Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door bartje164- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallee, Ik ben Bart. Gr.
-
Voorstellen
door Oxxie- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi ik ben Mark kom uit een groot dorp ergens in Drenthe en baal enorm dat spotplanet offline is gehaald..
Laatste reactie door KianYu, -
Voorstellen
door Arietta- 5 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo ik ben Arietta, Ik ben hier gekomen via via ...forum. Ik heb al gezien, dit is een forum waar je wijzer van word. Zoals ik begrepen heb kan ik e.v.t ook met vragen terecht dus ben blij dat ik lid ben geworden en hopelijk ook mag blijven. Groet Arietta
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door katrienarn- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo, ik zal me ook maar even voorstellen. Katrien, 35j. Ben hier terecht gekomen , omdat ik in de knoei zit met de DS van mijn zoontjes. Heb hier al heel wat interessante info gekregen. Hoop hier nog veel te leren :zwaai: Groetjes
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstellen
door Gast jamy- 6 reacties
- 3.1k weergaven
Mijn naam is Jamy, beginner op het gebied van downloaden, ik hoop zeer veel via jullie te leren.
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 823 weergaven
Hallo allemaal, Elvismarineteam is de naam. elvis en rock 'n ' roll fan!
Laatste reactie door Patricker, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 861 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
voorstellen
door countrydance- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi ik ben Ellie,55 jr en hobbies zijn lezen,muziek luisteren en knutselen ed
Laatste reactie door thehero206, -
Voorstellen
door Gast penp- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Goede dag allemaal Mijn naam is Paul, 61 jaar en woon samen met mijn vrouw en ben bezig mij in te werken in de wereld van het downloaden van films en gebruikersprogrammas Heb er inmiddels al wat uurtjes aan besteed en ga het steeds leuker vinden om nieuwe films al te kunnen bekijken. Hopelijk is jullie forum een prima omgeving voor mij. Groet Paul
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 926 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
voorstellen
door the_skyliner- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb me hier aangemeld om te kijken of er hier handige tips en "how to tools" zijn. ik download voor mezelf redelijk veel muziek en films, de laatste tijd hou ik me juist minder bezig met installaties van windows etc en de bijbehorende problemen dit om dat er een groep mensen is die dat veel beter kunnen dan mij. ik hoop dat als ik een probleem heb dat jullie mij het antwoord kunnen geven, 1 heb ik zowiezo al dus ben benieuwd wie er met de oplossing komt.
Laatste reactie door Pctje, -
Voorstellen
door Hennie- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Ik ben Hennie (man) 69 jaar. Ben regelmatig op het net te vinden. Wist wel van het bestaan maar had me nooit aangemeld. Succes met de site.
Laatste reactie door Hennie, -
voorstellen
door nano- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo ik ben nano en al jaren lang op usenet mijn hobby,s zijn muziek maken fotograferen en usenet
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door lieselotte- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo Mijn naam is lieselotte en ik ben een beginnende downloader. Ik hoop hier één en ander te leren. Ik download hoofdzakelijk films, en brand die met Nero op een DVD heel vaak hakkelen ze als ik ze op de dvd speler afspeel. ik hoop hier wat te leren om dat te voorkomen.
Laatste reactie door Eagles, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 801 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
voorstellen
door prutske1960- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo mijn naam is patricia en hou veel van muziek films en series
Laatste reactie door Meh Meh, -
voorstellen
door willeked- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoi hoi ik ben willeked en ben op zoek naar hoe en met wat ik het beste kan downloaden. alvast bedankt voor de adviezen :kusje:
Laatste reactie door Farid., -
voorstellen
door tatrabep- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, ik wil me even voorstellen. Ik ben tatrabep. Ik vindt deze site heel handig, en lees met een goed gevoel alle tips die ik nodig heb om te downlaoden en te branden. Nog een fijne dag allemaal.
voorstellen
door mikkie- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw op het forum, dus zal me ff voorstellen. Kom uit de regio 0184, heb als hobbies duiken en tennis. Heb 2 dochters. Hoop ze middels dit forum nog beter te kunnen helpen met de pc. :cool2:
Laatste reactie door Fsowner, -
Voorstellen
door Gast Ron1159- 1 reactie
- 896 weergaven
Hoi Allemaal, Leuke site, ik hoop hier nog vele nieuwe leuke revieuws te mogen lezen. Ik ben gek op films en spelletjes. Groetjes O0
Laatste reactie door marcelvn, -
Voorstellen
door ceesvb- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ik ben ceesvb. Ik heb een USB-stick aan mijn sleuterhanger, waarmee ik graag muziek afspeel met de autoradio. Wil proberen die muziek te beheren met VLC-portable; heb op internet gezien, dat er op dit forum vaker over gepost wordt. Ben benieuwd.
Laatste reactie door Trizomu, -
Voorstellen
door Kenwood501- 7 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ben Marco en nog altijd bezig met downloaden van Applicaties, films en muziek. Erg dankbaar dat ik me bij jullie mag aansluiten. Groeten Marco
-
voorstellen
door Gast jannekek88- 1 reactie
- 966 weergaven
Hallo, Ik ben janneke en ik ben 22 jaar. ik ben op zoek naar verschillende films en hoop ze hier te vinden.
Laatste reactie door Duken, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 770 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007,