Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
mirc vraagje
door nandenie- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hallo ik heb een film proberen downloaden met mirc als ik dan kopieren doe krijg ik de melding \"you need voice (+v) wat wil dit zeggen? mvg frietje
-
mirc?
door Gast matsiej18- 1 reactie
- 2.7k weergaven
ooi allemaal ik vind de uitleg over mirc erg goed. maar ik snap niet waar ik games en films vandaan kan halen! kan iemand mij helpen... gr. wezel ps. de handleiding maakt me ook niet veel wijzer!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991, -
mislukte downloads
door Gast hepa- 3 reacties
- 1.4k weergaven
beste forumleden. ik zit met een groot probleem.na het downloaden repareer ik met quickpar. nu krijg ik steeds de melding...missend....zoveel blocks nodig. maar ik kom steeds veel pars te kort.dit probleem heb ik ongeveer 2 weken. wat ik ook probeer b.v. quickpar overnieuw downloaden helaas niets helpt. kunnen jullie me helpen.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Deze release is nieuw van Mistaken for Strangers De band The National is op tournee en leadzanger Matt Berninger vraagt zijn broer Tom een documentaire te maken over de band. Naast het leven van de band krijgen we ook een inkijkje in de relatie en de verschillen tussen de twee [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
MKV bestanden
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 8 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een Mkv bestand gedownload als film. Super Kwaliteit alleen wat moet ik ermee ??? Ik wil er ook nog ondertiteling onderzetten bij het branden maar weet iemand hier iets van? Ik wil hem gewoon branden op een schijfie en tegelijkertijd een ondertiteling erbij zetten. Mvg Disaster
-
MKV Converter
door Painore- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Weet iemand een programma waarmee ik een MKV bestand kan converteren naar een AVI bestand? Ik heb wel wat programmatjes gevonden, maar de meeste zetten dan een watermerk erop omdat het ene demo versie is. Ik ben niet vanplan om 50 euro uit tegeven om het te converteren. Dus kan iemand mij helpen? Groet, Painore
Laatste reactie door Painore, -
MMORPG
door SwedishHouseMafia- 6 reacties
- 722 weergaven
hallo Duken, ben opzoek naar een nieuwe MMORPG. iemand nog leuke suggesties? wel een gratis game! en als je zelf een MMORPG speelt zet er dat dan ook even bij. alvast bedankt O0
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb vandaag me sony ericsson w850i binnengekregen en wil er nu games opzetten ( heb ze gedownload via een torrent. ) Alleen ik vraag me af hoe ik ze er op kan zetten. Als ik ze uitpak krijg ik heel veel bestandjes en dan heb ik geen idee wat ik ermee aan moet. Zie hieronder het plaatje http://img232.imageshack.us/img232/2723/mobielie8.png Als iemand mij kan vertellen hoe ik zoiets op me mobiel krijg zal dat fijn zijn . Nouja, alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo! ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel, dus ik ben wat rond aan het kijken op internet en ik zie dat er GPRS bij staat, kan iemand mij vertellen wat GPRS inhoud? bedankt
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 12 reacties
- 1.1k weergaven
hallo mensen, ik heb modern warfare 2 gedownload van SKIDROW... de multiplayer werkt perfect via de aIW maar als ik op single player klik dan staat er: ''steam must be running'' ik heb steam maar hoe werkt dit? RESPECT ALS IK ANTWOORD KRIJG
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
Mogelijk heden PSP?
door Gast IceCube- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Wat zijn de mogelijkheden van de PSP? Heb er wel eentje maar koop gewoon mijn spelletjes Er staat dat mijn Systeem software Versie 2.81 is kweenie of dat het zelfde al firmware is Bijv. zelf gedownloade spelletjes Hoe je dat dan op een umd gooit " ''Downgraden'' ofzow iets En misschien weten jullie nog andere leuke dingen ? IceCube
-
sjoiefjuisrvhasduoriahoirheue2whigu Post Merge: mei 17, 2009, 09:09:10 pm Wtf, ik heb dit niet geplaatst?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Unieke download van Mommy Alleenstaand moeder Diane heeft moeite met haar zoon Steve, die ze op het juiste pad probeert te houden. Steve is diep van binnen een lieve jongen maar heeft in toenemende mate last van stemmingswisselingen. Hij begint steeds onvoorspelbaarder en agressiever te worden. Het einde lijkt zoek [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Unieke download van More Than Honey Een van de grootste mysteriën van vandaag is de vraag wat er precies met de bijen aan de hand is. Al jaren is er sprake van een grote bijensterfte en niemand schijnt te weten hoe dit precies kan. De bijen spelen echter een belangrijke [...] Het volledige artikel bekijken
Mortal Kombat wii
door repoc- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb mortal kombat armaggedon voor de wii, maar ik heb daar een vraagje over: als je in een gevecht van iemand hebt gewonnen krijg je "Finish him!" en dan moet je zoveel mogelijk dingen doen, maar ik weet niet hoe. weet 1 van jullie dat?
Laatste reactie door Vico, -
moto GP 07kopieéren ?
door Gast kleinesmalle- 5 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb al 4 dvd's naar de vaantjes gedaan met het kopieéren van moto GP 07, ik heb met Nero, Alcohol en Clone dvd geprobeerd, maar als die klaar is dan zegt de c dat ik de orginele CD/DVD moet insteken, Ik moet geen NO CD CRACK hebben! heefd iemand een oplossing voor mij? alvast bedankt. groetjes kleine
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Deze release is nieuw van Movie 43 Movie 43 is een film met een heleboel bekende acteurs en twaalf regisseurs. Het resultaat is een komedie die zowel schokkend, absurd als grappig is. De film is een samenstelling van twaalf verhaallijnen verhaallijnen. Regie: Elizabeth Banks, Griffin Dunne, Brett Ratner, James Gunn [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb een mpg- betand van een film en wil die graag op dvd branden. Ik brand met Nero, maar die geeft aan dat dat niet kan... Is er een mogelijkheid dat ik het mpg- bestand omzet in een bestand die wel te branden is? Wel graag eenvoudig uitleggen...
-
ik heb een probleem, als ik inlog op msn dan komt er na en paar sec te staan er is een fout opgetreden het programma moet worden afgesloten dan moet ik een rapport verzenden of niet verze.... wat moet ik nou ik heb msn ook al verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar het lukt niet
Laatste reactie door gkeeee, -
Msn hacken
door keutie- 2 reacties
- 7.8k weergaven
Hey weet iemand hoe ik msn kan hacken, bij voorbaat dank
Laatste reactie door Martijn,