Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Haunted House A Haunted House is een spoof op moderne horrorfilms als “Paranormal Activity” en “The Devil’s Inside”. Malcolm en Kisha zijn zojuist in hun droomhuis gaan wonen maar het blijkt er te spoken. Ze worden geholpen door een verzameling bonte figuren waaronder een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 1,1k weergaven
weet iemand mesgien waar ik veilig gta 4 kan downlaoden
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Carrie Carrie groeit op bij haar overreligieuze moeder en heeft geen vrienden. Als ze tijdens het schoolbal genadeloos wordt vernederd komt ze erachter dat ze bovennatuurlijke krachten heeft. Haar omgeving moet het snel ontgelden. Regie: Kimberly Peirce Met: Julianne Moore, Chloë Grace Moretz, Gabriella [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
Aw:traasje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN schreef: Ze pakken die hobbyisten omdat ze die voor de rechter kunnen slepen waardoor ze het kunnen winnen omdat ze een groter budget hebben om te rechtzaak te winnen. En de laatste tijd verliezen ze toch ook veel rechtzaken van de gewone gebruikers dus als het nog ff zo doorgaat zal brein vast wel is moeten stoppen omdat het de overheid dan toch alleen maar geld kost en het levert toch geen drol op.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28908.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
Algemene informatie: Portal 2 is het vervolg op de 2007 puzzle/fps portal 2, die een unieke genre heeft gegenereerd. Portal 2 zal verdergaan waar het het sigment van portal is gestopt, het gebouw van Aperture science zal niet langer glanzend, strak en mooi zijn. Wat eerder gebruikt werd om hun ''test subjects'' door moeilijke test chambers te loodsen is nu vol gegroeit. Je zult verder moeten gaan waar de oude portal game is gestopt. [table] [td]Release datum: 18 April 2011[/td] [td]Platform: Microsoft Windows, MAC OSX, Playstation 3 & xbox 360[/td] [td]Genre: Puzzle / FPS[/td] [td]Uitgever: Valve[/td] [td]Systeemei…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Club Sándwich Paloma is 35 en gaat met haar vijftienjarige zoon Hector op vakantie. Hector ontmoet daar Jazmin met wie hij zijn eerste seksuele ervaringen deelt. Paloma heeft het er door de bijzondere band met haar zoon moeilijk mee om haar zoon los [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:gedonder met een .CUE
- 1,1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
Aw:vaag internetprobleem
- 1,1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1k weergaven
dank je wel
-
Patch je Wii
door Delfzijl- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik kan je Wii op basis van puur en alleen software zover krijgen dat ie gecopieerde spellen afspeelt. 100% veilig dus!! Je Wii hoeft niet open! Dus niks kan beschadigd raken!! Tweede voordeel is dat het ook nog eens belachelijk goedkoop is! Je zal gewend zijn dat een chip plaatsen(gevaarlijk!!) je tussen de 100 en 150 euro kost! Daar zitten wij ver onder! We wonen in Groningen, maar als je voldoende mensen bij elkaar krijgt, komen we gewoon naar je toe! Hoe makkelijk, goedkoop en veilig wil je het hebben!! Interesse? Stuur even een mailtje naar SPAM @ SPAM
Laatste reactie door Delfzijl, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last Exorcism: God Asks, The Devil Commands Nadat Nell bezeten is geweest door demon probeert ze haar leven weer op te pakken. Haar vrienden vinden op het internet een filmpje van haar duiveluitdrijving. De demonen uit haar verleden blijven haar achtervolgen. Regie: Ed [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:RallyCrashes
- 1k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders