Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een nieuwe week bomvol leuke en spannende Eredivisie wedstrijden op het programma staat weer voor de deur. Deze week is het de beurt aan RKC Waalwijk en NAC Breda om de eredivisieweek af te trappen in het Mandemakers stadion in Waalwijk. De wedstrijd tussen RKC Waalwijk en NAC Breda zal worden afgetrapt omstreeks 20.00 uur op Vrijdag 1 November 2013. RKC Waalwijk tegen NAC Breda zal worden gespeeld onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. NAC Breda kan rekenen op hun grote trouwe aanhang die …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Aw:computer start slecht op
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
quistler schreef: Lol jer heb je gezopen ofzo :laugh: Hij gaat toch nog aan alleen hangt hij met opstarten begrijp ik :kiss: Wat je kan proberen is de zijkant van je kast eraf halen en kijken of hij dan wat stabieler loopt en of de problemen dan wegzijn. ja de zijkant eraf zagen!!! lol ik ben meestal bang om mn bios te flashen (updaten) als het fout gaat kan je niks meer met je mobo. ok jer 1-1 Maar tegenwoordig is bios flashen alleen maar op een .exe klikken en de rest gebeurt vanzelf elke leek kan het doen niets spannends meer aan.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
vidio player
door jan diedel- 2 reacties
- 1,1k weergaven
heb de film The Day The Earth Stood Still binnengehaald en moet nu zogenaamd naar /www.divxmovienow.com om een vidio player de kopen is hier een andere oplossing voor? heb zelf Media Player Classic Nero ShowTime Essentials VLC media player CyberLink PowerDVD en Windows Movie Maker Wie kan mij helpen met de juiste informatie. Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen eentje maken als het nodig is.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Aw:slap ouwehoeren. slappe plaatjes
- 1,1k weergaven
hahaha lol! ik had die post verwijdert! maar ik zal ff het plaatje uploaden en dan posten als ik hem nog hier op mijn pc heb staan.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan echt nieman me helpen
Laatste reactie door lesley, -
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1,1k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Terraferma Het eiland Sicilie is van oudsher een eiland van vissers. De opkomst van het toerisme heeft een groot effect op het gedrag en gewoontes van de eilanders. Ook wordt het eiland overspoeld door illegale immigranten. De invloedrijke familie van een oude visser, een jonge vrouw met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
muziek in de sims2
door maxs- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hey ik kreeg in de sims2 een bericht dat ik muziek in het spel kan doen maar waar moet ik het in zetten
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1,1k weergaven
bertje123 schreef: Omdat als je in de grote hubs wilt komen moet je een share hebben van 100Gb. Als je daarin zit vindt je zoveel omdat er zoveel gebruikers zijn die 100Gb minimal share hebben. En de mensen willen er graag in. Maar de meeste willen er alleen maar inkomen om te downloaden en niet hun dingen te sharen aan anderen. Daarom gebruiken ze zo\'n programma als NetLimiter om de download snelheid aan te passen naar heel laag. En je hebt als iemand jou volle upload gebruikt heb jij zelf geen snel internet meer of je kan bv. niet meer online gamen. Dat zijn enkele redenen waarom ze zoiets gebruiken.
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:Joint operations typhoon rising
- 1,1k weergaven
Moet je niet zo\'n unieke serial code hebben om online te kunnen spelen? Net zoals de andere games meestal hebben....
-
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
- 1,1k weergaven
Jah als je dat bestand inlaadt in Deamon Tools dan kan je de inhoud in je virtuele cdrom branden met bv. Nero. Dus weer niet met Deamon Tools
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond begint om 20.45 uur in Alkmaar, waar FC Utrecht op bezoek gaat bij AZ. Normaal gesproken twee teams die aardig gelijk op gaan maar doordat FC Utrecht in 2014 nog maar één punt gepakt heeft is het zodanig afgezakt dat ze terug te vinden zijn op een teleurstellende veertiende positie. Ze zullen zelfs moeten vrezen dat ze niet verder afzakken, want ADO Den Haag, dat op de laatste positie staat, staat slechts vier punten onder FC Utrecht. AZ doet het beter,…
Laatste reactie door EredivisieSteams,