Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 6.3k weergaven
Laatste reactie door ola, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Heb een nieuwe crack gevonden ben hem naar naar binnen aan het halen. ik laat het jullie weten!
Laatste reactie door Dejeroen, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25836.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 539 weergaven
Als je het toch over beveiliging hebt... https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 575 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Onder isohunt krijg ik gelijk 4 goede hits , maar ja op dat antwoord zat je denk ik niet te wachten
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35384.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Hallo, Ik heb via de downloadsite www.yabsearch.nl het computerspel Call of Duty Black Ops voor de pc. gedownload en het staat nu in de map downloads op de computer. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet installeren en kunnen spelen. (ik heb gewoon een crack). Als ik op de toepassing klik krijg ik te zien: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_43.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb het alleen nog helemaal niet geinstalleerd. Zou iemand mij hierbij alsjeblieft kunnen helpen... Bijgaand een screenshot van de map. oja... ik werk met windows Vista. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Svensaxofoon, -
Atom - The Illusion of Reality (2008)
door Gast khrachara- 0 reacties
- 306 weergaven
Atom - The Illusion of Reality (2008) DVDRip XviD AC3 MVGroup English | 58 Min | 700 x 384 | XviD - 1635Kbps | 25.000fps | ACC - 48.0KHz | 740 MB Genre: Documentary In this three-part documentary series, Professor Jim Al-Khalili tells the story of one of the greatest scientific discoveries ever: that the material world is made up of atoms. Al-Khalili discovers that there might be parallel universes in which different versions of us exist, and finds out that empty space isn’t empty at all, but seething with activity. Screenshot: Download http://www.filesonic.com/file/1623742394/The.Illusion.of.Reality.part1.rar http://www.filesonic.com/file/162…
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Four-Faced Liar Bridget, literatuurstudente in New York en liefhebster van Emily Brontë, is gek op vrouwen. Ze wil absoluut geen relatie en noemt de vrouwen die ze verovert naar de dagen van de week. Met haar beste vriend Trip deelt ze een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 9.1k weergaven
Gevonden Alleen maar nette mensen Daniel komt uit een Amsterdams Joods milieu en wordt desondanks vaak voor een Marokkaan aangezien. Daniel is op zoek naar zijn ideale vrouw: een grote donkere vrouw met schoonheid én hersens. Zijn zoektocht brengt hem door heel Amsterdam. Regie: Lodewijk Crijns Met: Geza Weisz, Imanuelle [...] Het volledige artikel bekijken
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Assassins Creed 3 The Tyranny of King Washington The Infamy DLC-RELOADED Assassins Creed 3 De tirannie van Koning Washington De Infamy DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy . DLC-RELOADED Releasedatum: 20.02.13 Retail Datum: 20.02.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.The.Tyranny.of.King.Washington.The.Infamy. DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,05 GB Genre: Actie Uitgegeven door: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is nieuw van MILO Berend Boorsma, Roel Boorsma met: Lorcan Bonner (Milo Mulder), Stuart Graham (Brand Mulder), Laura Vasiliu (Nadia Mulder), Jer O’Leary (Mickey), Dolf de Vries (Lucas Mulder), Charlotte Bradley (Star) Scenario: Berend Boorsma, Roel Boorsma en Heather Imani. Milo (10) lijdt aan een zeldzame genetische afwijking, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In het Gelredome staan zondagmiddag Vitesse en FC Twente tegen over elkaar. Om 14:30 fluit Gözübüyük voor het eerst in Arnhem. Vitesse wil het wisselvallig begin van het seizoen een goed vervolg geven. Na de pijnlijke uitschakeling in Europa willen de Arnhemmers alles op de Eredivisie zetten. FC Twente is met zeven punten uit de eerste drie wedstrijden beter aan het seizoen begonnen, en wil in het spoor blijven van de koplopers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – Go Ahead Eagles Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14:30 uur trappen Cambuur en Go Ahead Eagles af in Leeuwarden voor het begin van de tweede helft van de Eredivisie. Een duel tussen twee promovendi in de Eredivisie, waarin de ene ploeg het lastig heeft om uit de degradatiezorgen te komen, terwijl de ander het verdienstelijk doet. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sop…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Noah Noah, gespeeld door “Russell Crowe”, wordt door God opgedragen een Ark te bouwen voor hem, zijn gezin en de dieren. Er komt namelijk een verwoestende vloedgolf aan die de mensheid zal uitroeien. Regie: Darren Aronofsky Met: Anthony Hopkins, Russell Crowe, Emma Watson, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Het is altijd in het rood Tenzij je de kleuren aangepast hebt
-
Aw:Karma uit of aan?
- 1.2k weergaven
Ja ik dacht het wel maar je kan wel onbeperkt stemmen op iemand
-
Aw:fileserver
- 1.5k weergaven
ImpY schreef: Jah is wel cool om te zien ik wil ook weer me bigtower gaan stylen! Heb hem al helemaal strak geplamuurd moet hem alleen nog in mooi kleurtje spuiten en mooie zijkant inmaken en dan alles overbouwen
-
Re: branden
door Eagles- 0 reacties
- 1.6k weergaven
volg deze handleidingh vanaf het midden http://www.duken.nl/content/view/405/5/ je ziet dan ook een afbeelding met vts bestanden
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 78.8k weergaven
Ik heb een Nintendo DSI: - Een micro-sd chip gekocht met adapter van het merk Emtec 2GB (en 4GB) - Een DSTTi-flashkaart besteld via www.yagodo.nl voor 19euro - Mijn micro-sd chip geformateerd naar FAT (traag formateren) - Daarna op mijn micro-sd chip een map (NDS) gemaakt voor mijn games - Dan ga ik naar http://www.dstt.nl/dstt-dstti-download.html en kies ik voor TTMenu OS v1.17 (Nederlands) 21 januari 2009 - Daarna plak ik alle bestanden op mijn SD kaartje in mijn Root directory Dit staat er dan allemaal op mijn kaartMap NDS, Map TTMenu, bestand TTMenu.DAT en bestand TTMenu.SYS - Hierna heb ik een ROM gedownlo…
Laatste reactie door djoutlaw, -
Gratis Rapidshare accounts
door Gast Stal_Gang- 0 reacties
- 907 weergaven
yo, heb deze link gekregen van een vriend, hij zei dat het geen fake was... hxxp://rapidshare.com/files/132219948/Free_RS_code.rar have fun MOD: Link onwerkzaam gemaakt, mogelijk virus link.
-
- 0 reacties
- 727 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 584 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/