Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – ADO Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] PEC Zwolle deed in het begin van de Eredivisie competitie goede zaken en na twee voetbal loze weekenden mag PEC Zwolle tegen ADO Den Haag opnieuw laten zien waar het team van trainer Ron Jans toe in staat is. De aftrap van de wedstrijd tussen PEC Zwolle tegen ADO Den Haag trapt men om 14.30 uur af in het Polman Stadion. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Roell, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2 maart 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en FC Twente. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Thanks!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1,1k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
Aw:Nickchange
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Nee duken is juist extra natrappen nog :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Joint operations typhoon rising
- 1,1k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
Is dit het waard?
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1,1k weergaven
het spijt me als dit bij het verkeerde topic staat, maar alsnog: Ik wil een ps3 kopen, nu heeft iemand me het volgende aangeboden: Een ps3 fat 40GB met 1 wireless controller en de volgende games: Blast Factor Crystal Defenders Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Super Rub a Dub WipeOut HD Grand Tourismo HD Hij wil hier 200 euro voor hebben, is dit het waard denken jullie? Niels
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Aw:vob files op dvd zetten
- 1,1k weergaven
Eerlijk gezegt snap ik van jou ook niets meer :laugh: Je hebt een mapje (bv. DVDRip genaamd) daarin staan 2 andere mapjes (audio_ts en video_ts) In audio_ts staan niets en in video_ts heb je .vob, .dub en .nogiets files. Heb enigste wat je moet aangeven bij DVD Shrink is dan nog dat een film vanaf de Harde Schijf inlaadt. Daar geef je het mapje DVDRip - video_ts aan en hij leest automatisch al die bestandjes in dat mapje en jij kan zien wat voor film het is en je kan hem dan \"backuppen\"