Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:twee besturingssystemenq
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Volgens mij kan je Media Center zelfs installeren op de huidige Xp partitie. Hoef je helemaal geen aparte partitie voor aan te maken. Die medion pctjes van de aldi hebben ook al XP met Media Center en dat draait ook gewoon op dezelfde partitie. Ik had het zelfs even op mijn pctje geinstalleerd op dezelfde partitie en geen problemen gehad.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
-
Laatste reactie door balletje23, -
Aw:World of Warcraft gratis spelen
- 1,2k weergaven
Brainly schreef: Lol als je al geen 10euro met je folderwijkje verdient kan je er net zo goed mee stoppen Maar tik gewoon in google wow patch + nummer en je vindt genoeg download links :S
-
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb het spel gedownload maar hij blijft hangen als ik een spel wil beginnen. Weet iemand hier iets van.
Laatste reactie door graddes, -
AHHHHHHHHHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wat voor spel is het eingelijk? Wat moet je doen?
Laatste reactie door Robin, -
Aw:speedtouch510 snelheid probleem
- 1,2k weergaven
Het hangt gewoon van de seeders en leechers af! Dus het kan wel voorkomen dat het gewoon traag gaat maar soms kan het ook super snel gaan. Je moet in elk geval niet denken dat je elke keer de volledige snelheid haalt dat is niet het geval!
-
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1,2k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
te moeilijk programma werkt totaal niet goed en kan er niet mee over weg HELP
Laatste reactie door E7691, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Je kan ook gewoon een Engelse, Spaanse, Duitse ...... film nemen en van een site een nl ondertiteling erbij zetten! ;D Mail me maar: leeu9620@planet.nl Als je wilt weten hoe het moet :
Laatste reactie door afratjuh, -
Aw:Limewire Probleem
- 1,2k weergaven
Je kan het makkelijk uittesten. Log in onder 1 account en stel daar als download map in: c:\\documents and settings\\USERNAAM\\Mijn Documenten\\download. Log dan uit en ga er dan als een andere gebruiker in. Kijk dan of je download map nog naar die wijst die je hierboven hebt aangepast. Bij sommige software paketten worden de instellingen die je maakt in je eigen userprofile map bewaard. (C:\\Documents and Settings\\USERNAAM\\Application Data) Dus als dat met LimeWare ook zo is dan kan je voor elke gebruiker een eigen download map instellen. Maar ik heb LimeWare nog nooit gebruikt dus ik zou het niet weten moet je dus even zelf testen!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1,2k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,2k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
Aw:NRG-bestand
- 1,2k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
Aw:wachtwoord
- 1,2k weergaven
Bestanden downloaden zonder wachtwoord erop
-
BDMV / blueray branden
door Gast spinner1948- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Hoe en met welk programma kan ik een BDMV file van 21,4 GB op een 50 GB Blue-ray Disc branden zodat ik hem op mijn Home Cinema System kan afspelen. Vast bedankt
-
Lg renoir probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, ik heb pas een lg renoir gekocht en hierbij zit een 8gb micro sd kaart, Ik probeer steeds er iets op te zetten, maar als ik hem in het kaartslot doe loopt de pc vast, en als ik hem in de renoir doe kan ik er niets op zetten, hoe kan dit? Bvd,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:shareaza
- 1,2k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
- 7 reacties
- 1,2k weergaven
Het is misschien heel stom, maar ik kom er niet uit. Hoe kun je ook alweer een plaatje tonen, bijvoorbeeld hier op het forum, en tegelijkertijd zorgen dat 'ie klikbaar is? Ik heb dat nodig voor een review. De maximale breedte van de foto is 600 pixels, maar ik wil hem doorsturen (dus klikbaar maken) naar een versie van 1200 pixels, zodat het wat beter te zien is dan dat postzegelformaat. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Laatste reactie door Thijs., -
Aw:na het downloaden...?
- 1,2k weergaven
gewoon bij nero nieuw cd project openen en dan een image file laden en dan je .cue file selecteren en op branden drukken.