Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Eey Duken Heb Een Vraagje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wat het makkelijkst is om te doen is Alchohol120% of Deamon Tools installeren. (staat ook handleiding hierover op duken.nl dacht ik) Als je dat geinstalleerd hebt dan heb je een \'virtuele cdrom speler\' en daarin kan je dan die .cue file inladen. Dan kan je gewoon dat Autoroute via die virtuele cdrom speler installeren. En als je hem wilt branden kan dat met Nero bv. dan is het ook weer de .cue file inladen en hij pakt automatisch de .bin file dan. Succes ermee!
-
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1,1k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:Bitspirit Melding
- 1,1k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
asfasdfdsf
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Aw:Bittorrent Bible (een hele hoop antwoorden!)
- 1,1k weergaven
Denk niet dat ze dit ooit zullen lezen. De meeste nemen al niet eens de moeite om even in google iets in te tikken voor hun oplossing maar vragen het meteen hier. Dus laat staan dat ze zo\'n bible gaan doorspitten. Maar het is wel handig
-
join cheatskape
door Gast j0set- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[modbreak]SPAM[/modbreak]
-
Aw:Image mounten
- 1,1k weergaven
klik je wel op een .exe bestand en niet op een .bat bestand??
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:fifa 2006
- 1,1k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
Aw:Leukste Internet Game
- 1,1k weergaven
tom6309 schreef: IDD met superstip op 1 :laugh: Dat speel ik ook! speel alleen op Dunemaul server en ben Horde lvl57 Warlock En hiervoor heb ik CS-Manager gedaan via internet dat was een zeer cool spel!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
Aw:img bestand
- 1,1k weergaven
Als je cd2 mount in Deamon Tools en je gaat die schijf verkennen zie je dan bestanden erop staat of krijg je dan ook al een foutmelding?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1,1k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima,