Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
3228 discussies in dit forum
-
Kleine aanpassing in BT tutorial
door Gast chucky- 4 reacties
- 2.7k weergaven
beste duken.nl zouden jullie de portrange van 6881 in de bittorrent tutorial willen wijzigen? 6881 t/m 6899 is op vele trackers geblacklist, en is geen private port.. een port range tussen 49152 en 65535 geniet de voorkeur dus 49152 t/m 4200 neerzetten a.u.b.! (voor de veiligheid van de duken gebruikers ! )
-
videokaart
door ThaTanya- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hoi ik heb een ATI 9800 PRO met 128 mb kan ik deze uitbreiden naar 256 of 512 op de doos staat 256 bit interface
-
Logo / Header DukeN
door Duken- 12 reacties
- 3.7k weergaven
DukeN is toe aan een nieuwe header. De kerst sweer is voorbij en aan jullie de eer om er wat leuks mee te maken. Layout lettertype etc blijft hetzelfde maar er moet weer een klein mooi poppetje bij zoals goofy op Persoonlijk vind ik een goofy erg leuk in de header maar als jullie zelf leuke ideeen hebben. Leef je uit!! Mooiste word geplaatst en de mooiste header word gekozen door middel van een poll :laugh:
-
twee besturingssystemen
door Gast ocram- 10 reacties
- 3.5k weergaven
Ik ben nu Windows Media Center Edition 2005 aan het downloaden (weet niej of ie ut doet mja) ik wil hem gewoon uitproberen voor paar weken ofzo, alleen kan ik dan op mijn pc windows XP en windows Media Center allebei instaleren? ik had al een beetje op internet gekeken en daar stond het beetje raar uitgelegt, is het echt zo moeilijk ? of kan het ook op een redelijk simpele manier? ik heb niet echt heel veel verstand van die files in het register ect. alvast bedankt
-
pc reinigen
door Gast karim_blinkertboy- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo ik wou laatst weer eens een spel installeren maar dat ging weer niet zoals vaak gebeurt omdat er waarschijnlijk dingen van de harde schijf gewist zijn. Formateren is een optie maar dan moet ik mijn internet weer helemaal opnieuw installeren etc... dus wou ik even vragen of er nog een manier is om mijn pc te reinigen. zoja welke? alvast bedankt
-
probleem
door Gast ocram- 11 reacties
- 4k weergaven
ik wou pas een iets kijken in Start --> uitvoeren alleen toen ik CMD intypte deed hij opeens niets, en kreeg ook de melding van dat ie vastliep enzo \"taak beindigen\" beetje raar allemaal, wat kan dit zijn ?
-
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
allereerst de beste wensen voor iedereen. ik heb een klein probleem met grab-it, als ik grab-it gebruik geeft deze error authentication required 480, hoe kan ik dit probleem verhelpen???? bvd naut
Laatste reactie door just_somebody, -
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
door Gast itchy- 12 reacties
- 3.5k weergaven
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!!!! itchy [img size=180]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/blowmup.gif
-
defect geluid
door Gast ronald55- 9 reacties
- 3.4k weergaven
hoi allemaal, ik ben pas nieuw hier en heb nu al een vraag. na het opnieuw installeren van windows op mijn laptop krijg ik geen geluid meer erop ik heb de driver voor mijn geluidskaart gedownload maar hij geeft dan steeds een fout onder het installeren en dan stopt hij ermee ik heb al alles geprobeerd maar het lukt me echt niet weet iemand wat ik kan doen?? vg dennis
-
- 22 reacties
- 5.8k weergaven
Graag zou ik willen weten waar de bezoekers zo een beetje vandaan komen. Als jullie duken.nl in een blad of krant hebben zien staan zou ik het graag willen weten. Zoals jullie vast begrijpen kan ik niet elke dag elk PC blaadje en krantje doornemen Dus komen jullie gezellig via een zoek machine of een ander website? Vertel het ons! U word hartelijk bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
subrip
door Gast koert- 1 reactie
- 2.4k weergaven
yu weet iemand waar dat ik subrip kan downloaden thanks
-
Extra Videokaart
door Gast Henks- 14 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb onlangs een dell pc gekocht met een on-board videokaart, maar blijkt geen 3D kaart te zijn. Er zitten wel nog 2 witte vrije sloten kan ik daar wat anders inzetten? :sick:
-
pc die vast loopt
door Gast willy.weiland- 3 reacties
- 2.9k weergaven
hey, als ik een tijdje aan game bent , dan loopt de pc vast ik dacht aan de Drive van de Vidiokaart , of kan er nog een ander rede zijn ? pc 3000+ proc geheugen 512 mb alleen op de game \'wolfstein\'
-
hoe krijg ik mijn ratio het beste want daar snap ik eingelijk nog niet zo veel van bedankt
-
hoe
door Gast houssaine- 1 reactie
- 3.4k weergaven
hoe laad je de sd4hide
-
- 3 reacties
- 3k weergaven
No space left on device dit geeft die aan maar ik heb wel genog vrij ruimte op mijn harde schijf please help me groetjes
-
Outlook 2003
door Gast cemy- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik zag dit filmpje: http://www.duken.nl/content/view/46/29/ en dan zie je rechtonderin het logotje van outlook, terwijl het programma niet in de taakbalk staat,bij mij staat dat icoontje er alleen als outlook gewoon opgestart is. mij vraag is: hoe kan ik outlook ook zo op de achtergrond laten werken, dat ik wel mijn mailtjes ontvang (doormiddel van een melding) maar dat het programma niet op mijn taakbalk staat. BVD
-
Windows XP media center 2005
door Gast sip- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Kan iemand mij aan een kopietje helpen van Windows XP media center nl 2005 ? Altijd bereidt tot een wederdienst lucdec+duke@gmail.com
-
ondertitels
door Gast koert- 1 reactie
- 2.9k weergaven
yu Ik schrijf meestal mijn ondertitels in de film met virtual dub. Ik heb dat nu ook gedaan maar de snelheid van de ondertitels komt niet overeen met de snelheid van de film. Als iemand me kan helpen Thanks
-
Incompleete bestanden
door Gast danijela- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb het volgende probleem:Heb net een nieuwe pc (AMD Athlon 3200 64b met 512 memory). ik draai met XP Home Edition. Heb alle bijgeleverde driver e.d. geinstalleerd.Als ik headers ophaal uit een nieuwsgroep en deze plaats in newsleecher( 2.0 of 3.0) dan haalt hij de eerste 5 a 6 rar\'s goed op( 48MB) maar daarna looopt ie als een gek door alle bestanden heen en zijn ze varierend tussen de 600kb en 2500kb. Zie Leech.docBij een collega en mijn vriendin haar pc ( wel beide andere configuratie als ik) worden de rars en pars goed binnen gehaald.Snap er niets meer van. Pc gaat zo het raam uit [file name=leech.doc size=185344]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/up…
-
Torrentsite weg?
door Gast sanneroos- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo. Ik gebruik Azureus en haal zo af en toe een torrent bij Dutchtracker, dat doe ik al weken maar ineens gisteren nadat ik thuis was gekomen en de pc had aangestaan kreeg ik geen toegang meer tot de dutchtracker.nl. Ik krijg een beveiliging popup met de vraag of ik door wil gaan want er is iets met het beveiligingscertificaat, als ik dan ja klik dan kom ik op een site die is genaamd : https://www.dutchtracker.nl:19638/webhost/rollout/site Ik heb geen idee hoe dit kan en wat dit is. Kan iemand mij helpen? Vr gr tintin116
-
gefeliciteert
door Gast gogo- 10 reacties
- 3.9k weergaven
dan wil ik jullie nu feliciteren want duken.be is geregistreert door mij en zal door linken naar duken.nl edit: ook leren-downloaden.be geregistreert
-
virussen!!!!!
door Gast koert- 8 reacties
- 4.1k weergaven
yu ik heb last van een virus da in mijn systeem zit en da plant zich daar voort. Ik weet ni waarvan het komt maar er zijn al 70 varianten. ik heb hem al me norton laten scannen maar die kan hem ni verwijderen. Ik safe modus ook ni, wat moet ik doen? thanks
-
DAEMON
door ongelovige- 1 reactie
- 2.8k weergaven
IK heb het programma Daemon gedownlaod en nu krijg ik een bericht kan de juiste map niet vinden of ik krijg eeen bericht dat er een oude versie opstaat. Alles is er af en toch elke keer dat bericht. Wie wat wat Ger
Laatste reactie door Duken, -
CODE AVAST
door Gast kamikaza87- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hallo, Ik een per mail een license key ontvangen voor de virusscanner AVAST. deze bestaat uit letters en cijfers ( totaal 27) In het schermpje waar ik deze code in moet vullen passen er maar 26. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? ik snap er niks van
Laatste reactie door Duken,