Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – Feyenoord Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere wedstrijd om 14:30 uur is die tussen FC Utrecht en Feyenoord. Dat is een duel tussen de huidige nummer negen en vier van de Eredivisie met een verschil van negen punten tussen de teams. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te downloaden.[/th][th][/th] Sopcast voor Windows down…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb het spel nog maar net maar ik zit nu vast bij een missie. Deze missie is de overgangs missie naar de 2de wereld waarbij dat je moet schieten op andere moto's en auto's. Heeft iemand hier tips/trucs/cheats voor? (voor de PS2) Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Whahaha Kaasbroodje, Wat een reactie! :2funny:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van One Direction: The Only Way is Up Louis, Niall, Liam, Zayn en Harry deden als individuen auditie voor de Britse X-factor. Op aanraden van jurylid Simon Cowell vormden ze de groep ONE DIRECTION en sindsdien hebben de vijf jonge ‘mooi-boys’ Groot Brittannië en de Verenigde [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ik kan het bestand niet openen??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je hebt DivX player hiervoor nodig. ff googlen naar divx player en je komt op de website waar je hem kan downloaden! En branden kan wel gewoon in Nero aangeven dat je een vcd wilt branden en die film kiezen en dan doet Nero de rest zelf voor jou Succes!
-
Aw:RallyCrashes
- 1.2k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
Aw:fifa 2006
- 1.2k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17353.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:plaken lukt niet
- 1.2k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
<div style="margin:20px; margin-top:5px"><div class="quotetitle">Spoiler: <input type="button" value="Show" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onclick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Show'; }" /></div><div class="quotecontent"><div…
Laatste reactie door Duken, -
Aw:vaag internetprobleem
- 1.2k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
Hallo, Ik heb al een hoop dingen over Lockerz gehoord. Maar nu is mijn vraag is het wel de moeite om me te laten inviten of duurt het te lang voordat je iets hebt? De winkel is namelijk ook vaak offline maar er komt binnenkort wel een beta-shop had ik begrepen. Dus is het de moeite waard? Ja of nee. Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
Aw:img bestand
- 1.2k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van A LONG STORY Jorien van Nes met: Raymond Thiry (Ward), Victor Copariu (Mithali), Iona Flora (Alina), Alina Berzunteanu (Doina), Andi Vasluianu (Doru), Alessia Rusoiu (Anca), Jasmine Popazu (Sorina), Maartje Remmers (Lucy), Maxim Hartman (Remco), Jara Lucieer (Remco’s zus), Marc van Uchelen (intercedent) Scenario: Lotje IJzermans. De teruggetrokken [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Rara ToentsenBord???
- 1.2k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.