Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
NIEUW
door Gast sambo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw en zal me effe voorstellen. Heet Sambo, kom uit Noord Nederland en dit lijkt me een zeer handige site. Greetz....Sambo :peace:
-
Hier ben ik dan
door Gast manus57- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben manus (niet van alles hoor!) en ben jaren geleden geboren in een dorp in de Alblassewaard en daar woon ik nu nog steeds, maar het dorp is al jaren geen dorp meer, maar heeft stadse allures gekregen helaas. Ik ben getrouwd en mn vrouw is gelukkig. Kinderen heb ik ook nog buiten de deur wonen en zelfs een kleindochtertje zit soms al bij opa op schoot om te computeren. Hobby's zijn natuurlijk het oppassen op die kleine, lezen, computeren, kletsen op msn, fietsen met mooi weer en ook vissen met mooi weer. Helaas ben ik om gezondheidsredenen al weer heel wat jaartjes voor 100% thuis Groetjes van manus
-
Voorstellen
door taima- 0 reacties
- 908 weergaven
Hallo,Ik ben taima, vrouw van 53 en hou van computeren
Laatste reactie door taima, -
NIEUW LID
door Gast petry1808- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben petry en ik probeer wat te leren met betrekking tot downloaden. ben zeer benieuwd.
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26129.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
hi
door giulano12777- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hey ik ben giulano kom van gelderland probeer spellen te dowloaden maar lukt niet :s ik ben 15 jaar
Laatste reactie door giulano12777, -
Goedenmiddag
door smitrommel- 0 reacties
- 991 weergaven
Goedemiddag allemaal, Ik ben smitrommel en ben sinds kort weer begonnen met het downloaden van films. Via deze site hoop ik een paar goeie films tegen te komen. Mocht ik nog iets tegenkomen, dan zal ik dat hier laten weten. Groeten en veel plezier.
Laatste reactie door smitrommel, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik ben een nieuw lid, ben 60 jaar en sinds kort gestopt met werken. Ben nu nieuwsgierig geworden naar het fenomeen nieuwsgroepen. Heb wat tijd om alles door te spitten en ben vooral op zoek naar films voor mijn kleinkinderen
Laatste reactie door corenwilna, -
Hallo Nederland
door Jansen m- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, ik ben Henkie, 52 jr. uit Nederland. Ben op zoek naar films, ed.
Laatste reactie door Jansen m, -
voorstellen
door discomen- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Het ziet er een leuk forum uit hier en hoop hier nieuwe dingen te ontdekken
Laatste reactie door discomen, -
VERPLAATST: films downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14755.0[/iurl]
-
Hallo! Ik had me hier al een tijdje aangemeld, maar had nog niets gepost en zie nu net dat ik me nog niet eens voorgesteld heb ???. Mijn naam is Martijn, ik ben 15 jaar oud, mijn hobby/sport is schaatsen en ik zit nu al een tijdje in de wereld van het downloaden :duivel:. Als jullie meer willen weten hoor ik het wel m.v.g. -Martijn
Laatste reactie door Effesnel, -
kan downloads niet meer hervatten en ook geen nieuwe bestanden downloaden
door Gast ferrari frenky- 0 reacties
- 1.1k weergaven
heb downloads bij ares gepauzeerd maar kan ze nou niet meer hervatten heb gewoon verbinding heb gisteren ares gedownload dus volgens mij heb ik de nieuste versie en heb ook download limiet omhoog gezet kan iemand mij helpen alvast bedank FERRARI FRENKY Modbreak:/ Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als het nodig is.
-
voorstellen
door ddcpeter- 0 reacties
- 1.3k weergaven
mijn naam is ddcpeter ik ben een vader met 1 dochter ook ben ik vaak met mijn computer bezig vooral met homepages maken
Laatste reactie door ddcpeter, -
even voorstellen
door Gast mutziejchantal- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi, ik ben mark en zoek vooral muziek op forums, dit forum kwam ik tegen en heb mezelf maar eens aangemeld.
-
Even voorstellen..
door Brend- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mensen.. :cool2: mijn naam is: Brend Bons jongen van 13jaar.. O0 hobby's:Voetballen..SHH C1 (herten) , Computer , PS3
Laatste reactie door Brend, -
Hallo , Leuk dat ik op jullie forum terecht kan,vooral voor een eventuele back up als er eens een probleem zou mogen zijn want helaas ben ik geen gevorderde gebruiker! Ik ben een partime werkende huismoeder en moeder van 3 kinderen. mijn intresse in films is begonnen na een verplichtte rust periode en hoop hier veel informatie te vinden over diverse films die ik inmiddels heb gezien. vriendelijke groet Ticolan
Laatste reactie door Ticolan, -
hoii
door jeroenno9999- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heey ik ben jeroen en ik game(jeh duuh ???) ik ben 15 jaar, bijna 16 (op 4 april) ik woon in belgie, kaulille waarom ik eigenlijk hier ben : ik heb COD 4 gekocht en ik speel online, dat gaat allemaal goed totdat ik opeens gedisconnect werd tijdens het spelen met de boodschap: " Cd-key already in use" ofzoiets naja, ik maak wel een nieuw topic hierover
Laatste reactie door jeroenno9999, -
voorstellen
door winney1243- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik ben corrine 31 jaar en mijn hobby ach te veel eigelijk kom tijd te kort op een dag
Laatste reactie door winney1243, -
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 890 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek
-
hee,, ik ben net nieuuw;; sinds gister.. en ik vroeg me af of ik ook 2of meerdere downloads tegelijk kon doen? of wordt ie daar nog sloomer van? bedankt!
Laatste reactie door luusz, -
hoi hoi
door Emanuela Pardons- 0 reacties
- 1k weergaven
ik ben dus emanuela ik ben afgestudeert voor webdesign en doe nu computer en assamble-technieken eeuhm ja voor de rest zult ge mij wel lere kennen e
Laatste reactie door Emanuela Pardons, -
Ik ben niet echt nieuw maar heb me nog nooit voorgesteld. Ik ben: marcel Ik hou van: gamen(gta,cod,wow) Ben 13 jaar oud heb een pc en een ps2(die ik nooit meer gebruik) Ik ben hier op het forum om vragen te stellen maar ook een beetje om mensen te helpen O0
Laatste reactie door marcelvn, -
Hallo Ik ook Hier!
door Gast buissie- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo allemaal Ik harstikke nieuw hier Ben Vrouw van 40 jaar :-X Ja ik weet het maar het klinkt erger dan het is en hoop hier veel te kunnen leren maar van de site heb ik al heeel veel geleerd Ben moeder van 3 buiten gewoon byzondere kids Groetjes Buissie
-
- 0 reacties
- 793 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee,