Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Als je op Googled naar het woord Popcorn, dan kom je eerder uit bij de film en series streamingdienst Popcorn Time dan bij de Wikipedia-pagina over de snack popcorn. Torrentfreak schrijft daar over. Popcorn Time is het bovenste zoekresultaat in onder meer Nederland, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Daarmee […] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
Gratis fancenter
door E7691- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, ik zoek een gratis fancenter voor de mensen die niet weten wat een fancenter is dat is een soort site waar je dan kunt kiezen om bv. naar het forum , gallerij of zo te gaan kunnen jullie me helpen ?
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 22. Deze week staat ‘Safe House’ bovenaan, gevolgd door ‘John Carter’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 22 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. Safe House is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 25 januari tot 31 januari 2016. Deze week staat de film ‘Spectre’ bovenaan, gevolgd door ‘The Big Short’ en de ‘The Revenant’ maakt de top drie compleet. Week 4, 25 januari tot 31 januari zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 361 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 4 november tot 10 november. Deze week staat de film ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ bovenaan, gevolgd door ‘The Lion King’ en ‘The King’ maakt de top drie weer compleet. Week 45 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downlo…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 137 weergaven
Advocaat-generaal Saugmandsgaard Øe adviseert het EU-Hof van Justitie dat YouTube niet verplicht is om de e-mail en IP-adressen van illegale gebruikers over te dragen. Het advies concludeert dat de EU-wetgeving niet vereist dat aanbieders meer dan de namen en postadressen van de inbreukmakers overhandigen. De definitieve uitspraak, die nog moet worden uitgevaardigd, zal waarschijnlijk een cruciaal precedent scheppen voor soortgelijke gevallen. YouTube-gebruikers uploaden elke maand miljoenen uren aan video's. Zoals bij elke door gebruikers gegenereerde content platforms, omvat dit ook content die inbreuk maakt op het auteursrecht. Dit misbruik is een doorn in het oog…
-
sendmefile
door Gast kimmekuh- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hi deze fantastische torrent file searchbar laat zich nu ook downloaden voor Internet Explorer. Vooral Seedler en Isohunt komen er sterk uit. http://sendmefiletorrent.ourtoolbar.com/?platform=ie
-
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 7 – 2015. Deze week staat ‘Big Hero 6’ bovenaan, gevolgd door ‘Birdman’. ‘Horrible Bosses 2’ maakt de top drie compleet. Week 7 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Big Hero 6 is voor de tweede keer [...] Het volledige artikel bekijken
Vervanging van dvd's door online screeners zal Piraterij niet stoppen
door Gast Drifter- 0 reacties
- 515 weergaven
Binnen de filmindustrie zijn er steeds meer oproepen om dvd-screeners te vervangen door online streaming versies. De Emmy's zijn al van plan dit te doen. Sommigen vrezen dat deze verandering het einde van screener-lekken zal zijn, maar anderen, waaronder de Piraat-release groep EVO, zijn het daar niet mee eens. Vorige week kwam in het nieuws dat de Emmy's in 2020 de overstap zullen maken van fysieke dvd-screeners naar online streaming screeners. Deze overgang heeft veel voordelen. Ten eerste is het voor bedrijven veel goedkoper om films op een online screening platform te plaatsen dan om honderdduizenden dvd's te produceren en te verzenden. Een ander voordeel, volgen…
-
ADSL modem
door TamSz- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hee kan iemand mij helpen? ik moet een nieuwe modem namelijk een sagem fast 940 adsl modem. ik ben al de hele tijd aan het zoeken op verschillende sites. Kan anders iemand mij vertellen hoe duur zo'n modem is? Of waar ik er een kan bestellen? groetjes tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
De Xiaomi Mi TV Box is een Android TV welke door Google officieel gelicenseerd is. Daarmee krijgt deze Android TV ook zijn updates vanuit Google en heb je de cast functionaliteit zoals een Google Chromecast. De mediaspeler wordt geleverd met 2 GB werkgeheugen en 8 GB opslag. Door de Cortex A53 is hij krachtig genoeg om met 4K films te kunnen afspelen en te kunnen multitask en. Het is een populaire en veel verkochte mediaspeler. De mediaspeler wordt geleverd met een afstandbediening waar je mee kan kletsen. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de p…
- 0 reacties
- 601 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 28 januari tot 3 februari. Deze week staat de film ‘Bohemian Rhapsody’ bovenaan, gevolgd door ‘A Star is Born’ en ‘Aquaman’ maakt de top drie weer compleet. Week 5 waren er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Bohemian Rhapsody is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet b…
- 0 reacties
- 129 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 6 april tot 12 april. Deze week staat de film ‘Bad Boys for Life’ bovenaan, gevolgd door ‘The Gentlemen’ en ‘Bloodshot' maakt de top drie weer compleet. Week 15 zijn er twee nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Bad Boys for Life is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen en vergeet je VPN verbinding niet b…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
GGa naar www.gelukstie.org. de oude luckytorrents en typ dan carmen van noord ,ik heb hem daar zelf ok gedownload
Laatste reactie door Nigel, -
talen bij games
door wouter- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb onlangs fifa 2006 gedownload en die bleek duits te zijn. vond ik opzich niet erg in het begin omdat je later de talen kan veranderen. Blijkt daar dus alleen italiaans en frans te staan, niet eens engels. Is het mogelijk een soort van talenpakket te downloaden zodat ik hem minimaal naar het engels kan krijgen of moet ik gewoon een andere versie downloaden?
-
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dutch Filmworks; de Nederlandse Filmdistributeur liet in oktober weten achter mensen aan te willen gaan die illegaal films hebben gedownload. Maar kan dat zomaar en wat is het gevaar dat er echt een schadeclaim in de bus ligt als je films kijkt via Popcorn Time? In Nederland was het tot vorig jaar niet illegaal om een film te downloaden. Sinds vorig jaar geldt echter ook in Nederland het downloadverbod, na een uitspraak van het Europees Hof. Daardoor kunnen mensen die illegaal films downloaden in beginsel inderdaad aansprakelijk worden gesteld, legt hoogleraar informatierecht Bernt Hugenholtz uit. "Maar wat echt nieuw is, is dat er o…
- 0 reacties
- 609 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van 19 december tot 25 december 2016. Deze week staat de film ‘The Magnificent Seven’ bovenaan, gevolgd door ‘The Accountant’ en ‘Rogue One: A Star Wars Story’ maakt de top drie compleet. Week 51, zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Magnificent Seven is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn DVD of Blueray rips tenzij anders vermeld. Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan natuurlijk via …
- 0 reacties
- 414 weergaven
Ben jij ook zo benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand? Welke series werden er het meest gedownload in de derde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman binnen tijdens de regenachtige maart? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.65% daarvan gebruikt dit dagelijks torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag is ook weer ge-update in percentages van de afgelopen maand. De percentages zijn voor het eerst gelijk g…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22118.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 381 weergaven
Een Finse rechtbank heeft bepaald dat de Finse internetprovider DNA geen gegevens van BitTorrent-gebruikers hoeft af te staan aan een auteursrechtenorganisatie. De rechters vonden dat eiser niet kon aantonen dat de individuele inbreuken significant genoeg waren. De auteursrechtenorganisatie Copyright Management Services wilde de gegevens van honderden BitTorrent-gebruikers van de Finse isp DNA hebben, om de gebruikers schikkingsvoorstellen toe te sturen voor vermeende auteursrechtinbreuken. De rechtbank besloot deze eis af te wijzen, omdat de eiser met het inbrengen van de verzamelde ip-adressen nog geen bewijs heeft geleverd dat het delen van de bestanden herhaalde…
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Blablablabla <niet boeiend verhaal hier>... Dus ik heb een nieuw mail adres gemaakt.. Maar nu blijkt het geval te zijn dat ik mijn adre moet bevestigen. Dit wil zeggen dat ik naar mijn inbox moet gaan en dan ergens op bevestigen drukken (in je mail dus). Maar ik kan helemaal niet in mijn inbox komen. (Ja het gaat om een mail die ik voor msn gebruik.) Mensen enig idee?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27398.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 696 weergaven
Popcorn Time is zo'n service die iedereen heel leuk vindt maar die natuurlijk volstrekt illegaal is. Jaja, het is strikt genomen niet tegen de wet om de software te hebben, maar zo snel je 'm gebruikt ben je aan het torrenten en overtreed je dus als gebruiker zelf de wet. Maakt niet uit, moet iedereen zelf weten, dus voor de gebruikers van de dienst is er een nieuwe optie die door niet al te veel Nederlanders gebruikt zal worden maar die internationaal (en zeker bij onze Oosterburen) wel gaat aanslaan: films kijken met nasynchronisatie. Trouwens ook ideaal als je een stoomcursus vreemde taal wilt en al kunt oefenen door al je favoriete films te kijken waar je de d…
- 0 reacties
- 360 weergaven
De top 10 meest gedownloade films van de periode 11 november tot 17 november. Deze week staat de film ‘Dora and the Lost City of Gold’ bovenaan, gevolgd door ‘Joker’ en ‘Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw’ maakt de top drie weer compleet. Week 46 zijn er drie nieuwkomer(s) in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dora and the Lost City of Gold is voor de derde keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downlo…
Ik zou graag ff wat willen weten over ondertiteling bij de films doen. Op deze site staat dat je de dvd in je dvd rom-speler, maar kan je ook een dvd downloaden, dan de ondertiteling erop en dan branden? Ik heb de programma's power iso en deamon tools en dat werkt bij games wel ook bij films? In de eerste regel staat dat je 3 mappen moet aanmaken met vb. DVD orgineel, DVD demux en DVD klaar en er staat nog voor DVD's groter dan 4 gb heb je NTFS partitie nodig, maar wat word er bedoeld met DVD demux en NTFS partitie? Ik download mijn games met Bitcomet en dat werkt goed, maar werkt dat ook voor films?
Laatste reactie door mummy,