Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
Re: PNG-bestand
door Farid.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je iets meer info geven, ik snap hier nu niks van(misschien dat het aan mij licht) :geheim:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
kan iemand helpen?
Laatste reactie door MiXo, -
empire earth 3
door dundee- 3 reacties
- 1,1k weergaven
heey heb ee3 gedownload maar heb geen installatie code weet iemand wat dat is? of op welke site ik hem kan vinden
Laatste reactie door dundee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Marco van Basten staat zaterdag 19 oktober naar eigen zegge een zware dobber te wachten met zijn team SC Heerenveen in het voetbalduel tegen Vitesse. SC Heerenveen speelt deze wedstrijd in eigen stadion met een vrijwel compleet fitte selectie tegen Vitesse, de enige speler die ontbreekt is Chris Kum die de wedstrijd verstek moet laten gaan wegens ziekte. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie grati…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Devil’s Due Een stel is op huwelijksreis als de vrouw tijdens een mysterieuze nacht zwanger raakt. De man wil de zwangerschap van zijn vrouw filmen en algauw merkt hij vreemd gedrag op. Hij komt erachter dat er een duistere kracht achter haar veranderingen zit. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van Wreck-It Ralph ENGELS GESPROKEN – NEDERLANDS ONDERTITELD. Wreck-It Ralph is een hilarisch avontuur van Walt Disney Animation Studios, regisseur en Emmy-winnaar Rich Moore, waarin je door allerlei arcade spellen stuitert. Al tientallen jaren wordt Ralph overschaduwd door Fix ‘t Felix Junior, de brave held uit [...] Het volledige artikel bekijken
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dit stond er : No personal information is collected. Only your system's hardware and system software is evaluated. Works on Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista. Works with Internet Explorer, Firefox & Netscape browsers. Provides suggestions for improving your computer. en nu
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
vervolg info.txt: info.txt logfile of random's system information tool 1.05 2008-12-26 15:06:51 ======Uninstall list====== Adobe Flash Player 10 ActiveX-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_activeX.exe Adobe Flash Player 10 Plugin-->C:WINNTSystem32MacromedFlashuninstall_plugin.exe Adobe Shockwave Player-->C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1UNWISE.EXE C:WINNTsystem32AdobeSHOCKW~1Install.log AVG 7.5-->C:Program FilesGrisoftAVG7setup.exe /UNINSTALL CCleaner (remove only)-->"C:Program FilesCCleaneruninst.exe" EPN werkboek-i buiteNLand/1 vmbo-T havo vwo-->RunDll32 C:PROGRA~1COMMON~1INSTAL~1PROFES~1RunTime701Intel32Ctor.dll,LaunchSetup "C:Program FilesInst…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb trouwens zelf het originele spel dus ik hoef alleen de expansions te installeren zal ik dan beginnen met het originele spel opnieuw te installeren en daarna de expansions op volgorde van uitkomst behalve die h&m dan waar die trojan inzat?? help!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Brick Mansions In de Amerikaanse staat Detroit is de misdaad overal en de Lino’s vriendin Lola wordt ontvoerd. Undercoveragent Damien weet meer van de drugsbaas die haar heeft ontvoerd, Tremaine. Lino en Damien werken samen om Lola te redden en Tremaine tegen te houden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van This Is the End Seth Rogen en zijn vrienden vieren feest in het huis van James Franco. Als de Apocalyps begint zijn alle beroemdheden op elkaar aangewezen. Buiten vergaat ondertussen de wereld. Regie: Seth Rogen, Evan Goldberg Met: James Franco, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg, -
O0 :cool2:
Laatste reactie door ReneDuken, -
Re: Gears of War
door Michiel- 0 reacties
- 1,1k weergaven
...excuses namens het DukeN.nl forum-team. we kunnen u op dit moment geen antwoord geven op de door u gestelde vraag. Niet uit onwil, maar simpelweg omdat we het even niet weten. Houdt uw bericht in de gaten mogelijk wordt er een reactie door ons (of iemand anders) geplaatst zodra we het antwoord hebben......
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. The Only Son Pema groeide op in een Tibetaans weeshuis in de stad, terwijl een van zijn zusjes in Nederland opgroeide. Hun ouders wonen nog steeds in een afgelegen bergdorp. Als ze hun ouders op gaan zoeken wordt van Pema verwacht dat hij weer in het dorp gaat wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
discriminatie :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,