Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20963.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:Wat is je top 3 van download proggies
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
1. DC++ : ideaal proggie gaat misschien niet altijd even snel maar je zoekt iets je klikt aan en hij download het wel. En ik heb er tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had dus ideaal! (je moet alleen wel veel sharen wil je in de echt goede hubs komen)
-
Aw:Nickchange
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
- 6 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, is het mogelijk pokemon te spelen op mijn gejailbreakte ipod touch 4?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Joint operations typhoon rising
- 1.2k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:ABC
- 1.2k weergaven
TijN schreef: Klopt toch wel torrent is sloom? Ik haal nooit meer als 40kb Alleen ik weet niet hoe snel nieuwsgroepen zijn dat gebruik ik nooit
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1.2k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
Aw:call of duty
- 1.2k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?
-
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1.2k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit is een nieuwe release van All Is Lost Een zeeman, gespeeld door “Robert Redford”, komt in aanvaring met een containerschip waardoor zijn navigatieapparatuur kapot gaat. Hij moet in zijn eentje zien te overleven met de hete zon, rondcirkelende haaien en een teruglopende voorraad levensmiddelen. Regie: J.C. Chandor Met: Robert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22982.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Aw:Nieuwe Poll?!
- 1.2k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Gevonden De Ontmaagding Van Eva Van End Het gezin van End bestaat uit ouders Evert, Etty en de kinderen Erwin, Manuel en de vijftienjarige Eva. Het gezin heeft zo zijn eigen omgangsvormen met elkaar ontwikkeld. Als de Duitse uitwisselingsstudent Veit in huis komt wordt het gezin geconfronteerd met hun eigen [...] Het volledige artikel bekijken
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1.2k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van Devil’s Due Een stel is op huwelijksreis als de vrouw tijdens een mysterieuze nacht zwanger raakt. De man wil de zwangerschap van zijn vrouw filmen en algauw merkt hij vreemd gedrag op. Hij komt erachter dat er een duistere kracht achter haar veranderingen zit. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,