Nieuwe leden
Nieuw op ons forum? Stel je dan even netjes voor, dan weten we meteen wie je bent. Tevens kun je hier onze huisregels vinden.
3.039 discussies in dit forum
-
FF voorstellen
door draak49- 1 reactie
- 774 weergaven
Hallo, Mijn naam is draak49(gait) en ik ben gehuwd en heb drie dochters mijn hobby's zijn computeren software muziek en films. mvg Draak49
Laatste reactie door Zombymario, -
Ello hello
door Aphro- 1 reactie
- 772 weergaven
Ik kwam hier toevallig door google van het opzoeken als kingsplace al terug online was. Door jullie weet ik nu dat de naam veranderd is. En het ziet er hier zeer intressant uit Grts Aphro
Laatste reactie door Duken, -
Hallo
door Gast Madman81- 1 reactie
- 771 weergaven
Hallo iedereen, Ik ben Madman, ik ben een fan van alle soorten games en ook een hele grote film liefhebber. Grtz Madman
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 770 weergaven
Hallo, ik ben Majanka, 60 jaar, getrouwd, heb 2 zoons en ben van beroep secretaresse. Ik heb zojuist Spotnet geïnstalleerd. Ik ben een beetje een digibeet dus heb waarschijnlijk massa's vragen. Hopelijk staan de antwoorden al voor me klaar want ik ben vast niet de enige beginner. Maar wie weet loopt het allemaal vanzelf want met gezond verstand kom je ook al een heel eind. Voor het geval ik jullie hulp een keer nodig heb, alvast bedankt!
Laatste reactie door Glenneke1996, -
Even voorstellen
door Mir1970- 0 reacties
- 768 weergaven
Hallo, ik ben Mirjam en ik ben 42 jaar oud en ik hoop hier wat informatie over downloaden en dergelijke te vinden.
Laatste reactie door Mir1970, -
Hallo iedereen!
door maccer- 1 reactie
- 765 weergaven
Ik ben een liefhebber van films en van Mac! Hopelijk mag ik hier wat rondneuzen en wat leuke films vinden! Al bedankt op voorhand!
- 0 reacties
- 760 weergaven
Hai, Ook ik ben nieuw hier , de wintermaanden zijn weer begonnen dus tijd voor leuke fims die ik hier hoop te vinden , groet Sannie
Laatste reactie door rullens4, -
Even Voorstellen
door BaoLuo- 1 reactie
- 757 weergaven
Mijn schermnaam BaoLuo zegt iets over mijn interesse in Chinees. Ik ben een trouw (en loyaal) forumbezoeker van zowel Nederlandse als Engelstalige forums. Hopelijk kan ik hier een bijdrage leveren.
Laatste reactie door William1, -
Voorstellen
door Pastafarian- 2 reacties
- 756 weergaven
Hoi, ik ben een pastafarian en ben nieuw op deze site. Ben geïnteresseerd in true crime story's En ben dus ook al een hele tijd opzoek naar de torrent van Costa del Crime
Laatste reactie door Pastafarian, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben weer nieuw hier. Heel lang geleden al eens aangemeld. Ik ben "krevatinakis" en al een tijdje bezig in torrent-land. Groeten aan Reneetje1969.
Laatste reactie door krevatinakis, -
hallo!!
door Verbanddoos- 0 reacties
- 754 weergaven
Hallo allemaal! Ik ben Nelleke, 30 jaar en vind het altijd leuk om nieuwe films/boeken/programma's te ontdekken. ? Zelf deel ik natuurlijk graag wat ik al heb.
Laatste reactie door Verbanddoos, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en h…
Laatste reactie door yihaa, -
voor stellen
door PCman55- 1 reactie
- 749 weergaven
ik ben 66 jaar bijna altijd in Nederland geleefd nu leef ik in Hongarije , mooi land. series en films en zo tussen door war APS downloaden is mijn passie op internet , de rest van mn tijd ben ik in de natuur hier te vinden ,
ff voorstellen
door bertderat- 0 reacties
- 749 weergaven
allen een goeiendag. ik ben afgestudeert voor informatica en programmeren en internetten is mijn hobby. Ik hoop hier veel download tips te vinden...
Laatste reactie door bertderat, -
Kijk graag series en films al vast bedankt.
Laatste reactie door SwitchFreak, -
Ik ben Ruud, 55, en heb een probleem. Zodoende ben ik ook hier terechtgekomen en vind dit een goed en duidelijk forum. Ik ben nu in het bezit van een asus O!play mini plus mediaplayer. Deze ondersteunt srt files bij mkv films in 3d alleen als je de tv( samsung 6200) in halfsbs 3d mode zet raakt de ondertiteling in de war en laat de linkerhelft van de subs rechts zien en omgekeerd. Wat is hieraan te doen?
Laatste reactie door ruudeuro, -
Hallo allen
door Swaen- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo allen ik ben nieuw in deze omgeving en zal mij eerst goed rondkijken en later wel zelf gaan plaatsen. groet P
Laatste reactie door Swaen, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
ik ben nieuw hier op het forum en wil het een en ander wet over downloaden sinds de conventionele meethode van downloaden niet meer helemaal gaat zoals dat eerder ging. groet roelof
Laatste reactie door geenflauwidee, -
- 0 reacties
- 733 weergaven
Hallo ik ben Marco,25 jaar en vond via google deze site toen ik opzoek was naar torrents. Dus maar even aangemeld! Groeten
Laatste reactie door corsa_c20xe, -
even voorstellen
door Gast knolliesbarov- 0 reacties
- 732 weergaven
hoi ben knolliesbarov ben 31 en wil even kijken of hier nog wat leuks er op staat
-
Voorstellen
door dutchrebel61- 0 reacties
- 729 weergaven
Hallo, Ik ben dutchrebel en ik hoop hier een leuke tijd te beleven
Laatste reactie door dutchrebel61, -
hopen hier mee te diskuteren grts obelike
Laatste reactie door ShadowMaster, -
even voostellen!
door Maurora- 0 reacties
- 726 weergaven
Ik ben maurora en ik ga me ook eens begeven in de wereld van het downloaden!!!!!!nooit gedaan dus eens moet de eerste keer zijn,ik ben benieuwd. Groetjes
Laatste reactie door Maurora, -
Voorstellen
door Treske- 0 reacties
- 724 weergaven
Goedemorgen ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden. Groet, An
Laatste reactie door Treske, -
- 2 reacties
- 723 weergaven
Ben verslaafd aan films kijken dus denk ik dat ik hier op de juiste plek ben... Voor de rest ga ik eerst even de site een beetje verkennnen, jullie horen nog van me. Mazzel Selim.65
Laatste reactie door Zombymario,