Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.006 discussies in dit forum
-
Voorstelling
door Gast Frank1969- 1 reactie
- 642 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Frank en ben geboren in 1969, vandaar mijn bijnaam Frank1969. Ik woon in België en heb 3 zonen die heel graag films kijken. Ik hoop hier meer te weten te komen over leuke kinder- en jeugdfilms. Tot binnenkort, Groetjes
Laatste reactie door Maartenn, -
hopen hier mee te diskuteren grts obelike
Laatste reactie door ShadowMaster, -
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 624 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
even voostellen!
door Maurora- 0 reacties
- 615 weergaven
Ik ben maurora en ik ga me ook eens begeven in de wereld van het downloaden!!!!!!nooit gedaan dus eens moet de eerste keer zijn,ik ben benieuwd. Groetjes
Laatste reactie door Maurora, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 605 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 588 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
Ik ben Sed. Nu Private releases niet meer te bereiken is moest ik iets nieuw zoeken. Mijn interesse ligt bij eboeken en luisterboeken.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
- 1 reactie
- 583 weergaven
hoi hoi allemaal ik ben al eerder lid geweest van dit forum maar ben opnieuw begonnen met het bezoeken van dit forum. ik ben Morgana en sommigen zullen mij wel herkennen. verder drink ik sloten koffie en vertaal ik wel eens een film. groetjes Morgana
Laatste reactie door Singularity, -
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 582 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
Laatste reactie door Duken, -
hoi allemaal.....bij deze oek maar even anmelden mooi dat jimme der weer binne Groenten van Dolby
- 2 reacties
- 572 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben een nieuw lid, geregistreerd als Roundabout, en hoop hier van alles en nog wat over nieuwsgroepen te leren. Mijn hobby's zijn gamen (Delta Force Blackhawk Down) en alles wat met computers te maken heeft, maar met name de nieuwsgroepen. Groetjes Roundabout
Laatste reactie door Freeman, -
even voorstellen
door smits- 0 reacties
- 571 weergaven
Ik was dacht ik al lid of juist toch niet dus even terug lid gemaakt ik ben uit Belgie en ik was uiteraard member bij place2home nu ben ik terug zo een forum naar aan het zoeken want nu vind ik helaas niets meer. Ik hoop dus om toch terug iets te vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door smits, -
- 1 reactie
- 571 weergaven
Dit is allemaal nieuw voor mij, ik ben dus zoekend en uitproberend. Als Ik iets fout doe, hoor ik het graag.
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 569 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
even voorstellen
door Oxalis- 2 reacties
- 558 weergaven
Hoi, Ik ben Robby ( Oxalis ) en ben nieuw op deze site, ik kwam hier toen ik er achter kwam dat mijn oude nzb forum offline is. Downloaden doe ik van nieuwsgroepen, ik hoop hier wat nieuwe (nederlandse) sites te kunnen vinden. Fijne dag!
Nieuw hier
door Fanaat1951- 2 reacties
- 558 weergaven
Goede morgen, Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel. Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Laatste reactie door Tropex21, -
voor stellen
door PCman55- 1 reactie
- 557 weergaven
ik ben 66 jaar bijna altijd in Nederland geleefd nu leef ik in Hongarije , mooi land. series en films en zo tussen door war APS downloaden is mijn passie op internet , de rest van mn tijd ben ik in de natuur hier te vinden ,
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 553 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
Newwwwwbie
door Mysty1971- 3 reacties
- 551 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier...... Als je hier bent, is pc'en wel je hobby denk ik........ Muziek zowiso ook, en met name "Ben Liebrand Mixen" of iig alles wat er mee te maken heeft...... Heb er al veel van, als Fan kun / mag je nx missen he Pinball of flipperen vind ik ook te gek, dus games pinball related......kom maar op ! Mixes/yearmixes ben ik ook fan van ...... en pc tools/apps / software ook ..... LOL dus eigenlijk van alles wat....... We gaan het meemaken hier Keep up the good work here ! ! GrtZZ mysty1971
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
- 3 reacties
- 542 weergaven
Ik ben wappie en komt uit het grootste dorp van de Veluwe. Ben als hobby ook bezig als novice Zendamateur. Ik hoop dat ik weer verder kan met Usenet. Spoeling wordt dun. Fijne avond verder
Laatste reactie door Lodewiekus, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "MovieLover87" Bericht van: MovieLover87 Hey allemaal! Ik ben MovieLover87 en nieuw hier op het forum! Ik kom uit Utrecht, een mooie stad met veel gezelligheid en leuke cafés. In het weekend vind ik het altijd leuk om films te kijken, vooral met vrienden. We zijn echt de “filmavond”-crew, haha! Als het gaat om de leukste films om samen te kijken, ben ik helemaal gek op komedies en actiefilms. Niks beter dan samen lachen of helemaal op het puntje van je stoel zitten! En ik vraag me af: wat zijn jullie favoriete films voor een weekendfilmavond? Verder ben ik ook geïnteresseerd in gamen, vooral RPG’s. En ik hoop da…
Laatste reactie door yihaa, -
Geen echt nieuw lid, maar héél lang afwezig geweest..., dus toch maar even voorstellen
door Ruitertje- 0 reacties
- 530 weergaven
Goedemorgen, Fijn om hier weer te mogen zijn. Na lange tijd weer van alles aan het opstarten, en daarbij is de zeer waardevolle informatie, feedback en begeleiding van dit forum voor mij wederom onmisbaar. Nu weer proberen Spotnet aan de gang te krijgen. En ja ik weet dat er betere keuzes zijn wat dat betreft 😉, maar voor dit oudje werkte dat prima en ik heb nog wat oude downloads daarvan die ik opnieuw moet gaan installeren. Dus ik weet zeker dat ik straks een vragenlijstje heb. Door gezondheidsomstandigheden ben ik niet zo frequent online, wat soms resulteert in wat tragere reacties, excuses alvast hiervoor. Wat laat misschien, maar toch voor iedereen een goed 2…
Laatste reactie door Ruitertje, -
- 1 reactie
- 526 weergaven
Graag wil ik via deze weg mij voorstellen aan jullie. Ik ben Bert, 58 jaar en volledig afgekeurd waardoor ik meer tijd over heb om mij op pc problemen en software te verdiepen. Ik hoop hier veel te kunnen leren. Met vriendelijke groet, Bert
Laatste reactie door Duken,