Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Jessabelle Als Jessabelle (“Sarah Snook”) een ernstig auto ongeluk krijgt, keert ze terug naar het huis waar ze haar jeugd heeft doorgebracht. Het idee is om In rust haar tijd door te brengen, Het huis verbergt echter een gekwelde geest, die erop staat om Jessabelle niet te laten vertrekken. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Aw:Limewire Probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een echt degradatieduel staat op zaterdagavond om 19.45 uur op het programma. De nummer zestien, Roda JC ontvangt hekkensluiter ADO Den Haag in Parkstad Limburg Stadion. Het onderlinge verschil tussen de teams is maar één punt en dus staat er veel op het spel in Kerkrade. Beide teams presteren niet goed en het ziet er naar uit dat deze teams aan het einde van de rit ook in de onderste regionen van de Eredivisie blijven hangen, of ze moeten uit het dal kunnen kruipen en de weg omhoog vind…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Wrong Turn 5: Bloodlines De bossen van West Virginia zijn groter, donkerder en dodelijker dan ooit in deze nieuwste film uit de bloederige Wrong Turn serie! Wanneer er een groot Halloween festival wordt georganiseerd, verzamelt een groep studenten zich met verklede feestgangers voor een wilde nacht in [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1,1k weergaven
-
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1,1k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
0.5 Mb/s
door Nooitgedacht- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste, Ik zoek mensen met een upload van 150Kb/s of hoger Deze worden beloond met (usenet acc). Ik hoop dat ik hiermee de regels niet overtreed, want ik vind dit forum heel leuK.
Laatste reactie door 'Robin, -
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1,1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
Laatste reactie door Tom, -
Aw:lol
- 1,1k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1,1k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?