Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 859 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Gevaar openen poorten???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Brainly schreef: Ga naar Start -> Uitvoeren. Typ in dat vensterstje cmd (of command bij win98) en dan opent er een zwart dos venstertje. In dat venstertje typ je: ipconfig en dan druk je op Enter. Dan krijg je een lijstje met ipadressen te zien daartussen staat ook, Standaardgateway. Dat ip adres wat daarachter staat in je router. Als je dat ipadres intikt in bv. Internet Explorer kan je je router benaderen.
-
Aw:PS 2 Spellen downloaden
- 970 weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
Aw:1000e reactie
- 1,1k weergaven
Lol ik zie het ook nergens staan
-
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18347.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
Filmpjes op gsm
door ruben373- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een nokia 3500 classic. Graag zou ik enkele filmpjes op mijn gsm zetten. (Ik heb een usb-kabel + sd-kaartje van 2gb) De filmpjes zijn .avi bestanden. Op de site van nokia zag ik het volgende: -Mediaspeler met ondersteuning voor MP3, MP4, AAC, AAC+, eAAC+, H.263, H.264 -Video streaming (3GPP) Ik heb een programma afgehaald om .avi om te zetten naar andere formaten. Ik heb al een aantal formaten geprobeerd (oa mp4), overzetten naar mijn gsm lukt. Maar ik kan dat filmpje niet afspelen omdat hij dat bestand niet herkend. Kan mss iemand mij helpen? Mvg
Laatste reactie door ruben373, -
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 876 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 782 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 590 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
ik had 2 staan dede het elbij niet ik heb moeten doen via eenbalk bover de gewonem start balk en dan dat cdtjes. maar mij lukt niet..
Laatste reactie door ramon16, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
Waarschuwing?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
Cheap Kamagra Effervescent Without Doctor Rx | Cod Kamagra Effervescent For Saturday
door Gast milagross- 0 reacties
- 234 weergaven
Cheap Kamagra Effervescent Without Doctor Rx | Cod Kamagra Effervescent For Saturday : Buy kamagra Effervescent us online Click Here To Enter Click Here To Enter Cheap Kamagra Effervescent Without Doctor Rx ED, Impotence, Male Enhancement, Erectile Dysfunction, Erection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The uniform sequence Cheap Kamagra Effervescent Without Doctor Rx - may be alms in such disorders as borderline character. The imaginative sickness is called IEDâ€â€intermittent perilous turmo…
-
Net Transport
door Gast khrachara- 0 reacties
- 295 weergaven
Net Transport 2.96c Build 620 | 5 Mb "Net Transport" (also called NetTransport or NetXfer) is a faster, exciting and the most powerful downloading manager that you ever saw, now supports the most pop Internet protocols, including: HTTP / HTTPS FTP / over SSL (Secure Sockets Layer) / over SSH (Secure Shell) MMS (Microsoft Media Services) RTSP (Real-Time Streaming Protocol) BitTorrent eMule RTMP / RTMPE / RTMPT (Real Time Messaging Protocol) Other Features 1. The flexible "Scheduler Manager" is also most powerful item in NetXfer. Even you can record the dynamic URL according to time and save it as your desire filename. 2. You can use the inbuilt "URL S…
-
- 0 reacties
- 266 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films en Series zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 551 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.3 FULL ANDROID-P2P Nova Launcher Prime v1.1.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: Nova.Launcher.Prime.v1.1.3.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Zeer aanpasbaar, performance gedreven, home-scherm vervanger voor Android toestellen. Nova Launcher Prime ontgrendelt de volgende functies in Nova [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 556 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 770 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vrijdagavond begint de vierde speelronde in het Abe Lenstra Stadion. Om 20:00 uur neemt SC Heerenveen het thuis op tegen Ajax. De Friezen willen de nederlaag tegen Heracles Almelo van vorige week snel doen vergeten. Marco van Basten staat er dan ook op gebrand om de wedstrijd tegen ‘zijn’ club winnend af te sluiten. De Amsterdammers daarin tegen willen de koplopers PSV en PEC Zwolle niet uit het oog verliezen. Een overwinning is noodzakelijk om in het spoor te blijven. Er zijn websites besc…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Bai ri yan huo 1999. Noord-China. Rechercheur Zhang Zili is volop bezig met een mysterieuze moordzaak. Maar tijdens het onderzoek raakt hij ernstig gewond en is hij gedwongen zich terug te trekken. Vijf later slaat de moordenaar weer toe. Zhang die inmiddels een [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:dvd verkleinen??
- 1,6k weergaven
DVDShrink is een heel goed proggie om dvd\'s te verkleinen \"shrinken\" en is heel simpel!
-
Aw:fifa 2006
- 1,1k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Aw:1000e reactie
- 1,2k weergaven
Marniboy schreef: Maar zijn dat niet het aantal reacties van een topic? Dat zie ik in ieder geval van een topic