Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:help dc++
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
Aw:PS2 spellen branden
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Sommige zijn te lui om te lezen
-
DS One card
door Gast zineb- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hai allemaal Zou iemnad me kunnen helpen met het volgende !!ik heb een ds one card voor mijn dochter maar me zoontje heeft het sd kaartje kappot gemaakt en nu heeft ze geen spellen meer ...ik heb ondertussen via jullie site geleerd hoe dat moet ...en ik heb een nieuwe sd kaartje gekocht voor haar en heb via de site van Sidder.nl eem software gedownlood en weer op de kaart gezet ..en spellen erop gezet ..nu doe ik alles goed en zie de spellen op de kaart staan als ik hem in ds doe ..maar als ik ze open dan blijt die op wordt geladen loading... plaese wait staat er ..en zo blijf die de hele tijd ...wat moet ik nu doen of wat heb ik fout gedaan !!! help me aub hiermee…
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brave In de Schotse Hooglanden worden al generaties lang verhalen doorverteld over legendes en veldslagen. De boogschutter Merida wil ook zichzelf kunnen bewijzen. Als ze naar een heks gaat om een wens te laten vervullen zorgt ze per ongeluk voor een grote chaos in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Victim Strippers Annie en Mary hadden beter moeten weten toen twee corrupte politiemannen hen wilden meenemen naar het bos. Nu is Mary dood en rent Annie voor haar leven. Achtervolgd door de twee psychopathische politiemannen klopt ze aan bij een huisje midden in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Kempi - Du Evolutie Van 'N Nigga (Du Collectors Item) Tracklist 1. Kempi - Intro (101Barz) (2:31) 2. Kempi - Evolutie Van 'n Nigga (2:43) 3. Kempi - Ik Doe Me Werk (3:41) 4. Kempi - Faam Is?! (2:23) 5. Kempi, Dio - Mooie Dromen (4:39) 6. Kempi, De Jeugd Van Tegenwoordig - Party Chick (4:44) 7. Kempi, M-Bizz, R. Kay, Sef, Willy, Rbdjan, Manny - Dikke Tieten (4:41) 8. Kempi, Nicky Huiberts - Du Toast (2:57) 9. Kempi, R. Kay - Dusdat (2:43) 10. Kempi, Manny & Loupy - Helemaal Stoned (2:49) 11. Kempi, M-Bizz - Skit (0:48) 12. Kempi, M-Bizz - La Musica (2:14) 13. Kempi, M-Bizz - Als Ik Val (3:20) 14. Kempi, De Jeugd Van Tegenwoordig - Ik Weet Niet Hoe (2:31)…
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17353.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28223.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1,2k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Aw:Share-Party?!!!
- 1,2k weergaven
geen id. Maak je gewoon een dc++ hub ff snel die heet duken.nl als je geluk hebt gaat iedereen er dan naar connecten en sharen krijg jij goede reclame
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Aw:img bestand
- 1,2k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,2k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik zou graag een hl 2 dm server maken maar 1 die tussen alle servers komt te staan, dus geen lan ofzo. maar nu is de vraag hoe moet dat ? alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
:dag helden van duke :peace: effe een vraagje ik heb wat problemen met et branden van een aantal bestanden . nero herkent ze niet de looser :-[ (nero8) ook een gegevens dvd of hercoderen wil die niet . als ik op alle bestanden druk komen ze wel als selecteer optie te voorschijn maar hij brand dan alleen een bestand van 7 sec . voor ik begin met alle tekt en uitleg hoe of wat , gaat er al een lampje branden? vaak is zo simpel toch ;D laat maar effe weten of je er wat mee kan O0 marcel29 intussen al weer 30 ^-^ ps: img bestand omzetten naar iso , zover ben ik zelf nu na effe zoeken , maar hoe dat gaat weet ik nog nie ,...
Laatste reactie door marcel29, -
Aw:Enquete idee
- 1,2k weergaven
Is dit misschien niet beter om zoiets in een poll te doen van welke onderdelen vindt jij dat er nog verbeterd kan worden...... en dan de keuzes tussen de onderdelen en waar je reacties kan geven zodat iedereen zijn keuze kan uitleggen. Of gewoon een topic in het forum openen waarin je zoiets vraagt van ter verbetering voor duken willen wij van de gebruikers weten wat jullie vinden waar wij onze aandacht nog op moeten richten ofzoiets. En wat ze nog misschien..... Volgens mij lijkt mij het forum idee de meeste reacties op te leveren dan een aparte enquete. En dan op de index pagina een nieuwsbericht neerzetten naar die topic ter verbetering van duken.nl ofzoiets Is…
-
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1,2k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken,