Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neighbouring sounds In een middenklasse buurt in de Braziliaanse stad Recife is een straat in handen van één rijke familie. In hun huizen zijn ze veilig maar daarbuiten regeren de minder bedeelden. Privé beveiliger Clodoaldo biedt zijn diensten aan de familie aan. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
Aw:help dc++
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
GTA vice city pc
door Maartenn- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo iedereen! Kunnen jullie misschien een goede torrent aan mij geven voor de game: GTA vice city? Een crack hoeft niet want daar kom ik wel makkelijk uit! Groetjes, Maarten!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The Deep Blue Sea In het Londen van de jaren vijftig heeft Hester als vrouw van de rechter een goede sociale status. Als zij echter de jonge piloot Freddie ontmoet stort ze zich in een affaire die alles op het spel kan zetten. Regie: Terence Davies Met: Rachel Weisz, Tom [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:fifa 2006
- 1,1k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ook niet..
Laatste reactie door roelvvv, -
Aw:Leukste Internet Game
- 1,1k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Greencard Warriors Als de oudste van een Mexicaanse immigrantenfamilie in het Amerikaanse leger gaat dienen, blijft zijn kleine broertje Angel achter. Zijn broer keert terug, in een kist, en de criminaliteit heeft een slechte invloed op Angel. Hij mag zijn vriendin niet meer zien vanwege [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:dvd branden
- 1,1k weergaven
Heb je wel een dvd brander? Is de dvdr echt leeg? Als je wel een dvd brander hebt is het een + of een - brander? Of misschien allebei? Wat voor soort dvdtjes heb je?
-
Aw:ABC
- 1,1k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
MKV bestanden
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 8 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een Mkv bestand gedownload als film. Super Kwaliteit alleen wat moet ik ermee ??? Ik wil er ook nog ondertiteling onderzetten bij het branden maar weet iemand hier iets van? Ik wil hem gewoon branden op een schijfie en tegelijkertijd een ondertiteling erbij zetten. Mvg Disaster
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 1,1k weergaven
beste leden, ik heb WoW gedownload om op private server te spelen. toen het installeren klaar was, kreeg ik een map met deze bestanden. het eerste wat ik had gedaan was, wow geinstalleerd. [img width=620 height=357]http://i765.photobucket.com/albums/xx291/hijwoontineenananas/WoWbestandmap2.jpg maar hoe moet ik nu ''the burning crusade'' en ''the wrath of the lich king'' installeren ?? [img width=620 height=357]http://i765.photobucket.com/albums/xx291/hijwoontineenananas/WoWbestandmap3.jpg alvast bedankt! :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
Aw:geel balletje bij downloaden
- 1,1k weergaven
Nou liev forum leg jij dat deze gebruiker is uit edit: gebruik de search! elke topic onder downloaden met bittorrent heeft volgens mij met zo\'n stom geel balletje te maken :S Of download BitLord (gebruik ik ook) heb je geen gele/groene bolletjes meer!!
-
Aw:NRG-bestand
- 1,1k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
Aw:plaken lukt niet
- 1,1k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden De Ontmaagding Van Eva Van End Het gezin van End bestaat uit ouders Evert, Etty en de kinderen Erwin, Manuel en de vijftienjarige Eva. Het gezin heeft zo zijn eigen omgangsvormen met elkaar ontwikkeld. Als de Duitse uitwisselingsstudent Veit in huis komt wordt het gezin geconfronteerd met hun eigen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Itchy weg?!
- 1,1k weergaven
Jammer Itchy! In ieder geval veel succes met je studie en wat voor studie ga je doen??