Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
- 
				  hallo allemaaldoor Gast julius21- 0 reacties
- 981 weergaven
 hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust 
- 
				  even voorstellendoor Gast Gennarino- 0 reacties
- 980 weergaven
 Hallo Allen, Mijn naam is Gennarino en ben erg blij dat ik lid mocht worden. Groeten, Gennarino 
- 

Hey, ik ben Roland en een grote fan van verschillende series. Hoop dat ik aanvaard word en hier veel kan vinden  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  nieuw hierdoor Gast majadebij- 0 reacties
- 980 weergaven
 hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai: 
- 
				  hallo!door Gast meeuweflats- 1 reactie
- 979 weergaven
 Dag mensen, mijn naam is jos en nieuw op dit forum. Ik ben altijd op zoek naar torrents voor mijn verzameling, dus ik ben benieuwd wat ik hier kan vinden. Mail mij gerust als je vragen hebt!  Laatste reactie door Zombymario, Laatste reactie door Zombymario,
- 
				Voorstellendoor Fendoo- 0 reacties
- 979 weergaven
 Hi guys, Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met …  Laatste reactie door Fendoo, Laatste reactie door Fendoo,
- 
				goedemorgendoor driekes- 2 reacties
- 979 weergaven
 goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr  Laatste reactie door Pctje, Laatste reactie door Pctje,
- 
				nieuw hierdoor ellistefan- 0 reacties
- 978 weergaven
 Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis Laatste reactie door ellistefan,
- 
				Voorstellendoor RubenV.- 2 reacties
- 978 weergaven
 Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer. Laatste reactie door RubenV.,
- 
				  effe voorstellendoor Gast lindsy6- 2 reacties
- 978 weergaven
 hey allemaal ik ben een 26 jarige vrouw uit belgie men hobbys zijn voornamenlijk films bekijken ,af en toe stapje in de wereld zetten; en portretten schilderen; voor de rest heb ik 1 huisdier men katje ella .heb je nog vragen dan vraag het maar :) groetjes lindsy 
- 

bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 0 reacties
- 977 weergaven
 Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes Laatste reactie door derockere,
- 
				goede avonddoor dreamer33- 1 reactie
- 977 weergaven
 hallo goede avond ben dreamer33 een fervent filmliefhebber  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				- 4 reacties
- 976 weergaven
 hallo ik ben Hugo, ben 70 jaar jong en woon in Herentalss België.hobby films kijken en wandelen  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 

Hey, Ik ben dus de wichel woonachtig te schoten, antwerpen, belgië ben 23jr werk als chauffeur bij M&Msystems ik werk vooral veel aan men peugeot 207 1.6Hdi van 2010  Laatste reactie door Wous, Laatste reactie door Wous,
- 
				- 1 reactie
- 976 weergaven
 Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!  Laatste reactie door Duken, Laatste reactie door Duken,
- 
				  even voorstellendoor Gast Sidi- 1 reactie
- 976 weergaven
 :zwaai: Hallo ik weet nog niet goed hoe ik gebruik moet maken van een forum en mogelijk zit ik ook nu verkeerd. Hoe dan ook ik ben hier om te leren. Braaf heb ik de gedrachtsregels gelezen, eigenlijk staat daar niet meer dan hou je fatsoen en dat lijk mij wel redelijk. Groetjes Sidi.  Laatste reactie door Tom, Laatste reactie door Tom,
- 
				  Even voorstellendoor Gast sonjab79- 2 reacties
- 975 weergaven
 Hallo allemaal, Ik ben Sonja, 31 jaar en woon in Lelystad. Ik ben gek op films en tv series en hoop dat ik hier met jullie hulp dit zelf kan... ;D  Laatste reactie door Freddytje, Laatste reactie door Freddytje,
- 
				Nieuw lid.door Anton2009- 2 reacties
- 975 weergaven
 Hallo allemaal. Ik heb me net aangemeld als lid. Ik ben nerd, maar vind toch dat ik er (ondanks mijn leeftijd) aardig wat van af weet. Ik hou van muziek. Nu was ik wat aan het zoeken en kwam het tegen internet. Maar ik moest eerst µTorrent installeren. Dat heb ik gedaan en ben begonnen het album te downloaden. Lukte allemaal prima. Na afloop zag ik de files staan in het programma. Maar daarna wist ik het niet meer. Ik kan de files niet uitpakken als mp3-files. Dus ben maar weer gaan zoeken op internet hoe dat moet. Zodoende kwam ik hier terecht. Ik neem aan dat ik de vraag elders op het forum moet stellen. Ik kijk nog wel even verder. Als iemand mij een hint wil geven, d…  Laatste reactie door headsh0t, Laatste reactie door headsh0t,
- 
				Voorstelrondjedoor Gandalfz- 2 reacties
- 975 weergaven
 Hi.. begin 60jaar en geïnteresseerd in computers, OS'en, muziek, modelbouw en programmeren. Ben nieuwsgierig en leergierig aangelegd en daarom geregistreerd om b.v. de Apowersoft Video Downloader applicatie te downloaden voor mijn modelbouw hobby (video's). Groet!  Laatste reactie door ShadowMaster, Laatste reactie door ShadowMaster,
- 
				Voorstellendoor Kutkip- 3 reacties
- 974 weergaven
 Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂  Laatste reactie door ShadowMaster, Laatste reactie door ShadowMaster,
- 
				- 1 reactie
- 974 weergaven
 Hoi allemaal Ik ben Poek en heb deze waanzinnige site pas gisteren ondekt en me vandaag meteen even geregistreerd.... Kom uit Tha south oftewel uit Limburg Moet mezelf nog even wegwijs maken hier maar dat gaat best lukken aangezien er veel uitleg is en wat ik niet snap begrijp of vind dat vraag ik dan wel !!!!!!!!!!!!! greetz Poek  Laatste reactie door Thijs., Laatste reactie door Thijs.,
- 

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Jovi Ik ben een jongen Ik ben 15 Ik ben gaan rond zoeken omdat ik problemen heb met ImgBurn Errors dus ik ga hier eens zoeken.  Laatste reactie door Marciej123, Laatste reactie door Marciej123,
- 

Ik ben Freek en hou van muziek. Ik heb geen Spotify maar dit nog op Winamp. Nu nog een mooie manier vinden om bestanden te delen tussen mijn telefoon en computer.  Laatste reactie door William1, Laatste reactie door William1,
- 
				- 3 reacties
- 972 weergaven
 Hallo beste Duken.nl Ik Heet Bob en mijn hobby's zijn films downloaden en games en natuurlijk gamen en films kijken:-) Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum. Groetjes Bob  Laatste reactie door Monkie, Laatste reactie door Monkie,