Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
Aw:Nieuwe Poll?!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
kishan4uall schreef: haha prutskut is die duken ook
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gevonden The Perks of Being a Wallflower Charlie is een teruggetrokken, impopulaire tiener en zijn sociaal onaangepaste karakter zorgt ervoor dat hij een muurbloempje blijft. Hij probeert op zijn eigen manier vat te krijgen op de wereld van dates, familiedrama’s, seks en drugs. Gelukkig heeft hij vrienden die hem hier [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Tom, hoezo 'n slotje? Het probleem is toch nog niet opgelost?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel, -
Aw:Krijg geen groen bolletje
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly: Die dikke seeds kan je wel weglaten ben nog niet boven de 100kb gekomen, het is wel sneller dan al die andere torrent sites maar ik wil gewoon 400 kb halen
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd maar toen ik hem wou spelen kwam er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.) en dan kan ik op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. :-\ heeft iemand een oplossing dat ik hem kan spelen?
Laatste reactie door Tom, -
SGN Bestanden
door maup- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal Wat is een sgn bestand en hoe en waarmee kan ik dit bestand openen? Maup
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 1,2k weergaven
weet iemand mesgien waar ik veilig gta 4 kan downlaoden
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Ronal the Barbarian Ronal is een jonge barbaar met een lage eigendunk, een eigenschap waar de overige stoere barbaren in zijn dorp geen last van hebben. Ronal is een slapjanus. Maar, alsof het lot ermee speelt, rust de verantwoordelijkheid van het voortbestaan van zijn stam op zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Unieke download van Wrong Turn 5: Bloodlines De bossen van West Virginia zijn groter, donkerder en dodelijker dan ooit in deze nieuwste film uit de bloederige Wrong Turn serie! Wanneer er een groot Halloween festival wordt georganiseerd, verzamelt een groep studenten zich met verklede feestgangers voor een wilde nacht in [...] Het volledige artikel bekijken
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
Aw:vob files op dvd zetten
- 1,2k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"
-
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand hier een relaxte ps3 actie/adventure/rpg game weet? Behalve red dead redemption en cod 6 en bfbc2 want die heb ik al Gewoon met een lange storyline en oline mogelijkheden
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
bedankt
Laatste reactie door kuskusxxx,