Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 18 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.337 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 859 weergaven
Yo, Ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mn 1e probleem.... Ik heb een filmpje online gevonden wat ik zeer graag wil downloaden voor in mn archief. hier de link : http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=stream Hoe ga ik dit opslaan ????? Heb wel wat dingen gevonden op internet, maar dat is me niet gelukt. Alvast zeeeeeeeer bedankt.
Laatste reactie door Donjopie, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 49. Deze week staat ‘The Dark Knight Rises’ bovenaan, gevolgd door ‘The Man with the Iron Fists’. ‘The Bourne Legacy’ maakt de top drie compleet. Week 49 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Dark Knight Rises is voor de vierde keer [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Doordat in verschillende landen, w.o. Nederland, Engeland en sinds kort ook in Finland (Sonera), de toegang tot de Pirate Bay geblokkeerd is, zoeken veel gebruikers hun heil bij de vele beschikbare proxy websites om toch hun favoriete BitTorrent site te kunnen bezoeken. Een paar dagen geleden begonnen een paar van [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 856 weergaven
Apple zal maandag aankondigen dat muziekapp iTunes gaat verdwijnen, schrijft Bloomberg in een vooruitblik op Apples Worldwide Developers Conference (WWDC) van volgende week. Het bedrijf zou volgens Bloomberg van plan zijn om iTunes ook op MacOS te vervangen door de apps Music, TV en Podcasts, zoals eerder al op iPhones en iPads gebeurde. Updates en andere aanpassingen aan het apparaat kunnen vanaf dat moment worden uitgevoerd via de Apple Music-app. De muziekapp iTunes werd in 2001 geïntroduceerd als antwoord op illegale muziekdownloaddiensten. Het programma was lange tijd de enige manier om de software op Apple-producten te updaten. Het assortiment van de…
Laatste reactie door peterp0st, -
Usenet handleiding
door Duken- 0 reacties
- 855 weergaven
Welkom bij de handleiding van Usenet.nl. Usenet.nl bied een dienst aan welke het mogelijk maakt om te downloaden vanuit nieuwsgroepen. In combinatie met het programma van Usenet.nl en een abonnement kan je na hartenlust downloaden. In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 854 weergaven
Disney+ is nu in drie landen beschikbaar. Nederland is daar een van. Maar doordat de dienst nog maar zo weinig beschikbaar is, groeit het illegaal kijken van de exclusieve content die daarop te zien is enorm. Dat melden diverse media vandaag. Comparitech zocht uit hoe vaak de serie The Mandalorian gedeeld wordt op torrentsites. Dat blijkt nog best veel te zijn. Sterker nog, de tweede aflevering was al illegaal te downloaden, nog voordat de serie verder ging op Disney+. Iemand intern heeft dus ook toegang tot de show en hem online gezet. Piraten buiten de VS Momenteel is Disney+ beschikbaar in Nederland, Canada en de Verenigde Staten. Dat heeft er al toe gelei…
- 0 reacties
- 854 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 3 – 2013. Deze week staat ‘Silver Linings Playbook’ bovenaan, gevolgd door ‘Argo’. ‘Django Unchained’ maakt de top drie compleet. Week 3 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Silver Linings Playbook is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 854 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48 – 2013. Deze week staat ‘Riddick’ bovenaan, gevolgd door ‘Captain Phillips’. ‘Kick Ass 2’ maakt de top drie compleet. Week 48 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Riddick is voor de eerste keer de meest [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 854 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 31. Deze week staat ‘Battleship’ weer bovenaan, gevolgd door ‘The Hunger Games’. ‘American Reunion’ maakt de top drie compleet. Week 31 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht. Battleship is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze [...] Het volledige artikel bekijken
CS5 Extended
door lizzi- 0 reacties
- 853 weergaven
Hallo ik was aan het googlen gegaan op een antwoord,en kwam toevallig op dit forum terecht over cracks. Ik heb de cs5 Extended gedownloadt als proefversie en met een keyen eigen gemaakt de videokaart in mijn pc is eigenlijk te licht om de functie Extented te gebruiken, nu wou ik graag weten of dat ik deze versie op mijn externe schijf kan zetten voor als ik een nieuwe pc koop,iemand vertelde me dat je de inpakte zipjes moet bewaren maar die heb ik niet aangezien de download direkt begon nadat ik een id had aangemaakt bij Adobe, als ik nu al deze mappen op mijn externe zet en plaats deze op een nieuwe pc zou die cs5 dan terug werken? Alvast bedankt op voorhand,al…
Laatste reactie door lizzi, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41204.0[/iurl]
- 0 reacties
- 852 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 37 – 2013. Deze week staat ‘World War Z’ bovenaan, gevolgd door ‘This Is The End’. ‘Jobs’ maakt de top drie compleet. Week 37 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. World War Z is voor de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 851 weergaven
Internetters die films en muziek downloaden zonder daarmee grote schade aan te richten, hoeven niet bang te zijn dat producenten hen voor de rechter gaan slepen. Alleen fanatieke downloaders krijgen last van het downloadverbod dat staatssecretaris Fred Teeven (Veiligheid en Justitie) wil instellen. Dat zei Teeven woensdag in de Tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 850 weergaven
Afgelopen Juni is in Japan de wet gewijzigd waardoor je nu bestraft wordt met een celstraf of een boete van 2 miljoen yen (20.000) euro bij het “illegaal” downloaden van muziek en films. De wet die afgelopen juni is aangenomen zorgt ervoor dat voor het downloaden een flinke straf staat. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 850 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 48. Deze week staat ‘The Dark Knight Rises’ bovenaan, gevolgd door ‘Resident Evil Retribution’. ‘The Bourne Legacy’ maakt de top drie compleet. Week 47 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. The Dark Knight Rises is voor de derde keer de meest gedownloade [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
Brein heeft een schikking van 7500 euro getroffen met een man die volgens de stichting meer dan 1500 afleveringen van tv-series op usenet zette en deze vervolgens vindbaar maakte via spotwebsites. De schikking werd getroffen na een ex-parte beschikking. Brein stelt in zijn ex-parte bevel van oktober dat de man wekelijks nieuwe afleveringen op usenet zette van onder andere de series Arrow, The Blacklist, The Flash, Suits en Person of Interest. Via overeenkomende message-id's wist Brein aan te tonen dat de uploader ook degene was die de bestanden via spots vindbaar maakte. Hoe de organisatie precies achter de identiteit kwam is niet bekend. Volgens de stichting z…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 45 – 2013. Deze week staat ‘The Wolverine’ bovenaan, gevolgd door ‘Percy Jackson: Sea of Monsters’. ‘2 Guns’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er vijf nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. The Wolverine is voor de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
Aaaah, de (intussen wat afgezaagde) piraterijdiscussie: daar is ze weer. Met dank aan de de download- en kijkcijferrecords van de seizoensfinale van Game of Thrones. De makers zelf zitten er niets mee in: die zijn blij met de cijfers en geloven dat de piraterij heeft bijgedragen tot het succes van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
Forumdiscussie over het Jeugdjournaal Gebruiker: Lisa123 Hey allemaal! In de nieuwe aflevering van het Jeugdjournaal ging het over kinderen die thuis een andere taal dan Nederlands spreken. Ik heb een vraag: maakt het uit voor kinderen als ze meerdere talen leren? Is dat goed of slecht voor ze? Expert: Prof. Talencraft Hi Lisa123! Wat een super goede vraag! Meertalig opgroeien kan juist heel positief zijn voor kinderen. Hier zijn een paar redenen waarom: Cognitieve Voordelen: Kinderen die meerdere talen leren, ontwikkelen vaak betere cognitieve vaardigheden. Ze leren sneller en zijn beter in probleemoplossend denken. Stel je voor: een speels kind dat altijd versch…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Januari is de eerste maand van het nieuwe jaar en die is alweer voorbij. Buiten sneeuwt het maar binnen is het warm; downloaden wij nog een beetje in deze koude maand ? Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de eerste maand van 2019? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand december? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10. 93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 1.07% daarvan gebruikt dit o…
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 19 – 2014. Deze week staat ‘RoboCop’ bovenaan, gevolgd door ‘The Monuments Men’. ‘Jack Ryan: Shadow Recruit’ maakt de top drie compleet. Week 19 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. RoboCop is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
Filmbaas VS: SOPA is dood en keert niet terug
door Gast franswon- 0 reacties
- 845 weergaven
De Amerikaanse filmindustrie legt zich neer bij het falen van de omstreden antipiraterijwetten SOPA en PIPA en stelt dat deze in ook de toekomst geen kans van slagen hebben. lees het artikel: http://webwereld.nl/nieuws/112013/filmbaas-vs--sopa-is-dood-en-keert-niet-terug.html?utm_source=+&utm_medium=email&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=_14850#source=newsletter
-
- 4 reacties
- 843 weergaven
Woest is Kim Dotcom, Megaupload’s voormalige hostprovider Leaseweb heeft alle Megaupload gebruikersdata van 690 servers verwijderd zonder waarschuwing. Petabytes (1 PB = 1000 terabyte) met data en back-ups, veelal van Europese gebruikers zijn voorgoed verdwenen. Kim Dotcom is woest en zegt dat de Amerikaanse overheid dit altijd al heeft gewild. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 843 weergaven
Paramount beschouwt vijf cyberlockerdiensten als crimineel en hint er op dat ook die sites moeten verdwijnen. Onduidelijk is of er gerechtelijke stappen ondernomen worden tegen Putlocker, Wupload, Depositfiles, FileServe en MediaFire. De strijd tegen cyberlockerdiensten is nog lang niet gestreden, zo maakte Alfred Perry, vice-president content protection bij filmmaatschappij Paramount [...] Het volledige artikel bekijken
-
- 0 reacties
- 841 weergaven
Spotplanet 1.9, ook bekend als online FTD is een website welke Spots toont die binnen de nieuwsgroepen zijn te downloaden. In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en houden we jullie op de hoogte van de laatste updates. Introductie Laatste updates van Spotplanet 1.9 Gebruik van Spotplanet Downloaden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,