Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Newbee
door mpsuperdaddy- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allen! Ik heb mij aangemeld als mpsuperdaddy. 38 jaar en van het mannelijke geslacht. Ik hoop hier een hoop wijzer te worden. Hartelijke groet!
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo allemaal Ben nieuw hier en heb dit forum gevonden daar ik op zoek was naar een antwoord. Hoop het hier te vinden Nu over mij zelf. Ben een vrouw die graag op de pc rondneust en waarvan de man graag muziek hoort maar hijzelf kent niks ( ook geen interesse ) van een computer. Zodoende doe ik het maar met alle plezier. groetjes
Laatste reactie door bollekefr, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Is het mogelijk de vaste onderdelen in spotnet aan te passen. B.V. bij films aan te geven welke films enz. net zoals dat gaat met het zelf aan maken van filters?
Laatste reactie door svenholtman, -
Ik ben Sed. Nu Private releases niet meer te bereiken is moest ik iets nieuw zoeken. Mijn interesse ligt bij eboeken en luisterboeken.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Even voorstellen
door Gast pielhaas60- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo beste forumgangers Ik ben 42 jaar en heb samen met mijn 3 zonen 2 nds Omdat ik meestal (tot nu toe ) degene ben die alles download en de dstt-kaartjes vult met spellen, stel ik mij hier voor. Ik had een uitdaging om een spel aan de gang te krijgen en kwam al zoekend op dit forum terecht en heb me maar meteen geregistreerd. Groetjes en tot de volgende keer
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Rien, 16 jaar en wonende in apeldoorn. De reden waarom ik me hier heb aangemeld is eigenlijk om meer te leren over de mogelijkheden die internet bied. En natuurlijk om films en games te downloaden;) Greetz!
Laatste reactie door knabbelmoord, -
hallo allemaal
door jack1960- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben Jack, en hoop hier weer wat forums te vinden, nu army en ressurection gestopt zijn
Laatste reactie door jack1960, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Bea en ik ben weer een nieuwe En ik begin al goed, mijn vraag is hoe te downloaden hier. Ik wil namelijk heel graag de torrent downloaden van Suskind, maar kan geen downloadlink vinden Ik kom iedere keer uit op de uitleg over downloaden. Maar dat doe ik al een tijdje via Utorrent. Het gaat om de link waarmee ik kan downloaden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat dan kan vinden? Alvast hartelijk bedankt
-
even voorstellen
door Gast tasmen- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Mijn naam is George ik woon in Groningen , mijn leeftijd is 64 jaar en over computers heb ik nog veel te leren. Ik hoop dat ik op deze site wat kan bijleren. Groetjes George
Laatste reactie door Rikkert., -
FF voorstellen
door chris63- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben chris63 en altijd op zoek naar leuke films en cd`s en hoop die hier te vinden... )
Laatste reactie door chris63, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo allemaal, nieuw aangemeld, ik houd van strips, films en muziek, lekker breed dus :)
Laatste reactie door kluyt007, -
Voorstelling
door Gast dicha- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal Ik ben Finita, 44 jaar en mijn zoon Romano, van 11 jaar, heeft vandaag een PSP 3000 gekocht en we hebben totaal geen verstand ervan....we hopen hier meer inzicht op het hele PSP gebeuren te krijgen ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Laatste reactie door Zombymario, -
Goedendag. Ik ben dus nieuw hier en moet nog even van alles lezen.... het ziet er een beetje ingewikkeld uit voor deze leek ? Heb ziggo als provider en hoorde al ergens dat je iets niet kan omdat ziggo dit geblokkeerd heeft. Dus ik zal wel ergens aan de bel trekken! In ieder geval bedankt voor het accepteren!
Laatste reactie door Duken, -
Ik woon in
door Gast Hij woont in een BANAAN- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Hij woont in een banaan. :-[
Laatste reactie door Robin, -
Voorstellen
door Fendoo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …
Laatste reactie door Fendoo, -
Ff voorstellen
door Gast butterfliezz- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben Bambie,20 jr uit en woon in Amsterdam. Ik hou van shoppen,lezen en films kijken. Ik kan uren films kijken en hoop dat ik hier de mooiste,leukste films kan downloaden. Groetjes, Bambie! :zwaai:
Even voorstellen
door sebasm- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik ben Marthijn, Momenteel heb ik een nieuwe HTPC gebouwd, en voormij dus een goede start, om hier een hoop informatie vandaan te halen. Deze HTPC Mijn spec's: * AMD FX-8120 CPU, * 32 gb Geheugen * Sony Optiarc blu-ray speler * CLUB 3D Radeon HD 6950, Coolstream Edition, 2gb Geheugen * Windows 7 Proffesional Aangesloten op mijn 52" 3D TV van Samsung. Miss een beetje overkill, maargoed. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik voorbereid wil zijn op de toekomst, en ik doordat ik veel 3d films wil gaan kijken. Momenteel ben ik nog aan het puzzelen betrffende programma keuze en dergelijke maar die zal ik tussen afspeel mogelijkheden zetten. Ik heb nml nog niet kunnen vinden wat…
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door Gast dicmul- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heet dick en mijn leeftijd begint met een '5', dus niet meer zo piep, maar volop in beweging en ook op het gebied van pc's downloaden en branden. ik ben hier terecht gekomen omdat ik af en toe nog een paar vragen heb die ik wil stellen.
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Heey ik ben J2D4 , ik hoop op wat leuke shares! en handige tips uit te wisselen Mzl
Laatste reactie door martijn1, -
Ik ben nieuw
door Gast heikampie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen, Stephan Heikamp is mijn naam en downloaden is mijn passie O0. Greets
Laatste reactie door Huismus, -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hallo allemaal
door Fradie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben Fradie en als nieuw lid groet ik iedereen en hoop ban jullie veel te kunnen leren
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
ook nieuw =)
door Gast romy90- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hoi iedereen , Ik ben Romy en 19 jaar groetjes!
Laatste reactie door Jeroen,