Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
omdat ik geen zien heb in veel dvd uit tegaan geven wil ik het zo ga doen ik wil er ook ondertiteling bij kunen doen en menu wil ik dat ik zo kan aan kilken wie kan mijn helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
Aw:films op cd branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PSV – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Eindhoven mag thuisploeg PSV het opnemen tegen promovendus Cambuur Leeuwarden. De ploeg van Philip Cocu staat momenteel met tien punten tweede achter PEC Zwolle. De bezoekers hebben dit seizoen al vier punten gehaald, en laten daarmee zien niet zonder slag of stoot te willen vechten voor degradatie. De ploeg zal het desondanks zeer moeilijk krijgen tegen het jonge PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
zou ook zonde zijn:
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders beetje lang hea
Laatste reactie door Pctje, -
Aw:probleem
- 1,2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van 21 Jump Street Schmidt en Jenko zijn twee politieagenten die elkaar nog kennen van de middelbare school. Als ze een blunder begaan worden ze overgeplaatst naar 21 Jump Street. Daar moeten ze vanwege hun jeugdige uiterlijk infiltreren op een middelbare school. Regie: Chris Miller, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,1k weergaven
Ik ga toch weer voor de aarbeien smaakie :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
Aw:wachtwoord
- 1,1k weergaven
Bestanden downloaden zonder wachtwoord erop
-
Aw:Battlefield 2 problemen
- 1,1k weergaven
rodericky schreef: En welke foutmelding krijg je dan.........
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Olympus Has Fallen Secret Service agent Mike Banning faalde ooit tijdens het beschermen van de presidentiele familie. Als het Witte Huis wordt aangevallen door Noord-Koreaanse commando’s moet hij alles op alles zetten om de president en het Witte Huis te beschermen. Regie: Antoine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
Aw:Alcahol 120
- 1,1k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het spel nog maar net maar ik zit nu vast bij een missie. Deze missie is de overgangs missie naar de 2de wereld waarbij dat je moet schieten op andere moto's en auto's. Heeft iemand hier tips/trucs/cheats voor? (voor de PS2) Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
0.5 Mb/s
door Nooitgedacht- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste, Ik zoek mensen met een upload van 150Kb/s of hoger Deze worden beloond met (usenet acc). Ik hoop dat ik hiermee de regels niet overtreed, want ik vind dit forum heel leuK.
Laatste reactie door 'Robin,