Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:PS2 spellen branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Sommige zijn te lui om te lezen
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van A Hard Day’s Night Een uitvergrote dag uit het leven van de Beatles tijdens de Beatlemania. Het viertal reist van hotel naar televisiestudio met hun crew, terwijl ‘grandfather’ voor de nodige chaos zorgt. Lukt het the Beatles om op tijd op het podium te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Serial nodig Farcry 2
door Gast Hompie- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Weet 1 van jullie of er al een serial op internet te vinden is voor Farcry 2 zo ja zeg me het a.u.b. heb hem geinstalleerd crack overgezet en nou moet ik pas het serial number invoeren beetje raar systeem maargoed. snap eigenlijk ook niet wat de bedoeling is er staat een andere code boven en ik zou echt niet weten of ik die nou moet kopieren of wat. heb niet echt verstand van die dingen. help me aub. Gegroet.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Aw:probleem
- 1,2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:films op cd branden
- 1,2k weergaven
Het simpelste is gewoon in nero selecteren vcd/svcd project je voegt je bestandje in en nero doet de rest. Je hoeft alleen maar te wachten! En het verschil tussen vcd en svcd was de kwaliteit. vcd is kwaliteit iets van 384 bij nog wat en svcd 480 bij nog wat (ofzoiets weet niet precies uit mijn hoofd meer)
-
Aw:wachtwoord
- 1,2k weergaven
Bestanden downloaden zonder wachtwoord erop
-
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,2k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
Aw:Itchy weg?!
- 1,2k weergaven
Jammer Itchy! In ieder geval veel succes met je studie en wat voor studie ga je doen??
-
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
- 1,2k weergaven
Ik ga toch weer voor de aarbeien smaakie :laugh:
-
Aw:Karma uit of aan?
- 1,2k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Het Land van Aankomst Deze documentaire laat zien hoe zes Europese steden veranderen door immigratie, aan de hand van nieuwsuitzendingen, documentaires en speelfilms uit Marseille (Frankrijk), Stuttgart (Duitsland), Malmø (Zweden), Birmingham (Groot-Brittanië), Antwerpen en Rotterdam. Regie: René Roelofs, Paul Scheffer Download / Torrent / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Enquete idee
- 1,2k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Nieuwe song Post samenvoeging: januari 11, 2011, 17:52:26 New one: Colorful - Yellow Sunset] Colorful - Yellow Sunset
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
zou ook zonde zijn:
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
Laatste reactie door Cédric., -
Aw:1000e reactie
- 1,2k weergaven
Lol ik zie het ook nergens staan
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,