Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Aw:shareaza
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Bitspirit Melding
- 1,1k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
[TKG] Xbox360 spellen
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb geprobeerd om voor mijn xbox360 een paar spellen online te bestellen, omdat ze in de winkel veel duurder zijn(soms wel 30 euro), maar kan ze niet bestellen omdat ik geen creditcard heb, dus kijk ik of iemand hier deze spellen 2ehands heeft voor een redelijke prijs: -Operation flashpoint 2: Dragon rising -Shadowrun -Assassins creed 2 -Borderlands -Brutal legend -Call of duty 6: Modern warfare 2
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1,1k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
Aw:fifa 2006
- 1,1k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik had een vraag gesteld en dacht dat het was beantwoord maar het werkte niet(http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22987.msg74406#msg74406) ik heb dat met verkennen en dan kopieeren enzo geprobeert, opnieuw opstarten ook. en die scan. niks werkt. ik heb dat probleem met: plaats cd niet meer maar als het filmpje is geweest krijg ik een error.
Laatste reactie door repoc, -
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
- 1,1k weergaven
Wat het makkelijkst is om te doen is Alchohol120% of Deamon Tools installeren. (staat ook handleiding hierover op duken.nl dacht ik) Als je dat geinstalleerd hebt dan heb je een \'virtuele cdrom speler\' en daarin kan je dan die .cue file inladen. Dan kan je gewoon dat Autoroute via die virtuele cdrom speler installeren. En als je hem wilt branden kan dat met Nero bv. dan is het ook weer de .cue file inladen en hij pakt automatisch de .bin file dan. Succes ermee!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17353.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1,1k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van One Direction: The Only Way is Up Louis, Niall, Liam, Zayn en Harry deden als individuen auditie voor de Britse X-factor. Op aanraden van jurylid Simon Cowell vormden ze de groep ONE DIRECTION en sindsdien hebben de vijf jonge ‘mooi-boys’ Groot Brittannië en de Verenigde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:img bestand
- 1,1k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?