Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.046 discussies in dit forum
-
nieuw voorstellen
door ZX10RJC- 1 reactie
- 804 weergaven
Hoi allen, als ZX10RJC gaan jullie me herkennen op de site, mijn echte naam is Jean. Ik ben een fervent downloader van films en kijk die dan graag met mijn dochter in de weekenden. Ik kom van pirates4all en was op zoek naar andere mogelijkheden, zo ben ik op jullie site terecht gekomen. Groot respect heb ik voor alle kanjers die hun energie steken in het onderhouden van dit soort sites. Bedankt daarvoor.
-
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 799 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
Laatste reactie door Duken, -
Dit ben ik dafcor
door dafcor- 1 reactie
- 798 weergaven
Dit ben ik dafcor ben gepensioneerd maar heb weinig tijd ik rij kindertaxi met een busje naar school brengen en ophalen en veilig thuis brengen.
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 797 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
- 1 reactie
- 797 weergaven
Beste allen, Als eenvoudige spotnet-gebruiker regelmatig op google naar meer informatie gezocht over het gebruik van spotnet. Duken.nl was daarbij zeer gebruiksvriendelijk en heeft handige instructiefilmpjes (waar af en toe tijdens het praten op de video geboerd wordt :-). Omdat ik nog wat "verdiepingsvragen" heb, toch maar even een login aangemaakt voor het forum hier. Beschrijf mezelf als een mannelijke amateur-downloader van 35 jaren jong die erg breed geïnteresseerd is in muziek en af een filmpje kijken erg leuk vindt! Groet, Mattijs
Newwwwwbie
door Mysty1971- 3 reacties
- 796 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier...... Als je hier bent, is pc'en wel je hobby denk ik........ Muziek zowiso ook, en met name "Ben Liebrand Mixen" of iig alles wat er mee te maken heeft...... Heb er al veel van, als Fan kun / mag je nx missen he Pinball of flipperen vind ik ook te gek, dus games pinball related......kom maar op ! Mixes/yearmixes ben ik ook fan van ...... en pc tools/apps / software ook ..... LOL dus eigenlijk van alles wat....... We gaan het meemaken hier Keep up the good work here ! ! GrtZZ mysty1971
- 1 reactie
- 794 weergaven
hi, ik ben spidey63, uit heemskerk en blij met deze site, top.
Laatste reactie door Pctje, -
even voorstellen
door muji- 1 reactie
- 793 weergaven
ik ben muji getrouwd en 2 kids 1 hond en 5 katten woon in het Brabantse land M.Vr Gr muji
Laatste reactie door Zombymario, -
Voorstelling
door kronosek- 0 reacties
- 793 weergaven
Hoi Ik ga al mee sinds bommanews 🤡 Zoals veel anderen op zoek naar een deftige nzb community, en aldus hier terecht gekomen. Grts
Laatste reactie door kronosek, -
Nieuw Lid
door Everlast68- 1 reactie
- 792 weergaven
Ik ben evelast68 en ben wat deze site allemaal brengt. Ga is rondkijken en als je wat wil weten van mij..............Vraag maar raak. Groet Everlast68
Laatste reactie door marcov, -
voorstellen
door rico63- 0 reacties
- 791 weergaven
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben dus Marion en woon in brabant. Ik ben hier om informatie op te doen voor films te downloaden.
Laatste reactie door rico63, -
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 790 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
voorstellen
door sebas-8- 0 reacties
- 789 weergaven
Hoi ik ben sebastiaan, Mijn hobby's zijn voetballen, wielrennen en gamen. Ik heb 3 zussen en 0 broers. Ik ben dus de enige jongen thuis. Ik ben hier voornamelijk om te kijken hoe ik pro cycling manager kan downloaden. Dit is mij nog niet gelukt. Kan iemand mij daarnog bij helpen, want er is niemand meer echt actief op het forum. Bijvoorbaat dank, Sebastiaan
Laatste reactie door sebas-8, -
even voorstellen
door john21- 0 reacties
- 789 weergaven
hallo. ik ben john en hou van nederlandstalige muziek ben getrouwd met rina en heb 2 kinderen (28 en 25) tevens hou ik ook van tuinieren. groet john
Laatste reactie door john21, -
Even voorstellen
door Bolus- 0 reacties
- 789 weergaven
Beste mensen, Ik kom graag op dit forum. Ik houd van boeken, series en films. Een fijne tijd allemaal!
Laatste reactie door Bolus, -
- 1 reactie
- 788 weergaven
Hallo, ik ben Majanka, 60 jaar, getrouwd, heb 2 zoons en ben van beroep secretaresse. Ik heb zojuist Spotnet geïnstalleerd. Ik ben een beetje een digibeet dus heb waarschijnlijk massa's vragen. Hopelijk staan de antwoorden al voor me klaar want ik ben vast niet de enige beginner. Maar wie weet loopt het allemaal vanzelf want met gezond verstand kom je ook al een heel eind. Voor het geval ik jullie hulp een keer nodig heb, alvast bedankt!
Laatste reactie door Glenneke1996, -
Kijk graag series en films al vast bedankt.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 784 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 780 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
- 2 reacties
- 778 weergaven
Allereerst bedankt voor het toelaten. Ben gepensioneerd en liefhebber van films, series en boeken, met name stripboeken. Veel tijd gaat zitten in mijn vrijwilligerswerk bij een verzorgingshuis. Ik hoop dat ik hier zo nu en dan antwoorden/hulp kan vinden als ik weer een op internet vast kom te zitten. Groet, Pensionado51
-
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 772 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
Onderwerp: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier! Gebruikersnaam: SunnyDaisy Hallo allemaal! Ik ben net lid van dit forum geworden en ik wou me even voorstellen. Ik ben Daisy, een 29-jarige uit Rotterdam. Ik houd enorm van lezen, films kijken, en ik speel graag een potje videogames af en toe. Ik ben altijd op zoek naar leuke, veilige downloads voor muziek en apps, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel verstand van heb. Daarom dacht ik, laat ik me aanmelden bij deze community! Ik ben benieuwd hoe jullie de beste en veiligste downloads vinden zonder dat je een techneut hoeft te zijn. Misschien zijn er handige tips of websites die jullie gebruiken? I…
Laatste reactie door yihaa, -
voor stellen
door PCman55- 1 reactie
- 768 weergaven
ik ben 66 jaar bijna altijd in Nederland geleefd nu leef ik in Hongarije , mooi land. series en films en zo tussen door war APS downloaden is mijn passie op internet , de rest van mn tijd ben ik in de natuur hier te vinden ,
- 0 reacties
- 766 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis,