Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Ajax Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Daar is dan de wedstrijd van het seizoen, De Klassieker. Om 14.30 uur wordt er in De Kuip afgetrapt voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax. Nog steeds mogen er geen uitsupporters op de tribune zitten waardoor het de echte charme van deze heerlijke wedstrijd afhaalt. Toch blijft het voor de Rotterdammers en Amsterdammers de wedstrijd van het seizoen. Feyenoord zal voor eigen publiek er alles aan doen om de bezoekers uit Amsterdam niet met de punten naar huis te laten gaan, terwijl Ajax niets liever…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Café de flore Café de flore volgt twee verhaallijnen in verschillende tijden en plaatsen. Jacqueline woont met haar gehandicapte zoon in het Parijs van de jaren zestig. Antoine is een succesvolle DJ in het huidige Montreal. Hun overeenkomst ligt in hun tragische liefde. Regie: Jean-Marc Vallée Met: Vanessa Paradis, Kevin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:World of Warcraft gratis spelen
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
mss neem ik dan tog Mario kart Maar zou graag meer mensen hebben die hun mening er van zeggen
Laatste reactie door Cédric., -
Save2pc pro
door Valcorb- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey kan iemand een crack geven van save2pc PRO geen trial plz (virusvrij)
Laatste reactie door Michiel, -
0.5 Mb/s
door Nooitgedacht- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste, Ik zoek mensen met een upload van 150Kb/s of hoger Deze worden beloond met (usenet acc). Ik hoop dat ik hiermee de regels niet overtreed, want ik vind dit forum heel leuK.
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Jongens, ik vraag me af wat Farid aan het
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Caesar must die Een documentaire over de gevangenen in de Rebibbia-gevangenis in Rome, die een half jaar lang worden gevolgd terwijl zij zich voorbereiden op de uitvoering van Shakespeare’s Julius Caesar. Regie: Paolo Taviani, Vittorio Taviani Met: Salvatore Striano, Giovanni Arcuri, Cosimo Rega, Juan Dario [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx, -
Aw:shareaza
- 1,1k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
Aw:Bitspirit Melding
- 1,1k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1,1k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook