Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Nieuw
door Gast xjosex- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hoi, Ik ben Jose en ben 17 jaar. Ik hoop hier weer dingen bij te leren. en hoppelijk kunnen jullie ooit nog dingen van mijn leren . Groetjes
-
even voorstellen
door kattie- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo. Ik ben Lydia uit Zaandam. Ik ben hier gekomen omdat ik iets zocht over downloaden.
Laatste reactie door kattie, -
ook nieuw hier
door mams73- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi Allemaal, Ik ben een leek wat betreft het downloaden van dingen op internet. Hopelijk kan hier vinden wat ik zoek, en dingen vragen waar ik niet uit kom. Hopelijk helpen jullie ook mensen die geen verstand hebben van het downloaden. Groetjes Esther
Laatste reactie door mams73, -
Even voorstellen!
door maalli- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, ik ben Maalli, 18 jaar oud en kom uit Groningen. Ik ben hier terechtgekomen doordat ik een probleempje met mijn Wii had en op Google aan het zoeken was. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleempje, of dat ik misschien anderen nog ergens mee kan helpen. Groetjes
Laatste reactie door maalli, -
even voorstellen
door Gast gismo 5- 0 reacties
- 1k weergaven
:friends: mijn naam is gismo ik hou van nederlands muziek dus weet ik zeker dat hier veel plezier heb op deze site
-
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 861 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal ik be de movieman, en heb net een film opgestart het is leuk dat ik ook menbers info kan geven als ze het ff niet weten en ik er niet ben toch een link zou kunne leggen. http://moviemans-world.com/phpBB2 :friends:
Laatste reactie door moviemans, -
Ja, Hoooooi
door schaijk23- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo Allemaal, ik ben Martijn en vermaak mij vaak genoeg op de pc, maar loop geregeld na het downloaden nogal eens vast in technische dingen waar ik echt geen prut van begrijp. Vandaar mijn aanmelding...kan ik jullie fijn lastigvallen met vragen...en nog meer vragen....dus...ik zal maar zeggen...we tikken !!! Grtz, Martijn
Laatste reactie door schaijk23, -
voorstellen
door daddy_cool- 0 reacties
- 926 weergaven
hoi, ik ben daddy_cool 29 jaar uit gruitrode (belgie)en ik doe donald duck na ;D mopje, ik ben hier terecht gekomen omdat ik soms wel eens een probleempje heb met wii games die ik gedownload heb, hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. mvg daddy_cool
Laatste reactie door daddy_cool, -
Hallodikoki
door Gingerale- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi hoi, omdat ik totaal geen kaas heb gegeten van hoe het allemaal werkt ben ik hier om wat te leren... En ik heb nog een heleboel te leren zie ik! Waar het allemaal op houd is na het downloaden... ??? Een avi snap ik nog! Maar hoe een dvd te bekijken... geen idee! Ik heb wel legio andere kwaliteiten hoor! :
Laatste reactie door Gingerale, -
Introductie
door lenslarque- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hi,allemaal Ik ben een man van 48 jaren jong en downloader van het eerste uur (Napster,Kaaza). Ik hoop hier er nog wat bij te leren en andere te helpen. 1 ding heb ik de afgelopen jaren wel geleerd: Geen overwinning zonder strijd......
Laatste reactie door lenslarque, -
effe voorstellen
door Gast Akire- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik download nu als 3 jaar via een nieuwsgroep, heb nog wel eens een vraag vond vaak het antwoord op jullie site. Heb me nu maar eens geregistreerd. doeidoei
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo allemaal: ik heet willem en hou veel van muziek en films,ik ben erg benieuwd naar deze site.mijn hobbies is vissen,en ben gek op auto's zoals bmw,zelf rij ik in een bmw 320i.....nou ik gaat het forum is even onderzoeken.......groetjes willem1435
Laatste reactie door wiilem1435, -
Nieuw
door Gast monique66- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Heb me vandaag aangemeld voor dit forum en hoop veel te leren over downloaden. Ben vooral geinteresseerd in Dreamwaever CS4. Groetjes Monique
-
hoi ik ben ogi en ik ben 15 jaar ik kwam op deze site tercht om ik een torrent voor fm 2009 en heb ik het gedownload maar ik weet niet hoe ik moet instaleren kan iemand mij daar bij helpen
Laatste reactie door ogi, -
hoi ik ben ralph
door remvbaal- 0 reacties
- 2k weergaven
hoi ik ben ralph, in mijn zoek tocht naar antwoorden op vragen die ik heb. Ben ik op deze site en forum te recht gekomen. ik hoop de antwoorden hier te vinden
Laatste reactie door remvbaal, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 801 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
ff voorstellen
door Marcow- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Marco Ik probeer al een poosje films te downloaden wat me dus in de meeste gevallen niet lukt. de ene keer heb ik wel beeld en geen geluid en andersom. Ook krijg ik het niet voor elkaar om tekst en beeld cyncroon te laten lopen. hopelijk gaat het mij met jullie hulp wel een keer lukken. Alvast bedankt Groeten Marco
Laatste reactie door Marcow, -
even voorstellen
door Tonnie52- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo ik heet Tonnie. Ik vind dit een hele goeie site. De uitleg over hoe je een Wii spel moet downloaden. Ik ben nu bezig met het spel Carnival games, hopelijk gaat het goed, maar het duurt wel lang, minstens 1 dag. Is dat normaal of heb ik iets fout gedaan. Groetjes
Laatste reactie door Tonnie52, -
nieuw hier
door ellistefan- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik ben ellis en ben nieuw op dit forum. Ik wil graag gebruik maken van jullie expertise. Ik ben een beginneling maar wil graag leren en loop hier en daar tegen wat probleempjes op die voor jullie waarschijnlijk heel gemakkelijk op te lossen zijn. Ik bedank alvast iedereen voor zijn adviezen die ik vast ga krijgen. Groeten, Ellis
Laatste reactie door ellistefan, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 809 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Mijn naam is Martine. Groetjes
Laatste reactie door martine4438, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mijn nicknaam is vlinderella en kwam dit forum tegen na veel gezoek op het net vanwege een melding die ik steeds krijg vaan msn (Windows live communications platform werkt niet meer) na een verplichte update van msn versie8.0 naar live 2009 waar ik helemaal niet blij mee ben. en ik hoop hier dan ook hulp en antwoord te vinden op dit vervelende probleem. Ik heb al meer meldingen gezien van andere mensen elders op het net maar nergens kan ik een duidelijke oplossing vinden voor dit probleem ik heb ook al van lels geprobeerd dus ik blijf zzoeken maar zeer irritant dit probleem. groetjes vlinderrella
Laatste reactie door vlinderrella,