Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Nickchange
door Gast Play_Gangsta- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Zou je mijn nick kunnen veranderen in PeArL als die gebruikt is graag in ChAtTu alvast bedankt
-
Nickchange
door Razor- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, DukeN Zou je me nickname van Razor naar Mirror kunnen veranderen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ( dankzij Uw tips) enkele films voorzien van ondertiteling met convertx2dvd. Is het ook mogenlijk om de titels gelijk op de film te krijgen,zonder dat op de DVD speler de optie ondertiteling moet worden ingeschakeld? Dus gewoon dvd er in en kijken incl subs. alvast bedankt. sjako.
Laatste reactie door sjako, -
niet kunnen spelen van ds games vanaf nr.3000 en hoger
door Gast stone- 1 reactie
- 807 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben vader van koen en heb een r4 chip voor zijn DS gekocht. Nu kan ik alle spelletjes tot nr.3000 spelen en daarboven niet meer. Moet ik daar aparte software/firmware voor dowloaden? en op het sd kaartje zetten? Hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Raymond
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
De titel zegt 't... Ik kom niet meer in het menu van mijn router via mijn extern IP (dat ik via whatsmyip.org of ipchicken.com verkrijg) Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het oplos?
Laatste reactie door Dark Legend, -
niet tevreden
door gauthier56- 3 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb op het forum, al twee topics gezet en het word telkens niet een beantwoord ik zit er al heel lang op te wachten ik druf geen torrent bestand downloaden
Laatste reactie door marcov, -
Nieuw adres picknicktafel.org
door Gast kasjmir- 0 reacties
- 984 weergaven
Help!!! help!! help! Wie heeft voor mij het nieuwe adres van picknicktafel.org Had nieuw adres met nieuwe naam maar mijn pc is gecrash
-
- 3 reacties
- 791 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Hallo, Er is een nieuws forum. Sinds vandaag geopend. Kom snel en je ziet wat 't is. Linkpartners zijn natuurlijk welkom! Kom snel een neem een kijkje! Wat kun je bij ons vinden: - Torrents - Handleiding leren downloaden - Vrienden - and more... MOD: Spam verwijderd! Kom snel kijken!!
Laatste reactie door Nieno, -
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
Nieuw hierzooooo.
door Gast Teddy.- 1 reactie
- 749 weergaven
ey, ik ben Fred 13 jaar. ik hoop dat ik op deze site wat informatie kan opdoen. Groetjezzzz, Teddy.
Laatste reactie door stefjuh, -
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 765 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
- 4 reacties
- 2k weergaven
hllo iedrn na enige keren op mijn eentje geprobrd te hebbn om dit problm op te lossen toch tot het (al dan niet wijze) besluit gekomen het hier eens te proberen. Dus: Als ik nfsmw speel dan werkt alles naar behoren, behalve: mijn wegen zijn altijd rood en de lucht flikkert van zwarte achtergrond naar de gewone. ik heb de game al verschillende keren herinstalleerd maar het probleem blijft gewn. hope you can help me dza pietje
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Nieuw project voor Blair Witch-regisseur Eduardo Sánchez Sinds The Blair Witch Project heeft regisseur Eduardo Sánchez geen found footage films meer gemaakt. Na zijn nieuwste film, Lovely Molly, dat op het SXSW goed ontvangen werd, heeft hij besloten dat toch maar eens te gaan doen. Dat doet Sánchez samen met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Nieuwe brommobiel website en forum
door Gast yeelen- 1 reactie
- 982 weergaven
[modbreak=cancan] Spam en ban[/modbreak]
Laatste reactie door snor1991, -
Nieuwe client
door SpotGrit- 0 reacties
- 383 weergaven
Er is een nieuwe client in de maak, gebaseerd op SpotNet, de naam: spotgrit. De app zal er niet uit zien maar zal enkel een doel hebben: snelheid, performance. Volledig op basis van microsoftmeuk. Geen aparte database engines, enkel een goede engine. Ben je goed in c# en wil je meekloppen (code) of wil je testen, meld je dan bij mij.
Laatste reactie door SpotGrit, -
Nieuwe download site gevonden!!
door Gast smokey1985- 0 reacties
- 5k weergaven
hoi, ik was een beetje aan het rond kijken op internet voor meerdere download site's zoals 4usonly en Bedrockplace, en nu kwam ik een nieuwe tegen, er staat al redelijk veel op maar had de beheerder gesproken en die zei dat ze pas 4 dagen bestonden en dat ze hard op zoek waren naar leden en uploaders.. ik zag hier net ook al staan dat mensen ook op 4usonly zitten ( net zoals ik ) maar wou het toch even graag met jullie delen als je een beetje van de hardstyle en hardcore en jump bent dan haha ;D dikkespam ik zou een kijkje nemen staan echt mooie downloads tussen en het groeit snel zover ik heb gezien grtz smokey
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
Nieuwe mobiel
door VXL- 0 reacties
- 742 weergaven
Heej, Ik ben van plan vanmiddag een nieuwe telefoon te halen... Mijn vader heeft een abbonement van kpn van 25 euro volgens mij, hier mag ik een telefoon bij uitkiezen(als het een beetje meezit). Ik wil graag een mooie telefoon en zelf ongeveer 100-150 euro betalen. Het word een 1 jarig abbonement denk ik. Kan iemand mij vertellen welke telefoon ik het beste kan kiezen... Ik heb verder geen eisen aan de telefoon, wel zou het erg mooi zijn als er Wifi op zit, dit is niet noodzakelijk ofzo. EDIT: Ik heb nog niks gehaald, ik ga pas volgende week om een telefoon, maar zou wel al graag even weten welke jullie mij dan aanraden.
Laatste reactie door VXL, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1.1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Een nieuw type van multimediamalware maakt zijn opkomst op het internet, en wordt vooral verspreid via p2p-netwerken. Secure Computing zegt dat de aanval verloopt in verschillende fasen en dat het de nieuwe complexiteit van hedendaagse malware duidelijk weergeeft. De eerste fase gebeurt wanneer een gebruiker op zoek is naar een crack of serienummer op een illegale website. De gebruiker wordt dan veelal overgehaald om een Trojaans paard binnen te halen dat elk multimediabestand op de pc infecteert. De bestandsextensie wordt intact gehouden, maar het Trojaans paard zet wel elk multimediabestand om zodat er kwaadaardige code aan kan worden toegevoegd. Wanneer de gebruiker…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Laatste reactie door Mad-dog,