Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Lekker bezig!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Veldyx schreef: Bij mij staat er ook nog steeds geen Administrator :kiss:
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 955 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
graag geen oud topic kicken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: startup repair
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 767 weergaven
Je kan een nieuwe winnen? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Wicked Monster Blast USA
door Gast khrachara- 0 reacties
- 318 weergaven
Wicked Monster Blast USA WII-ZRY Year: 2011 | Developer: InterWorks Unlimited, Inc. | Publisher: Valcon Games | Wii | 4.31 GB Genre: Action WICKED MONSTER BLAST!- A family shooting game for all ages! You can play the main character from the SUPER HIT! game series- Wicked Monster- to take crazy missions to rule the world! Don’t miss the experience of extremely excited and great hilarity along the game. ] Download http://www.filesonic.com/file/1623107081/Haegemonia_Gold_Edition.part01.rar http://www.filesonic.com/file/1623106981/Haegemonia_Gold_Edition.part02.rar http://www.filesonic.com/file/1623106881/Haegemonia_Gold_Edition.part03.rar htt…
-
- 0 reacties
- 641 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Company Men Bobby (“Ben Affleck”) en zijn collega’s hebben het goed voor elkaar: een mooi huis, een Porsche in de garage en leuke kinderen. Maar dan worden ze opeens ontslagen en veranderen ze in werkloze losers. Bobby moet leren dat er meer in het leven is dan het najagen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 566 weergaven
Howling Een man wordt verbrand in zijn auto gevonden. Rechercheur Sang-Gil krijgt de zaak toegewezen, maar wil deze in eerste instantie niet aannemen. Hij denkt dat het om een simpele zelfmoord gaat, en het helpt hem niet om de promotie te krijgen waar hij naar verlangt. Ondertussen krijgt hij ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 845 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 856 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Unieke download van HET MEISJE EN DE DOOD ook: THE GIRL AND DEATHJos Stelling met: Sylvia Hoeks (Elise), Leonid Bichevin (jonge Nicolai), Renata Litvinova (Nina), Sergey Makovetsky (oude Nicolai, arts), Dieter Hallervorden (graaf), Henri Garcin (Marcus), Svetlana Svetlichnaya (oude Nina), Eva-Maria Kurz (oude actrice), Maxim Kovalevski (Bruno), Friederike Frerichs, Jim [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Dit is een nieuwe release van As Above, So Below Onder de straten van Parijs liggen enorme catacomben, plaats voor talloze zielen zonder rust. Een team van avonturiers gaat dit doolhof in om de geheimen van deze onderwereld te ontrafelen. Regie: John Erick Dowdle Met: Ben Feldman, Edwin Hodge, Perdita [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dear White People Vier donkere studenten studeren aan de prestigieuze Winchester universiteit. Ze hebben ieder zo hun eigen mening over de zwarte cultuur. De discussie hierover loopt hoog op. Als een groepje blanke studenten een Afro-Amerikaans getint feestje gaan organiseren, knapt er iets. Regie: Justin Simien Met: Kyle Gallner, Tessa [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:AVI Omzetten - Hulp -
- 1.5k weergaven
leecherhehe schreef: Bekijk idd eerst maar eens wat er in die map zit? Want ik heb zo\'n vermoeden dat jij die .avi file gewoon naar de video_ts map hebt gekopieerd?
-
Aw:Karma uit of aan?
- 1.2k weergaven
Nee man laat aan is cool ga ik gewoon elke dag op minpunten voor duken klikken :laugh:
-
Aw:fileserver
- 1.4k weergaven
Of als je een domeinnaam hebt link je een subdomein aan jou ip adres dan krijg je iets van thuis.domeinnaam.nl is ook lekker makkelijk Maar wat wil je precies? Een ftp-server? Een web-server om je website zelf te beheren? Wil je een gameserver opzetten of wat ben je van plan ermee te doen? En waarom SUS? Als je thuis een server gaat gebruiken heb je hooguit 2/3 pc\'s erop lijkt me niet echt de moeite om SUS te gaan gebruiken je zet gewoon op al die pc\'s standaard Windows Update aan en dat werkt perfect en je bent altijd up-to-date!
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb de poorten geforward en ik kan ook wel iets vinden bij dc++ als ik iets zoek, wat moet betekenen dat de poorten voor active mode wel geopend zijn. Als je hem op passive mode hebt kun je niet van alle users downloaden, wnat een passive user kan niet van een passive user downloaden. Als je active bent kun je wel van iedereen downloaden.
Laatste reactie door shirls, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
kan iemand mij vertellen wat de juiste instellingen zijn. en ik zie bij seeds en peers bv staan 0/1 [2/9] staan wat betekent dat precies. wan tik wil ook uploaden alleen dat gebeurt niet doe ik iets fout dan. graag aub antw geven. dankje wel
Laatste reactie door splinter, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
wat heb jij een vette handtekening!!! Wil je er misschien ook 1 voor mij maken, alleen dan met need for speed most wanted? Pm me maar.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 1k weergaven
ik spam me dood edit: duken