Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,2k weergaven
Monster[Eng]Dvdrip.Dino nederlands ondertitel zoek ik. wie maak mijn blij
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Dark Skies De familie Barret leeft een rustig leven in een stadje. Een buitenaardse kracht is echter vastbesloten om de kinderen van de familie te jagen. De kracht lijkt bezit te nemen van de kinderen. Niemand in hun omgeving lijkt hen echter te geloven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<p>[table][th] Live: Roda JC – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Roda JC tegen PEC Zwolle mag gezien worden als een zeer interessant duel, aangezien beide ploegen het momenteel naar behoren doen in de Eredivisie. Zwolle is na de koppositie afgezakt naar een vijfde plek, terwijl Roda na acht wedstrijden op een dertiende plaats staat. Als we kijken naar de laatst gespeelde wedstrijden dan zien we dat Zwolle in de laatste weken weinig punten weet te pakken in uitduels, terwijl dit bij Roda JC nogal afwisse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:welke film is nog zeer goed
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: wtf is dat?! :laugh: :laugh: :laugh: hahaha idd dit is echt een vette film ja
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Sorry, verkeerde topic! :-[ ;D
Laatste reactie door manzikal, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
bedankt,
Laatste reactie door Cédric., -
Aw:vaag internetprobleem
- 1,2k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
Aw:Sims 2 opstart probleem
- 1,2k weergaven
Zie helaas geen plaatje Dus weet niet wat het probleem is :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:fifa 2006
- 1,2k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
GTA vice city pc
door Maartenn- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo iedereen! Kunnen jullie misschien een goede torrent aan mij geven voor de game: GTA vice city? Een crack hoeft niet want daar kom ik wel makkelijk uit! Groetjes, Maarten!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik zoek een nieuw P2P programma omdat LimeWire eruit ligt voor altijd ;( Maar ik wil wel dat mijn muziek, zoals bij LImeWire, automatisch bij mijn iTunes toevoegt zodra het nummer is gedownload. Thx
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Om 19.45 uur krijgt Heracles in het Polman stadion de koploper op bezoek. Dat betekent dat het sowieso een lastige avond gaat worden voor de Almeloërs. Vitesse is erg goed in vorm en won dan ook de laatste zes wedstrijden in de Eredivisie. Een smet op de goede prestaties to nu toe is de nederlaag bij Roda JC in de beker afgelopen week. De ploeg uit Arnhem probeerde van alles, maar moest uiteindelijk het onderspit delven in Kerkrade. Dat…
Aw:Hoe bent u op DukeN.NL terecht gekomen?
- 1,2k weergaven
speel geen bf2
-
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
Aw:pal bestand
- 1,2k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
Aw:fileserver
- 1,2k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh: