Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.050 discussies in dit forum
-
Voorstellen
door doenja35- 0 reacties
- 856 weergaven
Dag, Ik ben Doenja en dol op lezen. Hoop hier veel leuke boekentips te vinden Groetjes
Laatste reactie door doenja35, -
Nieuw lid
door Gast Martin153- 1 reactie
- 854 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Martin153, 44 jaar en ga mij voor het eerst begeven in de wereld van het downloaden van films. Dat is in pricipe de bedoeling. Moet nog wel lukken allemaal. Hoop hier veel tips te vinden. Krijg net de eerste foutmelding al bij spotnet dus dat begint goed
Laatste reactie door Zombymario, -
Newwwwwbie
door Mysty1971- 3 reacties
- 854 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier...... Als je hier bent, is pc'en wel je hobby denk ik........ Muziek zowiso ook, en met name "Ben Liebrand Mixen" of iig alles wat er mee te maken heeft...... Heb er al veel van, als Fan kun / mag je nx missen he Pinball of flipperen vind ik ook te gek, dus games pinball related......kom maar op ! Mixes/yearmixes ben ik ook fan van ...... en pc tools/apps / software ook ..... LOL dus eigenlijk van alles wat....... We gaan het meemaken hier Keep up the good work here ! ! GrtZZ mysty1971
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Topic: Voorstelling van een nieuw lid – Hoi allemaal! Gebruikersnaam: FilmFan123 Hallo allemaal! Ik ben gister een beetje op dit forum rondgekeken en dacht, waarom niet gewoon voorstellen? Ik ben FilmFan123 en ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 28 jaar en absoluut een liefhebber van films en series. Mijn droom is om mijn woonkamer om te toveren tot de perfecte thuisbioscoop. Sinds de pandemie geniet ik nog meer van films kijken, maar de sfeer in mijn woonkamer is nog niet helemaal wat ik wil. Ik heb een projector en een scherm, maar ben nog aan het uitzoeken hoe ik het helemaal gezellig kan maken. Ik hou van sci-fi en drama, dus ik wil dat het echt een…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Forumtopic: Voorstellen van een nieuw lid – "Hey allemaal, ik ben Anouk!" Van: Anouk1990 Onderwerp: Hoihoi, ik ben Anouk! Hey allemaal! Ik ben Anouk, 33 jaar en ik kom uit het mooie Utrecht. Ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen! Ik ben altijd op zoek naar manieren om een warme community-sfeer te creëren in mijn buurt. Ik geloof dat kleine gebaren al een groot verschil kunnen maken. Denk aan een buurtpicknick, samen wandelen of gewoon even een babbeltje maken als je iemand tegenkomt. Ik merk dat als je vaker met mensen praat, je sneller een band opbouwt. Mijn interesses zijn heel divers: van koken en bakken tot wandelen in de natuur. En ik…
Laatste reactie door yihaa, -
Hallo Hopelijk vind ik hier wat meer info aangaande NZB's, vooral na het offline halen van een niet bij naam genoemde site die zeer populair was onder de downloaders... 😟
Laatste reactie door Yautja, -
- 1 reactie
- 846 weergaven
hallo iedereen, ik wil me even voorstellen. m'n naam is joris, 19 jaar en nogsteeds lekker bij mn ouders inwonend nadat twilight nzb ermee moest stoppen ben ik niet echt meer into the movies geweest, tot nu. dus vandaar mijn registratie op de 'vernieuwde' twilight nzb groetjes !
-
Fijn dat deze site bestaat. Ik ben een liefhebber van films en series Mooi dat ik hier op de hoogte wordt gehouden van de laatste stand. Bedankt hiervoor.
Laatste reactie door borderjos, -
Hoi Ben Nieuw
door jan62- 2 reacties
- 844 weergaven
Hoi ben nieuw en ik zie graag films
-
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 843 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
Ik ben Harrie.
door HarrieB- 1 reactie
- 842 weergaven
Beste forumleden. Ik heb me op dit forum aangesloten omdat ik begrijp dat hier goede films te verkrijgen zijn en dat mensen elkaar willen helpen om de onvermijdelijke problemen op te lossen. Wat wilt een mens nog meer. Met vriendelijke groet Harrie
Laatste reactie door Thijs., -
hallo
door thelady2006- 1 reactie
- 842 weergaven
hallo allemaal Mijn hobby is 3d films kijken is zo gaaf om te zien als je eenmaal zo een tv hebt,avatar blijft tot nu toe de mooiste 3d effecten hebben........en pc's herstellen...als ik de tijd heb. Misschien vind ik hier tips over 3d movies enz enz...... Groetjes diane
Voorstellen
door peetie- 1 reactie
- 842 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Peetie en verwacht hier nog veel bij te leren. Alvast bedankt!
Nieuw hier
door Fanaat1951- 2 reacties
- 841 weergaven
Goede morgen, Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel. Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Laatste reactie door Tropex21, -
Voorstellen
door Jovann- 1 reactie
- 839 weergaven
Hallo iedereen, mijn naam is John. Ik ben vandaag als nieuw lid aanvaard. Mijn hartelijke dank daarvoor.😀
- 1 reactie
- 838 weergaven
Hoi allemaal, ik ben Peter! Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnemet kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil opene, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij v…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 838 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
Kijk graag series en films al vast bedankt.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 837 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
nieuw nieuw ,
door Skinny- 1 reactie
- 837 weergaven
ik ben er terug , ik zag dat Henk ook hier was voor de unanttend soft
-
- 1 reactie
- 833 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 831 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
voorstellen
door djgertjan- 0 reacties
- 831 weergaven
hallo allemaal ben gertjan
Laatste reactie door djgertjan, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 826 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 824 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov,