Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3005 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:-\ hallo beste mensen, ik zal me ff voorstellen,mijn naam is sjoeligan lil,lil is ook best.. ik zit met een probleempje,tegenwoordig als je via torrenz een nieuwere film download,zijn ze opgedeeld in stukjes van pak 'm beet 14 mb,hoe krijg ik die aan elkaar en gebrand?? please tell me.. greetz lil
Laatste reactie door sjoeliganlil, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Rien, 16 jaar en wonende in apeldoorn. De reden waarom ik me hier heb aangemeld is eigenlijk om meer te leren over de mogelijkheden die internet bied. En natuurlijk om films en games te downloaden;) Greetz!
Laatste reactie door knabbelmoord, -
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 809 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi allemaal Ik ben duikgek89, oftewel pcguy op sommige fora, en in het echte leven Dion. Verder ben ik 18 jaar oud, en m'n grootste hobby kan je wel raden denk ik . Verder vraag maar raak als je iets wilt weten, ik weet zo toch niks te vertellen.
Laatste reactie door duikgek89, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Allemaal, Zoals de titel het al zegt ben nieuw en ook gefrustreerd..na lang zoeken en verschillende sites e.d. bekeken te hebben kwam ik hier terecht. En kwam eigenlijk voor het eerst een topic tegen met exact dezelfde probleem omschrijving als die ik had, dus ik hoop dat het wat gaat worden. Daarnaast moet ik zeggen dat de wijze waarop bepaalde zaken worden uitgelegd kinderlijk eenvoudig is, nu hopen dat ik 2009 iets minder gefrustreerd in ga O0
Laatste reactie door Panaside, -
Even voorstellen, ik ben Jacqueline 49 jaar. Mijn oudste zoon verzorgde de films, is nu de deur uit, dus tijd dat ik dit zelf ga doen. Ben al veel aan het downloaden, voornamelijk games. Films heb ik nog nooit gedaan. Volgens mij kan ik op deze site veel leren en terecht met al mijn vragen. Alvast bedankt voor de toekomstige hulp. Groetjes Jacqueline
Laatste reactie door jami, -
Nieuw
door donderpoes- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo Nederland, Ik ben per vandaag nieuw en ben een redelijk volslagen digibeet. Ik heb laatst via bittorent enige muziekbestandenen gedownload. Nu merk ik dat bij het laatste bestand na een aantal seconden de verbinding terugvalt naar nul. Komt dit omdat ik per abuis de ontvangen bestand te snel verwijderd en nu te boek sta als leecher? En zo ja, is dit blijvend. Dit was niet de bedoeling. Ik werk met Internet Explorer7 en Flash Get als downloadmanager. Wie kan mij helpen? Met vriendelijke groet, Naieve donderpoes
Laatste reactie door donderpoes, -
voorstellen
door Gast nodeb- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik ben Deborah en bijna 32 speel graag sims en via google aan deze site gekomen
Laatste reactie door Schaapje, -
even voostellen!
door Maurora- 0 reacties
- 734 weergaven
Ik ben maurora en ik ga me ook eens begeven in de wereld van het downloaden!!!!!!nooit gedaan dus eens moet de eerste keer zijn,ik ben benieuwd. Groetjes
Laatste reactie door Maurora, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
hoi ik ben een nieuw lid ik heet lenie,43 jaar en getrouwd met jan
Laatste reactie door janenlenie, -
even voorstellen
door elgish- 0 reacties
- 973 weergaven
Ik ben alex , ik ben hier door vrienden naar toe verwezen ,van wege spotnet veel programa's virussen bevinden.meschien dat het hier wel mee zou vallen ,,,, nou ik ben benieuwd
Laatste reactie door elgish, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik ben ferrytail in het dagelijks leven heb ik de naam ferry ben 31 en vind het leuk om wat met een pctje te pongelen enz. het moet hobby blijven. groetz
Laatste reactie door ferrytail, -
Ben ryangiggs 42 jaar oud. Ik ben veel te vinden op internet vooral op dit soort sites. lekker rond kijken en misschien kom ik julliue wel tegen groeten Ryan
Laatste reactie door ryangiggs, -
ik ben nieuw
door annie63- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo allemaal ik ben nieuw op deze site mijn naam is annie63 en ik ben hollandse van geboorte ik kom uit amsterdam maar ik woon al tien jaar in belgie. ik heb twee schatten van hondjes en ben een echte dieren liefhebber ook hou ik van lezen en reizen. tot horens dan maar groetjes annie63
Laatste reactie door annie63, -
Nieuw
door Boomertjes- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik ben boomertjes.. ik ben nieuw ik ben 36 en in het bezit van een PSP.. en ben gek op de pc. Groetjes
Laatste reactie door Boomertjes, -
Avi bestand branden met SRT ondertiteling in nero????? Hoe dan?
door Gast dolcekavita- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Beste mensen, Helaas ben ik nu al bijna een uur aan het zoeken :s hoe ik de film Copa de Elite (Avi) moet branden in Nero... normaal gesproken gaat het simpeldepimpel alleen heb ik een SRT bestand erbij voor mn ondertiteling.. maar ik kan het SRT bestand niet invoegen....??!?!? Wie kan mij in "makkelijke" taal uitleggen wat ik nu precies moet doen om deze film met suc6 te branden??? HELLUP!
-
Nieuw hier
door guldakat- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo! ik ben Gul Dakat (), nieuw hier, en nieuwsgierig naar wat dit allemaal inhoudt. ik ben 58 jaar en sinds ruim een jaar met (vroeg)pensioen. Nu heb ik dan ook de tijd om eens met computers en internet aan de gang te gaan. Mijn werk bestond voor een deel uit het werken met computers, voornamelijk syteem en applicatie beheer, geen microsoft etc. maar unix, en speciaal voor het systeem geschreven applicaties. Ik weet dus wel iets, maar pc's heb ik alleen gebruikt voor tekstverwerking tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog allemaal te leren is! Groeten, Gul Dakat.
Laatste reactie door guldakat, -
Nieuw
door Abyssal One- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Hey, ik ben nieuw hier! :peace:
Laatste reactie door Abyssal One, -
Welkom op het forum Eez! Ietwat meer informatie over jezelf zou leuk zijn. Ik wens je veel plezier op het forum.
Laatste reactie door Releases, -
voorstellen
door Gast robdedraaier- 0 reacties
- 1.2k weergaven
he he gevonden even voorstellen ik ben rob ben aardig thuis in de pc maar heb toch wel eens hulp nodig die ik vanochtend op deze site het antwoord kreeg erg handig hoop dat er mensen zijn die wat aan mij hebben nou dat was het ga ff neusen op de site gr rob
-
voorstellen
door Gast paparobin- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben lucien woon in brabant samen met kids hobby muziek en pc en mijn eigen radio en forum,s op internet ik hoop een leuke tijd te mogen hebben hier groetjes paparobin :) O0
-
wie ben ik
door Gast CindyBroersen- 0 reacties
- 1.1k weergaven
een nieuwe DSI gebruiker die veel moeite heeft haar software te gebruiken. Vandaar dat ik op dit forum advies kom vragen. Cindy
-
Nieuw hier
door patou29- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, ik ben Patricia niet echt technisch maar wil leren Nintendo DS en PSP games downloaden voor mijn kinderen. Ik heb een R4ds vandag besteld en zou graag van jullie willen weten waar ik de beste games kan downloaden. Hartelijk dank voor jullie hulp. Groetjes. Patricia
Laatste reactie door patou29, -
even voorstellen
door Gast akashapaco- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben chantal en ben 24 jaar. Ik woon in een prachtig dorpje in drenthe, Ik woon samen met mijn vriend en 2 katten. Ik download bijna alleen maar wii spellen en mijn vriend download films. meer weten? vraag het gerust groetjes chantal
-
voorstellen
door leipo- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi ik ben Linda. Ik hoop hier een leuke tijd te hebben.
Laatste reactie door leipo,