Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brave In de Schotse Hooglanden worden al generaties lang verhalen doorverteld over legendes en veldslagen. De boogschutter Merida wil ook zichzelf kunnen bewijzen. Als ze naar een heks gaat om een wens te laten vervullen zorgt ze per ongeluk voor een grote chaos in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik ga toch weer voor de aarbeien smaakie :laugh:
-
windows xp
door gkeeee- 5 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, mijn vraag is of ik moet betalen als er valuta : €123.333....,... terwijl ik windows instaleer. (dat was ook zo bij vista)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
Re: MMORPG
door ricardo144- 0 reacties
- 1,2k weergaven
P.S. kan je ff naar deze topic kijken? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21429.0
Laatste reactie door ricardo144, -
Aw:PS2 spellen branden
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Sommige zijn te lui om te lezen
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Serial nodig Farcry 2
door Gast Hompie- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Weet 1 van jullie of er al een serial op internet te vinden is voor Farcry 2 zo ja zeg me het a.u.b. heb hem geinstalleerd crack overgezet en nou moet ik pas het serial number invoeren beetje raar systeem maargoed. snap eigenlijk ook niet wat de bedoeling is er staat een andere code boven en ik zou echt niet weten of ik die nou moet kopieren of wat. heb niet echt verstand van die dingen. help me aub. Gegroet.
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:probleem
- 1,2k weergaven
Vul bij port range hetzelfde in als bij die trigger port forwarding en vul jou pc ip in en enable het. Dan zou het goed moeten werken.
-
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ja maar dan gewoon online
Laatste reactie door Pctje, -
Aw:Alcahol 120
- 1,2k weergaven
sims2 werkt bij mij met alcohol hoor
-
Aw:Enquete idee
- 1,2k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,2k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Karma uit of aan?
- 1,2k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
join cheatskape
door Gast j0set- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[modbreak]SPAM[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
Aw:fileserver
- 1,2k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh: