Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Nieuw op deze site
door Gast jankersten- 3 reacties
- 916 weergaven
Hallo allemaal, ik ben jan kersten en ben nieuw op deze site, moet nog even rondkijken hoe alles werkt, ben 50 jaar en ik hoop een mooie en gezellige tijd hier door te maken. Voor iedereen een mooie avond toegewenst groetjes jan
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door pvmeijl- 1 reactie
- 916 weergaven
ben vandaag lid geworden op ben opzoek naar kinderfilms zoals Bing en cocomelon, peppa pig etc.. voor op de ipad te plaatsen wanneer we in de auto zitten. wie kan me hiermee wegwijs in maken. Gr Patrick
-
nieuw hier
door Gast snowie- 0 reacties
- 916 weergaven
hoi allemaal, heb al veel over jullie gelezen en gezien en dacht , laat ik me ook maar even registreren. Groetjes snowie
-
voorstellen
door longshots- 1 reactie
- 915 weergaven
ik ben nieuw ik hou van filmen en muziek
Laatste reactie door Farid., -
Nieuw Nieuw
door Gast Jokertje- 1 reactie
- 915 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco, ik kom uit Arnhem en voor het eerst op DukeN als Jokertje, viel me mee dat die nog vrij was trouwens Veel interessante dingen zijn hier te vinden dus ik ga me hier zeker vermaken. Veel plezier allemaal! :zwaai:
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo ik ben chrishoy en nieuw op dit forum. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik opzoek ben naar een alternatief voor FTD. Iemand een goed idee?
Laatste reactie door Erwin., -
Na aanbeveling ben ik lid geworden. Grtzz Ollie17
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 914 weergaven
Ben ook hier...
Laatste reactie door Duken, -
Ff voorstellen
door Leecher- 1 reactie
- 913 weergaven
Hallo allemaal, Ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden aan tips en dergelijke
-
Even voorstellen
door krillz- 1 reactie
- 913 weergaven
Hallo Ik ben krillz, 36 jaar en loodgieter van beroep. In mijn vrije tijd kijk ik series en films. Dit forum is dus ideaal
even voorstellen
door Gast sisab- 1 reactie
- 913 weergaven
Hallo allen, Ik ben ook nieuw en vind het heel fijn om informatie over van alles en nog wat hier te vinden. Is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik leer snel. De groeten sisab
-
hallo allemaal
door Gast junkie-nl- 1 reactie
- 912 weergaven
Ben Franc en nieuw hier, hoop veel te leren over hoe alles in ze werk gaat met betrekking tot films:)
Laatste reactie door Maartenn, -
Voorstellen
door miclatten- 1 reactie
- 912 weergaven
Hallo Iedereen, Ik ben pas lid en ben 31 jaar Wil graag lid worden omdat ik graag hulp zoek met het zoeken van een nieuwe PC Verder lijkt het me een leuke site om nieuwe dingen te leren gr Mic
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door wil49- 0 reacties
- 912 weergaven
Hallo allemaal mijn naam is Wil woont in Nederland en hou van lezen ik hoop hier een hoop te vinden en achter te laten bedankt al vast groetjes Wil
Laatste reactie door wil49, -
Hoi allemaal
door chicaan- 0 reacties
- 911 weergaven
Hoi. Ik heb Angela en 40 jaar. Ik ben altijd bezig met de pc en weet er dan ook heel veel van. Ik vind het leuk om mensen te helpen en dingen uit te leggen. Maar ik ben nog opzoek naar een klankbord. Iemand waar ik met mijn vragen terecht kan. Dat klankbord hoop ik hier te vinden. Groetjes,
Laatste reactie door chicaan, -
Goeiendag!
door Gast NzbGirl- 2 reacties
- 911 weergaven
Hallo ik ben kirana 29, en kom uit Twente ben erg gelukkig met mijn vriend tot nu toe nog geen kids, maar half november verwachten wij onze eerste! groetjesss
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 911 weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
- 3 reacties
- 911 weergaven
Hallo beste Duken.nl Ik Heet Bob en mijn hobby's zijn films downloaden en games en natuurlijk gamen en films kijken:-) Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum. Groetjes Bob
Laatste reactie door Monkie, -
- 4 reacties
- 910 weergaven
hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen
voorstellen
door Gast pieke1- 1 reactie
- 910 weergaven
hallo ben pas gescheiden en vader van 2 kinderen en opa van 5 kleinzonen
Laatste reactie door Heisenberg, -
nieuw hier
door ploontje- 1 reactie
- 909 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier. Heb mezelf aangemeld omdat ik graag muziek wil downloaden. Het lukt me alleen niet om het programma te laten downloaden en hoop hier het antwoord te vinden. groetjes Ploon
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 908 weergaven
ik ben via googelen hier gekomen vanwege problem met thc
Laatste reactie door los-cuentos, -
voorstellen
door serre23- 0 reacties
- 908 weergaven
Goedendag, wil mijzelf hierbij even voorstellen zoals gebruikelijk is. Ben man ,65+ , gehuwd, drie kinderen, alle reeds de deur uit. Woon in Deventer en heb vele hobbies, eigenlijk teveel om op te noemen. Enkele zijn wandelen en motorrijden.
Laatste reactie door serre23, -
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 908 weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 908 weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond