Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Limewire Probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, is het mogelijk pokemon te spelen op mijn gejailbreakte ipod touch 4?
Laatste reactie door Maikuul, -
Aw:Enquete idee
- 1,1k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
Aw:Itchy weg?!
- 1,1k weergaven
Jammer Itchy! In ieder geval veel succes met je studie en wat voor studie ga je doen??
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Ajax Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Daar is dan de wedstrijd van het seizoen, De Klassieker. Om 14.30 uur wordt er in De Kuip afgetrapt voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax. Nog steeds mogen er geen uitsupporters op de tribune zitten waardoor het de echte charme van deze heerlijke wedstrijd afhaalt. Toch blijft het voor de Rotterdammers en Amsterdammers de wedstrijd van het seizoen. Feyenoord zal voor eigen publiek er alles aan doen om de bezoekers uit Amsterdam niet met de punten naar huis te laten gaan, terwijl Ajax niets liever…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een ‘lunchwedstrijd’ voor de Amsterdammers. Dit maal uit in Kerkrade, waar ze op bezoek gaan bij Roda JC. Frank de Boer heeft aangegeven dat het voor Ajax niet uitmaakt wanneer je speelt, want als team moet je er altijd staan. Daarom verwijst hij het bericht – dat Ajax niet goed speelt en vaker punten verspeelt op wedstrijden om 12.30 uur – naar het land der fabelen. Net als dat de Telegraaf had uitgezocht dat alle nederlagen van Ajax dit seizoen werden geleden onder leiding van scheidsr…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De topper van dit weekeinde begint op zondagmiddag om 16.30 uur en gaat tussen Ajax en PSV. Dit zal een wedstrijd worden waarbij beide teams gebrand zijn op een overwinning. Ajax wil revanche van de afslachting in Eindhoven eerder dit seizoen, waar zij met 4-0 naar huis werden gestuurd. Dat was tevens de laatste wedstrijd van Kenneth Vermeer onder de lat. Dat bleek een goede zet van De Boer want in de elf wedstrijden erna werden in totaal maar vier tegengoals geïncasseerd. PSV wil uit de dip waarin …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
Goede prijs of niet?
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Ãk ben zelf op zoek naar een pc waar ik de komende 2-3 jaar redelijk mee kan gamen, maar mijn budget kan dat niet aan, dus heb ik op marktplaats voor 500 euro het volgende gevonden: Een pc met: Processor: C2D E8400 RAM: 4GB ddr3 (?Mhz) Videokaart: Sapphire Radeon HD5770 1GB 2TB harde schijf Blu-ray speler Dvd brander Is dit die 500 euro waard, of niet? De 500 euro is de vraagprijs, misschien kan er nog iets vanaf. Niels
-
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1,1k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
Aw:shareaza
- 1,1k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Caesar must die Een documentaire over de gevangenen in de Rebibbia-gevangenis in Rome, die een half jaar lang worden gevolgd terwijl zij zich voorbereiden op de uitvoering van Shakespeare’s Julius Caesar. Regie: Paolo Taviani, Vittorio Taviani Met: Salvatore Striano, Giovanni Arcuri, Cosimo Rega, Juan Dario [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1,1k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook