Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Via een bepaalde site op deze site terecht gekomen, nadat ik las dat P2H helaas offline is gehaald. Oud gediende van Just4Fun en QoQ-vertaal team. Waar ik ondertussen al een aantal jaar mee gestopt ben wegens tijd te kort. Nog uit de tijd van FTD en draai dus al wat jaren in de Usenet wereld. Wel heb ik direct een vraag, hopelijk dat iemand mij hierbij kan helpen, want begrijp er werkelijk niets van: - ik gebruik al heel lang geen torrents meer... en via deze site kwam ik ook op "iknowwhatyoudownload.com" en dacht, eens zien wat er staat. Tot m'n verbazing staan er drie dingen die ik via dat IP-adres schijnbaar kort geleden gedownload heb... Drie titels …
Laatste reactie door Kicr, -
Even voorstellen
door sebasm- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, Ik ben Marthijn, Momenteel heb ik een nieuwe HTPC gebouwd, en voormij dus een goede start, om hier een hoop informatie vandaan te halen. Deze HTPC Mijn spec's: * AMD FX-8120 CPU, * 32 gb Geheugen * Sony Optiarc blu-ray speler * CLUB 3D Radeon HD 6950, Coolstream Edition, 2gb Geheugen * Windows 7 Proffesional Aangesloten op mijn 52" 3D TV van Samsung. Miss een beetje overkill, maargoed. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik voorbereid wil zijn op de toekomst, en ik doordat ik veel 3d films wil gaan kijken. Momenteel ben ik nog aan het puzzelen betrffende programma keuze en dergelijke maar die zal ik tussen afspeel mogelijkheden zetten. Ik heb nml nog niet kunnen vinden wat…
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo daar
door Gast take7years- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben 43 jaar en getrouwd heb 2 kids 1 van 11 jaar en 1 van 9 jaar. Ik woon in het Noorden des lands en ik houd van lezen en computeren en tijd besteden aan mijn kids. take7years
-
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
ik ben Masli
Laatste reactie door Masli, -
even voorstellen.
door Woelrat- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Mijn nickname is Woelrat, ben 64 jr en download graag films,muziek en software. Verder hoop ik veel plezier te hebben van deze site. Groetjes.
Laatste reactie door oʞᴉlʞ, -
Hallo allemaal, Ik ben Gerda en ben dol op nederlandse films
Even voorstellen
door Pioneer- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hier gaan we... Ben Pioneer en ben getrouwd, 1 zoon van bijna 17 Kom uit België en woonachtig in een kleine stad Landen. En voor de rest zijn mijn passie's films kijken en stripverhalen lezen. Voetbal hoort hier uiteraard ook bij. Groeten, P.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hé ik ben sensei bart en ben via via bij jullie terecht gekomen mijn interesses zijn breed en hoop hier ook iets te kunnen bijdragen
Laatste reactie door zomersla, -
Voorstellen
door RubenV.- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, ik ben Ruben. Ik ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Ik download vaak en heb daarbij ook veel gehad aan tutorials op deze site. Tot nu toe ging het downloaden ook altijd goed, maar nu niet meer. Omdat ik tegen een probleem aan ben gelopen, heb ik me hier geregistreerd in de hoop dat iemand me kan helpen. Hobby's zijn films kijken, voetbal en de computer.
Laatste reactie door RubenV., -
even voorstellen
door Gast guili56- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ben guili56, 56 jaar oud, vrouw en alleenstaande,en heb me aangemeld hier omdat ik altijd graag tips en andere pc-handigheden kan gebruiken. Ook weet ik niet het fijne af van hoe goed iets te downloaden etc en ik hoop hier het een en ander te kunnen leren. groeten guili56
-
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen, Hier terechtgekomen via t.net. Ik bezocht bepaalde sites, die er nu niet meer zijn. Wat mij ook verbaasd, is dat men het zo lang nog volgehouden heeft. Er zijn betere manieren om de eigenaar van je site te verbergen voor bepaalde mensen dan dat het hier gebeurt is, maar dat even terzijde. Zelf een al heel lang op usenet, toen je nog moest inbellen met een modem op de backbone van de universiteit. Ik heb dus in de loop van de jaren heel wat zien komen en gaan. Hoop hier gewoon leuke mensen tegen te komen en wat informatie te kunnen uitwisselen.
Laatste reactie door Trizomu, -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 1,1k weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Zoals ik al zei, leuk jullie te mogen ontmoeten. Ik hoop vooral veel van jullie te leren aangezien ik hier ietwat nieuw in ben. Ik ben geen groentje wat computerskills betreft, maar wel in data delen via nieuwsgroepen. Op dit moment haal ik serie 5 van Dexter binnen, tenminste, dat hoop ik. By the way... alle tips zijn welkom! Forum ziet er goed uit! Ontbreekt waarschijnlijk niets aan. :zwaai:
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
Hallo allemaal
door Fradie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik ben Fradie en als nieuw lid groet ik iedereen en hoop ban jullie veel te kunnen leren
Laatste reactie door ScroogeMcDuck, -
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
Even voorstellen
door Gast bieko- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mijn naam is bieko en ik wil me even voorstellen. Ben gek op film en games en vanalles, en heb me dus hier aangemeld. Ik kom uit Limburg en heb 2 kids. Groetjes Bieko
-
hallo ben een nieuw lid . ben via google hier gekomen.
Laatste reactie door reneetje1969, -
Voorstellen
door donderpoes- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Door een artikel in de Computer Totaal nieuwsbrief werd ik geattendeerd op het programma Spotnet. Via Google kwam ik bij DukeN.NL uit waar een zeer goede gebruiksaanwijzing stond voor dit programma. Voor mij als Digibeet 1e klas héél welkom. Bedankt hiervoor. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven. Groetjes, Donderpoes
Laatste reactie door Maartenn, -
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
Hoop hier een mooie tijd door te brengen. Mvgr:Blackto
-
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben dus Sunday (naam paard natuurlijk) Hou me dus ook voornamelijk bezig met hem, en de rest van men tijd met dingen te downloaden zoals spullen voor daz3d, muziek, programma's, ...
Laatste reactie door sunday, -
nieuw sinds 13-11-10
door Gast fronius76- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T
Laatste reactie door Wous,