Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
iso bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, ik heb de sims 2 gedownloaden nu heb ik van een uif-bestand een iso-bestand kunnen maken. Nu heb ik in dezelfde map ook nog een MDF en een MDS extensie staan. Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen. Is er misschien iemand die mij letterlijk en op een simpele manier uit kan leggen wat ik nu moet gaan doen. Ik snap er de ballen niet meer van. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :pc:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
^-^
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
Aw:windows film afspelen met dvd
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
wat voor extensie zijn die films? avi of mpg
-
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
CoD server
door engin1234444- 6 reacties
- 1.1k weergaven
EYyy hallo ik heb een server maar ik zie me server aleeen in xfire maar niet in cod mp wat moet ik doe op mijn server te laaten zien in de lijst !! plz help :friends: [modbreak] Titel aangepast. Verzin voortaan een betere titel. [/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Beste leden, Dit topic is een half jaar geleden gesloten wegens te weinig toegevoegde informatie per post. Hierbij gaat het weer open, want nu zijn we immers een half jaar verder. Ga je gang met ranken van degene boven je, net als vanouds. Aan de leden die tussen 28 april 2008 en nu zijn aangemeld: dit is een topic waar je degene die voor je heeft gepost een cijfer geeft hoe goed je hem of haar vindt presteren op het forum. Geef ook een reden waarom hij of zij dit cijfer verdient. Degene na je geeft jou een cijfer en commentaar. Zie mijn laatste post in dat topic hoe het ongeveer werkt. Veel plezier! Tom
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Matterhorn In een klein gelovig dorpje leidt Fred een eenzaam bestaan. Zijn vrouw is overleden en hij heeft geen contact meer met zijn zoon. Het enige wat hij nog doet is naar de kerk gaan en met de buren praten. Als er in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Laatste reactie door OLGAA, -
empire earth 3
door dundee- 2 reacties
- 1.1k weergaven
heey heb ee3 gedownload maar heb geen installatie code weet iemand wat dat is? of op welke site ik hem kan vinden
Laatste reactie door dundee, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van ParaNorman Norman is een tiener met een bijzondere gave: hij kan met de doden praten. Als de stad waar hij woont wordt aangevallen door zombies dan is hij de enige die iets kan doen. Regie: Chris Butler, Sam Fell Met de stemmen van: Anna Kendrick, Casey Affleck, [...] Het volledige artikel bekijken
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Seasons v2.4.1 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 35 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Een van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Yvon heeft er dus ook een :
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta,