Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:shareaza
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PSV – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Eindhoven mag thuisploeg PSV het opnemen tegen promovendus Cambuur Leeuwarden. De ploeg van Philip Cocu staat momenteel met tien punten tweede achter PEC Zwolle. De bezoekers hebben dit seizoen al vier punten gehaald, en laten daarmee zien niet zonder slag of stoot te willen vechten voor degradatie. De ploeg zal het desondanks zeer moeilijk krijgen tegen het jonge PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onde…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
of dit.. is in de winkel colruyt.. http://www.collishop.be/collishop/index.jsp?pg=zoek&taal=N&trefwoorden=mciro%20sd&_moduleEntrance=Y
Laatste reactie door Vico, -
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1,2k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
Aw:na het downloaden...?
- 1,2k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur trappen FC Groningen en FC Twente af in de Euroborg voor hun tweede wedstrijd van dit kalenderjaar. Beide ploegen presteren goed en zijn terug te vinden op een respectievelijke zesde en derde positie op de ranglijst. Tussen beide teams zit een gat van negen punten in het voordeel van FC Twente. Zij willen het gat met de bovenste twee teams niet groter zien worden, terwijl FC Groningen het gat naar bijvoorbeeld een FC Twente alleen maar klein wil maken. Er zijn websites b…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<a href="http://convertxtodvd.nl.malavida.com/d985-gratis-downloaden-windows"><b>Dit</b></a> is een Nederlandse installatie van Convert X to DVD, maar dan wel 3.0.0. Ik denk niet dat je dat erg vindt? Je moet dan wel de oude ConvertX to DVD eraf gooien en deze installeren, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is. Edit: ik heb ook even je topics samengevoegd. Is wat overzichtelijker zo.
Laatste reactie door Tom, -
Aw:fileserver
- 1,2k weergaven
Of als je een dikkere videokaart wilt inbouwen past het weer niet gewoon poep zo\'n shuttle past niets in :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: NAC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Naast SC Cambuur tegen FC Utrecht zal ook NAC Breda tegen GO Ahead Eagles geen wedstrijd zijn waar men voor thuis zal blijven. De laatste wedstrijd tussen NAC Breda en Go Ahead Eagles monde uit in een 1-2 overwinning voor Go Ahead Eagles, deze wedstrijd speelde men ver in het verleden op 27 Januari 2010. Op dit moment vinden wij NAC Breda terug op de 12e plaatst met 12 punten behaald in de afgelopen wedstrijden in de Eredivisie ranglijt, Go Agead Eagles wist 13 punten te behalen in eerdere wed…
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
Crack kopieeren
door Gast Mr. Erik- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb het spel Need For Speed Pro Street gedownload. Dit heb ik gemount met Daemon Tools en geinstaleerd. Ook heb ik een No CD crack gedownload en ge-unzipt. tot zo ver nog geen problemen... Nu wil ik de no cd crack naar de instalatiemap kopieren, maar dit lukt niet. Er wordt aangegeven dat er te weinig ruimte is op de schijf. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere manier om het spel af te spelen... mvg, erik
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
Aw:help dc++
- 1,2k weergaven
Je kan verschillende dingen doen. 1. Een andere url gebruiken voor de hublist. Maar ik denk tot je het probleem dan nog steeds houdt. 2. Bij de settings kijken hoe je verbinding staat. Op active of passive. En dan die keuze even omswitchen. 9 van de 10 keer verhelpt dit al vaak het probleem!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ook de koploper van de Eredivisie FC Twente mag a.s. zaterdag 2 November 2013 weer alles uit de kast halen om een overwinning binnen te slepen en zijn koppositie in de Eredivisie te kunnen te behouden. FC Twente kan er vanuit gaan dat wanneer zij deze wedstrijd verliezen of het laten uitmonden tot een gelijkspel zij de koppositie in de Eredivisie voorlopig kwijt zijn. Want naast FC Twente heeft Ajax en AZ een gelijk aantal punten maar ook 4 andere clubs volgen met 1 punt verschil op de voet. Elke mi…
windows xp
door gkeeee- 5 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, mijn vraag is of ik moet betalen als er valuta : €123.333....,... terwijl ik windows instaleer. (dat was ook zo bij vista)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gevonden The Perks of Being a Wallflower Charlie is een teruggetrokken, impopulaire tiener en zijn sociaal onaangepaste karakter zorgt ervoor dat hij een muurbloempje blijft. Hij probeert op zijn eigen manier vat te krijgen op de wereld van dates, familiedrama’s, seks en drugs. Gelukkig heeft hij vrienden die hem hier [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De topper van dit weekeinde begint op zondagmiddag om 16.30 uur en gaat tussen Ajax en PSV. Dit zal een wedstrijd worden waarbij beide teams gebrand zijn op een overwinning. Ajax wil revanche van de afslachting in Eindhoven eerder dit seizoen, waar zij met 4-0 naar huis werden gestuurd. Dat was tevens de laatste wedstrijd van Kenneth Vermeer onder de lat. Dat bleek een goede zet van De Boer want in de elf wedstrijden erna werden in totaal maar vier tegengoals geïncasseerd. PSV wil uit de dip waarin …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo kan iemand mij helpen het gaat over ftd please :'(
Laatste reactie door daniella, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
. Jessabelle Als Jessabelle (“Sarah Snook”) een ernstig auto ongeluk krijgt, keert ze terug naar het huis waar ze haar jeugd heeft doorgebracht. Het idee is om In rust haar tijd door te brengen, Het huis verbergt echter een gekwelde geest, die erop staat om Jessabelle niet te laten vertrekken. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,