Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Nieuw lid
door Gast edson- 0 reacties
- 914 weergaven
Hallo, ik ben Edson en woonachtig in de kempen.Via een andere site ben ik hier terecht gekomen. Ben 60 jaar en zoek geregeld iets om de kleinkinderen tevree te houden. Muzien, een filmke enz.... En wat doe je met je vrije tijd anders? Ben ook een beetje een pc freak dus zit ik hier wel goed denk ik.
-
Hallo,
door bastiaan.59- 0 reacties
- 914 weergaven
Bij toeval kwam ik via google op de website terecht ........... 'k ben benieuwd wat te vinden hier. Ik ben Bastiaan, woon in het noorden van 't land
Laatste reactie door bastiaan.59, -
hallo ik net nieuw ben 58 jar en heb niet zoveel verstand van computers ben dus blij jullie gevonden te hebben
Laatste reactie door kha-ra, -
hallo
door Gast studio-sunlight- 0 reacties
- 913 weergaven
goeiedag iedereen mooie sen nette site. hoop hier veel plezier aan te beleven. gr patrick
-
Goedemiddag
door Gast stanlee- 1 reactie
- 913 weergaven
Hallo ben net lid geworden en benieuwd! Groeten Stanlee
Laatste reactie door los-cuentos, -
Hoi, ik ben majo.
door majo- 2 reacties
- 912 weergaven
Graag wil ik wat leren over windows 10
Laatste reactie door majo, -
Even voorstellen!
door Gast oxxio- 0 reacties
- 912 weergaven
Hallo,ik ben oxxio,hou van games(morpging games). verder van films,vooral horror en goede actiefilms en series als prisonbreak en 24.
-
- 1 reactie
- 911 weergaven
hallo allemaal ik ben dus miranda uit rotterdam ik ben helemaal nog niet bekend hoe alles werkt maar ik neem aan dat ik dit in het forum wel zal leren ik ben een moeder van een puber en eigenaar van een online zeepwinkel wat dus ook mijn hobby is wil je meer weten vraag het dan gerust gr miranda
Laatste reactie door Duken, -
Newwwwwbie
door Mysty1971- 3 reacties
- 908 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier...... Als je hier bent, is pc'en wel je hobby denk ik........ Muziek zowiso ook, en met name "Ben Liebrand Mixen" of iig alles wat er mee te maken heeft...... Heb er al veel van, als Fan kun / mag je nx missen he Pinball of flipperen vind ik ook te gek, dus games pinball related......kom maar op ! Mixes/yearmixes ben ik ook fan van ...... en pc tools/apps / software ook ..... LOL dus eigenlijk van alles wat....... We gaan het meemaken hier Keep up the good work here ! ! GrtZZ mysty1971
hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 30 jaar en download zo af en toe wat. Vaak koop ik het ook daarna maar meestal valt het zo tegen dat ik blij ben dat ik het niet gekocht heb. Een aantal titels zijn mij in het verleden zo tegen gevallen dat ik wat voorzichter ben geworden...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 906 weergaven
Hallo ik ben Koray en liefhebber van films. Heb begrepen dat ik hier op het juiste adres ben voor virusloze praktijken.
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo allemaal
door Gast fieder- 1 reactie
- 904 weergaven
Ik ben 42, woon in het midden van het land en download sinds een tijdje muziek en films met torrents en nzb. Vooral filmhuis films kijk ik graag. De nieuwste films kan ik meestal niet vinden of het lukt me niet ze te downloaden. Bij Duken hoop ik info te kunnen vinden zodat dat toch gaat lukken. Ik heb sowieso al interessante en handige info gelezen hier, bedankt!
Net begonnen
door dvanlit- 0 reacties
- 904 weergaven
Hey aangenaam, ben net begonnen. gr danny
Laatste reactie door dvanlit, -
Even voorstellen
door Freeman- 0 reacties
- 903 weergaven
Hallo allemaal, Ik ken Duken.nl al een tijdje maar ik heb me nog nooit geregistreerd. Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en wellicht mensen van informatie te kunnen voorzien. Vriendelijke groet, Freeman
Laatste reactie door Freeman, -
even voorstellen
door Gast shady1340- 1 reactie
- 902 weergaven
Ik ben marco. Per toeval kwam ik op deze site terecht nadat ik via google een vraag over emulators had gesteld. Ziet er best vertrouwd uit. ik hoop veel van jullie op te steken. Groetjes M
Laatste reactie door 'Robin, -
nieuw hier
door Gast johnny78- 0 reacties
- 901 weergaven
hallo allemaal ik ben john en ben ook nieuw hier ben glazenwasser van beroep en ergug verslaafd aan cod black opps en voor de rest hou veel van hardcore en rap muziek
-
Een nieuweling
door AatM- 2 reacties
- 900 weergaven
Hallo, ik heet AatM en ben nieuw hier. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik ga het beleven.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Ik ben Rene, 50 jaar en ben gek op films (ook 3D) en hoop dan ook veel te vinden, met name natuurlijk 3D films. Verder hou ik van Tooltjes om te troubleshooten bij pc problemen. Gek op tips en trucks.
Laatste reactie door Filmdoos, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
Hallo! Ik ben Linnie en helemaal nieuw hier......... Ik heb Spotnet gedownload en dat ging wonderwel allemaal goed maar wanneer ik een vrij nieuwe film wil downloaden krijg ik heel vaak "kan de NZB (nog) niet vinden".......... Kan iemand mij vertellen wat dit betekent en wat ik hieraan kan doen? (of stel ik deze vraag nu op een verkeerd deel van dit forum??)
Laatste reactie door Linnie1969, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstelling van LieveLies Bericht van LieveLies: Hey allemaal! Ik ben LieveLies, een nieuw lid hier! Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar tips voor de beste Black Friday deals van dit jaar. Ik kom uit het mooie Utrecht en ik ben een echte bargain-hunter. Naast shoppen houd ik ook heel veel van koken en reizen. Dus als jullie ook nog leuke kooktips of reisverhalen hebben, hoor ik die ook graag! Ik meldde me aan omdat ik hoorde dat dit een fijne community is. Mensen delen hier hun ervaringen en dat lijkt me super handig, vooral met Black Friday in aantocht! Wat zijn jullie top aanraders? Zijn er specifi…
Laatste reactie door yihaa, -
Nieuw hier
door karelc- 2 reacties
- 894 weergaven
Hoi ik ben karel 65 jaar hoop een leuke tjid hier te hebben
Laatste reactie door karelc, -
Hallo daar, Mijn naam is Saskia en ben vrij nieuw in het downloaden. Ik hoop hier eea te vinden waar ik mee verder kan. Mijn vragen zijn vast al een keer gesteld
Laatste reactie door Patricker, -
- 1 reactie
- 890 weergaven
Goeden avond dames en heren, Ik ben Dennis en heb veel positieven geluiden vernomen over Dukenpuntnl. en aangezien waar ik eerst actief was men dat heeft platgelegd(uitdeluchtis) . Zou ik graag kijken of ik hier me thuis kan voelen haha. Sowieso een goede 1ste indruk van het geheel:) groetjes RDH
- 1 reactie
- 889 weergaven
Hallo iedereen, Ik woon in België-Oost Vlaanderen. Ik heb net opnieuw Kodi op ijn mac book air geïnstalleerd, ben weer eens benieuwd.
- 2 reacties
- 887 weergaven
Goedemorgen, Ben nieuw op dit forum, heet Nico. Gevonden via google want ik heb een probleem en ik weet niet alles. Wie weet vind ik de oplossing en kan ik in de toekomst oplossingen aandragen in het forum. Nico
Laatste reactie door Zombymario,