Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
online nfsmw
door Pietje8501- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Hllo, k heb ltst nfsmw probleemloos gedownld en geinstllrd. nu heb ik ook een progje gedwnld vr nfsmw online te spelen dat blijkt nu n te werken weet er nu iemand nog zo' n progje en zo ja waar je het kan vinden? grazie
Laatste reactie door Pietje8501, -
ontbrekende files
door Gast rengel- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Ik heb een film gedownload en uitgepakt, maar niet alle bestanden zijn compleet en er zitten geen par bestanden bij. Nu heb ik vroeger eens die bestanden opgehaald, maar ik heb geen idee meer op welke server dat was en hoe je command er ook al weer uit moet zien. Zou iemand me hier mee kunnen helpen?
-
Ook ”Cabin” en ”Stooges” kunnen honger The Hunger Games niet stillen – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ook ”Cabin” en ”Stooges” kunnen honger The Hunger Games niet stillen Met de komst van drie nieuwe titels leek het voorafgaand aan afgelopen weekend zo goed als zeker dat The Hunger Games afstand moest gaan doen van de eerste stek in de Box Office Top 10. Deze maandag weten we [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster – Download / Torrent / NZB
door Nieuws- 0 reacties
- 624 weergaven
Ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson krijgt een The Avengers poster Enige tijd terug verscheen er een reeks personageposters van de vele helden uit de superheldenfilm The Avengers van regisseur Joss Whedon. Naast de villain Loki (Tom Hiddleston) was ook S.H.I.E.L.D. Agent Coulson (Clark Gregg) een van de personages die nog ontbrak. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Unieke download van OORLOGSGEHEIMEN Dennis Bots met: Maas Bronkhuyzen (Tuur Ramakers), Joes Brauers (Lambert Nijskens), Loek Peters (vader van Tuur), Stefan de Walle (vader van Lambert), Nils Verkooijen (Leo), René van ‘t Hof (Tulkens), Luc Feit (Baumhaken), Helmert Woudenberg (Holtermans), Eva Duijvestein (moeder van Tuur), Bram van der Vlugt (pastoor), [...] Het volledige artikel bekijken
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 724 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
Ik ben op zoek naar een site/ w/e waar ik goede downloadable DS games kan vinden zodat ik ze op mijn DS kan zetten. alvast bedankt
-
- 5 reacties
- 6.7k weergaven
Hallo, Ik heb Opera Internet Channel voor de wii gedownload op mijn pc. Maar hoe kan ik hem nu op mijn wii instaleren ? Mijn wii is NIET omgebouwd. Greetz Niels :cool2:
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
ik heb DJFFNW gedownload, nu wil ik hem uitpakken vraagt hij een soord code. :'( weet iemand waar ik die kan vinden :redface: alvast bedankt O0
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
:friends:
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 998 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
Opnieuw vista/xp installeren op laptop
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een laptop , hij is 2 jaar oud, en sinds een half jaar is hij heel sloom, het duurt soms meer dan 4 minuten om op te starten, en vaak krijg ik opstartherstel ervoor, ik wil er graag opnieuw vista of xp op zetten, maar die zat niet bij de laptop, wat kan ik het beste downloaden? XP of Vista, en welke download moet ik hebben, Specs: Acer aspire 5610 Processor:Genuine Intel® CPU T2250 @ 1.73GHz RAM: 2.0GB RAM Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7300 621MB video RAM DirectX :DirectX 10.0 Harddisc: 160GB Bvd Niels
-
- 0 reacties
- 716 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
OPROEP COD Stevens
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Mag k weten hoe je dit hebt opgelost of weet iemand anders het al? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19363.0
Laatste reactie door kipneck, -
Opstarten file
door Gast bennie50- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik de fileinfo stuur komt dat in het rood te staan maar verder gebeurt er niks. Komt dit omdat ik al een file download? En kan ik de pc uitzetten of moet ik alles in 1 keer downloaden?
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 692 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 925 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
- 3 reacties
- 16.4k weergaven
Hallo ;D, jl heb ik een Htc t-mobile compact IV aangeschaft, nu wil ik navigatie software er op ,mijn vraag wie weet waar ik TOMTOM NAVIGATOR 7 (benelux)software gratis kan vinden. en zijn er nog andere tomtom software voor dit type model beschikbaar. Want op tomtom site wordt alleen de navigator 7 geadviseert.
Laatste reactie door bosboom, -
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 719 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
Oracle Database 11g Enterprise Server
door Gast khrachara- 1 reactie
- 311 weergaven
Oracle Database 11g Enterprise Server 2 DVDs ISO | 3,9 GB Oracle Database 11g Enterprise bietet branchenführende Performance, Skalierbarkeit, Sicherheit und Zuverlässigkeit auf eine Auswahl von Clustered-oder Single-Servern unter Windows, Linux und UNIX. Es bietet umfassende Funktionen zur einfachen Verwaltung der anspruchsvollsten Transaction Processing, Business Intelligence und Content Management-Anwendungen. Oracle Database 11g Enterprise Edition kommt mit einer breiten Palette von Optionen, um die weltweite Nummer 1 Datenbank zu erweitern, um das Wachstum Ihres Unternehmens und Ihren Benutzern die Leistung, Sicherheit und Verfügbarkeit Service-Level-Erwa…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Orcs Must Die 2-FLT Orcs Must Die 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Orcs_Must_Die_2-FLT Release Date: 31.07.2012 Retail Datum: 31-07-2012 Bestandsnaam: Orcs_Must_Die_2-FLT Bron: DVD Maat: 2,7 GB Genre: Real-Time Strategy Bescherming: Steam Uitgever: Robot Entertainment Ontwikkelaar: Robot Entertainment release Beschrijving Orcs Must Die! 2 stoten spelers en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,