Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op de zondagmiddag staat er weer een prachtige partij op de planning. Om 12:30 uur neemt Ajax het op tegen FC Utrecht en zoals we weten zal dit een spannende wedstrijd gaan worden. Zo zijn de resultaten bij Ajax nooit heel goed als het om een 12:30 uur wedstrijd gaat en zeker tegen de ploeg van Jan Wouters heeft Ajax vaak moeite. FC Utrecht doet het dit seizoen echter nog niet zo goed en de veertiende positie is hiervan een pijnlijke bevestiging. De Domstedelingen wisten in acht wedstrijden s…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hier is een gta iv topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23613.0 En waarom plaats je dit nou weer in het Centrale Game Topics gedeelte? :police: moven
Laatste reactie door snor1991, -
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Wreck-It Ralph ENGELS GESPROKEN – NEDERLANDS ONDERTITELD. Wreck-It Ralph is een hilarisch avontuur van Walt Disney Animation Studios, regisseur en Emmy-winnaar Rich Moore, waarin je door allerlei arcade spellen stuitert. Al tientallen jaren wordt Ralph overschaduwd door Fix ‘t Felix Junior, de brave held uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hoy Weet imand waar die sav bestanden opgeslagen worden Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Mees Kees Voor Tobias komt Mees Kees, de nieuwe invaller op school, precies op tijd. Door de juf werd hij om niets de klas uitgestuurd. Ook kreeg hij vaak strafwerk. Raar, want Tobias is namelijk best slim, heel vrolijk en supergrappig. Mees Kees geeft heel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
Film is .avi
door Lucienne- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb hancock gedownload, maar het is een .avi bestand en ik wil hem branden maar hij is maar 700 mb en op die dvd kan 4500 mb. Wat moet ik nu doen om hem er goed op te krijgen?
Laatste reactie door Lucienne, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
scherm probleem
door gkeeee- 7 reacties
- 1k weergaven
hoi, mijn pictogrammen zijn klein, soms gaan woorden door elkaar als er een bericht komt te staan en mijn msn beeldjes en andere rechtsonderin zien er soort van hoekig uit hoe kan ik dit oplossen??? alvast bedankt Post Merge: maart 28, 2009, 01:17:35 pm
Laatste reactie door gkeeee, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
O0 :cool2:
AHHH JA AHAHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
- 0 reacties
- 1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Geel balletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
Re: Gears of War
door Michiel- 0 reacties
- 1k weergaven
...excuses namens het DukeN.nl forum-team. we kunnen u op dit moment geen antwoord geven op de door u gestelde vraag. Niet uit onwil, maar simpelweg omdat we het even niet weten. Houdt uw bericht in de gaten mogelijk wordt er een reactie door ons (of iemand anders) geplaatst zodra we het antwoord hebben......
Laatste reactie door Michiel,