Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: [TUT] Jailbreak Iphone/ Ipod touch/ Ipad v.3.1.2, 3.1.3, 3.2 en 4.0+ | Free apps
door HenkGameVids- 9 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben toch aan het jailbreake maar heb vraagje: je moet cydia.hackolu.us in type maar moet je daar voor ook nog http:// zetten?? 3.Nu krijg je een schermpje in beeld: Vul daarin: cydia.hackulo.us en klik op 'Add Source' :peace:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Rara ToentsenBord???
- 1,1k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1,1k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Taken 2 Bryan Mills (“Liam Neeson”) geniet met zijn vrouw (“Famke Janssen”) van een welverdiende vakantie in Instanbul. De vakantie wordt echter ruw verstoord als ze worden ontvoerd. Het zijn leden van de zelfde maffia die eerder zijn dochter Kim ontvoerde. Mills ging niet bepaald zachtzinnig met hen om en [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:pal bestand
- 1,1k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1,1k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ja, het is inderdaad een vreemd probleem, ik heb dit ook nog nooit gezien. De drivers van mijn videokaart zijn goed geïnstalleerd, ik heb een tweede onboard videokaart, maar volgens mij ligt het daar niet aan. Misschien is wat meer info wel handig. Mijn system specs; AMD ATHLON X2 5200+ Dual Core, NVIDIA 8500GT 256M, 4 GB DDR2 Kingston. OS; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Build Service Pack 23790)
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van A LONG STORY Jorien van Nes met: Raymond Thiry (Ward), Victor Copariu (Mithali), Iona Flora (Alina), Alina Berzunteanu (Doina), Andi Vasluianu (Doru), Alessia Rusoiu (Anca), Jasmine Popazu (Sorina), Maartje Remmers (Lucy), Maxim Hartman (Remco), Jara Lucieer (Remco’s zus), Marc van Uchelen (intercedent) Scenario: Lotje IJzermans. De teruggetrokken [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Carrie Carrie groeit op bij haar overreligieuze moeder en heeft geen vrienden. Als ze tijdens het schoolbal genadeloos wordt vernederd komt ze erachter dat ze bovennatuurlijke krachten heeft. Haar omgeving moet het snel ontgelden. Regie: Kimberly Peirce Met: Julianne Moore, Chloë Grace Moretz, Gabriella [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Geel Bolleke
- 1,1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:pic vs. pic
- 1,1k weergaven
Alleen jou bowl-ster glijdt uit over een bananenschil :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dank je wel
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
Laatste reactie door EredivisieSteams,