Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:ABC
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, is het mogelijk pokemon te spelen op mijn gejailbreakte ipod touch 4?
Laatste reactie door Maikuul, -
Aw:Rara ToentsenBord???
- 1,1k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
Aw:plaken lukt niet
- 1,1k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
join cheatskape
door Gast j0set- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[modbreak]SPAM[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
asfasdfdsf
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Aw:NRG-bestand
- 1,1k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb het volgende bestand gedownload via bittorrent: Pro_Evolution_Soccer_2008-FLTt daar zitten de volgende bestanden bij: als ik dan op flt-pes08.rar druk dan komt er deze error te staan: [img width=322 height=131]http://i5.tinypic.com/8ggy0et.jpg Wie kan mij helpen? Bvd
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Jessabelle Als Jessabelle (“Sarah Snook”) een ernstig auto ongeluk krijgt, keert ze terug naar het huis waar ze haar jeugd heeft doorgebracht. Het idee is om In rust haar tijd door te brengen, Het huis verbergt echter een gekwelde geest, die erop staat om Jessabelle niet te laten vertrekken. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Wrong Turn 5: Bloodlines De bossen van West Virginia zijn groter, donkerder en dodelijker dan ooit in deze nieuwste film uit de bloederige Wrong Turn serie! Wanneer er een groot Halloween festival wordt georganiseerd, verzamelt een groep studenten zich met verklede feestgangers voor een wilde nacht in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
ip adres
door Gast sebasjuh2- 1 reactie
- 1,1k weergaven
jerry waarom heb je die ip functie er nu in? waarom wil je mijn ip zien
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
Itchy wat je nog zou kunnen doen is: installeer is firefox. (http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/) En stel deze in als je standaard browser in de eigenschappen van internet opties onder configuratiescherm. Je zou eventueel internet explorer kunnen verwijderen! Dat kan je doen door: start - instellingen - configuratiescherm - software en dan te kiezen voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan opent als het goed is je Live Update met mozilla Firefox. Kijk is of het dan wel goed gaat??? Want ik had zelf ook spontaan zo\'n raar probleem dat 75% van de website opeens niet meer kon openen in Internet Explorer ik heb toen ook FireFox gebruikt en …
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691,