Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22741.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heb je de drivers van je geluidskaart al ge update ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Call of Duty 4!
door sunaj- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan nergens een goeie Call of Duty 4 torrent vinden :'( kunnen jullie me helpen :redface:
Laatste reactie door sunaj, -
Re: Movie Trivia
door marcov- 0 reacties
- 1.2k weergaven
lelijk? hahahah
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Mary American Mary gaat over de medische studente Mary. Mary heeft het heel moeilijk en ziet het helemaal niet meer zitten op school. Ze raakt aan lager wal. De wanhopige Mary komt in de verkeerde wereld terecht van ‘Underground Operaties’. Hier kan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:kan geen films meer kijken
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Even de plugin van WMP opnieuw installeren voor Firefox.
-
Aw:fifa 2006
- 1.2k weergaven
duke heeft nachtmerries overgehouden van fifa :laugh: Dus vandaar dat hij pes alleen maar doet. Maar pes is wel leuk! En erg leuk 1 vak 3d publiek wat je dan ziet als je scoort Maar fifa blijft wel veel beter! De poppetjes zijn wat meer herkenbaarder en het ziet er graphics beter uit! En fifa speelt ook nog veel beter! En is iets moeilijker want met dat pes kan je gewoon met 1 ventje van je team en hele verdediging dollen of het ligt aan mijn tegenstander (zal geen namen noemen ) of de computerventjes zijn niet zo goed....
-
Re: Serial nodig Farcry 2
door Gast Hompie- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Beste mensen, Weet 1 van jullie of er al een serial op internet te vinden is voor Farcry 2 zo ja zeg me het a.u.b. heb hem geinstalleerd crack overgezet en nou moet ik pas het serial number invoeren beetje raar systeem maargoed. snap eigenlijk ook niet wat de bedoeling is er staat een andere code boven en ik zou echt niet weten of ik die nou moet kopieren of wat. heb niet echt verstand van die dingen. help me aub. Gegroet.
-
Aw:lol
- 1.2k weergaven
Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer. Tot dat DukeN een geneesmiddel had tegen verzieken en tijn hielp. Maar toen kwam tom6309 binnen en sloeg sebasjuh op zijn gezicht, maar hij was scheel en sloeg net mis en belande met zijn hand in de bakkers cake die spontaan ontplofte. Daarna kwam de taart tot leven en de taart at DukeN op. Maar DukeN was sterk genoeg en sloeg de taart op zijn kaarsjes waarmee Duken met deze domme actie zijn handen verbrandde...
-
dc++
door marianne-kloos- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik heb tele2 20MB, wat moet ik nu invullen bij dc++ voor uploadsnelheid, hij staat nu op 2 maar weet niet of dit goed is
Laatste reactie door marco1, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
[TKG] Xbox360 spellen
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb geprobeerd om voor mijn xbox360 een paar spellen online te bestellen, omdat ze in de winkel veel duurder zijn(soms wel 30 euro), maar kan ze niet bestellen omdat ik geen creditcard heb, dus kijk ik of iemand hier deze spellen 2ehands heeft voor een redelijke prijs: -Operation flashpoint 2: Dragon rising -Shadowrun -Assassins creed 2 -Borderlands -Brutal legend -Call of duty 6: Modern warfare 2
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb het spel gedownload maar hij blijft hangen als ik een spel wil beginnen. Weet iemand hier iets van.
Laatste reactie door graddes, -
Aw:img bestand
- 1.2k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo allemaal, ik ben al een tijdje opzoek naar de dvd's (films) bride wars, witlicht en confessions of a shopaholic. ik kan hem nergens vinden, wie zou me kunnen helpen? groetjes Tanjaaa16 O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
laatmaar.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
Aw:Bitspirit Melding
- 1.2k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal,