Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3229 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo, is er een mogelijkheid dat mijn verwijderde smsjes kunnen teruggehaald worden? En kan ik ze dan ook doorsturen naar mijn PC? Ik heb een Samsung Star (mijn moeder wou dit ook doen en zij heeft een Omnia) Dank u
Laatste reactie door Valcorb, -
verwijderen film
door Gast fikri- 2 reacties
- 2.9k weergaven
als ik een film op een schijf heb gezet verwijder ik ze ook gelijk van mijn pjoeter maar nu heb ik al een stuk of 5 films die niet verwijdert kan worden krijg dan een schermpje dat het bestand door iemand of een progamma in gebruik is en moet ik alle progamma\'s sluiten terwijl er niets actief meer is en als ik bij zoeken dan kijk kom alleen te staan waar tie dus al sta en geen andere locatie neem allemaal schijfruimte in Bonnie
-
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
dag beste mensen ik ben opzoek naar iemand die weer wat haakpatronen wil gaan uploaden. ik ben door me voorraad heen en zou wel heel blij worden van wat nieuwe patronen. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik zal ze gretig afnemen. greetz johan
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Goeden dag allen,door de bomen zie ik het bos niet meer... Wie weet zo 123 hoe ik via deze computer in cmd (dos) kom. Net zoals het bij start>uitvoeren>cmd kan... Ik wist niet waar ik dit topic moest maken dus daarom doe ik het ff hier.... Verplaats zonodig... Bvd en mvg - Veldyx
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 4.3k weergaven
Eindelijk gedaan met die schokkende filmpjes http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=64934&mxp=200
Laatste reactie door Michiel, -
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
ik zie vaak op filmpjes op youtube waar de computer in beeld is. ik weet zeker dat ze dat niet met een camera doen, maar hoe dan?? hoe film je je scherm
Laatste reactie door IfElse, -
- 15 reacties
- 8.7k weergaven
Hoi, Is er een goede software of online website om video online van een website te downloaden en opslaan op de pc?
Laatste reactie door jackjack78, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik las ergens op internet dat je andere software op je ipod nano kan zetten. En daarmee kan je de filmpjes op je nano kijken ( wat normaal niet kan ) Is dit veilig ? Is het mogelijk ? Niels ..
Laatste reactie door nielsz26, -
video programma
door Gast koert- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Yu Bestaat er een programma om de muziek uit een film te halen en die dan gewoon op cd te zetten? Zo ja, welk programma en is dat te downloaden of te kopieren of te kopen? Thanks
-
video streams downen
door Gast karim_blinkertboy- 0 reacties
- 2k weergaven
Hey weet er soms iemand hoe ik video\'s van bijvoorbeeld putfile.nl kan downloaden? alvast bedankt! greetz kenny :evil:
-
video_TS
door Gast c4ssh3rn- 4 reacties
- 2.9k weergaven
waarom staat deze map altijd op een dvd terwijl er nooit iets in zit??
Laatste reactie door Granaat90, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo beste mensen, wie kan mij helpen aan een goed e makkelijk programma waarmee je video-ts map naar mpeg4 kunt converteren voor op de Ipad. Ik heb al Handbrake gebruikt welke voorheen prima werkte! Nu ik handbrake op de nieuwe pc heb gezet windows 7 64 bit werkt het omzetten wel maar de ondertitels komen er niet bij??? De goede instellingen voor Handbrake zal ik ook heel blij mee zijn!!!! Graag hulp... groetjes Nelleke
Laatste reactie door nelleke, -
video's
door Gast Rickske92- 2 reacties
- 2k weergaven
hewj als ik een .avi bijvoorbeeld ga kijken krijg ik alleen zwart beeld wat te doen? groeter rick
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 4.8k weergaven
hallo, Graag maak ik gebruik van jullie deskundigheid. Ik heb namelijk een videorecorder aangesloten op mijn pc om zelf opgenomen videobanden op dvd over te zetten en dat werkt goed met deze home-videobanden maar.. Wie weet hoe ik mijn oude disney vhs banden kan overzetten op dvd, er zit denk ik een beveiliging op de oude disney vhs banden. Is die eraf te halen met software? Ik lees graag jullie tips. groeten Joanny
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Weet iemand wat de videogrootte (de nieuwe, dus niet die oude kleinere) is van Youtube filmpjes? Dan kan ik mijn video's erop aanpassen namelijk. Graag in pixels. Alvast bedankt! Post Merge: mei 22, 2009, 01:01:32 pm Laat maar, heb het antwoord al.
Laatste reactie door los-cuentos, -
videokaart
door keutie- 4 reacties
- 2.7k weergaven
Hey ik heb een vraagje, ik zou graag willen weten wat echt een goede videokaart is?. Ik speel nu spelletjes op de pc van mijn ouders(doet het prima), maar ik ben voor een eigen pc aan het sparen en dan wil ik daar graag een goede videokaart in
Laatste reactie door Wesley, -
videokaart
door ThaTanya- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hoi ik heb een ATI 9800 PRO met 128 mb kan ik deze uitbreiden naar 256 of 512 op de doos staat 256 bit interface
-
videokaart driver
door Gast ocram- 13 reacties
- 3.8k weergaven
ik word er langzamerhand beetje wanhopig van, ik heb dus sinds een tijdje een ati radeon powercolor bravo X700, 256mb/pci-express toen ik heb voor het eerst installeerde had ik al grote problemen met de driver van ati, toen heb ik iets gedaan waardoor hij het weer deed. nu had ik pas ( per ongeluk) alle software van mn pc verwijdert en daardoor is driver ook weg, toen probeerde ik weer opnieuw de ati driver te instaleren maar dat werkte niet, telkens de melding na het welkom van windows \"mode not supported\" dat staat dan in het midden van mn beel en de rest is zwart. toen heb ik de driver van omega geprobeert en dat werkte ook een tijdje maar na een tijdje kreeg ik daar…
-
videokaart updaten
door Gast karim_blinkertboy- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hey ik zit nog steeds met mijn radeon x600 series videokaart en wil deze graag updaten maar weet niet hoe. ik heb al op ati.com gekeken maar ik vind er mijn weg niet als ik op radeon klik dan staat er geen update vorr mijn kaart. Als iemand weet waar ik dit zou kunnen doen zou ik heel dankbaar zijn. alvast bedankt! :evil:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik heb de nieuwste driver van mijn videokaart gedownload geforce 7000M van de acer site en als ik hem nu wil instaleren vind hij geen files hoe kan ik dit oplossen???
Laatste reactie door Roelandd, -
- 12 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb het nu na 2 dagen echt opgegeven, ik probeer al zo lang mijn videokaart up te daten maar het lukt me maar steeds niet... ik vind niet de goede update hiervoor en zodoende krijg ik het niet voor elkaar... ik heb denk ik al een stuk of 10 verkeerde bestanden gedownload en ben ten einde raad want ik kan nog steeds geen FIFA spelen omdat die videokaart geupdate moet worden:S wie kan mij alsjeblieft uit mijn lijden verlossen en de oplossing geven???
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
yow iedereen. Ik zoek nu videora pmp converter maar op de offieciele site kun je hem niet meer downloaden. Kan iemand me zeggen hoe ik aan dat programma geraakt. Het is heel dringend. Merci O0
Vier Britse mannen veroordeeld voor het runnen van een Torrent-site die de Expendables 3 lekte
door Gast Drifter- 2 reacties
- 347 weergaven
Vier mannen in het Verenigd Koninkrijk zijn veroordeeld tot straffen van maximaal vier en een half jaar voor het runnen van een torrent-site die online films lekte, soms nog voor de officiële release datum. Het meest opmerkelijke was dat het kwartet The Expendables 3 deelde. Alle vier pleitten schuldig aan het benadelen van Lionsgate Films en leden van de MPAA voor een bedrag van $ 11,2 miljoen. Het runnen van een torrent-site overal in de westerse wereld was ooit een buitengewoon risicovolle onderneming, waarbij vervolgingen regelmatig de krantenkoppen haalden. Tegenwoordig lijkt er minder wetshandhaving en civiele actie te zijn dan er ooit was, maar voor vier manne…
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Met 4 miljoen downloads per aflevering is Game of Thrones de populairste serie van het voorjaar. HBO heeft ervoor gekozen om Game of Thrones online beperkt beschikbaar te stellen om de exclusiviteit te waarborgen. Bovendien moeten kijkers in verschillende landen soms wachten tot de show in de VS op de buis is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 10 reacties
- 794 weergaven
Als je computer je wifiwachtwoord nog kent, maar jij het bent vergeten, kan je het eenvoudig terugvinden. Windows onthoudt in principe alle netwerken waarmee je je systeem ooit verbond, inclusief de wachtwoorden. Dat komt vooral van pas wanneer je een extra toestel met een netwerk wilt verbinden waarvan je het wachtwoord niet meer vanbuiten kent. Let erop dat je de opdrachtprompt als administrator opent. Stap 1 / Netwerk zoeken Open de opdrachtprompt in Windows door op start te klikken en CMD te typen. Klik nu rechts op de snelkoppeling en selecteer ALS ADMINISTRATOR UITVOEREN. Om het wifiwachtwoord van een netwerk terug te vinden, moet je eerst de pre…
Laatste reactie door Meh Meh,