Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.021 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
- 3 reacties
- 720 weergaven
Ik ben wappie en komt uit het grootste dorp van de Veluwe. Ben als hobby ook bezig als novice Zendamateur. Ik hoop dat ik weer verder kan met Usenet. Spoeling wordt dun. Fijne avond verder
Laatste reactie door Lodewiekus, -
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 719 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
- 1 reactie
- 719 weergaven
Dit is allemaal nieuw voor mij, ik ben dus zoekend en uitproberend. Als Ik iets fout doe, hoor ik het graag.
Laatste reactie door Duken, -
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 717 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
hoi allemaal.....bij deze oek maar even anmelden mooi dat jimme der weer binne Groenten van Dolby
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 715 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 714 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 712 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 710 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 709 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
Ik ben Sed. Nu Private releases niet meer te bereiken is moest ik iets nieuw zoeken. Mijn interesse ligt bij eboeken en luisterboeken.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 706 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
mij voorstellen
door djcyber- 0 reacties
- 704 weergaven
hallo allemaal . ik ben dj cyber kompende uit jullie buurland aan zee. bedankt dat ik op jullie super coole en mooi forum mag zijn . mvg
Laatste reactie door djcyber, -
Ik ben Conall en hier gekomen omdat private release is gestopt en ik uitzocht waarom. Ga op mijn gemak mezelf hier eens inlezen.😀
- 0 reacties
- 701 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee, -
Nieuw hier
door Fanaat1951- 2 reacties
- 701 weergaven
Goede morgen, Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel. Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Laatste reactie door Tropex21, -
- 1 reactie
- 700 weergaven
hoi hoi allemaal ik ben al eerder lid geweest van dit forum maar ben opnieuw begonnen met het bezoeken van dit forum. ik ben Morgana en sommigen zullen mij wel herkennen. verder drink ik sloten koffie en vertaal ik wel eens een film. groetjes Morgana
Laatste reactie door Singularity, -
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 696 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 696 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
- 0 reacties
- 694 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
voorstellen
door rait007- 0 reacties
- 688 weergaven
dag ik ben rait nesseem uit Breda ik ben 22 jaar mijn hobby's zijn koken fietsen kunst computeren sporten dansen zingen en nog veel meer
Laatste reactie door rait007, -
ff voorstellen
door Gast isbouts- 0 reacties
- 688 weergaven
hi, ik ben jos 53 en heb ernstige hart klachten. mijn hobbies zijn film en muziek en ik zoel altijd weer iets nieuws groeten
-
Kijk graag series en films al vast bedankt.
Laatste reactie door SwitchFreak,