Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van De Van Waveren Tapes Filmmaker Wim van der Aar vindt op het Waterlooplein een doos vol geluidsbanden. Het blijkt een verzameling privé-opnamen van de jongste zoon van een invloedrijke Nederlandse familie. Met deze vondst begint een zoektocht naar een levensverhaal vol relaties, mislukkingen, hoop en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van DE ONTMAAGDING VAN EVA VAN END Michiel ten Horn met: Jacqueline Blom (Etty), Freerk Bos (mentor), Frans de Wit (vader Thymen), Vivian Dierickx (Eva), Abe Dijkman (Emanuel), Flip Filz (docent Engels), Anandi Gall (Mardou), Rafael Gareisen (Veit), Ton Kas (Evert), Loes Kok (Vicky), Giam Kwee (moeder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17280.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil graag dvd's branden en dat heb ik geprobeerd met dvdshrink. Maar als ik dan de gebrande dvd wil afspelen speelt ie op mijn computer voor de helft af. Ik heb op onze dvd speler geprobeerd maar daar krijg ik alleen voorstukje te zien en daarna word he beeld zwart. Dit ligt natuurlijk aan de beveiliging van de dvd's. Ik heb jullie tutoral over fab + dvdshrink ook al gebruikt, maar dan blijft hetzelfde probleem nog steeds voordoen. Ik had trouwens ook al geprobeerd om langzamer de branden, maar dat hielp ook al niet. ik weet niet meer wat ik moet doen. help mij. Mvg Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
FM 08 ONLINE
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb hamachi gedownload we zitten met zen 2en in een server dan gha ik op fm en typ het IP in maar dan vraagt hij om een wachtwoord ?? maar welk of wat is het wachtwoord?? alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
Aw:bin file gewoon op cd zetten?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
gewoon rechtstreeks op de cd zetten dus.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
AR-kaarten voor Kid Icarus: Uprising Nintendo maakt in het spel ‘Kid Icarus: Uprising’ gebruik van speciale AR-kaarten. Wanneer je een AR-kaart scant met de Nintendo 3DS, krijg je op het scherm van je 3DS een karakter te zien. Nintendo heeft een speciale actie op de website voor Club Nintendo leden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van The Five-Year Engagement Tom en Violet zijn verloofd maar hun bruiloft wordt steeds door verschillende redenen uitgesteld. Na vijf jaar begint hun relatie er onder te leiden. Regie: Nicholas Stoller Met: Emily Blunt, Jason Segel, Rhys Ifans, David Paymer, Dakota Johnson, Mimi Kennedy, Chris Pratt Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je vraag kan beter in dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22024.0
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bel Ami Een jonge man klimt omhoog op de maatschappelijke ladder in Parijs door gebruik te maken van de meest machtige en rijke vrouwen in de stad. Regie: Declan Donnellan Met: Kristin Scott Thomas, Uma Thurman, Christina Ricci, Robert Pattinson, Colm Meaney, Philip Glenister, Holly Grainger Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Is dit het waard?
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 1,1k weergaven
het spijt me als dit bij het verkeerde topic staat, maar alsnog: Ik wil een ps3 kopen, nu heeft iemand me het volgende aangeboden: Een ps3 fat 40GB met 1 wireless controller en de volgende games: Blast Factor Crystal Defenders Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Super Rub a Dub WipeOut HD Grand Tourismo HD Hij wil hier 200 euro voor hebben, is dit het waard denken jullie? Niels
AHHH JA AHAHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hier is een gta iv topic voor: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23613.0 En waarom plaats je dit nou weer in het Centrale Game Topics gedeelte? :police: moven
Laatste reactie door snor1991, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Re: Movie Trivia
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
komt er nog iets???? :-[ anders zet ik een film neer : EDIT1: ik zoek wel een film
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,