Hardware - Telefonie - Navigatie - TV
Wat is de beste configuratie van je PC? Vragen over je nieuwe 3D TV? Belt je telefoon uit zichzelf? Hier moet je zijn.
2.438 discussies in dit forum
-
Geen geluid meer!!
door Gast angel_creek- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Na het installeeren van imgburn en na een restart, doet me geluid het nietmeer! :'( :'( Weet iemand hoe dit komt? Ik heb een laptop, hij is niet verplaatst, alleen een restart... :'(
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik kon niet echt iets vinden hier over, maar wat denken jullie het gaat om een i7. dus het is wel beter voor mijn procesor om 64 bits te nemen. maar zitten er nadelen aan? run hij alles met 64?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb 2 vragen 1. Wie heeft een werkende versie van TomTom 6 gedownload en weet dat hij het doet op de Nokia E71? 2. Weet iemand hoe je smileys kan krijgen voor de Nokia E71? Groeten.
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39438.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Weet iemand waar ik een balance board apart kan kopen? Alvast bedankt !
Laatste reactie door arnem10, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Tijdens dat ik me laptop opstart druk ik op f11 om me laptop opnieuw te intalleren dan komt er gewoon normaal te staan WINDOWS IS LOADING FILES en dan start windows vista op maar als er moet komen welke opties ik wil doen om het opnieuw te installeren blijft het scherm zwart en zie ik alleen me muis. Is hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Ibriboy, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een tijdelijke prepaid telefoon van maximaal €80 Ik heb zelf al gezocht maar weet niet welke ik het beste kan nemen hebben weten jullie misschien een goede? mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
neppe iphone 3
door h1a2c3i4- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik wil graag een iphone kopen van iemand maar hoe kan ik nou weten of die nep is of niet?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
weet iemand een gratis registry cleaner.Ik schrok nogal van de fouten wat regclean pro zei.
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen ik zoek een laptop het liefste 2dehands wel een beetje redelijk en het liefst tussen de 100 en 250 euro k hoop dat jullie me kunnen helpen;)
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Vandaag heb ik een Dynamic Microphone IMP.600 M-327 gekocht. Als ik hem echter aansluit dan hoor ik niks wanneer die uit staat tijdens het opnemen (logisch) en een bromgeluid (verder geen stem) als die aanstaat. Heeft iemand de oplossing?
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Blijft je PC nog steeds overgeclocked als ik er ee nieuwe schone hardeschijf inzet en daarop windows vista opzet? Of moet je dan opnieuw clocken?
Laatste reactie door Robin, -
vraagje over cpu snelheid
door Gast Maxim130- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hey, ik dacht altijd dat ik een 2.1 processor had maar ik gooide vandaag mijn laptop door: 'can you run it' om even wat games te checken en kwam dit eruit nu vroeg ik me af of ik een 2.1ghz heb of een 3.36 het gaat hier om een acer aspire 7520g met een AMD turion 64X 2 dual-core TL-62 (2x 512 KB L2 cache) fijne feestdagen alvast ! --Edit-- uhm plaatje laad die volgens mij niet dus hier maar de url van het plaatje: http://img710.imageshack.us/i/naamloosvm.jpg/
-
Waarde pc?
door SonnyBoy- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hoeveel is mijn pc ongeveer waard als ik hem zou verkopen? AMD FX 4300 4-core 4x3.8Ghz Nvidia Geforce GTX1050 GTX1050 Ti 4GB Grafische kaart 320GB HDD 4GB DDR3 Behuizing: Sharkoon VG4-W ATX SSD: 240GB kingston Hardeschijf: 1TB seagate barracuda Werkgeheugen: 16GB (2x8GB) DDR3 Windows 10 Ik heb niet heel veel verstand van pc's dus als ik iets vergeten ben hoor ik het wel! Alvast bedankt
Laatste reactie door SonnyBoy, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een nieuwe huiscomputer gekocht die we gaan gebruiken met het hele gezin. Omdat ik er sowieso het meest op ga zitten, wil ik hem goed instellen met 3 gebruikers accounts. Voorwaarden: - accounts: 1 account voor mij (met een wachtwoord erop) om te downloaden, gamen, films kijken etc. 1 account voor de hele gezin, die snel wat wilt doen op de computer 1 account met deep freeze erop, zodat als iemand iets wilt doen dat hij dat later automatisch verwijderd kan krijgen. -Alleen mijn account kan mijn gegevens openen (Bureaublad, documenten etc.) Als de andere accounts dat willen moeten ze een wachtwoord typen of iets dergelijks. -Er moet een soort van be…
Laatste reactie door bilal4, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Jah, bijkomend probleem Suddenly, very sudden, ... Wou mn scherm niet meer gaan. Ik kan gewoon geen ***** meer zien. Jah, zwart, maar das ook al... Ik denk niet dat mn pc ng iets doet... Mn toetsenbord wordt niet gedetecteerd... Iemand ideetjes?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
hoi Me pa wil een destkop computer omdat hij al een laptop heeft. Hij heeft nu deze laptop gekregen: Toshiba Satellite P500-1D7 met 8gb werkgeheugen geforce 330M (1024 mb) Intel core i7 1.7ghz each core Hij wil die graag ruilen voor mijn pc die meer dan 2 jaar oud (kostte dertijds 700 euro) is en dit zijn de specs: Geforce 260GT (1024mb) AMD phenom II x4 3.2 ghz each core 4gb werkgeheugen DDR3 En een kut scherm erbij die 19 inch is. Is die laptop net zo goed voor gaming als de pc van mij? Mijn pc maakt een hoop herrie een laptop lijkt me wel chill maar kan je daarmee echt gamen en die nieuwste games spelen? Bedankt
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand een site waar je self een pc kan samen stellen maar niet in elkaar hoef te setten
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb om me pc een backup staan van de mobiele nummers (NBUbestand) maar nou vroeg ik me af of er een manier is om dat bestand te openen zodat ik alle nummers kan zien waar van ik een backup heb gemaakt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Laptop 500 euro
door marco1- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Mijn nicht wil graag een nieuwe laptop kopen. Het budget is max. 500 euro en ze gebruikt hem alleen voor internet, wordt etc. Graag een paar keuzes. Ze vindt sommige toetsenborden namelijk niet fijn dus ze gaat eerst even uitproberen Welk OS maakt niet uit. Alvast bedankt!
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Wat is uw budget? Tussen de 150 en 400 euro Welk doel heeft u met uw pc? Doodgewoon internetten, msn'en en films afspelen. Belangrijk is wel dat het allemaal vlekkeloos moet gaan en dat me computer dus gewoon uiterst vloeiend loopt. Het kan ook dat ik is een keer een Brandprogramma of muziek/foto programma installeer, maar het is absoluut niet voor games bedoelt. Heeft u verder specifieke eisen? Nee, behalve dat uiterlijk me niet veel interesseert Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Ik ken iemand in me omgeving die het zelf in elkaar kan zetten, maar ik zou graag jullie advies willen weten. Randapparatuur Niet nodig, zou alleen willen weten…
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hallo is er iemand hier die een beetje verstand heeft van boksen en hoe je alles op elkaar moet aansluiten en of je daar versterker enzo voor nodig hebt en bijvoorbeeld dan ook op de computer aan kan sluiten of tv of wat dan ook? zijn deze goed?: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=330112 en deze als subwoofer: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=344851 . als iemand een beter voorstel heeft laat maar horen budget het liefst niet boven de 500 euro
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Weet niet of ik in het goede forum zit, maar ik zou graag willen weten wat mijn systeem nog waard is, want ik wil hem verkopen. AMD Athlon 3700+ 1GB Ram 160GB Western Digital Ati X1950 Pro 512 DVD + CD Brander Windows 7 Ultimate Verder niks bijzonders, monitor en toetsenbord en muis en audio houd ik. gr Joris
Laatste reactie door Granaat90, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik wou met appstosd wat apps op me SD kaart zetten maar daar voor moest hij eerst worden geformatteerd. Ik heb dus via appstosd me SD geformatteerd sindsdien herkent me pc de geheugen kaart niet als ik me mob op de pc aansluit krijg ik de volgende melding te zien De kaart wordt nog wel herkent door me mobiel
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een grote dart-liefhebber. Alleen op tv is er niets meer te zien, sinds de overstap naar de PDC. Is er een manier om op de TV of Computer darts te (terug) kijken? Ik hoop dat hier een oplossing voor is, want is mis de spanning van zo'n partij enorm... Alvast bedankt!!!
Laatste reactie door PeaceFreak,
