Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 791 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
ff voorstellen
door adriana- 0 reacties
- 2.6k weergaven
hoi ik ben adriana ik ben al een tijdje bezig met downloaden maar soms toch wat vraagjes dus vandaar dat ik me heb aangemeld. meestal zoek ik alle vragen via deze site op want deze vind ik duidelijk en kan je vaak ook antwoorden vinden. groetjes van adriana
Laatste reactie door Eagles, -
Nieuw
door Gast diana100- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben Diana ben nieuw op deze site en ben nu even de boel aan het verkennen :peace:
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Beste lezers, Mijn naam is marco en dacht aardig op weg te zijn met het downloaden via het programma DC++ Helaas is er op de achtergrond iets veranderd en om in de actieve mode terug te komen begrijp ik niet wat er omschreven staat in de DC++ Support pagina: http://dcpp.net/faq/index.php?action=artikel&cat=9&id=1 vooraf; het is een zeer prettig programma waar weinig fake of rommel op aangeboden wordt en verbind iedereen met de gehele hub wereld. Ik hoop dat er iemand op dit forum is die mij weer op de juiste weg kan helpen, heb al van alles geprobeert maar het wil niet vlotten. Kon er niets over vinden in de FAQ. bedankt alvast voor alle hulp. :cool2: Mar…
Laatste reactie door marco1968, -
Hallo allemaal, Eindelijk ook maar eens begonnen met zelf downloaden. Onder het motto: beter laat dan nooit. Ik zal mijn best doen om alles zelf uit eerst te vogelen, voordat ik vragen stel :-) Groetjes, Daniëlle
Laatste reactie door Danielle, -
Hallo allemaal ik ben jeffkuh Al op veel downloadsites actief geweest!! Vooral als dankbare downloader en heel soms als uploader! Het begon allemaal bij napster toen kazaa en daarna limewire! Daarna begon voor mij het grootschalige werk.. Emule en Edonkey waren voor mij mijn dagelijkse leven.. Toen dit afliep ben ik naar FTD gegaan en download nu nog steeds met NZB via Spotnet.. Waar ik ook vaak te vinden ben zijn de betere torrent sites!! Nu ga ik eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt!
Laatste reactie door jeffkuh, -
even voorstellen
door Gast guili56- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ben guili56, 56 jaar oud, vrouw en alleenstaande,en heb me aangemeld hier omdat ik altijd graag tips en andere pc-handigheden kan gebruiken. Ook weet ik niet het fijne af van hoe goed iets te downloaden etc en ik hoop hier het een en ander te kunnen leren. groeten guili56
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29540.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
voorstellen
door Gast michel74- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo iedereen. Ik ben vader van twee kinderen die beide in het bezit zijn van een ds-lite. 1 heeft een r4 kaart en de andere een m3-real kaart. groetjes Michel
-
voorstellen
door Gast lucadaan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben mama van een jongen van 5 en een meisje van 2. we hebben een nds en een ps3 die we alleen gebruiken als mediacentrum. ik download films eerst in dvd formaat maar nu ben ik aan het puzzelen met divx en ondertitels en gesproken taal.
-
Ook voorstellen
door Nurse3D- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, ben 40 jr en werkzaam in de zorg. Heb het downloaden net ontdekt dus nog een wereld te ontdekken. Gebruik al spotnet maar hier staan veel kleine pareltjes van film vaak niet op dus op andere manieren maar zoeken. Hou veel van allerlei soorten films alleen zombie films trek ik niet Oh ja en ik ben heel aardig itt mijn nick :-) San
Laatste reactie door Nurse3D, -
Hallo allemaal,
door Gast charashjj- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Na enige omzwervingen geloof ik dat ik op het goede pad ben . Ik ben bezig de wii van mijn drie dochters om te bouwen en ik hoop dat ik morgen (of in de loop van deze week) heel veel spelletjes heb - en een nog werkende wii . Los van dat ik mama ben ben ik nog veel meer maar voor nu... op onderzoek. Vriendelijke groetjes en fijn weekend allemaal.
-
nieuwe lid
door Gast freggel2311- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi ben dennis 33 jaar en woon ik helmond
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal mijn naam is john kom uit het noorden en helemaal gek op fifamanager kijk kijk graag uit naar de nieuwe 09
Laatste reactie door gekie1973, -
Voorstellen
door Tramp- 0 reacties
- 938 weergaven
Hallo mijn naam is Sven. Ik woon in Schiedam en wil me via deze weg voorstellen. Begonnen met het uit zoeken hoe downloaden en hoe deze te gebruiken. Met vriendelijke groet, Sven
Laatste reactie door Tramp, -
Even oorstellen
door tth1- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Theo Theelen en 65 jaar oud. Ik ben gek op films, series, documentaires en lezen. Ik probeer daarvan dan ook zoveel mogelijk te dowloaden. Daarom ga k nu eens uitgebreid op deze site rondneuzen. Ben benieuwd!!!!
Laatste reactie door tth1, -
voorstellen
door brigitte53- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal Ik ben 54 jaar en ben huisvrouw. Oma van een kleindochter 2 jaar en een kleinzoon van 2 maanden. Mijn hobby is lezen en computeren. Groetjes Brigitte
Laatste reactie door brigitte53, -
Hallo allemaal Ben nieuw hier en heb dit forum gevonden daar ik op zoek was naar een antwoord. Hoop het hier te vinden Nu over mij zelf. Ben een vrouw die graag op de pc rondneust en waarvan de man graag muziek hoort maar hijzelf kent niks ( ook geen interesse ) van een computer. Zodoende doe ik het maar met alle plezier. groetjes
Laatste reactie door bollekefr, -
hallo ik ben carolina 18 jaar ik dowload graag films is veel goedkoper dan in de winkel ahah en heb me voor het eerst aangemeld bij een nieuwsgroep want daar heb ik nog nooit mee gewerkt dus ik hoop dat ik hierdoor veel films kan dowloaden en dat me vragen worden beantwoord
Laatste reactie door Lina18, -
Even voorstellen
door Ekeiram- 0 reacties
- 946 weergaven
Ik heb al heel lang een account, alle downloadinfo goed van deze site kunnen halen. Ik heb nu pas eens een vraag. Groetjes, Butterfly.
Laatste reactie door Ekeiram, -
Voorstellen
door natas- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben nieuw hier op het forum, en zal me eigen even netjes voorstellen ik ben Natascha, getrouwd en heb 2 zoontjes.. bij toeval kwam ik op dit forum terecht en moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt maar dat zal vast goed komen..
Laatste reactie door natas, -
ff voorstellen
door Gast wimvut- 0 reacties
- 946 weergaven
Hallo, ik heet Wim en kom bij de zoektocht naar de betekenis van DAA op deze site uit. Zoals mijn gebruikersnaam al zegt ben ik een vutter en probeer bij te blijven in de computer wereld.
-
FF voorstellen
door chris63- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben chris63 en altijd op zoek naar leuke films en cd`s en hoop die hier te vinden... )
Laatste reactie door chris63, -
effe voorstellen
door Gast kat68- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal, ik ben kaatje, moeder van een zoontje van 3 (love of my live) en heb leren downloaden door dukeN.nl......dus een ontzettend groot bedankje voor het dukeN-team!!!!!. Ik hoop hier nog veel op te steken, want dit is een nieuwe hobby aan het worden.. groetjes kaatje
-
ik ben Masli
Laatste reactie door Masli,