Spring naar bijdragen

Voorstellen


Fendoo

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hi guys, 

 

Mijn naam is Fendoo (in het echt is mijn naam Fendi maar officieel anders gespeld maar ik ben de enigste in Nederland met mijn officiële naam). In het kader van mijn beroep gebruik ik niet mijn officiële naam. Ik ben jurist van de gemeente Amsterdam en hem een eigen onderneming als curator, bewindvoerder en mentor. 

Al een tijdje lees ik bepaalde blogs en ben een mega fan van @Den Spike! Ik download al een tijdje via nieuwsgroepen maar de afgelopen tijd een stuk minder, omdat ik vrijwel geen tijd heb om te ontspannen. Films kijk ik via een speciale server en Kodi. Daarnaast gebruik ik alleen nog officiële installaties van Windows in verband met mijn functie maar de softwarepakketten van Den Spike hebben mij echt geholpen in het verleden. Ook ben ik superuser van één van de programma's van de gemeente Amsterdam. Vroeger programmeerde ik veel maar door mijn ziekte heb ik toch besloten om een carrière switch te maken naar de overheid.  

Ik hoop zo een beetje op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen omtrent nieuwe software en ideetjes over downloaden. Voor nu bedankt en ik hoop nog veel van jullie te mogen leren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...