Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na het verlies van Wilfried Bony en Marco van Ginkel hebben ze bij Vitesse niet meer de droom om kampioen te worden. Met de huidige achtste plek is dan ook weinig mis, hoewel trainer Peter Bosz zijn ploeg maar al te graag hoger ziet staan. Het gemis van Bony kost volgens middenvelder Theo Janssen minstens twee plaatsen op de ranglijst, aangezien er op dit moment niet een echte goalgetter is bij Vitesse. Momenteel is Max Havenaar de eerste spits en speelt Jonathan Reis daar vlak achter. De sel…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Kan dat ook als ik alleen één spel koop? Bv. een spel van mario ofzo.. dan heb je de R4 kaart ook.. kan je dan meer dingen toevoegen ofniet??
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
Aw:NRG-bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1,2k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio Onlangs kregen we te horen dat Guillermo Del Toro eindelijk zal gaan beginnen met zijn 3D stop-motion Pinocchio film. Hij zal samen met Mark Gustafson gaan regisseren en de productie gaat deze zomer van start. Nu is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
Aw:plaken lukt niet
- 1,1k weergaven
Ten eerste het het plakken en niet plaken En een iets duidelijker omschrijving zou ook wel prettig zijn van hij kan niet plakken. Maar toevallig heb ik dat probleem ook en ik weet bijna zeker dat jij gebruik maakt van de Firefox browser? Als je die hebt dan zit het hem daarin Firefox kopieert die regel niet. Dus of je moet hem elke keer overtikken of je gebeurt Internet Explorer weer
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van A LONG STORY Jorien van Nes met: Raymond Thiry (Ward), Victor Copariu (Mithali), Iona Flora (Alina), Alina Berzunteanu (Doina), Andi Vasluianu (Doru), Alessia Rusoiu (Anca), Jasmine Popazu (Sorina), Maartje Remmers (Lucy), Maxim Hartman (Remco), Jara Lucieer (Remco’s zus), Marc van Uchelen (intercedent) Scenario: Lotje IJzermans. De teruggetrokken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1,1k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
Lg renoir probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik heb pas een lg renoir gekocht en hierbij zit een 8gb micro sd kaart, Ik probeer steeds er iets op te zetten, maar als ik hem in het kaartslot doe loopt de pc vast, en als ik hem in de renoir doe kan ik er niets op zetten, hoe kan dit? Bvd,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2 maart 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Heerenveen wordt er om 19.45 uur afgetrapt voor de wedstrijd SC Heerenveen tegen PEC Zwolle. Deze twee teams verschillen slechts zes punten van elkaar en bevinden zich op de plaatsen zes en acht op de ranglijst. Voor PEC Zwolle is het zaak om zo lang mogelijk vol te houden op de positie waar ze nu staan en voor SC Heerenveen is het de bedoeling dat ze nog meer punten verzamelen zodat ze eventueel nog kans maken op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Voor eigen publiek …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Carrie Carrie groeit op bij haar overreligieuze moeder en heeft geen vrienden. Als ze tijdens het schoolbal genadeloos wordt vernederd komt ze erachter dat ze bovennatuurlijke krachten heeft. Haar omgeving moet het snel ontgelden. Regie: Kimberly Peirce Met: Julianne Moore, Chloë Grace Moretz, Gabriella [...] Het volledige artikel bekijken
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1,1k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks