingerprinting tegen waarmee je mogelijk alsnog gevolgd kan …
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2.2k weergaven
De afgelopen maanden zijn vele Nederlandse Usenet en torrent forums offline gegaan. Grote forums die nog online zijn hebben de registratie voor nieuwe leden gesloten. Hierdoor is het voor sommige mensen moeilijk om nieuwe films te vinden. In dit artikel laten wij je zien waar je de nieuwste films kan vinden met Nederlandse ondertiteling. Kom je er niet uit of heb je vragen over downloaden? Maak dan even een topic aan op het Duken forum. Films downloaden uit Usenet nieuwsgroepen Mensen die altijd via torrent websites hebben gedownload, kijken soms ten onrechte neerbuigend neer op Usenet. Ze vinden het aanbod vaak te klein. Wie Usenet op de juiste doorzoekt, kan ee…
Torrent Maken
door Gast angel_creek- 17 reacties
- 3.7k weergaven
Is er een tutorial op deze sites hoe je torrents maakt en upload? :redface:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik ben harstikke nieuw in de toorent-werled, vandaar onderstaande vraag. Ik heb vandaag een torrent binnen gehaald. Fifa 2009 voor PC. Het geheel bestaat uit 3 bestanden. Een Iso, een info en een tekst bestand. Waar moet ik het ISO bestand (het grootste) mee openen voordat ik iets met deze torrent kan gaan doen? Alvast bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door SjonnieLH, -
torrent site,s
door shania2000- 9 reacties
- 24.7k weergaven
weet iemand wat er met brabotor en panda-beer is gebeurd.mvg shania
Laatste reactie door alarm33, -
torrent sites
door postduif01- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo iedereen, weet iemand hier wat er met de volgende sites aan de hand is? :-\ Ik weet dat er inmiddels weer heel wat sites de lucht in zijn. Maar heb nog nx gehoord over: Ankertor Proftor freaky-torrents Mvg postduif01
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Torrentz.eu was een grote zoekmachine op het gebied van torrents. Was. De website heeft de stekker eruit getrokken. Waarom is volstrekt onduidelijk. Wie naar de site surft kan nog wel een zoekopdracht invullen, maar de resultaten zijn telkens hetzelfde. De tekst “Torrentz will always love you. Farewell.” verschijnt namelijk in beeld na het invoeren een zoekopdracht. De torrentzoekmachine kon bezocht worden via 10 verschillende URL’s. Hiervan was Torrentz.eu de meest populaire. Net als sites zoals piratebay en Kickasstorrents was het mogelijk om te zoeken naar torrent bestanden met doorgaans een illegale inhoud. Het nieuws komt op een opmerkelijk m…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Belgische internet providers hebben hun torrent-site blokkadelijst aangevuld met een aantal nieuwe domeinen, zoals Kat.ph, ExtraTorrent, BitSnoop en H33T. België liep voorop bij het blokkeren van The Pirate Bay, als gevolg van een rechtszaak in 2011 tussen de Belgische Anti-Piracy Foundation (BAF) en de ISP’s Belgacom en Telenet. De nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 550 weergaven
Het is het grootste hoofdpijndossier van auteursrechtenorganisaties, vooral omdat ze zo populair zijn: torrent-streamingdiensten zoals Popcorn Time. Telkens duiken er weer nieuwe op, zoals nu het geval is met WebTorrent Desktop. WebTorrent Desktop is ook software die je torrents laat streamen. Een betaversie is sinds vandaag beschikbaar voor Windows, Mac en Linux. Eerder kon WebTorrent al gebruikt worden om torrents mee te streamen in de browser. In tegenstelling tot Popcorn Time biedt WebTorrent niet een handige portal naar series en films. Je voert de software .torrent-bestanden die je eerst zelf ergens anders vandaan moet halen. Je kunt tevens magnetlinks inv…
- 0 reacties
- 614 weergaven
TorrentHound is na negen jaar gestopt maar nog wel online. De site had een torrent overzicht, net als The Pirate Bay en KickassTorrents. Volgens de eigenaar is het 'niet meer de moeite waard'. "Het is een combinatie van minder verkeer, minder omzet en oplopende rekeningen. Daarbij komt ook nog het feit dat we continu worden lastiggevallen door anti-piraterijorganisaties. Het was de hoofdpijn gewoon niet meer waard", dat meldt de oprichter van de site tegenover Torrentfreak. De trok vele miljoenen gebruikers per maand, hoewel het nooit zo groot werd als The Pirate Bay en KickassTorrents. In plaats van de zoekmachine wordt er nu een lijst met alternatieven getoon…
Laatste reactie door William1, -
Torrentpassion down
door Gast daantjedegekste- 19 reacties
- 6.4k weergaven
Torrentpassion houdt er waarschijnlijk mee op: Beste Bezoeker, Naar aanleiding van het dit keer persoonlijk contact van Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland), en de recente ontwikkelingen (aanhouding beheerders Phoenixtorrent) op het grijze gebied van de wet waar wij in zitten. Besloten dat wij vanaf heden geen torrents meer aan zullen bieden op onze servers! Wij zijn 2,5 jaar geleden met veel plezier begonnen met Tasty Torrents. Door de ontwikkelingen daarin hebben we toen besloten zelf onder een andere naam (Torrent Passion) verder te gaan. Sinds December 2005 waren wij hieronder ook on-line te vinden. Wij hebben altijd met plezier a…
Laatste reactie door Monique1324117104, -
wie weet waar de torrent site allpowers is voorheen allmypowers groetjes bruintje
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
De nieuwe bittorrent extensie voor Google Chrome maakt het mogelijk om torrentbestanden direct vanuit de browser te downloaden. Er is dus geen Bittorrent client als uTorrent nodig! Deze week verscheen de extensie, Surf. Surf is gemaakt door BitTorrent., het bedrijf dat ook de populaire torrentclient uTorrent ontwikkelt. Aan Torrentfreak laten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Farid., -
- 10 reacties
- 3.8k weergaven
hallo, is brein weer bezig ofzo, er liggen weer diverse torrentsites uit. zoals www.mijnpoezen.org www.delerz.org www.almovies.org etc
- 10 reacties
- 1.8k weergaven
De populaire bittorrentsite BTjunkie heeft zijn deuren vrijwillig gesloten. Hoewel geen duidelijke reden wordt gegeven voor de beslissing, is de toegenomen jacht op internetpiraterij een waarschijnlijke oorzaak. De site was online sinds 2005. Sinds maandagmorgen, Nederlandse tijd, is op de frontpage van BTjunkie enkel nog een mededeling over de sluiting van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Thijs., -
- 3 reacties
- 945 weergaven
De populaire torrentsite Demonoid blijft met problemen kampen. Na een week downtime door een ddos-aanval verwees de site enige tijd door naar een server die malware verspreidde. Op dit moment is de site weer offline. De torrentsite, die de afgelopen tijd herhaaldelijk uit de lucht was, verwees volgens Torrentfreak door naar een [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 658 weergaven
Na de KickassTorrents en Torrentz.eu houdt nu een nieuwe grote torrentsite het voor gezien. ExtraTorrent is ermee gestopt. Op een bericht dat woensdag op de homepage is geplaatst, melden de beheerders van ExtraTorrent dat ze de deuren definitief hebben gesloten. Ook alle mirrors van de site zijn offline. "Blijf uit de buurt van fake-Extratorrent-websites en klonen", waarschuwen de mensen achter de torrent-site nog. "Het is tijd om gedag te zeggen", laat ExtraTorrent-beheerder SaM weten tegenover TorrentFreak. Een verdere toelichting op het besluit geeft hij niet. De release-groep ETRG houdt er volgens TorrentFreak eveneens mee op. Andere release-groepen die verbonden…
Torrentsite weg?
door Gast sanneroos- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo. Ik gebruik Azureus en haal zo af en toe een torrent bij Dutchtracker, dat doe ik al weken maar ineens gisteren nadat ik thuis was gekomen en de pc had aangestaan kreeg ik geen toegang meer tot de dutchtracker.nl. Ik krijg een beveiliging popup met de vraag of ik door wil gaan want er is iets met het beveiligingscertificaat, als ik dan ja klik dan kom ik op een site die is genaamd : https://www.dutchtracker.nl:19638/webhost/rollout/site Ik heb geen idee hoe dit kan en wat dit is. Kan iemand mij helpen? Vr gr tintin116
-
Torrentsites
door WuLLe- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal, Wie weet er één of meerdere goede torrentsites, waar veel films NL subbed zijn? Ik had me net aangemeld op extremepowertorrents maar deze is volgens mij alweer offline.. Ps. waar kan ik vinden hoe ik utorrent het beste kan configureren? Alvast bedankt, WuLLe
Laatste reactie door agie, -
Torrentssites
door bart- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Ik vraag me af hoe torrentsite's kunnen overleven financieel. Maken zij misschien winst op de up of downloads? Thanks
-
torrenttit
door Gast c4ssh3rn- 2 reacties
- 2.3k weergaven
waar moet je invite vragen voor torrenttit??
-
- 0 reacties
- 774 weergaven
De bekende torrenttracker Demonoid tracker is terug van weggeweest. Twee maanden geleden werd Demonoid, een van de grootste torrent sites uit de lucht gehaald. Nu blijkt dat de oorspronkelijke beheerders de site weer leven in hebben geblazen. Hoewel de torrenttracker van Demonoid weer actief is en daarmee duizenden torrents weer beschikbaar zijn geven ze aan in het nieuwsbericht dat door privé omstandigheden en het vertrouwen van verkeerde mensen de site offline was gehaald. Wij zijn benieuwd hoe lang ze online blijven. De beheerder laat ook weten dat je met je oude account kan inloggen. Op dit moment kunnen we weer genieten van Demonoid. Demoniod te te ben…
Totale tijd online actief 1 2
door Duken- 31 reacties
- 6.1k weergaven
Er is een nieuwe feature actief welke aangeeft hoeveel tijd je totaal online bent geweest. In je profiel zie je hoeveel tijd je totaal online bent geweest, in de linker kolom onder je avatar is het zichtbaar en er is een Top 5 te zien op de homepage van het forum aan de linkerkant. Iedereen begint bij 0 seconden. Dit is een nieuwe module welke dus vanaf heden gaat tellen. Momenteel zie je ook nog de seconden maar deze zal straks eruit worden gehaald. Hij update niet direct maar om de zoveel x tijd. Nu maar hopen dat Rikkert blij is
Laatste reactie door Thijs., -
Totale Windows Vista Thema Voor XP!!!!!
door Gast angel_creek- 9 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb een goede Windows Vista theme voor XP gevonden, getest en het is echt goddelijk :redface: Het is een installer, en het lijkt helemaal op Vista. Dit is de download link van de thema: http://rapidshare.com/files/220008281/Windows_Vista_Theme_For_Xp_.zip.html Het enige wat je moet doen is op de installer drukken en hij gaat de hele thema installen! Hopelijk heb je er wat aan! Groetjes, TikTak
-
traasje nu echt offline
door Gast c4ssh3rn- 5 reacties
- 3.7k weergaven
2006-07-10 Het doek is eindelijk gevallen voor Tracker.Traasje.nl... Vandaag 10-7-2006 hebben wij besloten om geen torrent-site meer te draaien. Sinds de oprichting (februari 2005) hebben wij met veel plezier aan de tracker gewerkt en hebben ons best gedaan om het zo perfect voor jullie te maken. Vanwege de laatste ontwikkelingen omtrent justitie en stiching Brein zijn wij genoodzaakt om te stoppen met torrents. Mensen, Heel erg bedankt voor jullie inzet en dat je onze tijd hier echt speciaal hebben gemaakt. We zullen jullie missen!! PS: Misschien is het einde van torrents nog niet het einde van Traasje!!! Nu echt of toch nog niet... wel erg jmmr
Laatste reactie door Wesley,