Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
nieuw sinds 13-11-10
door Gast fronius76- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo, ik ben thomas vader van 2 prachtige zoontjes en ben nu ff met het slechte weer terug op het downloaden gestort. Maar nu met nieuwsgroepen en hoop op deze site te leren op een zo goed mogelijke manier te doen grts T
Laatste reactie door Wous, -
FF voorstellen
door hehe- 1 reactie
- 1k weergaven
Hey allemaal!! Ik ben Hehe en hoop een boel van jullie te leren. Groetjes en tot gauw. H
Laatste reactie door Vico, -
- 5 reacties
- 1k weergaven
Ben al 13 jaar met usenet verbonden vanaf de Napster en FTD en nu met andere forums, maar wil me hier even voorstellen Hoop dat ik veel info hier kan verzamelen, mooi overzichtelijke site trouwens
Laatste reactie door Misterkilobyte, -
goedemorgen
door driekes- 2 reacties
- 1k weergaven
goede morgen ik ben dirk en ik kom hier even kijken gr
Laatste reactie door Pctje, -
Voorstellen
door jopie34- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik, jopie34, ben sinds vandaag nieuw lid dus bedankt voor de acceptatie !!
Laatste reactie door Meh Meh, -
ff voorstellen
door Gast remus- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo mensen ik ben remus kom uit arnhem ik wil me een beetje wegwijs gaan maken in deze wereld vandaar dat ik me maar heb aangemeld:D:D
-
Mijn naam is Ad en zo te zien is dit een leerzaam en gezellig forum. Ik woon in het Westland.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Iedereen , Ik ben Gerard uit Belgie , gehuwd en 2 grote kinderen die de deur al uit zijn Kben 56 jaar en hou van surfen op internet groetjes
Laatste reactie door Tim., -
Voorstellen
door Kutkip- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben (een) Kutkip van ver over de datum, leg geen eieren meer 😉 Nieuw op dit forum maar niet nieuw in usenetland. Via google (zoekterm: QoQ) op jullie forum beland en zie daar een minder leuk item dat ze gestopt zijn 😢 Maar zie ook een leuke, open en spontane manier van communiceren, wel gezellig eigenlijk 🙂
Laatste reactie door ShadowMaster, -
Hello, ik ben nieuw lid
door Gast jivayana- 1 reactie
- 1k weergaven
en hoop hier een gezellige tijd door te brengen.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik ben myworld een liefhebber van films muziek software en series ook ben ik altijd op zoek naar nieuwe site voor de laatste nieuwe uploads te downloaden zowel usenet als torrent sites zijn welkom voor mij
ben nieuw hier
door Gast moosemaantje- 0 reacties
- 1k weergaven
:friends:hallo ik ben nieuw hier.. ik ben moosemaantje . hou heel veel van muziek en zoek er dus graag naar verzamel alles wel ook een leuke film vind ik oke ik zit op 4usonly maar kom niet meer op het forum snap niet wat en waarom maar kom er niet meer op maar goed . ben op zoek naar iets wat het zelfde is als 4usonly dus heeft iemand een tip hoor ik het graag. O0
-
Ik wil me graag nog even voorstellen
door Gast Kim_mie- 1 reactie
- 1k weergaven
Hoi, Mijn naam is Kim. Vista vond ik verschrikkelijk maar na er ruim een jaar mee gewerkt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik door Vista eigenlijk steeds meer over computers/software te weten kom. Had er zo de balen van als er weer eens iets niet werkte zoals zou moeten dat ik zelf aan het zoeken ging. En ik vind het nog leuk ook! Maar toch zijn er regelmatig probleempjes die ik niet zelf op kan lossen en dan ist wel handig als je een vraag kunt posten, vandaar mijn aanmelding. :peace:
Laatste reactie door martijn1, -
even voorstellen
door Ambull- 0 reacties
- 1k weergaven
Allereerst de beste wensen aan iedereen! Ik ben 36 jaar en op zich redelijk wegwijs met downloaden alleen het branden....... :s. Ik hoop er hier meer over te leren.
Laatste reactie door Ambull, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ben Mark 36 jaar 👋
Laatste reactie door Monkie, -
even voorstellen
door Gast nomique- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi ik ben nomique en ben voor het eerst hier
Laatste reactie door Markey54, -
Voorstellen
door Bram- 4 reacties
- 1k weergaven
Bram gepensioneerd (oud-)ICTer
Hoi Hoi
door Gast Man1966- 1 reactie
- 1k weergaven
Ben hier via Google terecht gekomen, heb nogal interesse in films omdat ik een job heb waar ik veel tijd heb om niets te doen :) Ik heb hier Usion om NZB te downloaden en als server powernews kan ik hier mee verder op de site hier ?
Hallo,
door Gast Daroyski- 4 reacties
- 1k weergaven
Halloo allemaal, ;D Even voorstellen. Mijn naam is Daroyski! 52 jaar en een fervente WoW-speler. Heb 2 meisjes en voor hun heb ik me geregistreerd op dit forum en Spotnet geinstalleerd. Frostwire is uit de gratie geraakt. Zodoende dus. De muziek die we graag beluisteren is puur voor onszelf voor op onze MP3-spelers en mobieltjes. Voor de rest moet ik alles nog uitpluizen mbt. dit forum alsmede Spotnet. Zal wel de nodige tijd inzitten. Maar ik zag al dat er veel info hier te halen is. De vragen die ik al heb plaats ik nog onder de andere topics op dit forum. Succes allemaal..en bedankt dat ik (en mijn meisjes) erbij mag(ogen). Groetjes, Daro
-
bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben klaas jan en hou veel van films en games. ik hoop dan ook bij dit forum het nodige te vinden.
Ola Allemaal
door ladycat- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo ik ben ellen, verslaafd aan series, haha momenteel off the map aan het kijken dacht er met 12 afl te zijn, maar helaas, heb al oproepje hier op het forum geplaatst in ieder geval hoop ik veel te vinden en te leren hier bedankt ellen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Goedenavond, ik zal me even voorstellen.. Ik ben Richard, woon in de buurt van Rotterdam en kijk veel en graag films.. Aangezien niet elke film overal te vinden is, dacht ik hier wel op de juiste plek terecht gekomen te zijn.. mvg Richard
- 6 reacties
- 1k weergaven
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door ShadowMaster, -
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Even voorstellen! Danielle is de naam en ik kom uit het zuiden. Onlangs heb ik een p.c. kunnen overnemen van iemand maar ik moet natuurlijk verschillende programma's erop zetten. Maar zoveel weet ik er niet van maar wil het wel proberen. Maar ik zal de nodige hulp goed kunnen gebruiken. Dus bij deze hopelijk kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ik zal de vraag maar op de juiste plaats stellen. Alvast bedankt en ik ben blij dat er tenminste forums zoals deze zijn voor mensen zoals mij. Tot mails!!!
Laatste reactie door Duken,