Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED StarCraft II Heart of the Swarm Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: StarCraft.II.Heart.of.the.Swarm.Proper-RELOADED Releasedatum: 04.04.2013 Retail Datum: 02.03.2013 Bestandsnaam: StarCraft.II.RELOADED.rar Bron: DVD Grootte: 13,17 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 9,1 Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Ontwikkeld door: Blizzard Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:pal bestand
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
je zal hem denk ik wel eerst moeten branden met zo\'n tooltje waarmee je ps2 games kan branden. (zou me god niet weten welke )
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
Is dit het waard?
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1,1k weergaven
het spijt me als dit bij het verkeerde topic staat, maar alsnog: Ik wil een ps3 kopen, nu heeft iemand me het volgende aangeboden: Een ps3 fat 40GB met 1 wireless controller en de volgende games: Blast Factor Crystal Defenders Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Super Rub a Dub WipeOut HD Grand Tourismo HD Hij wil hier 200 euro voor hebben, is dit het waard denken jullie? Niels
Laatste reactie door Farid., -
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 1,1k weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Yoko Pia slaapt graag in haar boomhut. Op een dag vindt ze een vreemd wit wezentje; het is een witte yeti met magische krachten. Pia verstopt Yoko, zoals de yeti heet. De gemene Thor wil Yoko verkopen aan de dierentuin. Regie: Franziska Buch Met: Jessica [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
Aw:Rara ToentsenBord???
- 1,1k weergaven
Er zullen bij jou meerdere talen staan waardoor hij telkens verspringt en dan krijg je de verkeerde toetsen. Dan kan je oplossen door dit te doen: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm, dan dubbelklikken op Landinstellingen. In dat venster gaan naar Landinstellingen voor invoer. En daar moet je invoertaal: Nederlands kiezen en Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (Internationaal). Deze aanmaken als hij nog niet bestaat!!! Dan op Toepassen klikken en alle andere verwijderen.
-
Aw:Geel Bolleke
- 1,1k weergaven
Kultivate schreef: Die modems staan standaard open. Dus zou je totaal geen probleem mee moeten hebben en je hebt van die port forward tooltjes voor zo\'n speedtouch of je doet het via telnet Maar jerry niet is een goed plan om bij bittorrent de moeilijkheid op moeilijk te zetten iedereen die net begint met computeren wilt maar meteen poorten forwarden :pinch:
-
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van La Fille du Puisatier Als Patricia op weg is om haar vader zijn lunch te brengen ontmoet ze Jacques. Zij is achttien jaar, hij is zesentwintig. Ze is een leuke jongedame, hij een knappe gevechtspiloot. Een beetje maanlicht zorgt voor de rest bij hun tweede [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:pic vs. pic
- 1,1k weergaven
Alleen jou bowl-ster glijdt uit over een bananenschil :laugh:
-
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dank je wel
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Groningen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer staat de eerste wedstrijd van zondag op het programma. Go Ahead Eagles mag thuis aantreden tegen FC Groningen. De promovendus wilt de goede seizoenstart doorzetten, en de drie punten in eigen huis houden. De Groningers zullen zich moeten revancheren van de blamage tegen Cambuur Leeuwarden waarbij ze met 4-1 verloren. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[t…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Ondertiteling
door jep123- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een film gedownload dat is een .avi en ik heb er een ondertiteling bij dat is .srt nou wou ik die twee in elkaar maken tot een .avi bestand met ondertiteling erin om die .avi bestand met ondertiteling vervolgens te converteren tot een .mpeg4 bestand voor mijn psp om op mijn psp films te bekijken met ondertiteling kan iemand mij hierbij helpen ??? Groeten Nigelaap
Laatste reactie door jep123, -
Re: Download klaar met Azureus
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-pes6!rar
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hee.. Ik had een PS2 spel gedownload (Shaun White Snowboarding) en het .iso/image file heb ik gebrand op een DVD+R schijfje, op de laagste snelheid. Als ik hem in de PS2 doe werkt hij echter niet, hij vraagt namelijk of ik een disc er in wil doen. Het is geen omgebouwde PS2 oid, kan ik er daarom geen gebrande dvd's in doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik download al jaren via Bittorrent en Nieuwsgroepen, en nu wou ik een wat anders proberen en dit leek me wel wat Dus ik jullie handleiding gelezen en alles gedaan zoals het moet. Ik ga naar een FTP Board, en zie daar wat linkjes van leuke films staan, dus ik kopieer de link voor part 1 van de film, doe in FlashFXP -> snel verbinden -> link erin plakken -> verbinden. Nou krijg ik de melding: [R]Verbinding Mislukt (Verbinding geweigerd) Ik heb dit met rapidshare, megaupload enz. Ik heb het dus met verschillende links geprobeerd maar het lukt tot op heden niet :'( Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe je dat moet oplossen?? …
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Laatste reactie door EredivisieSteams,