Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.015 discussies in dit forum
-
Hallo hier ben ik
door Gast peterm89- 0 reacties
- 954 weergaven
Hallo, Ik ben Peterm89 en wil me even voorstellen. Ik ben dus Peterm89 en ben op dit moment 20 jaar oud. Ik studeer nog steeds en hoop dit over een jaar of 2 af te ronden. Verder ben ik de laatste tijd bezig met films te downloaden. Leuk om een beetje te kijken en zo. Groetjes, Peter
-
goedemiddag!
door Gast maikel_eox- 1 reactie
- 954 weergaven
he, ik ben maikel en inmiddels 20 jaar jong. heb een grote intresse in muziek en aangezien ik totaal nieuw ben met nieuwsgroepen, heb ik me hier ingeschreven!
Laatste reactie door svenholtman, -
Een Belgje
door Lucsje- 2 reacties
- 954 weergaven
Hallo allemaal, Net lid geworden hier, nog geen ervaring met downloaden en dergelijke meer. Heb me hier lid gemaakt omdat ik waarschijnlijk een hele tijd buiten strijd zal zijn wegens ziekte en eens kijken of ik hier en daar een leuk boek kan vinden of een mooie serie. Ben 49 jaar afkomstig uit West-Vlaanderen.
Laatste reactie door Trizomu, -
Hier is Daan. Heb Duken al vaker gebruikt om informatie te zoeken, nu toch maar even geregistreerd voor een vraag..
Laatste reactie door Duken, -
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 953 weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
hoi hoi
door koffieleut- 5 reacties
- 953 weergaven
goedemiddag allemaal ben koffieleut ben 29 jaar werk bij post.nl hobbys muziek luisteren films muziek downloaden vragen ste ze gerust
Laatste reactie door Rikkert., -
hoi weer een newbe
door Gast brutus31- 2 reacties
- 953 weergaven
hoi, ik wil hier eens kijken of ik wat informatie vind over de Wii. ik kom uit Amsterdam en ben al een tijdje actief op diverse forums. Vooral films software en muziek. Ben benieuwd of ik ier ook een positieve bijdrage kan leveren. bert
Laatste reactie door Thijs., -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 953 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
Goedemorgen
door Gast Lillifee- 1 reactie
- 952 weergaven
Goedemorgen, Vaandaag ingeschreven op deze site en hoop dat mijn vragen kunnen worden beantwoord Ben in dagelijks leven getrouwd heb 2 kinderen die in de ban zijn van de wii en ds. Door hun aan het downloaden geslagen. Fijn weekend allemaal
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Nieuw lid.
door Anton2009- 2 reacties
- 952 weergaven
Hallo allemaal. Ik heb me net aangemeld als lid. Ik ben nerd, maar vind toch dat ik er (ondanks mijn leeftijd) aardig wat van af weet. Ik hou van muziek. Nu was ik wat aan het zoeken en kwam het tegen internet. Maar ik moest eerst µTorrent installeren. Dat heb ik gedaan en ben begonnen het album te downloaden. Lukte allemaal prima. Na afloop zag ik de files staan in het programma. Maar daarna wist ik het niet meer. Ik kan de files niet uitpakken als mp3-files. Dus ben maar weer gaan zoeken op internet hoe dat moet. Zodoende kwam ik hier terecht. Ik neem aan dat ik de vraag elders op het forum moet stellen. Ik kijk nog wel even verder. Als iemand mij een hint wil geven, d…
Laatste reactie door headsh0t, -
ook maar ff voorsstellen
door Gast lizle- 1 reactie
- 952 weergaven
ik ben lizle, sinds kort in het bezit van een dstt en snap er werkelijk niks van, vriendin van me heeft hem aan de praat gekregen, dus nu kan het downloaden beginnen groetjes Lizle
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 950 weergaven
hallo ik ben michel. en hoop in geezellig forum terrecht gekomen te zijn waar ik menig uurtje mijn eigen goed vermaken.
Laatste reactie door willem2570, -
Hoi ik ben 66 jaar en mijn hobby is lezen Groetjes karel
-
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 950 weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
From Belgium
door BlackNinja- 0 reacties
- 949 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Dennis uit België, 38 jaar en al 21 jaar samen met mijn vrouwtje (waarvan 16 getrouwd). Ondertussen hebben we 2 kids van 12 en 9. Mijn hobbies zijn passief voetbal, motorrijden en vooral aquariumhouden (malawicichliden). Ik ben moderator van het malawifreaks.nl -forum. De overgebleven tijd breng ik meestal door voor mijn laptop of voor de tv.
Laatste reactie door BlackNinja, -
ff voorstellen
door Arda- 0 reacties
- 949 weergaven
Hoi allemaal, ben sinds vandaag lid en t lijkt me een gezellige boel hier... tis nog ff zoeken allemaal maar dat komt vast wel goed.
Laatste reactie door Arda, -
Hallo hallo
door lucemundo- 2 reacties
- 949 weergaven
Hoi, Ik ben Luc en woon in Maastricht. Ben helemaal media gek, dan met name films, muziek en ebooks. Ik hoop dat ik hier nog iets kan vinden. Groetjes, Luc
-
hallo allemaal
door gammosi- 1 reactie
- 948 weergaven
:zwaai: ik hoop dat ik hier veel zal bijleren.
Laatste reactie door Thijs., -
ff voorstellen
door Gast bouncer1980- 2 reacties
- 948 weergaven
hoi ik ben Daniel ik ben nieuw hier... 1 kort vraagje: welke type film bestanden zijn van goede kwaliteit? Is dit alleen retail en promo of ook nog andere types? bedankt alvast
nieuw hier
door Gast majadebij- 0 reacties
- 948 weergaven
hoi allemaal,vind dit erg goede en nuttige site dus gelijk maar lid geworden.maja :zwaai: :zwaai:
-
ff voorstellen
door Gast lasertje- 2 reacties
- 948 weergaven
hoi allemaal, mijn nickname is lasertje en ik ben via deze site behoorlijk wijzer geworden om via nieuwsgroepen te downloaden, de informatie die wordt gegeven is duidelijk en overzichtelijk :zwaai: :zwaai:
Laatste reactie door Maartenn, -
Nieuw lid en gelijk een vraag
door Gast Nickylodeon- 1 reactie
- 948 weergaven
Hallo! Ik ben nieuw lid hier. Nu ben ik films aan het downloaden, nu wil ik dat doen via vdub. Dat gaat goed tot dat ik Divx;-]MPEG-4 Low-Motion moet aanklikken. Dit staat er niet tussen. Nu heb ik alles al geprobeerd, maar het staat er nog steeds niet tussen. Als ik die 3.11Alpha codec wil installeren geeft het een foutmelding. Hoe kom ik nu aan Divx;-]MPEG-4 Low-Motion alvast bedankt
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Hoi iedereen, Ik ben toevallig op dit forum gekomen via "Google". Direct heb ik me hier geregistreerd omdat ik het hier wel een toffe 'info omgeving' vind. Hopelijk kan ik jullie ook eens voorthelpen zodat de balans een beetje in evenwicht blijft. Groetjes
Laatste reactie door derockere, -
voorstellen.
door bor1- 0 reacties
- 947 weergaven
Hallo iedereen. Ben blij met dit form. :friends:
Laatste reactie door bor1, -
Even voorstellen
door Coowly- 2 reacties
- 947 weergaven
Nou, ik ben Coowly. Ben benieuwd wat deze site te bieden heeft. Pirates till the end...
Laatste reactie door IfElse,