Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
Aw:Halo online
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik wil niet heel vervelend zijn maar je hebt bij de install een cd-key zeker moeten invullen? En dat zou je wel via zo\'n key-gen gedaan hebben? En je wilt ook nog is online spelen? Dan denk ik haast voor 99% zeker dat het niet zal gaan werken :laugh: Omdat je vast zo\'n \'goede\' legale key nodig hebt om online te kunnen spelen. Dat hebben in ieder geval de meeste games om online te kunnen spelen.
-
- 6 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Hallo, Ik heb al een hoop dingen over Lockerz gehoord. Maar nu is mijn vraag is het wel de moeite om me te laten inviten of duurt het te lang voordat je iets hebt? De winkel is namelijk ook vaak offline maar er komt binnenkort wel een beta-shop had ik begrepen. Dus is het de moeite waard? Ja of nee. Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
Aw:Film gedownload via Limewire in 2 delen.
- 1,2k weergaven
Wat ik weet is dat je programma\'s hebt die van de mpeg bestanden dvd bestanden maakt. Dus van 2 maak je 1 dvd film. Dat kan ik weet alleen niet hoe die programma\'s heten omdat ik het nooit gebruik. En het antwoord op je 2de vraag is: Het beste zijn bestanden van 4,6 gig te downloaden dan heb je geripte dvd\'s die zijn kwalitatief het mooist. Maar dat duurt wel lang. En als je echt de films van 700mb wilt downloaden dan raad ik je aan de film bestanden te kiezen waar Xvid in staat. Dat zijn voor films van de grootte 700mb de mooiste kwaliteit rips. Xvid moet je wel openen met DivX player. Succes
-
Aw:Hier Een Site Voor Bittorrent File's etc
- 1,2k weergaven
ToMiE schreef: Niet zo ongeduldig zijn Als de mensen die sites kijken zullen ze vast wel laten weten of ze het goed vinden of niet
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: MMORPG
door ricardo144- 0 reacties
- 1,2k weergaven
P.S. kan je ff naar deze topic kijken? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21429.0
Laatste reactie door ricardo144, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
omdat ik geen zien heb in veel dvd uit tegaan geven wil ik het zo ga doen ik wil er ook ondertiteling bij kunen doen en menu wil ik dat ik zo kan aan kilken wie kan mijn helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
BDMV / blueray branden
door Gast spinner1948- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Hoe en met welk programma kan ik een BDMV file van 21,4 GB op een 50 GB Blue-ray Disc branden zodat ik hem op mijn Home Cinema System kan afspelen. Vast bedankt
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Mary American Mary gaat over de medische studente Mary. Mary heeft het heel moeilijk en ziet het helemaal niet meer zitten op school. Ze raakt aan lager wal. De wanhopige Mary komt in de verkeerde wereld terecht van ‘Underground Operaties’. Hier kan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders beetje lang hea
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
Aw:Battlefield 2 problemen
- 1,2k weergaven
rodericky schreef: En welke foutmelding krijg je dan.........
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brave In de Schotse Hooglanden worden al generaties lang verhalen doorverteld over legendes en veldslagen. De boogschutter Merida wil ook zichzelf kunnen bewijzen. Als ze naar een heks gaat om een wens te laten vervullen zorgt ze per ongeluk voor een grote chaos in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Alcahol 120
- 1,2k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor