Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28223.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:films op cd branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik zou graag een hl 2 dm server maken maar 1 die tussen alle servers komt te staan, dus geen lan ofzo. maar nu is de vraag hoe moet dat ? alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
- 1,2k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Whahaha Kaasbroodje, Wat een reactie! :2funny:
Laatste reactie door Marciej123, -
Aw:Halo online
- 1,2k weergaven
Ik wil niet heel vervelend zijn maar je hebt bij de install een cd-key zeker moeten invullen? En dat zou je wel via zo\'n key-gen gedaan hebben? En je wilt ook nog is online spelen? Dan denk ik haast voor 99% zeker dat het niet zal gaan werken :laugh: Omdat je vast zo\'n \'goede\' legale key nodig hebt om online te kunnen spelen. Dat hebben in ieder geval de meeste games om online te kunnen spelen.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
omdat ik geen zien heb in veel dvd uit tegaan geven wil ik het zo ga doen ik wil er ook ondertiteling bij kunen doen en menu wil ik dat ik zo kan aan kilken wie kan mijn helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
Aw:speedtouch510 snelheid probleem
- 1,2k weergaven
Het hangt gewoon van de seeders en leechers af! Dus het kan wel voorkomen dat het gewoon traag gaat maar soms kan het ook super snel gaan. Je moet in elk geval niet denken dat je elke keer de volledige snelheid haalt dat is niet het geval!
-
LEES DIT FF !!!!!!!!!!
door Gast dombo- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:welke film is nog zeer goed
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: wtf is dat?! :laugh: :laugh: :laugh: hahaha idd dit is echt een vette film ja
-
BDMV / blueray branden
door Gast spinner1948- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Hoe en met welk programma kan ik een BDMV file van 21,4 GB op een 50 GB Blue-ray Disc branden zodat ik hem op mijn Home Cinema System kan afspelen. Vast bedankt
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Mary American Mary gaat over de medische studente Mary. Mary heeft het heel moeilijk en ziet het helemaal niet meer zitten op school. Ze raakt aan lager wal. De wanhopige Mary komt in de verkeerde wereld terecht van ‘Underground Operaties’. Hier kan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Je kan ook gewoon een Engelse, Spaanse, Duitse ...... film nemen en van een site een nl ondertiteling erbij zetten! ;D Mail me maar: leeu9620@planet.nl Als je wilt weten hoe het moet :
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Het Land van Aankomst Deze documentaire laat zien hoe zes Europese steden veranderen door immigratie, aan de hand van nieuwsuitzendingen, documentaires en speelfilms uit Marseille (Frankrijk), Stuttgart (Duitsland), Malmø (Zweden), Birmingham (Groot-Brittanië), Antwerpen en Rotterdam. Regie: René Roelofs, Paul Scheffer Download / Torrent / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris,