Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:Nickchange
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
Aw:Geel Bolleke
- 1,1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb een aardige tutorial geschreven waar ik alle dingen op het gebied van films branden behandel. Bekijk hem hier: http://pc-en-internet.infonu.nl/tutorials/32043-gratis-films-downloaden-branden-bekijken-en-bewerken.html Feedback is meer dan welkom! Ik hoop dat julie er wat aan hebben!
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 01, De Schepping Deze film uit de beroemde Bible Series, gemaakt in 1994 in samenwerking met televisiezender TNT, vertelt het verhaal van de schepping tot aan het verbond tussen God en mensen, gesymboliseerd door de regenboog. De regisseur is Ermanno Olmi en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Re: home cinema set
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
okee.. dat is wel beter dan .. wat is het type nummer dan ? :cool2: miss ook wel wat voor mij O0 Die is wel ietsje duurder dan 220 euro : haha. Maar je hebt ze vast wel goedkoper.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Mon pire cauchemar Agathe is een sjieke vrouw die met haar man en zoon in een mooi appartement woont. Patrick is echt haar tegenpool: hij woont met zijn zoon in een bestelwagen en zit in de bijstand. Ze kunnen elkaar niet luchten of [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hooi Mijn SD kaartje wilt niet formateren naar 16. Iemand hiervoor een oplossing? Of is het kaartje nutteloos?
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1,1k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico,