Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: Serial nodig Farcry 2
door Gast Hompie- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Beste mensen, Weet 1 van jullie of er al een serial op internet te vinden is voor Farcry 2 zo ja zeg me het a.u.b. heb hem geinstalleerd crack overgezet en nou moet ik pas het serial number invoeren beetje raar systeem maargoed. snap eigenlijk ook niet wat de bedoeling is er staat een andere code boven en ik zou echt niet weten of ik die nou moet kopieren of wat. heb niet echt verstand van die dingen. help me aub. Gegroet.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Omdat jij Farid heet dan ik weet ik weet: :offtopic: :goodpost: :post1: lol ;D
Laatste reactie door Vico, -
Aw:call of duty
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Wat voor een bestanden zijn het?
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
asfasdfdsf
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heb ik ook...dus mijn vraag is hetzelfde... :peace:
Laatste reactie door Farid., -
Re: Gunbound
door Thijs- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb nu ook TMN Forever gedaan. Je ziet eigenlijk vanaf het begin al dat het veel mooier is dan TMN Ik had ff solo gedaan, en ook 1 potje online(ging alleen minder goed werd 14e van de 24)
Laatste reactie door Thijs, -
Re: home cinema set
door Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
okee.. dat is wel beter dan .. wat is het type nummer dan ? :cool2: miss ook wel wat voor mij O0 Die is wel ietsje duurder dan 220 euro : haha. Maar je hebt ze vast wel goedkoper.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:img bestand
- 1,2k weergaven
Ok en als je dus cd1 mount installeert hij vraagt om cd2 jij unmount cd1 en moundt cd2 klikt op ga verder en dan doet hij niets....
-
Hallo, Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft. Ik heb al heel wat afgegoogled en het wil me steeds maar niet lukken. Een tijdje terug had ik Ice Age 3 (WII) gebrand en als ik het spel wilde opstarten, gaf hij error 002 aan. Dit heb ik toen opgelost door Gamma met 002 fix te installeren. Afgelopen weekend had ik New Super Mario Bros gebrand en kreeg ik weer de foutmelding 002. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door maalli, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur trappen FC Groningen en FC Twente af in de Euroborg voor hun tweede wedstrijd van dit kalenderjaar. Beide ploegen presteren goed en zijn terug te vinden op een respectievelijke zesde en derde positie op de ranglijst. Tussen beide teams zit een gat van negen punten in het voordeel van FC Twente. Zij willen het gat met de bovenste twee teams niet groter zien worden, terwijl FC Groningen het gat naar bijvoorbeeld een FC Twente alleen maar klein wil maken. Er zijn websites b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
Design Topic
door Niek67- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ja ik kan dit topic nergens vinden en ik zou ook niet weten waar ik het elders moet plaatsen. dus post hier je shit die je hebt gemaakt en je graag wilt showen, dit is een snelgemaakt sigje in photoshop, een beetje standaart: en hierbeneden zie je mijn huidige sig die ik een tijdje geleden heb gemaakt met de kerels van de band Tenacious D.
Aw:traasje
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
Aw:nokia n-gage
- 1,2k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
Aw:Kan je online gaan met een gedownload spel?
- 1,2k weergaven
De meeste games maken gebruik van een serial key om online te kunnen spelen. En dan heb je meestal een unieke key nodig om online te kunnen spelen. Bij die gedownloade games zit een serial bij die of geblokt zijn door de gamemakers zelf of de halve wereld speelt al met die key en moet je geluk hebben dat je online mag spelen. Dus als je echt online wilt spelen ga gewoon naar de winkel en koop die game voor je key zodat je altijd online kan gamen!
-
Aw:fifa 2006
- 1,2k weergaven
en als je gaat zoeken naar *.mds vindt je het ook niet meer? zit hij niet toevallig nog in je virtuele cdrom speler? Want het kan niet zomaar dat hij opeens weg is. En als je hem in je virtuele speler al had ingeladen en even op internet ging surfen kan je hem niet verwijderd hebben per ongeluk. Dus hij moet gewoon ergens op je pc staan nog!
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het Gelredome staan zondagmiddag Vitesse en FC Twente tegen over elkaar. Om 14:30 fluit Gözübüyük voor het eerst in Arnhem. Vitesse wil het wisselvallig begin van het seizoen een goed vervolg geven. Na de pijnlijke uitschakeling in Europa willen de Arnhemmers alles op de Eredivisie zetten. FC Twente is met zeven punten uit de eerste drie wedstrijden beter aan het seizoen begonnen, en wil in het spoor blijven van de koplopers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal …
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Heb je toevallig oude pc? Want er lijkt iets niet lekker te zijn met je geluidskaart.
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20964.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
dankjewel gaat wel wat traag gaan.... 12 seeders :-[ maja mag slotje op
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima,