Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
Aw:Geel Bolleke
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Life of Pi Life of Pi vertelt het ongelooflijke verhaal van Piscine Patel, een zestienjarige Indiase jongen, wiens vader een dierentuin in India heeft. Wanneer de familie besluit het land te verlaten wordt de hele dierentuin ingescheept. Maar het schip vergaat en de enige overlevenden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:WEET IEMAND HET?
- 1,1k weergaven
Kijk gewoon bij 1 van de download programma\'s waar een handleiding van is bij Leren Downloaden hier in de linker navigatie balk
-
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,1k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Sorry ik had mij vergist in groote er staat dit: 595 MB Groote op schijf 595 MB Maar ik heb nog nooit spellen gezien van 595mb :S
Laatste reactie door Cyriel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1,1k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Afscheid van de Maan Zomer 1972. Een vader verlaat zijn gezin voor de buurvrouw. Zijn zoon Duch houdt zich bezig met ruimtevaart en het najagen van een onmogelijke liefde. De moeder probeert ondertussen het gezin weer bij elkaar te krijgen. Regie: Dick Tuinder Met: Marcel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21771.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Dallas Buyers Club Ron Woodroof heeft aids en krijgt van de doktoren te horen dat hij nog een maand te leven heeft. Hij accepteert dit niet en gaat op zoek naar alternatieve medicijnen voor hem en zijn lotgenoten. Ron krijgt echter de Food and Drug Administration op [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vob files op dvd zetten
- 1,1k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
Lg renoir probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik heb pas een lg renoir gekocht en hierbij zit een 8gb micro sd kaart, Ik probeer steeds er iets op te zetten, maar als ik hem in het kaartslot doe loopt de pc vast, en als ik hem in de renoir doe kan ik er niets op zetten, hoe kan dit? Bvd,
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – Go Ahead Eagles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Naast SC Cambuur tegen FC Utrecht zal ook NAC Breda tegen GO Ahead Eagles geen wedstrijd zijn waar men voor thuis zal blijven. De laatste wedstrijd tussen NAC Breda en Go Ahead Eagles monde uit in een 1-2 overwinning voor Go Ahead Eagles, deze wedstrijd speelde men ver in het verleden op 27 Januari 2010. Op dit moment vinden wij NAC Breda terug op de 12e plaatst met 12 punten behaald in de afgelopen wedstrijden in de Eredivisie ranglijt, Go Agead Eagles wist 13 punten te behalen in eerdere wed…
Laatste reactie door EredivisieSteams,