Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Rara ToentsenBord???
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
Aw:Leukste Internet Game
- 1.2k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 @2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Carrie Carrie groeit op bij haar overreligieuze moeder en heeft geen vrienden. Als ze tijdens het schoolbal genadeloos wordt vernederd komt ze erachter dat ze bovennatuurlijke krachten heeft. Haar omgeving moet het snel ontgelden. Regie: Kimberly Peirce Met: Julianne Moore, Chloë Grace Moretz, Gabriella [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:Geel Bolleke
- 1.2k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
Re: Virus board?
door Tom- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ok, we zien het vanzelf.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1.2k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
en als het niet goed was >
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
is dat gewoon op de site van msn of ff googlen .. bedankt voor de snelle reactie.. ik zag het in een computer boekje.. en dacht.. laat ik dat eens proberen .. maarja.. niet geslaagd dus..
Laatste reactie door Julien, -
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1.2k weergaven
Daar is dit voor Maar een vraagje waarom ook poort 1412 je gaf in het begin aan dat het proggie poort 1413 gebruikt? Waarom zet je die niet alleen open?
-
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691, -
Aw:fifa 2006
- 1.2k weergaven
wat quistler bedoelt is: die image die je van gamecopyworld hebt gedownload laad je in met deamon tools of alcohol120% En dan gewoon je spel starten via het start menu of op je bureaublad staat een icoontje.
-
Aw:shareaza
- 1.2k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21771.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Is het mogelijk om het geluid wat uit je WII controller komt uit te zetten ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo