Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
mijn username is dus Oparottweiler Mijn hobby behalve mijn honden is lezen en dan vooral over de tweede wereldoorlog.
Laatste reactie door Oparottweiler, -
VERPLAATST: tomtom
door Eagles- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20390.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi ik heet isabella en ben 39 jaar heb een man en twee kinderen een van 3 en een van 6 jaar best druk met het gezin maar om ook wat voor mijn zelf te doen ben ik achter de pc gekropen en leer elke keer weer wat nu ben met downloaden bezig en ik vind het geweldig wat je allemaal kan doen ik hoop hier heel veel te kunnen leren groetjes
Laatste reactie door kloosterkids, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23542.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Natasja, ik ben 33 jaar en ik heb drie kinderen. Ik wil kijken of er leuke cd's voor kinderen te vinden zijn. Groetjes
Laatste reactie door Natasja7, -
ff voorstellen
door thacroezz- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi Ik ben John ben 34 jaar en heb eerst rond zitten neusen op deze site,maar dit is een goede en leuke site. Hobby's zijn beetje prutsen met de pc. Kom uit het mooie twente nou tot laters
Laatste reactie door thacroezz, -
nieuw
door Gast gradje45- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi mensen, ik ben Gradje, en ben nieuw op dit forum. Heb eigenlijk best wel wat vragen over het downloaden van films groet
-
heyy! ik ben luusz! ik ben al een tijdje lid van duken maar ik dee er niets mee ;p ik game best veel ;P maar ik had een vraagje. ik doe nu maple story maar ik zoek hacks. heeft iemand daar sites voor voor mij? groetjes!
Laatste reactie door luusz, -
Hoi en Hallo
door vrossie- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben Hanneke en zeer benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden groetjes...
Laatste reactie door vrossie, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, hier Bombari om ook wat wijzer te worden in deze wereld van down en uploaden.Ben hier terecht gekomen via BigBit Torrents waar ik wel de weg een beetje ben kwijt geraakt vanwege mijn kennis op dit gebied. Hoop hier veel te kunnen leren op mijn oude dag. Met de groetjes van Bombari.
Laatste reactie door bombari652, -
even voorstellen
door Gast anja-ludo- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik ben Anja heb een dochterje van 6 jaar en mijn hobby is de pc. Ik zou nog graag veel willen bijleren van de pc, denk wel dat dat hier gaat lukken. groetjes Anja
-
effe voorstellen
door Gast nadje71- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal, mijn nick is nadje71. ben 39 jaar en woon in Belgie. ik ben hier een tijdje geleden terechtgekomen omdat ik op zoek was naar info over de MEMOR32 (en gevonden wat ik zocht). vandaag weer op zoek naar iets en me dan maar gelijk geregistreerd. heb nog niet gevonden wat ik zocht, dus gooi ik het er hier maar even bij. ik ben namelijk op zoek naar een nederlandstalige tutorial hoe ik een rebuilt moet maken van CD naar DVD, voor ps2 spellen. heb de engelstalige tut gevonden maar zo goed is men engels niet. hopelijk kan iemand mij helpen. groetjes
-
voorstellen
door creaine- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik ben Ine en nog niet zo thuis in deze downloadwereld, maar ik neem aan dat het te leren is ik ga hier eerst eens rondsnuffelen. groetjes.
Laatste reactie door creaine, -
Hello iedereen
door Gast komeet- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hello, ik ben komeet( Eddy) ik draai rond de dertig en hou veel van alles en wens jullie veel succes met de site mvg Komeet
-
ff voorstellen
door Gast maffemol- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey hallo ben dirk 30 jaar was beetje rond aan t zoeken voor navigatiedata te branden zodoende hier gekomen ga ff zoeken hoe en wat :cool2:groetjes dirk
-
nieuw hier
door rvt- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo Ik ben Rene en ik kijk graag films..
Laatste reactie door rvt, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hoe moest het ook alweer? Heb ik nu een heel nieuw onderwerp gemaakt of ben ik me gewoon aan het voorstellen? Hoe dan ook: hier is Moxie. Een spelletjesfanaat met zojuist via de post ontvangen DSTT-card voor de DS Lite. En nu op zoek naar downloadable spellen. EN! Ik wil ook zo'n cheat erop voor Super Mario, zodat ik ook HOOG kan springen en niet steeds onnodig doodga! Heeft iemand al het antwoord? :-* Moxie
Laatste reactie door moxie, -
hallo allemaal
door Gast julius21- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi ik ben julius en gek van nederlandse muziek, mooie software en af en toe een spel spelen evt vragen, stel ze gerust
-
- 0 reacties
- 968 weergaven
Hallo allen, Ik ben digitaal onderzoeker in opleiding en voor mijn stage heb ik de hele matige beveiliging van de OV-Chipkaart als afstudeeropdracht gebruikt. Daar ben ik nu dus mee bezig De bedoeling is om eerst uit te vinden hoe de "beveiliging" in elkaar zit, en wat er eventueel aan te verbeteren is, zodat de huidige hacks niet meer werken. Zakelijk gezien hoop ik dit te kunnen oplossen, persoonlijk gezien niet...
Laatste reactie door Atropine, -
Nieuw
door petervanessa- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hé hallo. Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Peter. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik kom er niet uit. Voor het downloaden van back-ups voor de Wii, wat moet ik dan hebben? PAL of NTSC ? Misschien staat het ergnes op dit forum, maar helaas kan ik het niet vinden. Misschien dat iemand mij kan antwoorden, ik ben goed met computers maar nieuw en blanco met downloaden en branden van Wii bach-ups. Alvast bedankt.
Laatste reactie door petervanessa, -
Hallo!
door Gast exocet- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Exocet hier ben altijd op zoek naar de laatste nieuwe films voor m'n kinderen. zelf ben ik ook gek op films, heb een HDX1000 met 2TB schijf doe goed vol zit groeten! ExoCet
-
even voorstellen
door mattie- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik ben Mattie 50 jaar jong uit Drachten friesland, veel op internet, hou van muziek, lezen en gezellig kletsen. Nu nog even uitvinden hoe alles hier werkt maar dat zal vast wel goed komen.
Laatste reactie door mattie, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
Ik ben nieuw hier
door Welnent- 0 reacties
- 943 weergaven
Ik ben Welnent ik heb dit Forum gevonden via Google. Ik was op zoek om meer te weten over een MP3 speler, deze heb ik vandaag gekocht. Ook wil ik meer weten over de Samsung Galaxy YP-Gl1. Groetjes, Welnent
Laatste reactie door Welnent, -
ben nieuw lid
door harriemaas- 0 reacties
- 2k weergaven
zeer goede site deze , ik weet er wel iets van maar dit is toch een grote hulp
Laatste reactie door harriemaas,