Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
- 1 reactie
- 801 weergaven
Hoi allemaal, ik ben Peter! Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnemet kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil opene, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij v…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hoi Ben Nieuw
door jan62- 2 reacties
- 801 weergaven
Hoi ben nieuw en ik zie graag films
-
- 1 reactie
- 799 weergaven
hallo iedereen, ik wil me even voorstellen. m'n naam is joris, 19 jaar en nogsteeds lekker bij mn ouders inwonend nadat twilight nzb ermee moest stoppen ben ik niet echt meer into the movies geweest, tot nu. dus vandaar mijn registratie op de 'vernieuwde' twilight nzb groetjes !
-
Nieuw hier
door Fanaat1951- 2 reacties
- 795 weergaven
Goede morgen, Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel. Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Laatste reactie door Tropex21, -
Nieuweling
door leolassie- 0 reacties
- 795 weergaven
Goedemiddag, ik ben nieuw hier. ZEER nieuwgierig wat deze groep mij kan brengen. Ik ben 68 jaar , gepensioneerd en ben vaak met de computer bezig. Ik was een fervent lid ven Newzbin maar helaas! Ik houd veel van lezen (fantasie) en Engelse serie's , wel ondertiteld want ik heb geen talenknobbel.
Laatste reactie door leolassie, -
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 795 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 794 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 793 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 793 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Duken, -
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 789 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos, -
- 1 reactie
- 786 weergaven
Hoi! Mijn naam is Zafira en kom uit België. Blij dat ik hier mag vertoeven. Groetjes
Laatste reactie door Vampire Inspector, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Forumtopic: Nieuwe leden – Hoi allemaal! Bericht van: NerdyNina Hey iedereen! Ik ben Nina, ook wel NerdyNina genoemd hier! Ik ben 24 jaar en ik kom uit Haarlem. Ik ben onlangs op dit forum gestuit en dacht, laat ik me even voorstellen! Als groot fan van films, series, en games, ben ik altijd al een beetje een nerd geweest. Maar ik merkte dat de nerdcultuur de laatste jaren echt booming is! Het lijkt wel alsof iedereen nu interesse heeft in comiccon, anime, of de nieuwste Marvel-film. Wat ik zo leuk vind aan deze cultuur, is dat het een plek biedt waar je jezelf kunt zijn. Je kunt je fully in je interesses duiken zonder je zorgen te maken wat anderen ervan vind…
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 784 weergaven
Hallo iedereen, Ik woon in België-Oost Vlaanderen. Ik heb net opnieuw Kodi op ijn mac book air geïnstalleerd, ben weer eens benieuwd.
Voorstellen
door Jovann- 1 reactie
- 780 weergaven
Hallo iedereen, mijn naam is John. Ik ben vandaag als nieuw lid aanvaard. Mijn hartelijke dank daarvoor.😀
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 779 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 777 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 776 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
- 1 reactie
- 776 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
Newwwwwbie
door Mysty1971- 3 reacties
- 776 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier...... Als je hier bent, is pc'en wel je hobby denk ik........ Muziek zowiso ook, en met name "Ben Liebrand Mixen" of iig alles wat er mee te maken heeft...... Heb er al veel van, als Fan kun / mag je nx missen he Pinball of flipperen vind ik ook te gek, dus games pinball related......kom maar op ! Mixes/yearmixes ben ik ook fan van ...... en pc tools/apps / software ook ..... LOL dus eigenlijk van alles wat....... We gaan het meemaken hier Keep up the good work here ! ! GrtZZ mysty1971
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 776 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 775 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 775 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 775 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
Laatste reactie door Duken,