Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: [TUT] Jailbreak Iphone/ Ipod touch/ Ipad v.3.1.2, 3.1.3, 3.2 en 4.0+ | Free apps
door HenkGameVids- 9 reacties
- 1,2k weergaven
ik ben toch aan het jailbreake maar heb vraagje: je moet cydia.hackolu.us in type maar moet je daar voor ook nog http:// zetten?? 3.Nu krijg je een schermpje in beeld: Vul daarin: cydia.hackulo.us en klik op 'Add Source' :peace:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new …
Laatste reactie door downloadfreak, -
Aw:Krijg geen groen bolletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1,2k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van deze speelronde is een Brabants onderonsje. PSV gaat op bezoek bij RKC in Waalwijk. Beide ploegen staan te laag voor wat ze eigenlijk willen. RKC staat op een gedeelde laatste plaats, maar door een beter doelsaldo staan ze boven NEC en PSV staat op een zesde positie met maarliefst veertien punten achterstand op koploper Ajax. Dat is normaal gesproken te veel om nog kampioen te worden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 16 reacties
- 1,2k weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – ADO Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] PEC Zwolle deed in het begin van de Eredivisie competitie goede zaken en na twee voetbal loze weekenden mag PEC Zwolle tegen ADO Den Haag opnieuw laten zien waar het team van trainer Ron Jans toe in staat is. De aftrap van de wedstrijd tussen PEC Zwolle tegen ADO Den Haag trapt men om 14.30 uur af in het Polman Stadion. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer …
Aw:ABC
- 1,2k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
Aw:img bestand
- 1,2k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1,2k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
Aw:traasje
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
Aw:Bitspirit Melding
- 1,2k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,2k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,