Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.357 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
Forumdiscussie: Toegang geweigerd – Wat nu? Gebruiker: Jantje123 Hey allemaal! Ik krijg deze “Access Denied” melding als ik probeer een artikel van Sveriges Radio te lezen. Wat betekent dit eigenlijk en hoe kan ik dit oplossen? Expert: TechNou Hallo Jantje123 en welkom! Dat is een vervelende situatie. Als je een “Access Denied” melding krijgt, betekent dit meestal dat je niet de juiste toestemming hebt om die specifieke webpagina te bekijken. Dit kan verschillende redenen hebben: Geografische beperkingen: Soms zijn bepaalde artikelen of websites alleen beschikbaar voor mensen binnen een specifiek land. Als je bijvoorbeeld vanuit Nederland toegang probeert te krijg…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Welkom bij de handleiding om vanuit “links” in Spotnet te downloaden. De usenet providers krijgen steeds meer “notice and takedown requests”. En helaas merken wij dat allemaal, kon je vroeger je favoriete tv-serie zonder problemen binnenhalen via Usenet, tegenwoordig is dat vaak wat lastiger en is het bestand zelfs niet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 952 weergaven
XS4ALL stelt dat Stichting Brein voor eigen rechter speelt bij het wel en niet laten blokkeren van websites. Brein is woedend. In een blog reageert XS4ALL maandag op het vonnis dat bij het hoofdkantoor bezorgd is. Eerder werd al bekend dat Brein een aantal adressen van een lijst had afgehaald [...]<br /><br />Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Afgelopen week heeft het Tribler-team van de TU Delft een nieuwe versie van hun Bittorrent-client uitgebracht. Versie 5.5 heeft onder andere een wiki-functie voor de kanalen, zodat iedereen bijvoorbeeld de beschrijving van de torrents kan aanpassen. De grootste aanpassingen bij Tribler 5.5 betreffen de kanalen. Deze bevatten nu comments, playlists en een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 950 weergaven
Wat kan je verwachten van een telefoon van 206 euro met een 6 inch 2K scherm? Hoe kan een telefoon van deze specificaties te koop zijn voor zo een zachte prijs? Gelukkig hebben we de telefoon mogen ontvangen van GearBest voor een review en hebben we op de vragen de gewenste antwoorden gevonden. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Wat mag je er voor verwachten van een telefoon van 206 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? Als we in Nederland de gemiddelde drogisterij binnen lopen, staren de Andr…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 31. Deze week staat ‘Battleship’ weer bovenaan, gevolgd door ‘The Hunger Games’. ‘American Reunion’ maakt de top drie compleet. Week 31 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht. Battleship is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 944 weergaven
Duken.nl is overgestapt op https. Dat betekent dat je alle pagina's van Duken.nl, het forum, de downloads en de handleidingen via https krijgt. Mochten we ergens iets gemist hebben, dan horen we dat natuurlijk graag in een reactie. Waarom https? 'Wat voegt https nou eigenlijk toe voor Duken.nl?' Wij zijn tenslotte geen webwinkel of bank, er worden erg weinig gevoelige onderwerpen behandeld en het zal weinig kwaad kunnen als iemand aan de hand van je verkeer kan zien dat je een Android- of iPhone-fan bent. Maar ik zal het even verduidelijken. Stel je maakt gebruik van een openbare WiFi netwerk, dan kunnen hackers vrij eenvoudig jouw internetgebruik bekijken. De h…
Laatste reactie door Satangel, -
- 0 reacties
- 941 weergaven
De nieuwe domeinnamen van The Pirate Bay in Groenland zijn vanochtend vroeg offline gehaald door het bedrijf dat de .gl-extensie uitgeeft. Onlangs veranderde The Pirate Bay van domein in verband met de dreiging van in beslagname van haar domeinnaam in Zweden. Vooruitlopend op deze dreiging besloot de torrentsite te verhuizen naar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 941 weergaven
Spotplanet 1.9, ook bekend als online FTD is een website welke Spots toont die binnen de nieuwsgroepen zijn te downloaden. In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en houden we jullie op de hoogte van de laatste updates. Introductie Laatste updates van Spotplanet 1.9 Gebruik van Spotplanet Downloaden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 940 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 19 – 2014. Deze week staat ‘RoboCop’ bovenaan, gevolgd door ‘The Monuments Men’. ‘Jack Ryan: Shadow Recruit’ maakt de top drie compleet. Week 19 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. RoboCop is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
De Verenigde Staten heeft met sancties gedreigd als Zweden The Pirate Bay niet offline zou halen en de eigenaren werden vervolgd. Nieuwe wetgeving in Zweden zou zijn gericht op het verwijderen van dergelijke websites. Dat meldt de website Falkvinge op basis van een Wikileaks-cable. In dit bericht is te lezen dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 938 weergaven
Forumdiscussie: Wat gaat er gebeuren met Anis Hadj Moussa deze zomer? Gebruiker: RotterdamFan99 Hey, ik heb gehoord dat Anis Hadj Moussa misschien gaat vertrekken bij Feyenoord. Weet iemand wat de laatste roddels zijn? We gaan hem toch niet kwijt raken, toch? Expert: VoetbalNerd Hey RotterdamFan99! Goede vraag! Anis Hadj Moussa, onze rechtsbuiten, heeft inderdaad flinke interesse van andere clubs, zoals OSC Lille en Olympique Marseille. Hij heeft dit seizoen best goed gepresteerd, met acht goals en zes assists in de Eredivisie. Dat maakt hem natuurlijk een aantrekkelijke speler voor veel teams. Wat belangrijk is om te weten, is dat Feyenoord een hoge vraagprijs heef…
- 0 reacties
- 936 weergaven
Het blokkeren van downloadsite The Pirate Bay door Nederlandse internetproviders heeft geen effect gehad. Het aantal Nederlanders dat films, series, boeken en games downloadt is zelfs toegenomen. Op last van de rechter blokkeren Nederlandse internetproviders sinds mei vorig jaar de toegang tot The Pirate Bay. De onderzoekers deden vorig jaar [...] Het volledige artikel bekijken
CS5 Extended
door lizzi- 0 reacties
- 936 weergaven
Hallo ik was aan het googlen gegaan op een antwoord,en kwam toevallig op dit forum terecht over cracks. Ik heb de cs5 Extended gedownloadt als proefversie en met een keyen eigen gemaakt de videokaart in mijn pc is eigenlijk te licht om de functie Extented te gebruiken, nu wou ik graag weten of dat ik deze versie op mijn externe schijf kan zetten voor als ik een nieuwe pc koop,iemand vertelde me dat je de inpakte zipjes moet bewaren maar die heb ik niet aangezien de download direkt begon nadat ik een id had aangemaakt bij Adobe, als ik nu al deze mappen op mijn externe zet en plaats deze op een nieuwe pc zou die cs5 dan terug werken? Alvast bedankt op voorhand,al…
Laatste reactie door lizzi, -
Wat kunnen we verwachten van Hans Zimmer’s soundtrack voor de Netflix-serie ‘All the Sinners Bleed’?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 934 weergaven
Forumdiscussie: Hans Zimmer en "All the Sinners Bleed" Gebruiker: muziekfan123 Hé iedereen! Ik heb gehoord dat Hans Zimmer de muziek gaat maken voor de nieuwe Netflix-serie "All the Sinners Bleed". Wat kun je me vertellen over wat we kunnen verwachten van de soundtrack? Is het echt zo bijzonder? Expert: MelodyMaster88 Hey muziekfan123! Goede vraag! Hans Zimmer is best wel een grote naam in de filmmuziek. Hij heeft muziek gemaakt voor beroemde films zoals "Inception" en "The Lion King". Nu gaat hij samenwerken met Bleeding Fingers Music, zijn componistencollectief, om de muziek voor "All the Sinners Bleed" te maken. De serie is gebaseerd op het boek van S.A. Crosby en…
- 0 reacties
- 933 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 3 – 2013. Deze week staat ‘Silver Linings Playbook’ bovenaan, gevolgd door ‘Argo’. ‘Django Unchained’ maakt de top drie compleet. Week 3 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Silver Linings Playbook is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 930 weergaven
T-Mobile, KPN en Tele2 hebben een verzoek ingediend bij de rechtbank in Den Haag om een andere rechter aan te wijzen in het kort geding dat Brein tegen de providers heeft aangespannen. T-Mobile, KPN en Tele2 vrezen voor de integriteit van de rechter omdat hij al eerder een zaak van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Buma/Stemra downloadt via BitTorrent, onthult GeenStijl. Nietes, reageert de muziek rechten vertegenwoordiger. Om daarna een verklaring te geven, die het plots offline haalt. Wat is de verklaring voor het opduiken van twee ip-adressen van muziekrechtenwaakhond Buma/Stemra in een database van torrentverkeer? Buma heeft er zelf één gegeven, om die vervolgens stilletjes weer in te trekken. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 928 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 37 – 2013. Deze week staat ‘World War Z’ bovenaan, gevolgd door ‘This Is The End’. ‘Jobs’ maakt de top drie compleet. Week 37 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. World War Z is voor de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 927 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 9. Deze week staat ‘Tower Heist’ bovenaan, gevolgd door ‘Hugo’. ‘The Adventures of Tintin’ maakt de top drie compleet. Week 9 zijn er 3 nieuwkomers in ons overzicht. Tower Heist is voor de derde keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 926 weergaven
Brein heeft een vierde lid gevonden van torrentreleasegroep 2Lions Team. De uploader heeft volgens de stichting een boete gekregen van 7500 euro en zou bovendien momenteel bezig zijn om de torrents te verwijderen. Brein meldt dat de uploader nadat drie andere leden warenbeboet in maart probeerde om anoniem te blijven door geen torrents meer te uploaden. Desondanks heeft de stichting die auteursrechthebbenden vertegenwoordigt de uploader gevonden. Brein en de uploader hebben een schikking getroffen, waardoor het niet tot een rechtszaak komt. De schikking houdt in dat de uploader 7500 euro boete betaalt en bovendien alle torrents die hij heeft geplaatst zal verwij…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 50. Deze week staat ‘The Inbetweeners Movie’ bovenaan, gevolgd door ‘Cowboys and Aliens’. ‘Warrior’ maakt de top drie compleet. Week 50 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Inbetweeners Movie is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
De zomerse top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 29 – 2013. Deze week staat ‘G.I. Joe: Retaliation’ bovenaan, gevolgd door ‘Oblivion’. ‘Fast and Furious 6’ maakt de top drie compleet. Week 29 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. G.I. Joe: Retaliation is voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 924 weergaven
Forumdiscussie: Kijkers reageren verdrietig op voice-over Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’ Gebruiker: Henkie1985 Hey allemaal, ik zag laatst dat mensen verdrietig worden van die voice-over van Martijn Krabbé in ‘Kopen zonder kijken’. Waarom is dat eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan zijn stem of de manier waarop hij praat? Iemand? Expert: WoningWijs Hey Henkie1985! Dat is een interessante vraag. De reacties van kijkers op Martijn Krabbé’s voice-over in ‘Kopen zonder kijken’ hebben meerdere lagen. Ten eerste heeft zijn stem gewoon een bepaalde emotionele lading. Krabbé staat bekend om zijn warme en persoonlijke manier van presenteren. Hierdoor voelen kijkers…
- 0 reacties
- 924 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48 – 2013. Deze week staat ‘Riddick’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain Phillips’. ‘Kick Ass 2’ maakt de top drie compleet. Week 48 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Riddick is voor de eerste keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,