Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
. La tercera orilla De vader van Nicholas is dokter en heeft het zich gepermitteerd er twee gezinnen op na te houden. Nicholas groeit op in het gezin van vier kinderen. Zijn vader Jorge is meestal bij zijn andere gezin. Jorge wil dat Nicholas in zijn voetsporen treed als dokter. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Je vraag kan beter in dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0
Laatste reactie door Farid., -
Aw:nfsu2
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
en wat lukt er dan niet of welke melding krijg je dan?
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Lilet Never Happened Het waargebeurde verhaal over Lilet, een kindprostituee in de straten van de Filipijnen. De Nederlandse hulpverlener Claire probeert kosten wat het kost haar weg te halen uit de straten. Maar met Lilet’s ouders die geen probleem zien in hun dochter’s prostitutie, en Lilet zelf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van A Very Harold and Kumar Christmas Zes jaar na Guantanamo Bay leven Harold en Kumar ver van elkaar bij twee heel verschillende families. Tot Harold plots tijdens de vakantieperiode voor de deur van Kumar staat met een mysterieus pakje in de hand. Vanaf dan lijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Capsule Doordat de kosmische straling op Aarde toeneemt wordt het leven onmogelijk. De wetenschapper Ichigo ontwikkelt een capsule waarin enkele uitverkorenen kunnen overleven. Om te worden uitverkoren meet Ichigo het vermogen om lief te hebben. Regie: Djie Han Thung Met: Orlando do Britto, Anouk Kleykamp Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Tasmanian Devils Een groep waaghalzen wordt tijdens een tocht aangevallen door een groep Tasmaanse duivels (zeer vraatzuchtige vleesetende buideldieren). De beesten zijn ontsnapt toen het vliegtuig, waarin zij door onderzoekers vervoerd werden, neerstortte in de bossen… Torrent – Download / NZB – NL Subs U kunt de film downloaden. [...] Het volledige artikel bekijken
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
-
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wou ff met start » uitvoeren » ipconfig/all ff mijn ip adres bekijken maar ik krijg telkens een venster met daarin paar programmatjes waarmee ik iets moet openen.
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37503.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Bad Teacher (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Silas- 1 reactie
- 1k weergaven
Thanks!
-
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa,