Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Devil’s Due Een stel is op huwelijksreis als de vrouw tijdens een mysterieuze nacht zwanger raakt. De man wil de zwangerschap van zijn vrouw filmen en algauw merkt hij vreemd gedrag op. Hij komt erachter dat er een duistere kracht achter haar veranderingen zit. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 8 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik vroeg me af of iemand hier een relaxte ps3 actie/adventure/rpg game weet? Behalve red dead redemption en cod 6 en bfbc2 want die heb ik al Gewoon met een lange storyline en oline mogelijkheden
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Wreck-It Ralph ENGELS GESPROKEN – NEDERLANDS ONDERTITELD. Wreck-It Ralph is een hilarisch avontuur van Walt Disney Animation Studios, regisseur en Emmy-winnaar Rich Moore, waarin je door allerlei arcade spellen stuitert. Al tientallen jaren wordt Ralph overschaduwd door Fix ‘t Felix Junior, de brave held uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Marco van Basten staat zaterdag 19 oktober naar eigen zegge een zware dobber te wachten met zijn team SC Heerenveen in het voetbalduel tegen Vitesse. SC Heerenveen speelt deze wedstrijd in eigen stadion met een vrijwel compleet fitte selectie tegen Vitesse, de enige speler die ontbreekt is Chris Kum die de wedstrijd verstek moet laten gaan wegens ziekte. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie grati…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
Re: Gears of War
door Michiel- 0 reacties
- 1,1k weergaven
...excuses namens het DukeN.nl forum-team. we kunnen u op dit moment geen antwoord geven op de door u gestelde vraag. Niet uit onwil, maar simpelweg omdat we het even niet weten. Houdt uw bericht in de gaten mogelijk wordt er een reactie door ons (of iemand anders) geplaatst zodra we het antwoord hebben......
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
empire earth 3
door dundee- 3 reacties
- 1,1k weergaven
heey heb ee3 gedownload maar heb geen installatie code weet iemand wat dat is? of op welke site ik hem kan vinden
Laatste reactie door dundee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat is er goed aan Norton
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
iso bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 gedownloaden nu heb ik van een uif-bestand een iso-bestand kunnen maken. Nu heb ik in dezelfde map ook nog een MDF en een MDS extensie staan. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen. Is er misschien iemand die mij letterlijk en op een simpele manier uit kan leggen wat ik nu moet gaan doen. Ik snap er de ballen niet meer van. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :pc:
Laatste reactie door Cédric., -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
Aw:Geel balletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
AHHH JA AHAHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken,