Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 886 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten me…
Laatste reactie door yihaa, -
even voorstellen
door simpele- 1 reactie
- 884 weergaven
hoi ik ben simpele ik hou van films en een goed boek heb 2 honden en een man ik ben al eerder lid geweest maar dat is al een tijd geleden
Laatste reactie door KianYu, -
Voorsatellen
door Gast reinoudv- 1 reactie
- 884 weergaven
Hallo Mijn naam is reinoud ben 23 kom uit hengelo en ben dj bij een internerradio station mijn hoys zijn survival,en muziek/film
Laatste reactie door Thijs., -
FF voorstellen
door Gast biertje99- 2 reacties
- 883 weergaven
Hallo allemaal :zwaai: Ik ben vandaag lid geworden van deze site, ziet er mooi en professioneel uit. Mijn complimenten aan de makers. O0 Ben al een aantal jaren bezig op torrent sites, heb alle functies doorlopen van uploader tot beheerder. Wat me hiervan tegenviel was dat je een ieder achter zijn broek moest zitten om te delen wat ze hadden binnengehaald. > Ik combineerde dit met nieuwsgroepen, dit gaat niet alleen sneller maar je hebt ook geen gezeur van delen. Na het wegvallen van een aantal sites ben ik hier terecht gekomen, en hoop er heel wat weg te halen. Groet en veel plezier op deze site. :zwaai:
-
Even voorstellen.
door Gast Guzzi3- 0 reacties
- 883 weergaven
Ik ben Cees en ben van de week gaan zoeken wat voor downloadprogramma's er allemaal zijn. Ben dus een leek op dit gebied. Maar van jullie berichten kan ik veel leren
-
Even voorstellen
door Gast Miranda-b- 1 reactie
- 881 weergaven
Hoi ik ben Miranda en woon in het altijd even gezellige Westfriesland (Noord Holland). Downloaden op deze manier doe ik al een tijdje en actief zijn op een forum is mij ook niet vreemd, ben zelf een tijdje moderator geweest op een vrijetijdsforum. Oh en ik zocht naar de film van de smurfen en zo vond ik julie!
-
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 880 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Forumtopic: Hoi allemaal, ik ben Lisa! Van: LisaIsHier Hallo allemaal! Ik ben Lisa en ik kom uit Amsterdam. Ik ben pas 25 jaar en heb een grote passie voor alles wat met media en technologie te maken heeft. Maar ik moet toegeven… soms voel ik me echt een mediajunkie. De hele dag door scrollen op mijn telefoon en binge-watchen op Netflix. Herkennen jullie dat? Ik ben hier op het forum om wat tips te krijgen over hoe ik dat misschien anders kan doen. Zijn er manieren om minder afhankelijk te worden van al die schermen? Ik wil nog steeds genieten van mijn favoriete series, maar ook meer tijd besteden aan andere dingen, zoals lezen en buiten zijn. Als hobby’…
- 1 reactie
- 875 weergaven
hallo ben ultiemate ben een jonge man van 31 sinds zondag geworden mijn hobby's zijn vooral veel films kijken fietsen wandelen en foto's van de mooie natuur nemen ben nog alleen en woon nog steeds met mijn moeder maar hoop nie voor langs meer dat is een ander zaak haha ben benieuwd wat voor sites ik hier ga tegen komen
ff voorstellen
door Isildur- 2 reacties
- 872 weergaven
Hi, Ik ben Isildur, nieuw hier en hoop hier vaker te komen om nieuws te volgen
Kijk graag series en films al vast bedankt.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
nieuw hier
door Gast teceetje- 0 reacties
- 868 weergaven
hallo mijn naam is theo ben veel bezig met muziek en film en ben dus regelmatig op zoek naar covers en hoop die dus hier te vinden
-
nieuw
door Gast kadilin- 1 reactie
- 868 weergaven
Op zoek naar informatie over downloaden fils min of meer onverwaht hier terechtgekomen. Ik hoop hier de juiste informatie te vinden.
Laatste reactie door Rikkert., -
Voorstellen
door Wonnia- 1 reactie
- 867 weergaven
Moi. Mijn naam is Wonnia. Ik ben al jaren lid van verschillende forums en gebruiker van usenet. Afgelopen tijd zijn er veel verschuivingen bij de forums en kan hier veel informatie vinden over wat er gebeurd. Bedankt!
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Nieuw hier
door Fanaat1951- 2 reacties
- 864 weergaven
Goede morgen, Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel. Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Laatste reactie door Tropex21, -
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 863 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
Nieuw lid
door Gast Martin153- 1 reactie
- 862 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Martin153, 44 jaar en ga mij voor het eerst begeven in de wereld van het downloaden van films. Dat is in pricipe de bedoeling. Moet nog wel lukken allemaal. Hoop hier veel tips te vinden. Krijg net de eerste foutmelding al bij spotnet dus dat begint goed
Laatste reactie door Zombymario, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 860 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoi Ben Nieuw
door jan62- 2 reacties
- 860 weergaven
Hoi ben nieuw en ik zie graag films
-
- 0 reacties
- 858 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van Lila91 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen Hallo iedereen! Ik ben Lila91 en ik ben nieuw hier op het forum. Ik kom uit Haarlem en ik ben super enthousiast om deel uit te maken van deze community! Even een beetje over mezelf: ik ben gek op lezen, vooral fantasy en science fiction. Daarnaast doe ik graag aan sporten zoals yoga en hardlopen. Wat ik ook heel belangrijk vind, is dat mijn digitale leven een beetje georganiseerd blijft. Ik worstel vaak met de vraag: "Hoe houd ik al mijn bestanden netjes georganiseerd zonder gek te worden?" Het lijkt soms een eindeloze klus, haha! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek …
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
Voorstellen
door Jovann- 1 reactie
- 856 weergaven
Hallo iedereen, mijn naam is John. Ik ben vandaag als nieuw lid aanvaard. Mijn hartelijke dank daarvoor.😀
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 855 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 855 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos,