Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Karma uit of aan?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
Aw:PS2 spellen branden
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Sommige zijn te lui om te lezen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Naast SC Cambuur tegen FC Utrecht zal ook NAC Breda tegen GO Ahead Eagles geen wedstrijd zijn waar men voor thuis zal blijven. De laatste wedstrijd tussen NAC Breda en Go Ahead Eagles monde uit in een 1-2 overwinning voor Go Ahead Eagles, deze wedstrijd speelde men ver in het verleden op 27 Januari 2010. Op dit moment vinden wij NAC Breda terug op de 12e plaatst met 12 punten behaald in de afgelopen wedstrijden in de Eredivisie ranglijt, Go Agead Eagles wist 13 punten te behalen in eerdere wed…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Aw:na het downloaden...?
- 1,1k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo, Ik heb al een hoop dingen over Lockerz gehoord. Maar nu is mijn vraag is het wel de moeite om me te laten inviten of duurt het te lang voordat je iets hebt? De winkel is namelijk ook vaak offline maar er komt binnenkort wel een beta-shop had ik begrepen. Dus is het de moeite waard? Ja of nee. Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur trappen FC Groningen en FC Twente af in de Euroborg voor hun tweede wedstrijd van dit kalenderjaar. Beide ploegen presteren goed en zijn terug te vinden op een respectievelijke zesde en derde positie op de ranglijst. Tussen beide teams zit een gat van negen punten in het voordeel van FC Twente. Zij willen het gat met de bovenste twee teams niet groter zien worden, terwijl FC Groningen het gat naar bijvoorbeeld een FC Twente alleen maar klein wil maken. Er zijn websites b…
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
lord of the rings the battle for middle earth registratiecode
door Gast Rubjeboy- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ghällo allemaal! ik heb net een tijdje "lord of the rings the battle for middle earth" voor de pc, maar ik ben boekje kwijt en ik weet de registratiecode niet :'( weet iemand de code?
Laatste reactie door Sander, -
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden The Perks of Being a Wallflower Charlie is een teruggetrokken, impopulaire tiener en zijn sociaal onaangepaste karakter zorgt ervoor dat hij een muurbloempje blijft. Hij probeert op zijn eigen manier vat te krijgen op de wereld van dates, familiedrama’s, seks en drugs. Gelukkig heeft hij vrienden die hem hier [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ook de koploper van de Eredivisie FC Twente mag a.s. zaterdag 2 November 2013 weer alles uit de kast halen om een overwinning binnen te slepen en zijn koppositie in de Eredivisie te kunnen te behouden. FC Twente kan er vanuit gaan dat wanneer zij deze wedstrijd verliezen of het laten uitmonden tot een gelijkspel zij de koppositie in de Eredivisie voorlopig kwijt zijn. Want naast FC Twente heeft Ajax en AZ een gelijk aantal punten maar ook 4 andere clubs volgen met 1 punt verschil op de voet. Elke mi…
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:fileserver
- 1,1k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Heracles Almelo – SC Heerenveen Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De eerste wedstrijd van speelronde 26 speelt af in Almelo waar SC Heerenveen als nummer zes op bezoek gaat bij nummer elf Heracles. Beide teams presteren wisselvallig dit seizoen, maar doen het niet erg slecht. Als ze deze positie aan het einde van de competitie weten te bemachtigen is het een goede prestatie, al zou SC Heerenveen erna wel de play-offs willen winnen, terwijl Heracles probeert om niet in de degradatiezorgen …
Aw:1000e reactie
- 1,1k weergaven
Lol ik zie het ook nergens staan