Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
dc++
door marianne-kloos- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb tele2 20MB, wat moet ik nu invullen bij dc++ voor uploadsnelheid, hij staat nu op 2 maar weet niet of dit goed is
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21771.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Naast SC Cambuur tegen FC Utrecht zal ook NAC Breda tegen GO Ahead Eagles geen wedstrijd zijn waar men voor thuis zal blijven. De laatste wedstrijd tussen NAC Breda en Go Ahead Eagles monde uit in een 1-2 overwinning voor Go Ahead Eagles, deze wedstrijd speelde men ver in het verleden op 27 Januari 2010. Op dit moment vinden wij NAC Breda terug op de 12e plaatst met 12 punten behaald in de afgelopen wedstrijden in de Eredivisie ranglijt, Go Agead Eagles wist 13 punten te behalen in eerdere wed…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Club Sándwich Paloma is 35 en gaat met haar vijftienjarige zoon Hector op vakantie. Hector ontmoet daar Jazmin met wie hij zijn eerste seksuele ervaringen deelt. Paloma heeft het er door de bijzondere band met haar zoon moeilijk mee om haar zoon los [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
anders beetje lang hea
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb Call of duty modern warfare 2 nu op mijn pc gedownload maar er komt een error. er staat:Error during initialization:Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Wat betekent dit en wat moet ik doen?
Laatste reactie door Robin, -
Aw:wachtwoord
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bestanden downloaden zonder wachtwoord erop
-
Aw:probleem
- 1,1k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Olympus Has Fallen Secret Service agent Mike Banning faalde ooit tijdens het beschermen van de presidentiele familie. Als het Witte Huis wordt aangevallen door Noord-Koreaanse commando’s moet hij alles op alles zetten om de president en het Witte Huis te beschermen. Regie: Antoine [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:films op cd branden
- 1,1k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
Re: Penny's Shadow (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast henkiepoe- 9 reacties
- 1,1k weergaven
daar maak je er 1-tje blij mee, dank je
-
Aw:PS2 spellen branden
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Sommige zijn te lui om te lezen
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:Alcahol 120
- 1,1k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor
-
CoD server
door engin1234444- 6 reacties
- 1,1k weergaven
EYyy hallo ik heb een server maar ik zie me server aleeen in xfire maar niet in cod mp wat moet ik doe op mijn server te laaten zien in de lijst !! plz help :friends: [modbreak] Titel aangepast. Verzin voortaan een betere titel. [/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
Aw:na het downloaden...?
- 1,1k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Karma uit of aan?
- 1,1k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand