Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Lg renoir probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoi, ik heb pas een lg renoir gekocht en hierbij zit een 8gb micro sd kaart, Ik probeer steeds er iets op te zetten, maar als ik hem in het kaartslot doe loopt de pc vast, en als ik hem in de renoir doe kan ik er niets op zetten, hoe kan dit? Bvd,
-
Aw:Itchy weg?!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Jammer Itchy! In ieder geval veel succes met je studie en wat voor studie ga je doen??
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ben net nieuw hier en heb toch wel dringend jullie hulp nodig http://www.unlimitedwiidownloads.com deze site ziet er natuurlijk geweldig uit maar ja is het dat wel ?! Wie helpt
Laatste reactie door Robin, -
Aw:Een soort avatar voor alleen muziek?
- 1.1k weergaven
Maar voor wat wil je dat toontje dan voor gebruiken? Hier inplaats dat plaatje van jou van een vliegtuig? Dat zal niet gaan! En die iso file gewoon inladen en op setup drukken en als je meerdere cd iso\'s hebt vraagt hij vanzelf om cd2 en dan laad je de cd2 iso in je virtuele cdrom speler en dan gaat hij gewoon verder
-
Flash 4 Nds
door f4n- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Op /spam staat een beschrijving hoe je Nds spellen kun downloaden van internet en via standaard flashgeheugen in een Nds speladapter op je Nds kunt spelen. De website /spam ziet eruit als een echte Nds en werkt ook zo. /mod: een topic maken om reclame te maken voor een website is niet toegestaan, uiteraard mag je bij een probleem doorverwijzen naar een site.
Laatste reactie door f4n, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
Laatste reactie door marcov, -
Aw:Where is it? Directe download links..
- 1.1k weergaven
hahahah graag gedaan hoor
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Justin Bieber’s Believe Deze documentaire laat beelden uit het leven van deze jonge popster zien, van zijn jeugd tot op het podium voor zijn ‘Beliebers’. Hij werd als tiener wereldberoemd en er is ondertussen een hoop gebeurd in het leven van “Justin Bieber”. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:dvd branden
- 1.1k weergaven
Heb je wel een dvd brander? Is de dvdr echt leeg? Als je wel een dvd brander hebt is het een + of een - brander? Of misschien allebei? Wat voor soort dvdtjes heb je?
-
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gevonden Seeking Justice Will (Nicolas Cage) is een gelukkig getrouwde man wiens leven op z’n kop staat als zijn mooie vrouw Laura op weg naar huis met bruut geweld wordt overvallen. In het ziekenhuis, wachtend op nieuws, wordt Will benaderd door ene Simon (Guy Pearce). Simon zegt een groep verontruste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bird People Een Amerikaanse zakenman vliegt naar Parijs voor een korte meeting. Eenmaal aangekomen besluit hij zijn baan op te zeggen en alles achter zich te laten. Elders in zijn hotel zien we schoonmaakster Audrey dagdromen over de mensen om haar heen. Regie: Pascale Ferran Met: Anaïs Demoustier, Josh Charles, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een echt degradatieduel staat op zaterdagavond om 19.45 uur op het programma. De nummer zestien, Roda JC ontvangt hekkensluiter ADO Den Haag in Parkstad Limburg Stadion. Het onderlinge verschil tussen de teams is maar één punt en dus staat er veel op het spel in Kerkrade. Beide teams presteren niet goed en het ziet er naar uit dat deze teams aan het einde van de rit ook in de onderste regionen van de Eredivisie blijven hangen, of ze moeten uit het dal kunnen kruipen en de weg omhoog vind…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1.1k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
- 1.1k weergaven
Jah als je dat bestand inlaadt in Deamon Tools dan kan je de inhoud in je virtuele cdrom branden met bv. Nero. Dus weer niet met Deamon Tools
-
Make Everything in WoW into One Quest
door Gast sw0431- 1 reactie
- 1.1k weergaven
This made me laugh... how about combining everything in WoW into one quest... BE CRUEL TO ANIMALS: Slay 100,000 innocent animals. Don’t bother using their remains. SLAY ANYTHING YOU ARENT FAMILIAR WITH: Who cares how that elemental came to be? Kill it. FIGHT OVER CLOTHES: Spend 100+ hours of your life intermittently arguing on Vent with 12 year olds about who deserves that purple dress. THERE IS NO ROOM FOR DISOBEDIENCE: Kill anyone of your race whose morals you disagree with. Defias, Scarlet Crusade, etc. Dark Iron Dwarves, etc. RESCUE LOST PEOPLE IN CAVES: Even though they walk really slow and shouldn't have been There's more after the link>&g…
Laatste reactie door Tom, -
eey mensen ik heb rambo 4 gedownload via torrentreactor alleen speelt de film niet er komt tenminste geen beeld. ik wil die film hebben kan iemand me daarmee helpen :-\
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,