Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Daniel Radcliffe aast op rol in Guillermo Del Toro’s Pinocchio Onlangs kregen we te horen dat Guillermo Del Toro eindelijk zal gaan beginnen met zijn 3D stop-motion Pinocchio film. Hij zal samen met Mark Gustafson gaan regisseren en de productie gaat deze zomer van start. Nu is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
xbox 360 ombouwen
door klijn4- 2 reacties
- 1.1k weergaven
kan je een xbox360 ombouwen?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – NAC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Rotterdam staat zondag om 14:30 de wedstrijd tussen Feyenoord en NAC op het programma. In de eigen Kuip zal Feyenoord de eerste punten van het seizoen moeten pakken, anders wordt de achterstand op de top meteen erg groot. De bezoekers zullen ook hun eerste wedstrijd van het seizoen willen winnen. Na de pijnlijke nederlaag vorige week tegen ADO in de laatste minuut, blijven ze met slechts 1 punt onderaan de Eredivisie hangen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – PSV Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer krijgt Go Ahead Eagles op zaterdagavond PSV op bezoek in de eigen Adelaarshorst. Voor eigen publiek zullen The Eagles er alles aan moeten doen om PSV van zich af te houden want de ploeg uit Eindhoven heeft zijn ritme weer gevonden en het goede spel weer teruggekregen. PSV bezet daardoor de vijfde positie met slechts vier punten nog maar achter op Feyenoord. Hierdoor is rechtstreekse plaatsing voor de Europa League zeker niet uitgesloten, maar ook zelfs de tweede plek is nog ha…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
PC ziet netwerk niet
door Gast Zlatan- 3 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Sinds gisteren heb ik Windows 7 eindelijk geïnstalleerd. Dat verliep verder prima maar het internet wil nog niet werken. Toen ik de driver van mijn netwerkkaart installeerd kreeg ik een scherm met daarop de tekst: ''no Windows Zero Configuration avalaible''. Ook als ik via configuratiescherm na netwerk ga, staat er dat de netwerkkaart ''hardware related problems'' heeft. Na wat googlen om te proberen WZC erop te krijgen, heb ik gemerkt dat er helemaal geen Windows Zero Configuration tussen mijn system.msc (via uitvoeren) bestanden staat. Ik heb geen idee hoe ik dat erin krijg. Ook heb ik m.b.v een site regedit uitgevoerd, maar heeft niks geholpen. Ik hoop dat a…
-
Aw:gedonder met een .CUE
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
Aw:Er ontbreekt iets
- 1.1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1.1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1.1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
Aw:Directe downloads en tips
- 1.1k weergaven
Gewoon een ander forum nemen
-
Ik heb net pcm07 gedownload en dan krijg ik dit: http://i37.tinypic.com/2m29ame.jpg Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door froggerk, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey daar, Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www..org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms.... Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums..org/index.php?showtopic=751 voor meer info!) Grtz!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: NAC Breda – Heracles Almelo Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Jan de Jonge neemt het met zijn Heracles Almelo op tegen NAC Breda. In het Rat Verlegh Stadion speelt om 20:45 uur de nummer tien tegen de nummer elf en dit duel zal bepalen welk van de twee clubs aansluiting zal vinden met de subtop. Na een moeizame start in Breda is de ploeg van Gudelj nu al vijf wedstrijden op rij ongeslagen en de ploeg wil maar al te graag deze vorm behouden. Een avondje NAC zal bovendien altijd als lastig worden gezien, maar gezien de huidige vorm wordt het van…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
BOBBIES hele mooie :love:
Laatste reactie door Farid., -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!