Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 656 weergaven
Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Darksiders 2 Limited Edition CRACKED-NoGrp Release Info Release Group: NoGrp (P2P) Release Name: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Release Date: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.2.Limited.Edition.CRACKED-NoGrp Bron: DVD Maat: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games release Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 804 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Live: Heracles – PSV Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Almelo ontvangt zaterdagavond PSV in de Eredivisie. Om 19:45 uur zal er afgetrapt worden in het Polman Stadion. PSV is samen met PEC Zwolle de enige die nog zonder puntverlies is dit seizoen, en wil dat zo lang mogelijk blijven. De Almeloërs hebben vorige week pas de eerste punten gehaald, en wil de slechte seizoenstart herstellen door winst op PSV. Vorig seizoen werd het in Almelo een simpele overwinning voor de Eindhovenaren; 1-5. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 6.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Bon Bini Holland Robertico verhuurt vakantiehuizen op Curaçao zonder dat de eigenaar daar weet van heeft. Als hij een crimineel belazert vlucht hij naar Nederland. Daar ontmoet hij de mooie Noëlla wier vader een rijke zakenman is. Robertico krijgt een plan om zijn […] Het volledige artikel bekijken
Aw:Bittorent Snelheid?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Ik weet niet wat jij klaagt, ik moet blij zijn als ik 50 kb haal ik kom nooit boven de 20kb vandaar dat ik dat hele torrent gebeuren niet meer gebruik
-
Aw:encrypted files
- 1.5k weergaven
Moet je een tooltje zoeken waarmee je het wachtwoord kan achterhalen op dat rar bestandje of anders opzoeken waar je die rar gedownload hebt wat het wachtwoord is
-
Aw:WoW gratis
- 1.4k weergaven
wasbeertjes schreef: Woensdag van 2AM to 11AM hebben ze altijd maintenance aan de servers! (aan de betaalde servers dan. Ik weet niet of je daar ook op kan met zo\'n gecrackte gratis account) @hazard: Gouden Tip: koop die game gewoon en betaal maandelijks! Dat is die game echt meer als waard en dan heb je nergens problemen en kan je tenminste op goede servers spelen.
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, heb gunz online gedownload maar kan hem niet spelen omdat het niet wil updaten. Hij blijft altijd op paused staan, in het begin werkte het wel... Weet iemand hier een oplossing voor aub ? GREETS
Laatste reactie door Cédric., -
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 899 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
[modbreak]SPAM[/modbreak] Bij deze 2/3 waarschuwing te pakken. Inmiddels is het volgensmij welbekend dat lockerz niet op duken.nl thuis hoort.
Laatste reactie door k00tj3, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39332.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 662 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39847.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Prescription Singulair
door Gast milagross- 0 reacties
- 342 weergaven
Prescription Singulair - Singulair 4 mg tablets Click Here To Enter Click Here To Enter Prescription Singulair Allergy, Asthma, Bronchospasm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The unvaried mould may be right now in such disorders as borderline personality. The brand-new sickness is called IEDâ€â€intermittent delicate disorder. Most people with IED father other psychiatric disorders, including apprehension, hollow, alcoholism, Singulair Prescription; and headliner disorders. Already we be acqua…
-
WinZip Courier
door Gast khrachara- 0 reacties
- 419 weergaven
WinZip Courier v3.0.9308 | 10 MB WinZip Courier will help you automatically reduce the size of your email attachments and ensure their confidentiality. With state-of-the-art file compression and encryption technology, Courier delivers the power of WinZip where it’s needed most - your email system. This easy-to-use tool seamlessly integrates with your email application to automatically zip and protect outgoing files as you work. Simply write your email, attach your files, and click Send - Courier does the rest! Because it works behind the scenes with your system, Courier takes the worry and frustration out of emailing attachments without adding any unnecessary…
-
- 0 reacties
- 888 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
[table][th] Live: Ajax – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vitesse doet dit seizoen mee met de top van de Eredivisie ranglijst en speelt zijn wedstrijden boven verwachting goed. Daarentegen weet het team van Frank de Boer dit seizoen zijn goede vorm van de afgelopen jaren nog niet herpakken, de kritiek op de trainer van Ajax groeit dan ook met de dag. Frank de Boer roept het al jaren “Wij zijn Ajax en wij zijn de beste” op zaterdagavond om 18.45 uur mag Frank de Boer samen met zijn ploeg deze woorden die men al seizoenen lang roept opnieuw bewijzen. Het vert…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Opstarten file
- 1.4k weergaven
wat staat er in het rood? dat je in de wachtrij staat? dat kan een reden zijn dat er niets gebeurt. En er zit een resume op bij mirc je moet alleen wel weer dezelfde bestandsnaam dowloaden met dezelfde grootte. Anders krijg je corrupted files of als de bestandsnaam anders is dat hij opnieuw begint
-
Aw:pal bestand
- 1.2k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1.2k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
Nee, ze zat zekers in the Sentinel. Hit; het is een drama. GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface,