Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Mary American Mary gaat over de medische studente Mary. Mary heeft het heel moeilijk en ziet het helemaal niet meer zitten op school. Ze raakt aan lager wal. De wanhopige Mary komt in de verkeerde wereld terecht van ‘Underground Operaties’. Hier kan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur trappen FC Groningen en FC Twente af in de Euroborg voor hun tweede wedstrijd van dit kalenderjaar. Beide ploegen presteren goed en zijn terug te vinden op een respectievelijke zesde en derde positie op de ranglijst. Tussen beide teams zit een gat van negen punten in het voordeel van FC Twente. Zij willen het gat met de bovenste twee teams niet groter zien worden, terwijl FC Groningen het gat naar bijvoorbeeld een FC Twente alleen maar klein wil maken. Er zijn websites b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Het Land van Aankomst Deze documentaire laat zien hoe zes Europese steden veranderen door immigratie, aan de hand van nieuwsuitzendingen, documentaires en speelfilms uit Marseille (Frankrijk), Stuttgart (Duitsland), Malmø (Zweden), Birmingham (Groot-Brittanië), Antwerpen en Rotterdam. Regie: René Roelofs, Paul Scheffer Download / Torrent / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ook de koploper van de Eredivisie FC Twente mag a.s. zaterdag 2 November 2013 weer alles uit de kast halen om een overwinning binnen te slepen en zijn koppositie in de Eredivisie te kunnen te behouden. FC Twente kan er vanuit gaan dat wanneer zij deze wedstrijd verliezen of het laten uitmonden tot een gelijkspel zij de koppositie in de Eredivisie voorlopig kwijt zijn. Want naast FC Twente heeft Ajax en AZ een gelijk aantal punten maar ook 4 andere clubs volgen met 1 punt verschil op de voet. Elke mi…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een ‘lunchwedstrijd’ voor de Amsterdammers. Dit maal uit in Kerkrade, waar ze op bezoek gaan bij Roda JC. Frank de Boer heeft aangegeven dat het voor Ajax niet uitmaakt wanneer je speelt, want als team moet je er altijd staan. Daarom verwijst hij het bericht – dat Ajax niet goed speelt en vaker punten verspeelt op wedstrijden om 12.30 uur – naar het land der fabelen. Net als dat de Telegraaf had uitgezocht dat alle nederlagen van Ajax dit seizoen werden geleden onder leiding van scheidsr…
Hallo, Ik heb al een hoop dingen over Lockerz gehoord. Maar nu is mijn vraag is het wel de moeite om me te laten inviten of duurt het te lang voordat je iets hebt? De winkel is namelijk ook vaak offline maar er komt binnenkort wel een beta-shop had ik begrepen. Dus is het de moeite waard? Ja of nee. Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
Aw:Limewire Probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het spel nog maar net maar ik zit nu vast bij een missie. Deze missie is de overgangs missie naar de 2de wereld waarbij dat je moet schieten op andere moto's en auto's. Heeft iemand hier tips/trucs/cheats voor? (voor de PS2) Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles Almelo – SC Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De eerste wedstrijd van speelronde 26 speelt af in Almelo waar SC Heerenveen als nummer zes op bezoek gaat bij nummer elf Heracles. Beide teams presteren wisselvallig dit seizoen, maar doen het niet erg slecht. Als ze deze positie aan het einde van de competitie weten te bemachtigen is het een goede prestatie, al zou SC Heerenveen erna wel de play-offs willen winnen, terwijl Heracles probeert om niet in de degradatiezorgen …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden The Perks of Being a Wallflower Charlie is een teruggetrokken, impopulaire tiener en zijn sociaal onaangepaste karakter zorgt ervoor dat hij een muurbloempje blijft. Hij probeert op zijn eigen manier vat te krijgen op de wereld van dates, familiedrama’s, seks en drugs. Gelukkig heeft hij vrienden die hem hier [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:1000e reactie
- 1,1k weergaven
Lol ik zie het ook nergens staan
-
Aw:fileserver
- 1,1k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De topper van dit weekeinde begint op zondagmiddag om 16.30 uur en gaat tussen Ajax en PSV. Dit zal een wedstrijd worden waarbij beide teams gebrand zijn op een overwinning. Ajax wil revanche van de afslachting in Eindhoven eerder dit seizoen, waar zij met 4-0 naar huis werden gestuurd. Dat was tevens de laatste wedstrijd van Kenneth Vermeer onder de lat. Dat bleek een goede zet van De Boer want in de elf wedstrijden erna werden in totaal maar vier tegengoals geïncasseerd. PSV wil uit de dip waarin …
Aw:Enquete idee
- 1,1k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
lord of the rings the battle for middle earth registratiecode
door Gast Rubjeboy- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ghällo allemaal! ik heb net een tijdje "lord of the rings the battle for middle earth" voor de pc, maar ik ben boekje kwijt en ik weet de registratiecode niet :'( weet iemand de code?
Laatste reactie door Sander, -
Aw:Itchy weg?!
- 1,1k weergaven
Jammer Itchy! In ieder geval veel succes met je studie en wat voor studie ga je doen??