Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:muziek rippen vandvd naar cd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
DukeN schreef: LOL jer betekent dit dat jij dan 150 wordt?!?! en toch altijd deze \'domme\' vragen tussendoor beetje afwisseling :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van De Van Waveren Tapes Filmmaker Wim van der Aar vindt op het Waterlooplein een doos vol geluidsbanden. Het blijkt een verzameling privé-opnamen van de jongste zoon van een invloedrijke Nederlandse familie. Met deze vondst begint een zoektocht naar een levensverhaal vol relaties, mislukkingen, hoop en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1,2k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Aw:gedonder met een .CUE
- 1,2k weergaven
Je hebt als het goed is ook een .bin bestand. Wat je kan doen is of die .cue bestand inladen in Nero zodat je er een cd van brandt. Of je laad hem in in bv. Deamon Tools of Alchohol120% en dan zie je in je virtuele cdrom speler wat er in die cue bestand staat.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hahahahaha ja ;D wisten jullie dan ik altijd rond 2 uur nog op de pc zit of een film kijk
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit is een nieuwe release van Caesar Must Die Van de regisseurs van Kaos, Padre Padrone en Fiorile. Bekroond met de Gouden Beer voor ‘Beste Film’ op het Filmfestival van Berlijn. De opvoering van het Shakespeare stuk Julius Caesar loopt ten einde, de artiesten worden onthaald op een uitbundig applaus. [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
- 1,2k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27498.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Aw:vaag internetprobleem
- 1,2k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – AZ Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Groningen en AZ trappen om 14:30 uur af in de Euroborg. De twee ploegen lopen redelijk gelijk op in de competitie, aangezien AZ achtste staat met dertien punten en FC Groningen negende met elf punten. AZ ontslag deze week hun trainer en wist ondanks het ontslag van Gertjan Verbeek niet te winnen van PAOK Saloniki. Gouweleeuw maakte in de 81e minuut de 1-0, waarna niets een overwinning nog in de weg leek te staan. De ploeg van Huub Stevens scoorde echter nog in de 93e minuut, wat een pijnli…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
nee er zijn geen automatisch en je moet dan naar wii instellingen en system bewerken en dan gaat er updates bijwerken
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Aw:Weet iemand hoe Deamon werkt
- 1,2k weergaven
Jah als je dat bestand inlaadt in Deamon Tools dan kan je de inhoud in je virtuele cdrom branden met bv. Nero. Dus weer niet met Deamon Tools
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
We kunnen beter een Fifa 09 topic maken , ontopic: shahab, heb je wel je resolutie van het spel als je de gewone resolutie die je normaal hebt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hey Usenet-users, Een tijdje geleden werd hier gevraagd naar populaire newsgroepen en de site waarvoor dat was is in zo verre klaar ;D nu zou ik graag jullie mening horen en ook tips willen hebben hoe wij kunnen groeien tot 1 van de grootste van nederland :peace: het gaat om de website http://www.nzbhome.com wij halen ruim elke minuut nieuwe posts op en daardoor zijn we vaak de eerste die het bestand heeft! wij werken samen met usenet van Use4All Ook zijn we bezig met een programma als ftd maar dan de legale manier :police: Met vriendelijke groet, Christian Verweij :friends: Als er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via MSN op christian[A]wee…
Laatste reactie door Christian-NzbHome, -
problemen met downloaden grabit
door Gast oosterhoutertje- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Help wie kan er mij helpen,heb sinds vandaag een nieuwe computer aangeschaft met vista,nu wil een film downloaden met grabit (altijd goed gegaan)nu krijg ik een scherm met WILT U DIT BERICHT OPENEN OF OPSLAAN en vanaf daar gaat het fout ik klik op opslaan sla hem in een map op dan krijg ik download geslaagd maar krijg dan de mediaplayer te zien en zeg dat dat het bestand niet geopend kan worden. hij gaat ook helemaal niet naar grabit wat hij voorheen wel deed. wie kan mij aub hier mee helpen groetjes wil
-
VERPLAATST: Voor alle Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 Fans..!! kunnen die zich hier melden!
door Robin- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23302.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,